Това значи, че трябва да седим до главата на всеки служител, докато видим, че не си ги слага в джоба
Малко късничко видях темата и я зачетох само информативно, докато не попаднах на горното, написано от НСЧ.
В края на август бях на море в Поморие и изтичаха крайните срокове за плащане на 2 сметки към Теленор (Глобул). И докато се размотавах из Поморие, все ми се искаше да си платя сметките, ама нещо все ме дърпаше назад. И така, като се върнах, още вечерта хукнах да си плащам телефоните.
След известно време един от номерата ми беше прекъснат за неплатена сметка. Обаждам се на оператор и той ми каза, че такова плащане няма извършено. Снимам веднага касовата балежка и им я изпращам на имейл. Обаждат ми се и ми казват, че изпратеното копие на касовата бележка са го дали във финансов отдел за проверка и засега ще ми пуснат телефона. Счетох въпроса за приключен, но не било така.
Обаждат ми се след 2 дни и ми казват, че поради някаква неясна за тях причина моята касова бележка е анулирана от офиса, в който съм платила и че трябва да отида в него, за да си разбера сама защо така се е получило? Ако не отида до утре да си оправя нещата, телефонът ми ще бъде изключен, докато не платя. Побеснях, целият трамвай гръмна от виковете ми. Питах две неща:
1. Ако бях платила в Поморие, сега там ли трябваше да се върна, за да докажа, че съм платила?
2. Защо аз трябва да съм посредник между Теленор и тъпите им служители, които са откраднали парите от плащането ми?
След като отидох в офиса и гледах лошо, точно за 30 секунди плащането ми беше признато. Но на всичките ми въпроси, отговорите бяха едни и същи - не знаем защо така се е получило.