ПЪРВИ КЛАС - тема 5

  • 51 940
  • 749
  •   1
Отговори
# 1
  • София
  • Мнения: 2 799
Докато оправя препратката от стара към нова тема Grinning AnMary  bouquet се погрижи за линка.

И темите подреди ...  Hug Heart Eyes чудна си!

# 2
  • Мнения: 8 229
Дзвер, на мен това ми се вижда много за домашно.
Нашите имат всеки ден по една страница от сборника по математика и по половин страница букви. Сега започнаха да преписват и думички от буквара. Понякога имат листчета с картинки, 5-6, по които трябва да се направи звуков модел или модел на изречение.
В петък имат само зипове и тогава учителят им дава за домашно една страница задачи в малката тетрадка, около 10, и една страница в тетрадката по български. Досега бяха букви, срички, ще видим за в бъдеще какво ще е. Нямам си идея обаче дали това се води съботно-неделно домашно или децата го правят в занималнята.

# 3
  • Мнения: 221
Благодаря за новата тема! Simple Smile

Аз си имах лични проблеми и затова не влизах известно време. Сега ви изчетох назад. И да се отчета и аз:

Значи на СМТ моят син е изкарал 61т. и е начело на класацията за тяхното училище.

По писане от понеделник трябва да започнат малко л.
По математика тази седмица бяха взели 9.

# 4
  • Мнения: 10 547
Благодаря за новата тема.
Сега е на вълна решаване на задачи и диктовки. Едвам се нави да излезе навън, но пък и едвам се прибрахме преди малко.

# 5
  • София
  • Мнения: 6 171
Съботно-неделни домашни има всяка седмица. Взели са цифра 9 и малка буква р.

# 6
  • София - Рим и обратно
  • Мнения: 11 239
Благодаря за новата тема bouquet.
При нас има амбициозни майки и дечица, които се упражняват допълнително вечер и носят да покажат на госпожата. Тя пък ги хвали и им слага цвете, в резултат - на другия ден половината клас идва с допълнителна работа и всички се борят за цвете и похвала Laughing.

# 7
  • Мнения: 588
Запис да ви следя!
Защото и аз имам първокласник.

# 8
  • Мнения: 3 414
Записвам се и аз в новата тема Simple Smile
Благодаря на всички за пожеланията, отправени към нас в предишната тема!  Hug

# 9
  • София
  • Мнения: 9 517
Благодаря за новата тема bouquet.
При нас има амбициозни майки и дечица, които се упражняват допълнително вечер и носят да покажат на госпожата. Тя пък ги хвали и им слага цвете, в резултат - на другия ден половината клас идва с допълнителна работа и всички се борят за цвете и похвала Laughing.
Не го разбирам това - ако прибере детето в 17 ч. от занималня, да поиграе малко на вън /толкова е хубаво времето сега/, да се приберете към 18 - 19 ч. и да го туриш на бюрото да пише ми идва в повече... Аз отказах да я карам да чете вечер от буквара, каквото са взели през деня - тя чете от една година, чете книжки, няма начин да я накарам да чете на, но, ни... но не съм го заявила официално, де. А тя, защото е супер отговорна, всяка вечер ме пита, кога ще четем от буквара  ooooh!. Замазвам за сега.

Но пък по четене има в буквара "Браво, чете много хубаво, продължавайте да се упражнявате!"  Joy

ПП Забравих - ninnann, благодаря за темата  bouquet

# 10
  • Разпиляна във въображението
  • Мнения: 24 793
Изпуснах ви. Ще ви чета назад.

Да се оплача - моята постоянно бърка Л с Н.  Crossing Arms

# 11
  • София - Рим и обратно
  • Мнения: 11 239
Дзвер, и аз не го разбирам, още по-малко пък прилагам (неамбициозна и непримерна майка съм), но нека дерзаят, така се амбицират нашите да ги догонват Grinning.

# 12
  • Мнения: 8 528
 Аз не съм от амбициозните майки, но всяка вечер се упражняваме Sad. Много е натоварващо за детето и често пъти без резултат, защото е много изморена и няма никакво желание ! Като тръгна в първи клас знаеше само буквите и цифрите . На занималнята не правят диктовка, а преписват. Предполагам, че същото важи и за задачите. Затова гледам да се усвои материала и да не изостава !


  Ако може някой да ми даде идея как да обясня такава задача  _ - 2=6 ?
  

        

Последна редакция: нд, 15 ное 2015, 19:48 от vita

# 13
  • Майничка
  • Мнения: 12 582
Благодаря за темата! bouquet

За мен идеалният вариант е домашната да е написана и проверена в занималнята и детето да има време да разпусне след това. Оттам нататък, ако се види, че нещо куца, ревизирането, ако е много спешно /неправилно изписване на буква или цифра, например/, може частично и за кратко да се направи вечерта, но като цяло е по-добре да се разпредели в цялата седмица, включително уикенда.
Аз също не карам да чете от буквара - при положение, че може и чете свързана книжка, не виждам смисъл да се пъне върху "Мама мие Мими" и т.н. Даже напоследък я насърчавам, след като изкара на глас половин страничка, да продължи за себе си - къде наум, къде с помрънкване на по-дългите нови думи.
Да се оплача за показалките - редовно ги губят и двамата /и не само те/, а госпожата ги иска. Не че ми е проблем да купувам нови /имат павилионче за канцеларски точно преди класната стая/, стотинки са, но понеже явно не са единствените заплеси, бая опашка си се заформя и редовно фуча на работа с такси.

# 14
  • около Варна
  • Мнения: 1 084
 Ако може някой да ми даде идея как да обясня такава задача  _ - 2=6 ?
  
 
По принцип задачата се чете така: От кое число/от колко/ като извадим 2 ще остане 6? Демонстрира се с предмети, сметало, пръсти, докато детето схване логиката.

Аз нищо не давам допълнително за писане, четене, смятане. Вечер само преглеждам тетрадките, ако видя пропуски тогава ще се наложи допълнително разясняване.

Общи условия

Активация на акаунт