Booking.com- невярна информация

  • 4 394
  • 35
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: X
Хотелът може да анулира резервацията. Но не му изнася. Защото въпреки несъстоялата се нощувка на клиент на букинг, хотелът ще дължи такса на букинг. Действително, ако анулирате вие ще ви изтеглят таксата за анулация от 72 евро.
Свържете се с администратор от букинг. Има начин те служебно да анулират резервацията без да бъдете санкциониран.

# 16
  • Мнения: 9 706
Действително, ако анулирате вие ще ви изтеглят таксата за анулация от 72 евро.
Toва защо го решихте?
Десетки пъти (без да има грешка от моя страна) не съм таксувала туристи, защото за мен е важно да се връщат. Десетки пъти са се обаждали хора, които по някаква тяхна си причина не са могли да пристигнат. Обикновена сме се разбирали "анулация" или "ноу шоу" и не съм им теглила парите. Букинг не ни взимат комисионна за анулираните и непоявилите се резервации.

И преди съм го писала и пак пиша - и в хотелите и в сайтовете работят хора като мен и вас. Грешки се случват и единствения правилен начин да се коригират е комуникацията. Спокойната и нормална комуникация.
Какво представлява Букинг. Букинг е един най-обикновен софтуер, в който служител на хотела вкарва броя на свободните стаи, съответно коригира при нужда. Човешка грешка е служителят без да иска да натисне 3 вместо 2 на клавиатурата или 34 вместо 33 и ето при запълване следва проблем. А като има проблем трябва да се реши своевременно.

Парите също не се теглят сами. Служител на хотела трябва да вкара данните ви на ПОС терминала и съответно да блокира/изтегли сумата...според политиката. НЕ се теглят директно през сайт и т.н.

При проблем - комуникация! Решения винаги има и е хубаво да се намерят веднага, а не при пристигане в хотела.

При автор/ката на темата има проблем. За щастие от хотела са видели грешката си и веднага са върнали отговор. Можеха да я/го въртят до последно и да пазят резервацията, ако някой друг се откаже.  Wink
Решенията са:
1.Анулация, след като двете страни са се разбрали да няма таксуване. Това гледам са го написали от хотела.
2. Да не правите нищо и съответно хотела да даде "ноу шоу" след датата на пристигане и съответно пак да не ви таксува. Това са предложили във втория и-мейл.
3. Хотелът да ви предложи настаняване в друг идентичен хотел. Според мен глупаво решение. Мисля, че е по-добре гостът сам да реши къде иска да бъде.
4. Да отидете на място и да се вдига безсмислен скандал, който да опъне нервите и на двете страни.

Единственото важно в случая е да има написано черно на бяло как ще се процедира. Да не са обещания по телефон и т.н.
Не съм погледнала кой е хотелът, коментиран в темата, но съм сигурна, че има десетки други хотели, където също може да се прекара една хубава ваканция.  Simple Smile



# 17
  • Мнения: X
Значи чаршафа ти не можах да го прочета. Признавам си.

Решила съм го защото такива са правилата. А да разчиташ на добрата воля на някой си, против писаните правила е меко казано рисково.
Имам достатъчно негативен опит, включително и подобен случай.
Показателно е че хотелът НЕ желае да и пусне писменно потвърждение, че резервацията е анулирана ОТ ТЯХ. И че няма да изтеглят таксата от 72 евро.

И не знам защо ревеш. Момичето очевидно се е опитало да КОМУНИКИРА  с хотела.

Ако тя сега анулира, без да има писменно потвърждение от хотела, че няма да я таксуват .... направо да си се прощава с тези 72 евро. И не е вярно, че в такива случаи хотелите НЕ могат да анулират. Могат със съдействието на Букинг. Личен опит. Но за тяхно неудоволствие си дължат таксата към системата. А ако туристът анулира НЕ дължат нищо.

# 18
  • Мнения: 17
Пратих мейл на Booking.com чрез сайта им (там където е резервацията) още сутринта и още чакам отговор- вече 8 часа. Sad. Не съм анулирала и няма да го направя докато не получа официален документ.

# 19
  • Пловдив
  • Мнения: 2 528
Наскоро аз също си писах с букинг. Бяха ми пратили мейл, че следващото ми място за настаняване не може да ме приеме, защото имало бури в района и нямало вода. Предлагаха ми друг хотел в близост и когато имам потвърждение за ново място щели служебно да отменят резервацията (беше за същата вечер, вече с такса за анулация). Искаха от мен да кажа какво правим при това положение. Резервирах не предложения от тях, а различен хотел и им писах. Няколко часа - никакъв отговор. Понеже вече пътувахме за мястото, започнах да звъня по телефона. Не беше особено лесно да се свържа - потвърдиха ми настаняването в новия хотел и служебно отмениха предишната резервация. 

