"Селски" номера и пинизи

  • 5 106 786
  • 49 908
  •   1
Отговори
# 43 815
  • Мнения: 3 732
Селски пиниз ли е да караш в бус лентата? И не са само бакшиши и маршрутки.
И аз бързам, и на мен не ми се виси в задръстване, и аз искам да се прибера по - бързо.
Визирам Цариградско и бул. България в пиков час вечер.
Много се дразня.

# 43 816
  • София
  • Мнения: 927
Селски пиниз ли е да караш в бус лентата? И не са само бакшиши и маршрутки.
И аз бързам, и на мен не ми се виси в задръстване, и аз искам да се прибера по - бързо.
Визирам Цариградско и бул. България в пиков час вечер.
Много се дразня.



Там до колкото знам има камери, които снимат нарушителите, тъй че който го прави ще си понесе последствията.

# 43 817
  • София
  • Мнения: 1 635
Мен пък така ме издразни общината - да сложат бус лента на толкова натоварен булевард като България е безумие. Ако искаха да направят нещо полезно можеха да разширят малко булеварда, да стеснят лентите и добавят една специално за автобусите.

Не ги оправдавам, но и не се учудвам, че хората не я спазват.

# 43 818
  • София
  • Мнения: 18 722
Това е като алеята за колоездачи на Раковска.Пълен смях.

# 43 819
  • Мнения: 3 732
То и на пазара на Кр. Поляна може да разширят уличката за идващите от тунела на Люлин. Също и да разкарат паркиралите коли в насррещното. Уж е двулентова, а не е. Пътната маркировка на светофара с Ал. Стамболийски си е супер недоразумение.
А К. Величков, островчетата, светофарите, маркировката - няма да ги коментирам. По - зле не знам дали и къде има.

# 43 820
  • Мнения: 9 050
На България е пълна порнография. От три ленти направиха 2. На един от най-задръстените булеварди. Оставиха бус лента, а там минават общо три автобуса, един от които на Гешов завива наляво, т.е. той от един момент нататък не ползва бус лентата.
Отделно че не оправиха маркировката както трябва и повечето не виждат (или се правят, че не виждат), че вече само две ленти на кръстовищата с Гоце Делчев и Гешов са направо, а не три, както преди. И масово от лентата за надясно си минават направо.  
А на едно място преди Гешов има десен завой, който трябва да се вземе от втора лента, защото първата е бус лента. И там става мазало. Спира се изневиделица, чакат се тарикатите от бус лентата да се извървят....
Толкова простотия и липса на елементарна мисъл в такава малка отсечка, не знам дали някога може да бъде постигната. Според мен това е шансът на Столична община да влезе в Гинес.

# 43 821
  • Мнения: 10 407
И аз се чудя на тия бус ленти на България, които са абсолютно празни. На Цариградското разбирам, там вървят и 4 тролея, но на България е предпоставка за колосални задръствания. Досега не съм видяла нито един автобус в бус лентата.
ПП. Наистина ли снимат там? Ужас, сигурно съм снимана 100 пъти.

# 43 822
  • София
  • Мнения: 8 936
А бус лентата на бул. Евлоги и Христо Георгиеви как ви се струва? И без това е супер задръстено там, а сега и цяла лента се губи. Въобще не са мислени тези новите бус ленти (на Левски, България и последната). Да не говорим за липсата на контрол.

# 43 823
  • Мнения: 6 599
Нали уж идеята е общината да стимулира ползването на масовия транспорт и да се ограничи ползването на автомобили.

# 43 824
  • Мнения: X
Нормално е да има бус ленти и да се стимулира пътуването на повече хора с градски транспорт. А това ще стане ако градския транспорт стане по-бърз и редовен. В много страни мисля е така. Колкото повече хора пътуват с градския транспорт, толкова по-малко коли и толкова повече място за останалите автомобили.
Бях чела едни проучвания, че колкото повече се разширяват платната за автомобили, това води единствено до повече автомобили, които в един момент запълват тези платна и те вече не са достатъчни.
Или с други думи - неудобството от бус-лентите сега, евентуално би се възнаградило в бъдеще. Разбира се, ако бус-лентите /пък и велоалеите/ се правят разумно, но пък и толерантност трябва.

# 43 825
  • София
  • Мнения: 19 262
Елементарната сметка е, че автобусът вози 20-30 души. Ако от тях 10 се качат на колите си, по-добре ли ще е? Навсякъде трябва да има бус ленти, за да има истински стимул. Защо да се качвам на ГТ,  след като вие с колите ми задръствате пътя?
Няма начин всеки да се качи сам в кола и да няма задръствания. Това никъде го няма. Който си е правил сметка как в София няма да слиза от колата - ще си търпи.

# 43 826
  • Мнения: 19 104
На всичко отгоре в България са събрани всички автомобилни вторични суровини от по-богатите държави и е пълно с трошки на пътя, които струват по-малко от горивото в резервоара зи, ама замърсяват и задръстват пътищата.

# 43 827
  • София
  • Мнения: 8 936
Само с ограничения няма как да направиш ГТ по-използваем. Първо цената не е ниска, второ - наземният транспорт е ужасен и заради разширяването на метрото, е все по-неглижиран от Общината. А метрото и в момента е фраш, как си представяте да влезнат още хора в него. Автобусът може и да вози 30 души, но минава на 10 минути в най-добрия случай. За това време ще минат повече от 30 коли. Има и още проблеми, но темата не е за това. Селско е просто да минеш пътя с една боя, да сложиш един знак и после да оставиш участниците в движението да се оправят. Няма постоянни камери, които да снимат движещите се в бус лентата, няма контрол, нищо.

# 43 828
  • Мнения: X
Моите наблюдения са, че в София не само, че не се дава предимство на автобусите, ами нарочно се засичат и изпреварват рисково от нетърпеливци. Автобусните шофьори пък в един момент се изнервят и блокират цяла редица автомобили като застанат напречно на някое кръстовище - ей така, нарочно. Затова всяка жаба да си знае гьола.

# 43 829
  • Мнения: 25 684
Така като ви чета, явно скоро няма да се оправи транспортният проблем на София.
Или да ви разделят улиците – по тези улици ще се движи само ГТ, по тези – само коли, по третите – само пешеходци, или движението да е почасово – например в четните часове да се движат само ГТ, камиони и бусове, в нечетните – само леки автомобили. 
Или на всяко кръстовище по един регулировчик. Тъкмо ще преборим и безработицата. Laughing

Общи условия

Активация на акаунт