Плюсове и минуси на кварталите в София-2

  • 585 293
  • 6 123
  •   1
Отговори
# 6 015
  • Мнения: 3 072
.

Последна редакция: пт, 11 май 2018, 08:06 от Ско

# 6 016
  • Мнения: 9 701
Добре де, аз не разбирам какъв е смисълът бившите собственици да правят мизерии на новите. Какво са им виновни те, че са го забатачили? Нали не мислят, че банката ще ги чака не знам си колко време без да плащат ипотеката. Знам, че на всеки може да се случи, и аз имам ипотека, ама все пак каквото си надробиш - го сърбаш, защо трябва да си го изкарваш на някакви външни за твоя казус хора. Не съм много наясно, ама май до публична продан се стига след преговори с банката, разсрочване на дълга и тнт., ако и след това не можеш да се оправяш - никой не ти е виновен.

# 6 017
  • Мнения: 3 072
.

Последна редакция: пт, 11 май 2018, 08:05 от Ско

# 6 018
  • Мнения: 9 701
Добре де, може дълга да е и някакъв друг тип, просто не разбирам частта с това да си го изкарваш на някой, който не ти е виновен.

# 6 019
  • Мнения: 285
Може ли да спрете със спама за имотите от ЧСИ и да си направите отделна тема, където да си обсъждате на воля?

# 6 020
  • Мнения: 2 478
Абсолютно, стига с тия ЧСИ-та. Това е за отделна тема. Продължавйте за метрото, което също е за отделна тема, но малко или много си е коментиране за удобства в отделните квартали, така че е допустимо.
По темата - по-бързичко да правят Слатина - Гео Милев, даже в приоритет да се превръща, тази така модерна дума въведна преди 20-на години от СДС-то.

Продължението от Витоша до Кръстова Вада и Сити Клиник, според мен трябва да се обмисли. Три спирки биха били чудесни. На Околовръстното буферни паркинги и тогава наистина може да се облекчи трафика и да се спускаме с метрото до центъра или където и да е из града. За начинанието се иска дисциплина и култура от всички и естествено и Общината трябва с инициативи и привилегии да ни мотивира.

Тапите и въздуха вече са недопустими и всеки е в кола, пък били и 85% от колите 15-20 годишни бараки(немски "премиуми"), тровещи ни въздуха. Предпочитам да си взема 2-3 годишен i30, пък нека е Хюндай. Аз до последно изкарах без, но вече ми трябва, но в никакъв случай няма да карам всеки ден и да се занимавам с джигити, и кракът ми постоянно да е на съединител и спирачка(автоматик не обичам, друго си е ръчката). Баланс трябва да има.

Ливадите задължително трябва да имат Метро, както и спирка две в Борово и Княжево.
Това, че се обмислят 3-4 спирки още в Люлин е добре, въпреки че е много цигански квартала вече, и ако нямам някаква работа, не обичам да ходя там. Общо взето циганията и простотията в голямото ни село е повсеместна и на всякакво ниво, без значение професия, ценз и кой къде живее.

В Младост също нови спирка, две, няма да са излишни, но сякаш там е приключено вече, било каквото било.

Последна редакция: чт, 10 май 2018, 19:33 от FragranceFanatic

# 6 021
  • Мнения: 4 687
Днес се натрових от изгорелите газове по пътя София тех парк - Интерпред. Нали хитруват шофьорите и преди да му кажем, замина по ГМ Димитров. Ама няма такъв кошмар - към 14 ч. целия булевард задръстен, задръстено на светофара на КАТ, задръстено към Изток. Иначе някога са строили около ГМ Димитров с идеята Витоша да ти е все едно в края на булеварда, виждаше се като картинка днес. Обаче всичко осрано от коли и градски автобуси с черни пушеци. Не знам как живеят хората около София мед и другите по първа линия.

# 6 022
  • Мнения: 285
 Кой носи отговорност и къде с подават сигнали, когато се разреже пътна настилка за свързване на строеж към канализация, тец и т.н. и последващото асфалтиране е трагично? Софийска община ли прави разкопките или строителя?

