Осми клас преполовихме, дружно се успокоихме

  • 35 983
  • 740
  •   1
Отговори
# 720
  • София
  • Мнения: 1 861
Гани, не знам от какво зависи, ама като чета тук какво пишете за ЕГ (особено Лети) и като знам какво се случва при нас, вЕрвай ми - въобще не могат да се сравняват нещата! И този път няма да обвиня детето си, да знаеш!  Joy

# 721
  • Варна
  • Мнения: 3 247
Защо да сте я втасали? Всички, които изучават ЧЕ по 18-19 часа седмично, независимо дали учат в ЕГ или МГ се предполага, че са сравнително на едно ниво.

ама само се предполага Simple Smile Simple Smile

Надали има учител в езикова гимназия, който да е правил само 3 контролни за всичките 32 седмици, както и да дава домашно на две седмици веднъж.

Леле, какъв е тоя учител? За английски език ли става въпрос?

# 722
  • София
  • Мнения: 1 861
Дааа, за английски...

# 723
  • Варна
  • Мнения: 3 247

На родителски срещи не го ли питате защо така?. Може да вижда човека, че децата знаят английски вече и няма нужда много много да ги тормози.

# 724
  • Sofia
  • Мнения: 2 869
 Дааа, изпитът ще е един и същ за всички , все пак и децата в МГ учат по учебниците за ЕГ. Нашите са минали и трите учебника , сега работят по някакъв допълнителен. Правят много пробни тестове и синковеца каза , че се справял отлично. Диктовката отпада и това е добре. Тези диктовки много му свалят оценките на моичкия. Твърди , че не винаги разбирал г-жата какво диктува. Има и друг проблем: като я ядосат  тя им дава диктовки на ниво С1, пък те не са учили достатъчно лексика и съответно - резултатите са лоши.
 За целия втори срок съм видяла 3 оценки , а контролни не е като да не правят. По математика са оформени, а по БЕЛ - все още не.
 Morrighan, при вас определено положението е доста зле.
 Хайде  да минава 20-ти и да се поздравим като 9-токласници  Laughing

# 725
  • София
  • Мнения: 1 861
Ясмина, тези, които си знаят, са си добре! Да му мислим ние, дето тази година трябваше да ни е основополагаща! Иначе не ми се коментира...
На мен лично въобще не ми пука дали ще изкара ВО-то и каква оценка ще има за годината! Яд ме е обаче, че се доверих на тези 18 часа и на онова "предполага се" и сега ще трябва да си утрепем лятото в наваксване! Ама, човек се учи от грешките си! Хубавото е, че годината почти свърши!

# 726
  • София
  • Мнения: 752
Morrighan, то при вас по-зле и от при нас. Mr. Green
Аз таман се бях засилила да пращам моя малко на уроци преди изпита, той все че ми избегА чак на Слънчев бряг (на лагер-школа по математическа лингвистика #Crazy). Е, много време да си пече д-то няма, както разбирам, щото май ги спукват от учене. hahaha Притеснявам се само дали яде. Sick Щото когато ходят на състезания по математика госпожата го контролира (непрекъснато му гледала в чинията какво е изял  Laughing), ама сега са с мъж ръководител Sad
Али-сън, какво оформяне по математика? Аз една оценка не съм видяла, но знам, че господинът е казал на родителската среща, че оценките не били важни, децата учели за знания, не за оценки. Laughing
По английски калпазаните били намерили отнякъде отговорите на тестовете, които дава госпожата и си ги разменяли по интернет. После - пищови и на контролните преписват. Някъде преди месец ги бяха изловили и станало скандал, но нищо не можело да се направи. Това били тестовете към учебника и толкоз. Явно до моя не са стигнали, щото все петици има. Да съм се радвала, че не бил по зле. ooooh! Ще чакаме видов ден. Mr. Green

# 727
  • Мнения: 11 744
Мисля, че и ние сме в кюпа на "втасАлите" - НПМГ-немски. Моят има общо взето отлични оценки, но никак, ама никак не съм сигурна, че нивото му е наравно с децата от Немската гимназия.
......чудя се защо ли го въведоха този език през първата година в математическите гимназии, като е ясно че няма да стане работата......по-добре да бяха наблегнали на математиката, така ми се струва. Rolling Eyes

# 728
  • дълбоката провинция
  • Мнения: 578
......чудя се защо ли го въведоха този език през първата година в математическите гимназии, като е ясно че няма да стане работата......по-добре да бяха наблегнали на математиката, така ми се струва. Rolling Eyes

И аз съм на същото мнение, поне за втория срок.

