Тези нещастници Спиди си мислят, че са куриери!

  • 186 704
  • 1 356
  •   1
Отговори
# 600
  • София
  • Мнения: 8 931
Цитат
"След като куриера не открие получателя на посочения адрес, оставя уведомотелен стикер с време на доставка и номер на товарителница. След това се обажда по телефона на посочения в товарителницата телефонен номер на получателя. Ако успее да се свърже с него, съгласува дали да направен нов опит за доставка или да бъде пренасочена пратката. Ако куриерът не успее да се свърже с получателя, се свързва с подателя на телефона посочен в товарителницата и се уговаря дали пратката да бъде пренасочена, върната или доставена в друг ден. Когато куриера не открие получателя и подателя връща пратката в офис на Спиди. Повторен опит за разснос се извършва след съгласуване с получателя."
Това си го пише в сайта на Спиди. Тук както виждаме, обаждането е след като не е открит човекът на адрес и му е поставен уведомителен стикер.

# 601
  • Мнения: 1 109
Ау, бясна съм!
Толкова некоректно отношение от куриер до момента не съм получавала.
Свекърва ми вчера ни изпрати колет с храна. Жената направила разни сладкиши и други неща, праща си на децата и внучето, свекър ми праща от новата реколта вино. Пуснали са го експресна поръчка, за да го получим днес. Още вчера получих смс, че днес ще имам доставка до 17 ч. Аз, обаче, няма как да не мръдна цял ден от вкъщи, най-малко детската кухня трябваше да изляза да взема и затова в 10 ч започвам да звъня на СПИДИ, за да питам по кое време горе долу да очаквам куриера. (ЕКОНТ пишат мобилния номер на самия доставчик и е много по-удобно да се разбереш директно с него). Никой не ми вдига след доста изчакване и в крайна сметка решавам да оставя мобилния си номер за обратна връзка. След около 45 минути ми се обажда жена, която ми казва, че пратката ми все още не е взета от куриер. Аз натъртвам, че е важно да я получа днес и доставката е експресна. Тя казва "да, разбира се, ще ви се обадя, когато колегата ми каже по-точен час за доставка". През следващите няколко часа никой не ми се обажда, аз се опитвам да осъществя връзка няколко пъти, отново никой не ми вдига, оставям си номера два пъти, но никой не ми връща повикване. В крайна сметка, като наближи 17 без нещо, висях около 15 минути на телефона и ми вдигнаха. Друга жена ми каза "Колежката не ви е върнала обаждане, защото все още и тя не е получила информация за вашата пратка".??????? "Ама как така не е получила още информация, толкова ли е сложно да се обади на куриера и да го попита, минали са 6 часа!" "Ами тя пратката не е в куриер все още". Аз, вече бясна, " Ама как е възможно, нали е експресна, аз трябваше до сега да съм я получила?!?" "Ами не знам, нямам информация". "Добре, кажете ми в кой офис е, за да отида и да си я взема на място, понеже вероятно в 18 ч. офисите ви затварят, а ЕКСПРЕСНАТА ми пратка е пълна с храна, която ще се развали? Ами тя не е и в офис, в склад е, не може да се вземе от там. "Вижте, не ме интересува как ще ми доставите пратката, но до утре ще се съсипе, освен това сме заплатили за експресна услуга, затова я очаквам тази вечер". "Ще ви се обадим ВЕДНАГА щом имаме някаква информация". Тръшнах телефона. Не, че тя разбра. Чакам, чакам, чакам... не ми се обаждат. Явно информацията в СПИДИ е много трудно откриваема. Коректното отношение към клиента също е дефицит. Обаждам се отново след около половин час. Вдига ми трета жена. "Не знаем какво се случва с вашата пратка, нямаме инфомация защо е в склад, но няма как да ви я доставим тази вечер. Ако желаете направете рекламация на този телефон...". Желая, разбира се, копнея да направя рекламация! Веднага се обадих  и изговорих всичко наново, ядосана и разочарована от немислимо некоректното отношение. Отсреша ме изслуша учтива хладна жена, каза, че съжалява, ще проучи какъв е проблемът, защото И ТЯ НЕ ЗНАЕ и АКО СЕ ДОКАЖЕ, че вината е в тях, ще ми заплатят куриерската услуга. Ами съсипаната храна и напразното старание на свекърва ми как ще компенсират? А нервите ми цял ден? И докога, по дяволите, ще се сблъскваме с подобни немърливости? Повече от час пак си чакам... Да направя ли рекламация на рекламаторката?

