Airbnb?

  • 78 223
  • 620
  •   1
Отговори
# 570
  • Мнения: 13 380
Grinning Все едно сега като наемам апартамент и някой хотел да ми качи цената защото сме двама с дете, а не един или двама. Може и такива да има, но досега не съм попадала.
А предвид таксата почистване, която никак не е малка, ми е неприятно да влизам в непочистени жилища или все едно минала лисицата с опашката - изхвърлила боклука, поприбрано и дотам.

# 571
  • Houston, TX
  • Мнения: 15 852
И какви са разходите за 3-и човек в един и същ вече обзаведен имот, освен да се изперат още един чаршаф и една кърпа?
Наистина ли питаш, повече вода, повече електричество. Чаршаф, калъфка, завивки, възглавница, кърпи. Прането им, гладенето. Други консумативи.
Да не мислиш, че на домакина са му без пари.
И защо се учудвате, в хотел можете да плащате, в частен дом- не.

# 572
  • Мнения: 4 399
Grinning Все едно сега като наемам апартамент и някой хотел да ми качи цената защото сме двама с дете, а не един или двама. Може и такива да има, но досега не съм попадала.

Хайде сега, навсякъде в хотелите за 2 и 4 души цената е различна.
Освен ако поначало не гледаш стая за 4, пък вие сте двама, ама от какъв зор...

# 573
  • Мнения: 13 380
Grinning Все едно сега като наемам апартамент и някой хотел да ми качи цената защото сме двама с дете, а не един или двама. Може и такива да има, но досега не съм попадала.

Хайде сега, навсякъде в хотелите за 2 и 4 души цената е различна.
Освен ако поначало не гледаш стая за 4, пък вие сте двама, ама от какъв зор...
Пиша за апартамент в хотел, не за стая. Grinning
Но да и при видовете апартаменти има разлика в цената, но не зависи от това дали сте двама или трима.

Не, не се учудвам на плащането, но вече не ми харесва услугата, която получавам.

Последна редакция: ср, 19 юли 2023, 06:24 от zari65

# 574
  • Мнения: 1 252
Grinning Все едно сега като наемам апартамент и някой хотел да ми качи цената защото сме двама с дете, а не един или двама. Може и такива да има, но досега не съм попадала.

Хайде сега, навсякъде в хотелите за 2 и 4 души цената е различна.
Освен ако поначало не гледаш стая за 4, пък вие сте двама, ама от какъв зор...
Пиша за апартамент в хотел, не за стая. Grinning
Но да и при видовете апартаменти има разлика в цената, но не зависи от това дали сте двама или трима.

Не, не се учудвам на плащането, но вече не ми харесва услугата, която получавам.
Разбира се, че зависи и в хотела. Има цена на апартамента за 2,3,4. Както има цена на двойна стая, ползвана като единична. Тогава пък какво ще кажете, като цената никога не е двойно по-ниска😂

# 575
  • Мнения: 13 380
Grinning Каквото имам да казвам към го казала, ходя там където ми харесва. Ниска, висока цена няма значение, не оправдава липсата на чистота и другите кусури, които стават все повече с годините. Но вие си ползвайте, какъв Ви е проблема, е ако отдавате жилища вероятно имате проблем с недоволни клиенти, те пък избират според това, което им изнася. За мен вече са много недостатъците в тази услуга.

# 576
  • Мнения: 5 276
Аз ползвах сайта от 2016-та, като съм била и от двете страни. Вече не ме устройва нито като собственик, нито като гост. Определено първоначалният замисъл беше хубав.

Скрит текст:
Успях да угодя и на най-изнудващия гост, с 4.9 от 5 съм и то за над двеста резервации, но наистина услугата се измести от първоначалния замисъл. Както и като наемател съм влизала в жилище, където нито миялната работи, нито микровълновата. Бяхме наели цяла вила заради един смотан басейн, а той се оказа неактивен: "Сори, случва се." и то все в последния момент. Blush

Видях, че коментирате и буукинг. Там също ми се случи да резервирам апартамент "в центъра на града", в който изведнъж (тоест един ден преди да пристигнем) имаше спукана тръба и се наложи да примем от същите хора апартамент, който не беше с такава хубава локация. После погледнах отзивите - много често им се спуква тръба на тези.

