Пазаруване от Китай - проследяване и превоз на поръчките - 7

  • 142 548
  • 860
  •   1
Отговори
# 585
  • Мнения: 90
Готово. Времето за отговор на продавача изтече и Али веднага отсъди в моя полза.

Seller Response Time Has Ended

Since the seller did not respond to your dispute for Order: 88632499202720 within the deadline, the system has settled the dispute according to your proposal. Therefore, the dispute has been closed and payment will be refunded to you. You do not need to return the goods.

Благодаря на всички който се отзоваха CocktailCake

# 586
  • Мнения: 2 373
Никакъв смисъл няма от прилагането на снимки от БГ Пощи или 17track. Не случайно не изискват въобще да се качва снимка в диспута в тези случаи.
Какво да цитира?
Нима AliExpress не си знаят собствените правила или продавача не ги знае?
Ей това за качването на снимките като доказателство искам да ми дадете линк в али и да снимате от сайта къде точно го пише. Чини ми се, че влизате в разрез с едно от правилата гласящо - при липса на доказателства приложение към диспута той се решава в полза на продавача. Да не прецакате аудиторията дето ви чете препоръките.
Цитирането е изпробвано многократно и помага. Знаят или не персонала на али се правят на кухи когато им изнася. Когато начинаещи в диспутите добавят текста за т.1 и снимките отхвърлен диспут е бил решаван в тяхна полза. Цитирането е ОБОСНОВКА т.е. защо трябва да ми бъдат върнати парите ... защото вие така сте написали затова ги искам обратно. Щом сте написали нещо моля спазвайте го.
Наистина ли мислите това което сте написали или просто се опитвате да манипулирате по-малко компетентните?
Ще е жалко да четем такива опити и тук.

# 587
  • Мнения: 90
Диспута приключи и днес пратката пристигна Simple Smile Макар и с голямо закъснение, колиетата пристигнаха тъкмо за 8-ми март. Китаеца се размина само с 2 дена. По добре да беше удължил срока.

# 588
  • София
  • Мнения: 2 379
Някой има ли идея какво да правя с тази пратка? https://t.17track.net/bg#nums=YT1804427162305798  Уж с DHL я очаквам, никой не ме е търсил на адреса, нито по телефона ... тогава защо дава грешки при доставката?

# 589
  • Пловдив
  • Мнения: 2 794
Здравей Cholé Simple Smile, този номер е проследим само в Китай и след като напусне страната от там нататък вече няма никаква информация. Това, което ти излиза в 17track не е вярно имаш вариант да изчакаш още, ако няма време да поискаш да го удължиш или да пуснеш диспут

# 590
  • София
  • Мнения: 2 379
*Padme*, тя пратката не е от Алито, така че няма как да пусна диспут. От Shein e Simple Smile Тоест това, което виждам в този сайт не означава, че с пратката има проблем? Как тогава да разбера кога ще ми я доставят DHL?

# 591
  • Пловдив
  • Мнения: 2 794
Това, което имам аз като опит е свързано с Алито, но такъв тип номера не ги доставят с DHL, а с обикновена поща. Но ако пък наистина е с DHL не би следвало да има проблем да провериш къде е пратката на сайта на DHL

# 592
  • София
  • Мнения: 2 379
Не се проследява  в сайта на DHL

# 593
  • Мнения: 2 373
Някой има ли идея какво да правя с тази пратка? https://t.17track.net/bg#nums=YT1804427162305798  Уж с DHL я очаквам, никой не ме е търсил на адреса, нито по телефона ... тогава защо дава грешки при доставката?
Някой ви е излъгал, че пратката пътува с DHL.

# 594
  • София
  • Мнения: 2 379
Защо?  Transported to the destination country, please check details on http://www.dhl.bg/en/express/tracking/shippers_reference.html - това не значи ли, че пътува с DHL? Нямам никакъв опит с пазаруването от Китай, това ми е първата поръчка. Защо смятате, че не пътува с DHL? Сигурно тогава трябва да я чакам в пощата Simple Smile

# 595
  • Мнения: 2 373
Защо?  Transported to the destination country, please check details on http://www.dhl.bg/en/express/tracking/shippers_reference.html - това не значи ли, че пътува с DHL? Нямам никакъв опит с пазаруването от Китай, това ми е първата поръчка. Защо смятате, че не пътува с DHL? Сигурно тогава трябва да я чакам в пощата Simple Smile
Дойде ли нещо ще е в пощите. Даден ви е линк за DHL България но там няма да намерите никаква информация. Според мен за да ви обърка. DHL не използват такива номера за пратките си. Имате коректен линк в 17 трак за да видите кой превозва пратката и статусите. Превозва се от YunExpress и няма нищо общо с DHL. В България тези идват през пощите и са много бавни. Какво ще правите с продавача си е ваша работа.

Последна редакция: пн, 12 мар 2018, 14:06 от netman71

# 596
  • София
  • Мнения: 2 379
Благодаря за разясненията Simple Smile Ще си чакам пратката в пощата в такъв случай. Само не ми е ясно защо не излиза нормалното проследяване в сайта на  YunExpress, а и там ме препраща към DHL?

# 597
  • Мнения: 2 373
Благодаря за разясненията Simple Smile Ще си чакам пратката в пощата в такъв случай. Само не ми е ясно защо не излиза нормалното проследяване в сайта на  YunExpress, а и там ме препраща към DHL?
Пратете информацията на DHL България или вдигнете телефона и ги питайте да видим какво ще ви кажат. Има статуси и за неуспешна доствка поради проблем в адреса. Пратете им снимката.

# 598
  • Мнения: 35
Превозва се от YunExpress и няма нищо общо с DHL.
Има доста общо с DHL. Във DHL не се търси с рефернцията на YunExpress а с номера на шипмънта който е CD992076909DE и се вижда на картинката която сте публикували.
Ще си чакам пратката в пощата в такъв случай. Само не ми е ясно защо не излиза нормалното проследяване в сайта на  YunExpress, а и там ме препраща към DHL?
Може би защото пратката Ви не е по куриерска услуга на DHL и е превозена до EU с китайския превозвач.  Съвета ми ме да се свържете с къстъмър съпорта на DHL и да ги попитате какво се случва с пакет номер CD992076909DE. По това което виждам пратката е на холд поради проблеми с адресацията

# 599
  • Мнения: 2 373
Може би защото пратката Ви не е по куриерска услуга на DHL и е превозена до EU с китайския превозвач.  Съвета ми ме да се свържете с къстъмър съпорта на DHL и да ги попитате какво се случва с пакет номер CD992076909DE. По това което виждам пратката е на холд поради проблеми с адресацията
С този номер вече става и 17трак го показва https://t.17track.net/bg#nums=CD992076909DE
Продавача (и куриера дето не е казал на продавача) не са си свършили работата. Защо не са дали двата номера. Уффф.

Общи условия

Активация на акаунт