# 6 023
  • Мнения: 19 027

По темата - ако не се вземат спешни мерки във връзка с ГТ и метрото, до две години градът съвсем ще се задъха и ще се задръсти с коли. Днес пред мен стана лека катастрофа в спокоен квартал единствено защото улиците са тесни и на практика преминаването по тях с нещо по-широко от мини купър е мисия невъзможна.

хубаво ще е и общините да се погрижат за улиците, които се ремонтират за милиони
пример - Монтевидео в Овча купел (комплекса) я направиха хубава широка..., като от 4 ленти две си станаха паркинг и на никой не му пука , като минавам с автобуса винаги има задръстване

# 6 024
  • Мнения: 11 744
Кой носи отговорност и къде с подават сигнали, когато се разреже пътна настилка за свързване на строеж към канализация, тец и т.н. и последващото асфалтиране е трагично? Софийска община ли прави разкопките или строителя?
Столична община. Може и от тук за по-лесно и бързо. Може да се качват и снимки. От 4 мои сигнала през последните 3 месеца, на 3 са реагирали адекватно:
https://call.sofia.bg/

# 6 025
  • Мнения: 6 998
А ако дам предложение на този сайт, а не оплакване, дали би било разгледано?

# 6 026
  • Мнения: 11 744
Дали ще бъде разгледано - не знам, но за предложения и сигнали пари не вземат. Пробвайте.

# 6 027
# 6 028
  • Мнения: 48 023
И половината да изпълнят, все ще е нещо. Паркът е голям, но доста запуснат и зловещ. Тоя смотан град има  огромна нужда от паркове с велоалеи, охрана, осветление. Кучешките градинки и полянки също са много важни.
Южния парк е основен атракцион за малки деца. Не ми се ще и в този на всяка крачка да има ядене и джунджурии, но в момента е доста страховит и не го посещаваме.

# 6 029
  • Мнения: 888
Това за визията за развитие на метрото също не е за тук, поне ако някой иска да промени ситуацията, има обществени обсъждания на целта, преди започване на строителството и евентуално възможни корекции.
Там май нямат много конструктивни предложения или никой не иска да излиза с името си, или е по-лесно в интернет форум.

Онзи ден беше крайния срок за обжалване пред Адм. съд София на новата наредба за превоз на пътници ( не знам колко от тук въобще знаят, че се прие нова наредба в последния момент, няколко дена преди ВАС да гледа законността на вече старата), в една от групите във фейсбук разбрах, че поне една организация е подала жалба. Тя призоваваше всеки засегнат срещу необоснованото поскъпване на цената на билета да подаде жалба, но по броя жалбоподатели, почти излиза, че недоволни няма.
Не коментирам цената на билета, не искам темата да тръгва в тази посока, но ако бяха малко професионалисти, можеше една адекватна финансова обосновка да направят, ако въобще могат да я защитят. Предната наредба я свали същия АС София. Отделно пишман кметицата от години пелтечи, че не е редно от Дружба до Борово примерно с 204 и от Орлов Мост до Графа да е една и съща цената на билета. Сега се говори за проект за 88 милиона лв. (мисля без ДДС), който ще остави перфораторите в миналото, а билет ще се купува със смартфон.
Което не знам до колко е приложимо, но поне ще се излапат едни пари, при това доста....




Метростанцията при Парадайс не я ли финансира инвеститора на мола, затова май я откриха и по-късно, ако не се лъжа?

Отклонението в посока Румънското по третата линия към Слатина и Зала Арена Армеец, че дори към Дъ Мол се говореше да стига, ще е хубаво нещо, ако се случи, като за сега май няма прогнозна дата на започване на трасето, не за завършване.
А и след 2020 г. като намалеят евро парите, ако не сецнат изцяло, трудно да се построи каквото и да е.
Като в темата за пазара на имоти във Варна, чакали построяването на АМ Тракия, (от която  в близко бъдеще се предвижда стоеж на десетина км.) за да се съживи града. Ще има мнооого да почакат да свърже София с Варна....Grin

Последните години имаше доста европари, по някои от фондовете с едноцифрен процент усвояемост, можеше доста да се направи за София и другите градове, но нейсе както се казваше едно шоу някога.

Общи условия

Активация на акаунт