Тези нещастници Спиди си мислят, че са куриери!

  • 187 107
  • 1 356
  •   1
Отговори
# 615
  • София
  • Мнения: 22 948
Евтино.  Peace

И с офиси съм имала проблеми. Получавам смс, че пратката е там, а всъщност не е.  Stop

# 616
  • София
  • Мнения: 8 932
Когато ви е спешна пратката най добрия начин е да си е поръчате до офис,хем няма да седите вкъщи хем не зависите от куриера дали ще успее да намери адреса и дали ще му стигне времето да разнесе всички пратки.А до офис е и по-ефтино .
А ако офисът ми е далече? Когато подателя има договор със Спиди, цената до офис и до врата е една и съща.

# 617
  • Мнения: 46 518
Когато ви е спешна пратката най добрия начин е да си е поръчате до офис,хем няма да седите вкъщи хем не зависите от куриера дали ще успее да намери адреса и дали ще му стигне времето да разнесе всички пратки.А до офис е и по-ефтино .
Е, ако пратката е писъмце, да, но като се поръчва нещо по-голямо и плащам като за до врата, защо да търся превоз и да ходя до офис?
А и до офис същата работа. Не е като да не сме получавали, не си спазват работното време, уверяваха ни, че не е там, в крайна сметка се оказа, че си е точно при тях.
Куриери, офиси, навсякъде са същите некадърници.

# 618
  • Мнения: X
Нов бисер от Спиди. Правя поръчка с ексресна доставка, която съответно заплащам.
Получих вчера смс от Спиди, че ще ми я доставят вчера до 17ч. Е, нито пратка получих, нито някакво обяснение от Спиди къде е тази пратка и кога ще я получа.
Търсех ги, безрезултатно. Днес нямам нито смс, нито нищо от тях кога ще си получа пратката. Успях да звънна на куриера, който ми заяви, че пратката е в офиса, защото нямал физическата възможност да я достави?!?!?!  А в системата им пише - дадена на куриер. Тоест не се знае това къде е, кога ще е получено и тнт.
А аз плащам експресна доставка до адрес... Безумни са просто. Звъня в отдел там за рекламации, нищо не могат да ми кажат.... Простооо....

# 619
  • София
  • Мнения: 22 948
Нов бисер от Спиди. Правя поръчка с ексресна доставка, която съответно заплащам.
Получих вчера смс от Спиди, че ще ми я доставят вчера до 17ч. Е, нито пратка получих, нито някакво обяснение от Спиди къде е тази пратка и кога ще я получа.
Търсех ги, безрезултатно. Днес нямам нито смс, нито нищо от тях кога ще си получа пратката. Успях да звънна на куриера, който ми заяви, че пратката е в офиса, защото нямал физическата възможност да я достави?!?!?!  А в системата им пише - дадена на куриер. Тоест не се знае това къде е, кога ще е получено и тнт.
А аз плащам експресна доставка до адрес... Безумни са просто. Звъня в отдел там за рекламации, нищо не могат да ми кажат.... Простооо....

Накрая ще си измият ръцете с една безплатна доставка, притрябвала му на някой...

# 620
  • София
  • Мнения: 2 846
Имах проблем с доставка чрез Спиди от онлайн магазин. След като не можах да се свържа с куриерската служба, писах на търговеца с молба за съдействие. На другия ден пратката дойде за нула време. Така че ви съветвам при проблеми да търсите помощ не от Спиди, а от съответния сайт, от който сте поръчали стоката.

# 621
  • Мнения: X
Писах и на търговеца. За  сега тишина отвсякъде.

# 622
  • София
  • Мнения: 3 291
Аз на 02/12 получих sms за доставка и 18 дни по-късно не съм получила нищо.
От кварталния им офис, ми казаха, че не е при тях, а в централния и че ще я доставят на следващия ден. При разговор с куриер, дошъл след седмица за друга пратка, разбирам, че той не знае нищо.

Пратката е обемна и не искам да си я пренеса сама. Ще си чакам от любопитство.