Лично за моето дете натоварването беше през първия учебен срок докато настигна тези, които са учили английски, и през втория срок сигурно е научил нещо, но определено 18-те часа не бяха уплътнени. Познайте каква е картинката за останалите ученици  (90% от класа), които са учили езика.

Определено нещо куца в системата и това не са децата.

# 729
  • Мнения: 11 744
Според мен, откъдето и да го погледнеш, тази една година с език в математическите гимназии си е губене на време. Това някакси го преглъщам, но друго ме чопли сега: цяла година не са учили химия, физика, биология и т.н. и какво "чудо" ще бъде в 9 клас .....не ми се мисли.
И пак се връщам на езика- от какъв зор трябва да се отделят 18 часа през първата учебна година, като след това хептем няма да се учи и ако нещо са научили то и то ще бъде забравено?! Не стига това, ами и 2 часа втори чужд език въвеждат, което си абсолютна загуба на време.(само за математическите говоря) Това си типично българска работа- ние сме компетентни по всичко и по нищо едновременно.
Моля да ме извините, че "изригнах" така, но много се ядосвам, като става дума за образование. #Cussing out

# 730
  • Мнения: 7 263
petiaivanov ще си позволя да не се съглася с Вас!
Именно заради езиковото обучение предпочетохме варианта МГ пред варианта чиста ЕГ. Защото тук имаш шанс да получиш и задълбочени знания по език и да наблегнеш на математиката, която както и да го въртим е една много ценна наука.
Тоест не виждам защо непременно едното трябва да изключва другото и да е ИЛИ/ИЛИ, а не И/И  Peace
Апропо занимавали ли сте се с преподаване в миналото си?

# 731
  • София
  • Мнения: 1 861
petiaivanov ще си позволя да не се съглася с Вас!
Именно заради езиковото обучение предпочетохме варианта МГ пред варианта чиста ЕГ. Защото тук имаш шанс да получиш и задълбочени знания по език и да наблегнеш на математиката, която както и да го въртим е една много ценна наука.
Тоест не виждам защо непременно едното трябва да изключва другото и да е ИЛИ/ИЛИ, а не И/И  Peace
Лени, а аз ще се съглася с тебе само принципно!  Wink
Защото шансът, за който говориш, ние го получихме само на теория! А на мен ми писна да приветствам теории и добри намерения! Вашето "тук", очевидно е различно от нашето!

# 732
  • Мнения: 7 263
Лени, а аз ще се съглася с тебе само принципно!  Wink
Защото шансът, за който говориш, ние го получихме само на теория! А на мен ми писна да приветствам теории и добри намерения! Вашето "тук", очевидно е различно от нашето!


Мхммм това беше и факта, който реши избора ни  Simple Smile
А иначе точно защото знам, че е различно не се спряхме на двата известни варианта  Simple Smile, но все пак за нас избора е вече минал и предполагам, че най-рано догодина ще можем да кажем дали и доколко сме доволни ( говоря целокупно за 8-мокласните мами), докато на г-н Иванов избора предстои ... така че му желая късмет Peace

# 733
  • София
  • Мнения: 1 861
Защо предстои? Доколкото виждам, споделя опит...

# 734
  • Мнения: 11 744
Лени, не че не съм съгласна с Вашето мнение.  GrinningНапротив, съвсем нормално е да е така, както казвате. Само че .....не се получава. Дали системата е виновна, дали учители, дали деца.......по-скоро всички фактори на куп...
Смея да твърдя, че моето дете владее английски език на доста високо ниво и записа паралелка с немски език, по свое собствено желание, за да научи втори език. Е да, ама не- в час даже не се и правят опити да се говори на този език

Апропо занимавали ли сте се с преподаване в миналото си?
Да, за кратко (само една година). Сега работя в съвсем близка сфера. Grinning

Последна редакция: ср, 06 юни 2012, 14:18 от petiaivanov

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт