Airbnb?

  • 78 245
  • 620
  •   1
Отговори
# 555
  • Варна
  • Мнения: 915
Отидох на анулиране и ми поиска причина, когато избрах опцията по молба на домакина, ме препрати да я отмени той. Какво да правя сега...

# 556
  • София
  • Мнения: 1 850
Здравейте! За първи път използвам платформата. Изпратих всички лични данни - номер на дебитна карта, копие на шофьорска книжка, получих потвърждение, че резервацията е успешна и един час след това получавам молба от домакина да откажа резервацията. Измама ли е?
"Мога ли да ви помоля да отмените резервацията? Съжаляваме за причиненото неудобство, но апартаментът имаше някои щети и ще изисква поддръжка"
Домакинът е с над 30 положителни отзиви от последните дни, седмици.
И аз като Параход мисля, че няма от какво да се притеснявате. Данните не са изпратени на хоста, а са в платформата.
И тъй като за първи път правите резервация ще си позволя да Ви дам няколко предложения какво да правите, когато решите да резервирате.
Тъй като нямате никакви референции от хостове, при които сте гостували, а влизате не в хотел, а в жилищата на хората е добре не само в началото, а и при всяка Ваша резервация да пишете до хоста преди да резервирате, без значение, че обявата е с възможност за директна резервация.
Можете да си напишете типово съобщение, което да изпращате за първоначална кореспонденция с хостовете. С няколко думички се представяте, пишете с кого пътувате, питате каквото Ви интересува.
Така хостът ще може да Ви зададе въпроси, да добие някаква макар и бегла представа от общуването с Вас дали може да Ви се довери и да ви допусне в жилището си.
Така ще можете да получите отказ още преди да сте решили да резервирате.
Имайте предвид, че хостът ако няма отзиви за Вас може да Ви откаже по десетки причини.
Аз лично съм го изпитал на гърба си, когато все още нямах отзиви от домакини, при които сме отсядали.
Отказвали са ми дори и затова, че съм от България, като са ми пишели, че календарът не е актуален и  датите са запълнени, че ще правят ремонт /както при Вас/, че няма да има вода точно в дните, в които ние ще бъдем.
С всеки положителен отзив от хостове за мен отказите намаляваха и в последните 7-8 години такива нямам. Напротив всички, до които пиша с радост ми отправят покана да резервирам.
Много е важно да верефицирате профила си, да имате профилна снимка, да сте написали в профила си няколко думи за себе си и т.н.
И така лека полека ще разберете, че платформата наистина предлага жилища и престоя в тях е въпрос на доверие между двете страни, а не анонимен престой в хотелска стая.
ПС. Пишете му той да си я отмени, той не иска, защото ще се появи в профила му, че сам я е отменил.
Не я отменяйте Вие, а му пишете, че ако не я отмени ще пишете до платформата.

# 557
  • Мнения: 754
И аз бих Ви посъветвала да не я отменяте Вие, а хоста. Ако настоява - пишете на съпорта.

# 558
  • Мнения: 5 289
Ми не е вярно,че не може да се случи в Booking. Аз го имах точно този случай преди 2 месеца. Резервих баш през Booking и ми отказаха 1 седмица след това резервацията с твърдение,че нещо се бил скапан сайтът на Booking и излизали свободни стаи, които реално са резервирани вече
Имах предвид за нов профил, че няма значение това в Booking, иначе и там могат да откажат резервация.

# 559
  • Мнения: 3 592

И тъй като за първи път правите резервация ще си позволя да Ви дам няколко предложения какво да правите, когато решите да резервирате........


Човек ще реши, че ще кандидатства в конкурс за гостуване без пари, а не в платформа с по-високи цени от доста други 😁

Ако на някой толкова му се спи в частен дом, а не в хотел, пак може да го направи и извън airbnb. Голяма част от същите жилища ги има в други платформи, където резервацията е за секунди, с ясна крайна цена, без предплащане, без допълнителни такси и без нужда да заставате на челна стойка и да пишете есе, за да си заслужите скъпоплатеното настаняване.

# 560
  • Мнения: 4 413
Отидох на анулиране и ми поиска причина, когато избрах опцията по молба на домакина, ме препрати да я отмени той. Какво да правя сега...

не отменяйте вие, оставете той да отмени, щом така иска
ако пресоя е скоро и няма места останали със сходни цени може да пишете на платформата, че са ви отказали, да ви предложат нещо с идеята да не доплащате

# 561
  • Варна
  • Мнения: 915
Благодаря за съветите.  Наложи се да звънна на съпорт,  тъй като домакина отказва да анулира. Интересното е, че съпорта анулира резервацията от името на гост. (Не разбрах аз ли съм този гост, така пише - резервацията е анулирана от гост) И другото интересно - датите светнаха свободни. Съпорта обърка ли се, не зная, но ми изпрати съобщение, адресирано до домакина.  "Hi George,

I am glad everything is sorted out now. I also wanted to take a quick moment to thank you for your patience and assistance while we worked to resolve this issue, and also for being a valued member of our growing Airbnb family.
On behalf of Airbnb management, we hope for you and your family's safety. I'll close out this thread. However, If you come across any other questions or concerns, just let us know! Thanks for being a valuable member of the Airbnb community. We also have a Help Center to serve you at www.airbnb.com/help. I hope that your trips with us have all been wonderful experiences for you.