# 623
  • Мнения: 6 559
мен вчера ме вързаха от еконт. стоя цял ден и чакам. в 6 часа вечерта звънях три пъти на куриера, телефонът му беше изключен. обадих се на клиентския им номер и си повисях на изчакване. накрая ми казаха, че куриерът ще я достави. дойде един мунчо, който от вратата започна да ми крещи, че сигурно пратките ми били жизненоважни, та го били разкарвали  за тях, взе парите, без касова бележка, без подпис на товарителница, без нищо, и изхвърча по стълбите. много се вбесих. вярно, че са натоварени, но чак пък да му служа за “боксова круша“, щото имал много работа...

# 624
  • Мнения: 46 518
Аз на 02/12 получих sms за доставка и 18 дни по-късно не съм получила нищо.
От кварталния им офис, ми казаха, че не е при тях, а в централния и че ще я доставят на следващия ден. При разговор с куриер, дошъл след седмица за друга пратка, разбирам, че той не знае нищо.

Пратката е обемна и не искам да си я пренеса сама. Ще си чакам от любопитство.
Имаш ли номера на товарителницата? Ако да, къде излиза, че е?
Имам подобен случай и се оказа, че е паднала бележката на пратката и си седеше в един склад без никой да знае каква е. По товарителницата видях, че пътят свършва там и след сума ти разговори накрая я намериха.

sylviana, подай си оплакване и опиши какво е станало.
Но поне са я донесли, от Спиди ме връзват да чакам, а пратка така и не идва. Отгоре на всичко получавам СМС, че не са могли да осъществят връзка с мен, затова не е доставена пратката Smiling Imp
 

# 625
  • Мнения: 990
Имах проблем с доставка чрез Спиди от онлайн магазин. След като не можах да се свържа с куриерската служба, писах на търговеца с молба за съдействие. На другия ден пратката дойде за нула време. Така че ви съветвам при проблеми да търсите помощ не от Спиди, а от съответния сайт, от който сте поръчали стоката.

Да, аз ви съветвам същото при проблеми с който и да е куриер. За моя пратка не получих никакво съдействие,лдокато в един момент се усетих да им кажа, че съм търговец и пращам с тях всеки ден. Изведнъж се промени отношение коренно и проблемът бе разрешен за минути. За Еконт става въпрос.

# 626
  • София
  • Мнения: 17 592
Когато ви е спешна пратката най добрия начин е да си е поръчате до офис,хем няма да седите вкъщи хем не зависите от куриера дали ще успее да намери адреса и дали ще му стигне времето да разнесе всички пратки.А до офис е и по-ефтино .


Да бе. Дет' ще търся на спиди офис по-добре да си взема стоката от склада... *greensmile*

# 627
  • Мнения: X
Детето ми е болно, за това е до адрес. Иначе винаги до офис (не че веднъж не беше до офис, а те я бяха дали за разнос)....

# 628
  • София
  • Мнения: 3 291
Не се сърди, човече, имам, в sms-a си я пише.

Не ми се разправя пак със Спийди. Таксуват разговора, ако въобще се свържа с тях. В офиса жената е определено некомпетентна. Ще чакам от магазина да си потърсят парите и да се оправят те. Аз не бързам.

# 629
  • Мнения: 46 518
И къде излиза, че е?
Много е тъпо това с 0700 и аз се ядосвам. На Еконт поне има опция да звъня през скайп, а и офисите им имат обикновени мобилни...

....Ще чакам от магазина да си потърсят парите и да се оправят те. Аз не бързам.
Разбирам те, но все пак не чакай много. Веднъж оставих магазина да се оправя и накрая се оказах с начислен магазинаж. Обещаха да го приспаднат при следваща покупка, но нямам намерение да пазарувам повече от тях, а беше малка сума (защото се сетих да започна да издирвам пратката) и не ги гоних да ми я възстановяват. Но може да се натрупа сериозна, ако се забавят.

Общи условия

Активация на акаунт