# 20
  • Мнения: 366
Блокирай си картата и анулирай резервацията.

# 21
  • Мнения: 5 229
Пиши на букинг, че хотелът, който си резервирала иска от теб да анулираш резервацията и кореспонденцията между теб и хотела.
Ако оставиш така нещата и хотелът пише no show могат да те таксуват 1 нощувка.

# 22
  • Мнения: 54
Включвам се за да добавя, че имам абсолютно аналогична ситуация като тази от първия пост, при това възникнала почти по същото време- отново с Букинг, с друг хотел,  След като ми е потвърдена незабавно от системата (сутрин), от хотела ми пишат (посред нощ) след повече от 12  часа,  че е дублирана резервация, и ме молят аз да си я канселирам. Без да съм чела съветите тук направих почти всичко което мога - писмено (мейл) потвърждение от хотела че няма да ме таксува, писмено оплакване до Букинг и искане да ми дадат равностойна оферта.
4 работнидни по-късно -никаква реакция от Букинг! Меко казано съм разочарована.

За капак - в момента в който канселирах моята резервация, същата вече заета (според хотела) стая цъфна отново като свободна

# 23
  • Мнения: 9 706
За капак - в момента в който канселирах моята резервация, същата вече заета (според хотела) стая цъфна отново като свободна

Логично, нали я канселираш и тя се връща в системата като свободна. Ще седи като такава докато служител на хотела не я махне.  Peace

# 24
  • Мнения: 54
За мен не е толкова логично след като съм уведомила писмено Букинг ( 2 мейла, 4 дни изчаках преди АЗ да анулирам, надявах се да го свърши предполагаемия администратор на системата, но уви)  и след като уж е била заета и преди моята резервация. Или системата е бъгава, или хотелиера безхаберен, или и двете. За мен - довиждане Букинг, има и други начини да се правят резервации

# 25
  • Мнения: 9 706
Добре де, а как служител на Букинг или на хотела да знае дали ще я анулираш в 13:31ч, в 17:52ч и т.н. за да е на линия точно тогава и да я махне веднага?  Thinking

# 26
  • в края на града
  • Мнения: 4 446
И аз съм с подобен проблем. Преди 5 дена правя резервация, потвърдена е от букинг- заплащане на място, с право на безплатно анулиране до 2 дена преди пристигането. На следващия ден звъня в хотела да ми дадат повече подробности за мястото, говорим 2 пъти, резервацията ми е проверена, всичко е наред, запазено е и т.н.
Снощи към 18.30 ми звънят от букинг - от хотела били объркали цената склонна ли съм да платя двойно??? Щом не съм склонна да платя двойно, колко съм склонна да платя отгоре??? Аз дори не съм вкъщи да погледна в сайта им какви алтернативи имам (5 дена преди първата ми нощувка!). Втори разговор с букинг, чакали официален отговор от мениджъра на хотела, щели да го получат в 10ч. днес, да чакам обаждане до 10.30, ако искам да търся нещо друго... Нямам никакво обаждане днес, де факто нямам нищо писмено на мейл, че има проблем с резервацията - нито от букинг, нито от хотела. Пратих писмено запитване в букинг, нямам отговор. Резервацията си ми седи активна. На 2та телефона на букинг никой не отговаря.
Всички други предложения, които бях харесала успоредно с това вече са заети, а аз съм ангажирала и хора, които са резервирали места в близост само, за да сме заедно на почивка... И въобще не знам какво да правя...

# 27
  • Мнения: 9 706
Това вече е прекалено брутално от страна на хотела!  #Crazy

# 28
  • Мнения: 19 054
На мен ми се е  случвало в хотел в който имам резервация да няма стаи, но са ме настанявали наблизо в подобен.

Колкото до отмяната на резервация от страна на хотела, също са го правили по моя молба, след като ми отмениха полет от София, за което разбрах, чак когато отидох на летището. Имах резервации в 4 различни хотела в Италия, в 3 се съгласиха и отмениха без проблем, в единия се запънаха, изтеглиха парите, но ми дадоха безплатна нощувка 2 месеца по-късно.

# 29
  • в края на града
  • Мнения: 4 446
Става въпрос за България, морето. Проблемът ми е, че букинг не върнаха никакво обаждане, както обещаха по телефона и че нямам нищо писмено на мейл... Поне да знам какво да правя...
Мога да анулирам безплатно до утре, но и да го направя, и да не го направя губя аз и познатите ни, които вече са предплатили в други хотели. Аз не мога да намеря нищо свестно за след 4 дена за тези дати и в близост, а ако идем на място с активната резервация и ми заяват "не можем да ви настаним или да ви намерим друго място", аз какво правя?  Sad

Общи условия

Активация на акаунт