Best wishes,"
Което съобщение оставя странно впечатление.  .   .
Парите обещаха до 15 работни дни.

# 562
  • Мнения: 11 163
Объркал е имената, иначе съобщението е до Вас.

# 563
  • Мнения: 13 393
В airbnb не ми харесва това, че отзивите и рейтингите не отговарят особено на моите критерии. Според мен натежава факторът, че и домакинът оценява теб и това води до автоцензура, а може би някои ползватели просто са по-непретенциозни. Не ми допада и че instant book опцията е сравнително слабо застъпена, пак трябва хостът да се съгласи и одобри. Понякога не си актуализират календарите, случвало ми се е платена резервация да кажат, че не е свободно за тия дати (върнаха парите, естествено, но лошото чувство остава). Отдавна Airbnb не е само за частни домове, все повече големи бизнеси се настаняват и там - е не класически хотели, разбира се.

Иначе за някои дестинации си има предимствата, за други Букинг е без конкуренция. Имам доста намаления като лоялен клиент в Букинг и аз, доста често ми носят цени, по-ниски от тези на рецепция. И там е кусур, че в последните години има тенденция към завишаване на оценките, преди 8.6 беше супер местенце, сега под 9.3 си на тръни.

Клиентското обслужване и на двете платформи да не ти се налага да го ползваш по-добре - плюеш в пазва и се надяваш на добросъвестен хотелиер/домакин. Но най-голямата дупка от резервационните системи, които съм ползвала, е hotels.com - пълен игнор на потребителя, неговите нужди и фийдбек, дори откровена цензура на мнения.

Споделям написаното, а и вече клоня към отказване от airbnb, поледните места, където бях въпреки отличните отзиви бяха много мръсни, а изглед към градина се оказа заден двор с боклучийски кофи.
За първи път търсих за повече хора и в момента, в който сложа детето и цената ми скача между 20 и 30 %. Нали уж наемам целият имот, какво е това оскъпяване като напишеш и един тинейджър.
Съотношението цена качество, вече започна много да се губи и не е в полза на този сайт.

# 564
  • Houston, TX
  • Мнения: 15 860
В airbnb не ми харесва това, че отзивите и рейтингите не отговарят особено на моите критерии. Според мен натежава факторът, че и домакинът оценява теб и това води до автоцензура, а може би някои ползватели просто са по-непретенциозни. Не ми допада и че instant book опцията е сравнително слабо застъпена, пак трябва хостът да се съгласи и одобри. Понякога не си актуализират календарите, случвало ми се е платена резервация да кажат, че не е свободно за тия дати (върнаха парите, естествено, но лошото чувство остава). Отдавна Airbnb не е само за частни домове, все повече големи бизнеси се настаняват и там - е не класически хотели, разбира се.

Иначе за някои дестинации си има предимствата, за други Букинг е без конкуренция. Имам доста намаления като лоялен клиент в Букинг и аз, доста често ми носят цени, по-ниски от тези на рецепция. И там е кусур, че в последните години има тенденция към завишаване на оценките, преди 8.6 беше супер местенце, сега под 9.3 си на тръни.

Клиентското обслужване и на двете платформи да не ти се налага да го ползваш по-добре - плюеш в пазва и се надяваш на добросъвестен хотелиер/домакин. Но най-голямата дупка от резервационните системи, които съм ползвала, е hotels.com - пълен игнор на потребителя, неговите нужди и фийдбек, дори откровена цензура на мнения.

Споделям написаното, а и вече клоня към отказване от airbnb, поледните места, където бях въпреки отличните отзиви бяха много мръсни, а изглед към градина се оказа заден двор с боклучийски кофи.
За първи път търсих за повече хора и в момента, в който сложа детето и цената ми скача между 20 и 30 %. Нали уж наемам целият имот, какво е това оскъпяване като напишеш и един тинейджър.
Съотношението цена качество, вече започна много да се губи и не е в полза на този сайт.
То си пише, цената е такава за 2 човека ( например). Като се сложи и дете/тийн и скача. Така е и в Букинг. Над определена възраст децата се таксуват допълнително.
Нормално е хоста да оценява и ползвателя. Да казвам ли в какво състояние са ми оставяли апартамента. Естественно, че пуснах клайм в платформата и сложиш лош отзвук на госта.
Единственното необновяване на календара се получава при лоша синхронизация между двете платформи, airbnb и Букинг. Доста често ми се налагаше да ъпдейтвам календара, защото инстант букинг не го отразяваха въобще и двете платформи. Реших си проблема, като отказах тази опция

# 565
  • Мнения: 11 163
Цитирания пост съм писала преди година, междувременно преди дни се завърнах от едно чудесно попадение в Airbnb, но пак си има дразнещи неща: изхвърлете си боклука, преди да напуснете, опразнете хладилника от продукти и т.н. Изхвърляш, какво да правиш, нали иначе ще ти напише хостът ниска оценка.
Не че в Букинг и др. не наемаме същия тип частни имоти, никъде не ни карат да си събираме боклука. Пояснявам, че сме гости мечта по отношение на хигиената, даже леко ОКР имам Simple Smile Въпреки това е изключително досадно, а посоченият пример не е изключение - доста масово е в платформата да искат хората да си чистят и изхвърлят.