# 602
  • Мнения: 3 157
Мърльовци!Жалко,че няма застраховка(за това трябва да има фактура за съжаление),за да видиш как ще ти я доставят не експресно,ами супер експресно.Аз всеки ден контактувам с тях служебно и съм се научила да не им се дразня-иначе колкото оператори те обслужват,толкова различни неща искат да им подадеш.Обикновено като ми изстрелят някоя нова тъпотия,има обяснявам с равен тон,че всеки ден ги ползвам и такова изискване като току-що снесеното няма.Е,оказва,се наистина няма,мън-мън.Веднъж ми бяха доставили много важна пратка в ужасен вид-все едно кисната в кална локва,свързах се с подателя и още на следващия ден куриера вече го нямаше(не само от нашия район).

# 603
  • Мнения: 1 822
Подкрепям всеобщото мнение.

# 604
  • Мнения: 13 097
Окончателно взех решение, че спирам да поръчвам от сайтове, които доставят със Спиди.
Писна ми, как една поръчка с доставка до адрес не ми доставиха и всеки път е емоция да си вземеш пратката.Получаваш смс- елате си вземете от офиса Х- нищо че е с доставка до адрес, отиваш до офиса Х, ами няма такава пратка, почва издирване на пратката, отидете в офиса У или да утре тук.
Тия емоции повече няма да си ги причинявам, все ще намеря къде да пазарувам онлайн.

# 605
  • Мнения: 46 429
Това го прилагам вече няколко месеца. Повечето успяват да измислят алтернативен вариант. Досега само едни отказаха. Анулирах поръчката.

# 606
  • Мнения: 22 867
Момичета, ако се оплачете от съответния куриер или офис при повтарящи се неуредици, дали няма да има ефект? Чета темата и честно, направо се моля да не сменят момчето, което ми носи пратките. От Спиди е, но е готов да се върне, ако не съм вдигнала телефона в отговор на негово обаждане, а го виждам по-късно. Казвала съм му, че в събота ни няма вкъщи, или идва в 9 сутринта преди да тръгнем, или някъде го пресрещаме по улиците след уговорка или ми оставя пратките за понеделник и ми ги донася тогава. Държи се добре, изобщо чак ме е страх дето се хваля сега на фона на написаното в темата. До човешки фактор си е, толкова ли не могат да си подберат кадри от фирмата, в крайна сметка с хора работят, пък и не са единствените в тоя сектор. Направо някакъв късмет съм извадила. Доскоро и името на куриера не знаех, сега вече го научих. Правиха някаква анкета по телефона от Спиди, ами нахвалих го, просто няма от какво да се оплача. Пу, пу, да не урочасам хавата сега! Simple Smile Peace

# 607
  • Мнения: 46 429
Пускала съм жалби и с/у куриера, и с/у служителите в офиса, единственото, което направиха е, че веднъж ми възстановиха таксата. Никакъв друг ефект.

Пускала съм и с/у Еконт (не куриер, а офис) - смениха ги веднага.

За да не излезе, че се карам с всички Simple Smile пускала съм и похвала - за друг офис на Еконт, отделно им занесох нещо дребно да се почерпят. Просто наистина са много кадърен офис и работят с желание, да ти е кеф да работиш с такива хора.

