Осми клас преполовихме, дружно се успокоихме

  • 35 971
  • 740
  •   1
Отговори
# 735
  • дълбоката провинция
  • Мнения: 578
Lennyh, сигурна съм, че идеята на хората от министерството не е била да направят едното за сметка на другото. Обаче като резултат се получава нито едното, нито другото.

# 736
  • Мнения: 7 263
А виж тази тема направо не ми се похваща ..... за родното ни образование защото ... то не е за приказка направо ....
Лека, полека стигнахме 50-та страница - та някакви идеи за заглавие на нова тема, поправки и добавки към първия ни пост ???

# 737
  • София
  • Мнения: 752
И все пак в немската паралелка на СМГ се получава. Не се получава в английските. Sad Но пък явно в НМПГ и в немските е зле. Thinking Причините явно са комплексни. От една страна кучето скача според тоягата, от друга - явно и "кучетата" в немската паралелка на СМГ са пъргави. Laughing
Но слабата езикова подготовка в МГ-тата не е нещо, което не се знае. Това го коментирахме още миналата година. За съжаление в държавните училища пълно щастие няма и човек трябва да си определи приоритетите и оттам и да избере в кое училище да учи. То е ясно, че все нещо ще трябва да се доучва извън училище. Confused Не мога да кажа, че за нас това е изгубена година, защото моичкият започна да учи нов език извън училище и тръгна на нова школа (по информатика) в училище. Hug Но както си го направиш. Peace

# 738
  • София
  • Мнения: 1 861
..Но слабата езикова подготовка в МГ-тата не е нещо, което не се знае. Това го коментирахме още миналата година. За съжаление в държавните училища пълно щастие няма и човек трябва да си определи приоритетите и оттам и да избере в кое училище да учи. ....

Едва ли някой, минал през системата, очаква пълно щастие. Аз лично не и баш това ме втрещи днес - фактът, че МОМН на практика "предполага", "очаква" и най-вече поставя езиковата подготовка в различните видове училища под общ знаменател!

# 739
  • дълбоката провинция
  • Мнения: 578
Morrighan, за мен е нормално министерството да очаква едни и същи резултати, щом е предвидило един и същ брой часове. И това, че на практика ЕГ и МГ не са под един знаменател в езиковата подготовка (поне в VІІІ клас), го правят директорите, според мен. Редно ли е, нормално ли е, при един и същ брой часове един учител всяка седмица да проверява контролни, а друг - на 3-4 месеца веднъж. Не смятам, че министерството трябва да носи отговорност за това.

# 740
  • Мнения: 7 263
Morrighan, за мен е нормално министерството да очаква едни и същи резултати, щом е предвидило един и същ брой часове. И това, че на практика ЕГ и МГ не са под един знаменател в езиковата подготовка (поне в VІІІ клас), го правят директорите, според мен. Редно ли е, нормално ли е, при един и същ брой часове един учител всяка седмица да проверява контролни, а друг - на 3-4 месеца веднъж. Не смятам, че министерството трябва да носи отговорност за това.

Съгласна съм с голяма част от поста, но с последното изречение не съм. Защото на практика и Министерството прави някакъв последващ контрол, от който да речем само констатира, че нивото на езиково обучение в МГ не е на нужната висота, а както вече знаем - най-добрите проверки са предварителните - тоест би трябвало да се упражнява контрол още през учебната година и с резултатите от него да се ръчкат училищата и да се изисква! А това Е работа на министерството - контрол и превенция! Не греша нали?


Заповядайте в  Новата ни темичка, като очаквам вашите коментари и предложения за промени в първият пост и/или дописване на друга важна информация  Peace

Последна редакция: ср, 06 юни 2012, 15:47 от Lennyh

Общи условия

Активация на акаунт