# 566
  • София
  • Мнения: 39 827
Аз бях много доволна от платформата.
Миналото лято запазих и платих нощувка на дъщеря ми в Сливен. Звъннали ѝ и казали, че апартамента не бил свободен, даже не знаели защо бил пуснат в системата. До седмица щели да върнат парите. И така една година.
Хоста не отговаря, съпорта никакъв го няма. Не мога да си изтрия профила, защото имало диспут.

# 567
  • Мнения: 13 393
Скрит текст:
В airbnb не ми харесва това, че отзивите и рейтингите не отговарят особено на моите критерии. Според мен натежава факторът, че и домакинът оценява теб и това води до автоцензура, а може би някои ползватели просто са по-непретенциозни. Не ми допада и че instant book опцията е сравнително слабо застъпена, пак трябва хостът да се съгласи и одобри. Понякога не си актуализират календарите, случвало ми се е платена резервация да кажат, че не е свободно за тия дати (върнаха парите, естествено, но лошото чувство остава). Отдавна Airbnb не е само за частни домове, все повече големи бизнеси се настаняват и там - е не класически хотели, разбира се.

Иначе за някои дестинации си има предимствата, за други Букинг е без конкуренция. Имам доста намаления като лоялен клиент в Букинг и аз, доста често ми носят цени, по-ниски от тези на рецепция. И там е кусур, че в последните години има тенденция към завишаване на оценките, преди 8.6 беше супер местенце, сега под 9.3 си на тръни.

Клиентското обслужване и на двете платформи да не ти се налага да го ползваш по-добре - плюеш в пазва и се надяваш на добросъвестен хотелиер/домакин. Но най-голямата дупка от резервационните системи, които съм ползвала, е hotels.com - пълен игнор на потребителя, неговите нужди и фийдбек, дори откровена цензура на мнения.

Споделям написаното, а и вече клоня към отказване от airbnb, поледните места, където бях въпреки отличните отзиви бяха много мръсни, а изглед към градина се оказа заден двор с боклучийски кофи.
За първи път търсих за повече хора и в момента, в който сложа детето и цената ми скача между 20 и 30 %. Нали уж наемам целият имот, какво е това оскъпяване като напишеш и един тинейджър.
Съотношението цена качество, вече започна много да се губи и не е в полза на този сайт.
То си пише, цената е такава за 2 човека ( например). Като се сложи и дете/тийн и скача. Така е и в Букинг. Над определена възраст децата се таксуват допълнително.
Нормално е хоста да оценява и ползвателя. Да казвам ли в какво състояние са ми оставяли апартамента. Естественно, че пуснах клайм в платформата и сложиш лош отзвук на госта.
Единственното необновяване на календара се получава при лоша синхронизация между двете платформи, airbnb и Букинг. Доста често ми се налагаше да ъпдейтвам календара, защото инстант букинг не го отразяваха въобще и двете платформи. Реших си проблема, като отказах тази опция

Пише цена на нощувка и пише колко и какви са леглата, а бройката на хората ти я избираш,


Параход, Grinning, изхвърли, направи, плати таз такса почистване, много взеха да ми стават претенциите на отдаващите жилища, връщам си се към хотелите, където като не ми хареса възглавницата, която не става за нищо, мога да си поискам нова и да ми донесат например.

# 568
  • Houston, TX
  • Мнения: 15 860
В големите имоти цената, която виждате е за 2 или 3 човека. Всеки следващ добавен покава цената.
Каква ще е схемата се избира от хоста.
Например разходите по имота за 2 човека са едни за двама човека и 2 деца се покачват. Обикновенно покачването е с малка сума ( 20-30 лв на човек).
По същият начин е и в Букинг. Скоро буквах за Дубай, ами детето ми е на 13 и си го таксуваха като 3 човек.

# 569
  • Мнения: 11 163
И какви са разходите за 3-и човек в един и същ вече обзаведен имот, освен да се изперат още един чаршаф и една кърпа?

Иначе ценообразуването ми е ясно, плащам си безропотно, като искам услуга. Искам самостоятелна къща - хотел не може това да ми осигури. Ами жертвам се да изхвърлям боклука и да плащам такса почистване на еърбнб. Но това не значи да не ги отчитаме и коментираме тия работи.

Общи условия

Активация на акаунт