има дразнещи неща: изхвърлете си боклука, преди да напуснете, опразнете хладилника от продукти и т.н. Изхвърляш, какво да правиш
Може би жената за почистване ще влезе чак след няколко дни и не искат да завари смрад и мухъл. Обикновено хората за почистване на всяко допълнително нещо слагат също отгоре в цената. Имало една вилица в мивката? Ок, такса измиване на прибори Satisfied

# 577
  • Мнения: 3 044
Преди 5 години доста използвах airbnb за командировки и екскурзии. Определено имаше далеч по-изгодни варианти. Все още имам навика да проверявам варианти и там,но напоследък просто няма смисъл. Пътувах до Лондон, Рим, Флоренция от март насам, август към Гърция ще ходя, а септември в Германия и нито веднъж не намерих нещо дори сходно като цени с вариантите в booking. Все по-високо излиза през airbnb покрай всички такси. Мисля да спра да проверявам и да изтрия приложението, явно вече се е изгубила първоначалната идея. Таксите за почистване са абс лудост

# 578
  • Мнения: 5 276
Таксите за почистване са абс лудост
Ако нямаш абонамент с фиксирани дати и услуги, те скъсват самите хора по почистване. Смятат ти всякко едно допълнително движение. Да отворят шкафа и проверят дали съдовете са чисти и подредени? Екстра такса. По същия начин такса за слагане на новите хигиенични продукти - изхвърля старата опаковка + изважда от шкафа нова = такса... Да дойдат ден по-рано от уговореното? 30% отгоре плюс поемане на разходите по транспорта. Било е екстра замърсено (примерно печка) -> такса. Итн Simple Smile

ПП
Скрит текст:
На мен накрая толкова ми  беше омръзнало, че пусках хората само между определени дати на месеца, за да имам фиксиран абонамент с пълен пакет услуга. И за данъчните мога да напиша доста неща, например на мен не ми признаха сума разходи като такива. Едно от основните бяха допълнителните такси по почистването. Също туристическите такси - казват: "Искайте си ги от гостите".

Последна редакция: ср, 19 юли 2023, 11:50 от Ли Лу

# 579
  • Мнения: 3 044
А то е задълже да ползваш техните хора за почистване ли? Не ли позволено друга фирма да си наемеш или пък сам да си почистиш след гостите?

# 580
  • Мнения: 752
Аз мисля, че всеки има различен опит, аз нямам никакви "греди" нито с Букинг, нито с Airbnb - все на хубави места сме попадали, но винаги избирам настаняване с много коментари, като ги чета внимателно и проучвам и в интернет, някои имат и отзиви в Гугъл и т.н. За цените също не мога да дам еднозначен отговор: намирала съм по-евтино настаняване в Airbnb, в сравнение за същия имот, предлаган в Букинг. В момента проучвам апартаменти за Флоренция и Болоня - настаняването във Флоренция е по-евтино в Букинг, за Болоня - обратното, не мога да схвана логиката. Не ме дразни таксата за почистване, намирам я за нормална. Никога не са ме карали да си изхвърлям боклука, но винаги го правим, също го намирам за нормално. В Букинг обаче много ме дразни неточното описание на много от предлаганите имоти там, както и различните цени, ако се гледат през различни устройства. Почти винаги, ако реша да ползвам някакво намаление, то цената с намалението ми излиза равна или дори и по-скъпа, ако го взема без, например от приложението. Сега за морето Букинг ми плати 100 лв от резервацията, предполагам не си взимат процента, нямам представа, за пръв път ми се случва.

# 581
  • Мнения: 5 276
Не ли позволено друга фирма да си наемеш или пък сам да си почистиш след гостите?
Аз работя и не съм могла да почиствам, затова бях наела фирма по този въпрос. Може би други хора сами чистят, но не познавам такива като че ли. Повечето публикуват ваканционните си имоти и дори не живеят наблизо. Като цяло от познатите ми са наели на черно някого или като мен -  фирма. В моя случай беше официална фирма по почистване, с договор итн., защото ми се стори рисковано с плащане на черно.

# 582
  • Мнения: 4 399
дискусията е малко излишна, тъй като както има хотели, в които една и съща стая струва различно според броя гости, така има и вили/апартаменти, където цената е една и съща без значение броя
въобще всеки си избира според личните предпочитания и няма смисъл да се натрива носа колко другия е в грешка

# 583
  • Мнения: 11 154
Имам въпрос, на който досегашният ми опит не отговаря. Домакинът не е ли длъжен да остави отзив, преди да публикуват този на клиента? Когато пишех моето, прочетох следния disclaimer: "Ревюто няма да бъде публикувано до 14 дни ИЛИ докато хостът не остави също своето."
Преди не си спомням дали е имало такова условие, но винаги досега домакините ми са публикували в кратък срок - както и аз, и са излизали двете едновременно онлайн.
Моето ревю е като цяло положително (но без типичните за платформата прехласвания, а в практичен и полезен стил), но се чудя има ли хостът все още право да остави отзив, след като клиентът е уязвим, или при неспазен срок това негово право автоматично е отпаднало и вече не може да пише?
Че и боклука им мъкнах Simple Smile

# 584
  • Пловдив
  • Мнения: 2 522
Правилно четеш. Ако двамата напишат, излиза по-рано. Ако единият не напише, излиза след 14 дни и не мисля, че има начин за ревизия ✌️

Общи условия

Активация на акаунт