# 608
  • Мнения: 101
Включвам се в темата:
Получих известие от Спиди, че пратката ми ще бъде доставена и никой не ми я достави. Тъй като съобразих ангажиментите си за деня с това, цял ден се опитвах да се свържа с куриерската фирма, но безуспешно. Всички линии бяха заети през целия ден. Никой не ми върна обаждане.

На следващия ден отново съобразих ангажиментите си с това, че очаквам доставка. Никой не се свърза с мен до обяд, а аз успях да се свържа по телефон едва 14ч, след десетина опита и безкрайно чакане на телефона.

Казаха ми, че нямали възможност да ми я доставят на адреса и трябвало да си я взема от офиса им, но не можели да ми кажат кога ще пристигне в офиса. Крайно разочароващо.

# 609
  • София
  • Мнения: 8 348
а и аз, като Лабрекс, смятам че е до човек
моя куриер, точно от Спиди, ми е звънял да пита ще го изчакам ли, защото знае че сме до 4 и 30
имам му личния телефон от поне година и нещо, звъня си да питам ако съм на някакъв зор
а палетния се е връщал да ми вземе пратката, защото не съм чула като е звънял и ме е пропуснал

Еконт не ме намериха на първата пратка от черния петък, та ходих до офиса им, на следващата му казах на момчето, че чакам още пратки и направо да идва, все ще се намери кой да вземе и плати и приключиха проблемите

Рапидо щях да ги отказвам всички, защото бяха сменили нашия куриер с един бавно развиващ се, ама явно е имало оплаквания и ни върнаха пак предишния, та всичко е наред


това за доставките в работата
за доставките вкъщи - там е трагедия
добре, че не ми се случва повече от веднъж на година

# 610
  • Мнения: 6 500
днес имаше предколедно чудо - спиди ми доставиха съвсем точно, според указанията на изпращача (сайт за обувки) и в обещания час. става въпрос за центъра на софия. момчето беше много любезно и приветливо. има и такива Simple Smile
аз точно заради спиди се отказах да поръчвам от сайт за играчки, т.к. не работят с друг куриер, а миналата година до последно не знаех дали ще дойдат подаръците на собственото ми дете и на няколко близки дечица. пу-пу, да не ги урочасам, но днес ме изненадаха много приятно!

# 611
  • Мнения: 1 104
Аз доставките със спиди са ми винаги до офис и досега не съм имала проблеми, освен един път отказаха да платя с картата на мъжът ми,защото там пишело неговото име, а получател и палтец пишело моето име( с различни фамилии сме) .... макар, че той беше там с мен и остана потресен а той е много спокоен човек.И се наложи да ходим да търсим банкомат и да теглим пари .... Rolling EyesНо като цяло пратките са много малки и леки Thinking

# 612
  • Мнения: 46 429
Я! Откога може да се плаща с карта?
Миналата година им писах писмо с въпрос в кой век живеят и не е ли време вече да имат такава опция. Да не би да са си взели поука Simple Smile

На ваше място щях да откажа пратката... Най-вероятно е каприз на служителя. Мъжът ми е получавал и плащал пратка на мое име.

# 613
  • София
  • Мнения: 8 931
И аз миналата седмица се разправях с тях - куриер, който два дни не може да ми достави пратка, без да ме уведомява по никакъв начин за това. Накрая я пренасочих, за да си я получа. Отговорът на жалбата ми - права сте, няма да се плаща за доставката. Аз съм я платила предварително, та сега ще видя как да си я взема от продавача. Писах на магазина, че не желая вече да ми пращат пратки със Спиди, иначе ме губят като клиент.

# 614
  • Мнения: 41
Когато ви е спешна пратката най добрия начин е да си е поръчате до офис,хем няма да седите вкъщи хем не зависите от куриера дали ще успее да намери адреса и дали ще му стигне времето да разнесе всички пратки.А до офис е и по-ефтино .

Общи условия

Активация на акаунт