Неволи и приключения с държавни служители 2012 г.

  • 5 725
  • 111
  •   1
Отговори
# 105
  • Мнения: 25
Съжалявам, че съм ги попитала вече:-). Няма как да го разберат, наистина.

# 106
  • Мнения: 15 569

 започват да кудкудякат над главите ни на всякакви теми

Уникално отношение от държавен служител.
Докато ти плащаме заплата от данъците си ще кудкудякаме. А ти си длъжна да ни обслужваш бързо и качествено, не да се вихриш из форуми в работно време. Нито пък ние сме длъжни да слушаме колко тъпа е шефката ви и подобни учежденски клюки.

То вие плащате заплатите и на служителите в банките, в мобилните оператори, в магазините и къде ли още не, но там като отидете сте значително по-тихи

Всичко е въпрос на възпитание. Някои го имат - други не

alina_si - има телефони, на които се сигнализират подобни нарушения - видях, че са качени тук. На никой не му е приятно такова нещо - на мен също не би ми било приятно. Аз до сега не съм виждала в нито една институция да се пуши зад гише, а и периодично се правят проверки за пушене в сградите. Но явно има и издънки  Peace

# 107
  • Мнения: 702
Вяра, не бъди така обобщаваща.
Както казваш е въпрос на възпитание.
Има такива служители има и такива клиенти, които влизат настроени за скандал.
Понеже съм работила достатъчно дълго в една такава фирма, на която всички ние се отичтаме ежемесечно, мога а ти гарантирам, че познавам и двете страни. Вярвам и ти. Но все пак аз не съм пристрастна нито към фирмата, нито към гражданите.
Случвало ми се е да попадам на хора, на които не им се работи или вече е почти края на работния ден. случвало ми се е да ми се обадят и пет минути преди да свърши моят работен ден и да си свърша работата както трябва, защото така съм възпитана.
И не ми е приятно като отида някъде да ме пренебрегват, защото в крайна сметка отивам с парите си, а те са там за парите си. Жалкото е, че си мислят че с мен или без мен ще си вземат заплатата.
Лошото е, че аз не обичам да вдигам скандали, а директно се обръщам към когото трябва да разреши проблема с нежеланието да ме обслужат. Така и клиенти на фирмата, в която съм работила си пускат жалби за неща, от които не са доволни. Съответно жалбите или се уважават или - не.
И на мен ми се е случвало да ме гледат страшно, защото съм им прекъснала лафчето, както и да си мънкат под носа, също и служители които пушат съм виждала. Естествено, че има и хора, които знаят защо са сложени там, за щастие стават все повече.

# 108
  • Мнения: 15 569
Нека уточня нещо - отговорих на въпроса, защо са сложени въпросните табели с големи букви. Никъде не съм визирала никого нито съм споменавала, че всички се държат по този начин.
Вярно е, че има хора и хора - едни идват с усмивка, казват "Добър ден" и знаят как да се държат в такива учреждения. Други идват предубедени, че едва ли не ще бъдат изядени при нас, начумерени, вкиснати от собствените си проблеми и още със заставането на гишето, започват да се държат меко казано грозно. Интересното е, че не само българите са така - идват и чужденци с такова поведение
Да не говорим за изказвания, като това на  съфорумката Aisha, как този или онзи ми плащал заплатата, защото логиката е една за всички - на всеки някой му плаща заплатата, но това не оправдава просташкото поведение. Защото и аз плащам заплатата на продавачката в магазина, но когато вляза да пазарувам казвам винаги "Добър ден" и "Благодаря. Приятен ден", което не ми коства особено големи усилия  Peace

То темата май стана, като онази за обслужващия персонал, където една част от потребителките се оплакваха от лошото обслужване в магазините, а пък служителките се оплакваха от лошото отношение на клиентите  Simple Smile. А реалността е, че винаги истината има две страни  Peace

# 109
  • София
  • Мнения: 16 036
Не ми е приятно държавните служители да се мислят за велики. Не желая да ги чакам да си изговорят клюките или да си споделят поредната диета. А и много ще се зарадвам като им резнат достъпа до интернет. Не ми харесва да си намират причина да не си свършат работата, а да през това време да се вихрят  тук. Как може компютъра да е "забил", да не може да ми вземе парите и да ми свърши работа, а през това време тя да си пише в мамата?
Ами да си плати интернет на личния тел. и да си пише и чете в почивката или когато няма клиенти.

# 110
  • Мнения: 702
Мога за себе си да кажа, че навсякъде влизам с усмивка и "Добър ден", от възпитание, не защото винаги ми е цветно, обаче не навсякъде, да не казвам никъде ми се отговаря по същия начин, а това веднага прави лошо впечатление и те кара да се чувстваш като няква отрепка и трябва да си благодарен, че де удостояват само с поглед.

# 111
  • София
  • Мнения: 1 603
.......................................... като продадем жилището.... (Ако някой се сеща за друго решение, моля да ми помогне)
...................................3. Дали бъдещия собственик ще е "разбран" човек и ще се разберем за сметките,които съм надплатила и т.н.

Решението е следното: обаждаш се на фирмата топлинет счетоводител за индивидуално отчитане на топломерите /реагират в рамките на ден-два/. В деня на нотариалното прехвърляне заверявате при нотариуса /тъй и тъй сте там/ споразумителен протокол /или нещо с подобно наименование/, който гласи, че сумите от изравнителната сметка са за твоя сметка до тази дата /имам впр. тази на индивидуалтото отчитане/и за сметка на новите собственици от следващата. Това е свободен текст.    Ако смяташ, че си надплатила суми за сметки на топлофикация - това е начинът, разликата да се върне при теб.

ПП - това твоят адвокат, брокер или друг вид съветник би трябвало да ти го е казал.
Ако имаш други въпроси  - питай.
ПП - след диагонален поглед на писаното в темата,  искам да кажа, че някои от  пишещите в нея са натворили пълни глупости.

Общи условия

Активация на акаунт