Помощ за мтел

  • 3 727
  • 26
  •   1
Отговори
# 15
  • на брега на морето
  • Мнения: 6 243
Няма как да не си говорил с някой и просто така да ти е плеснато в разпечатката.

Сериозно ли това?
Те от Мтел ме уверяваха, че СМС никога не може да бъде манипулиран. Обаче мъж ми има в телефона си няколко СМС, които, според детайлната разпечатка, той ми е пратил по време, когато хъркаме дружно в леглото.
И Джулиана е съвършено права да си направи предварително изчисленията. Все пак отива в офис на Мтел.

# 16
  • Мнения: 243
Хахахаха - най-големият виц: нямало как да не си говорил с някого и да ти е плеснато в разпечатката... Ако все още съществува в тази държава някой, който да живее с илюзията, че mTel не надписват сметките, то този човек е добре да си купи едно здраво въже и да слага край на мъките си.

# 17
  • Мнения: 1 129
I. Разпечатката не е 15лв(има и безплатна на mtel.bg, ама т'ва е друга тема);
II. Ако има нещо, което очевидно е грешка (в което много се съмнявам), се коригира на място в магазина;
III. С какви СМС-и са я безпокояли? Че има неплатени ф-ри? Те се пращат 2 или 3 пъти месечно;
IV. Кредит Реформ не са мафия или мутри на Мтел + това звънят на абсолютно всеки длъжник.
И каква е тази порочна практика, като нещо не ти изнася, веднага жалба? Отиваш на място в магазина, казваш си какво те тормози и хората ще ти обяснят. Какво точно те консултира твоята позната в Мтел? Да пускаш жалба? Няма как да не си говорил с някой и просто така да ти е плеснато в разпечатката.

1. На сайта не мтел фактурите са с период, а това, че не е 15 лв е чудесно, защото преспокойно мога да осъдя служителя който ми ги поиска!
2. Не си обяснявам от къде ти идват съмненията за грешка в мтел, единствената причина или си ченге, защото техните сметки не са сгрешени или си роднина на собствениците  Mr. Green Моите уважения към компетентната ви личност, но уви хиляди хора изпищяха от нередности и грешки. Бих отворила друг параграф, но се придържам към структурата, ами - не, не се коригира на място в магазина, защото от там вдигат рамене и казва "Госпожо, ние не знаем, ни сме служители само!". И си пускаш жалба, за да се погрижат не "служители само",а  някой, който е наясно с простотиите от изминалата година.
3. Преди 3 месеца получих 2 смс-а с едно и също съдържание в рамките на 12 часа!  bowuu
4. И тук отново съм длъжна да не се съглася. Практиката с жалбите е чудесна и все повече се радвам на хората, които я следват. ДА, пускам жалба. Пускам жалба, защото не си изпълняват клаузите в договора, пускам жалба, защото имам номер, с който според същият този договор трябва да говоря на 1 стотинка на минута, умишлено избран от мен номер, с който говоря по минимум половин час на ден и който в последствие ми бе засичан като обикновен телефонен номер с 24 стотинки на минута, което за 1 година по половин час на ден и сам можете да си направите сметката колко е. Пускам жалба, защото имам определен от мен месечен лимит, който не съм увеличавала и който всеки месец според мтел е надхвърлян с около 30 лв. Пускам жалба, защото предоставят личните ми данни на други фирми и лица без моето устно и писмено съгласие. Пускам жалба защото ми писна от измамници и шмекери и няма да плащам за грешки в нечии сървър с пари, които съм изкарала не за ден или два.

Ако имате други питания, моля!

# 18
  • Мнения: 0
Привет на всички Simple Smile Аз също имам проблем с мтел, който е следният: миналият декември си взех карта от тях,която ползвах 6 месеца.Месечният ми лимит беше 50 лв,не съм получил фактура нито веднъж и накрая-месец юли ми дойде сметка от 700 лв, от които 300 са за мобилен интернет...Теглих им една дълга и нищо....Преди една седмица обаче ми се обади служителка на въпросната  "Кредитреформ" и ме заплаши със съд,ако не си платя.Вчера в 20;30 пак ми се обадиха със същата заплаха.Въпросът ми е какво да правя сега?Могат ли наистина да ме осъдят???

# 19
  • Burgas,Bulgaria/Crawley, England
  • Мнения: 1 998
Мой приятел така имаше да плаща някаква сума на М-тел, която нямаше как да изсипе накуп и си направи някакво разсрочено плащане - по колкото си иска по толкова внася и даже преди 2 дни ходих с него да си внесе 10лв.

За разпечатката - преди не беше ли 4лв? Може и да бъркам...

# 20
  • Мнения: 3
Няма как да не си говорил с някой и просто така да ти е плеснато в разпечатката.

Това може и да е така, но пък има доста неща, които
могат да ти лепнат във фактурата - такива, които ако
не си наблюдателен, си е за твоя сметка.
6 месеца ми изтекоха очите, да им преизчислявам фактурите
на служебните ни телефони. Не можеш да си представиш,
за какви грешки иде реч.

Много хора изгърмяха с разговори, които уж са направили Simple Smile И айде да дойде някой и да ми каже, че няма как да стане Wink Не случайно и корпоративните им клиенти с еотказаха от тях, това само по себе си говори много колко точно са коректни Мтел!

# 21
  • Мнения: 243
Утре съм на дело с мТел, ако го спечеля, със сигурност ще пиша тук Wink

# 22
  • Мнения: 3
Утре съм на дело с мТел, ако го спечеля, със сигурност ще пиша тук Wink

Успех!!!

# 23
  • Мнения: 13 310
За разпечатка по-добре си направете електронна фактура има и детайли.Не е нужно да се разкарвате до офис на мтел.
Относно коректността на Мтел няма да пиша, че трябва да е роман и едва ли някой ще ме изчете.
Царе са на да дават разнопосочно инфо на звездата и по магазините.
За фактурите също ще кажа и на мен ми изтекоха очите да проверявам да пиша жалби и разправии, за да ми приспаднат в крайна сметка парите.
Последния скандал беше за последния ми номер, който вече надявам се да нямам.
Прекратих го нямаше сметка за плащане, щяла да излезе по-късно. Получих писмо от Кредитреформ, а се оказа пак след разкарване и звънене, че съм в срок на плащане.
Последно съм пуснала една жалба, платих им, направих си картата на прима още 9лв, а трябваше уж договора да е прекратен, но не беше.Нямаше нищо по техните компютри, добре че си пазих мойто копие.
Да се надявам че съм приключила не искам и да ги чуя.
Не митрябва такава услуга, която ми е в такава тежест откъм разправии.

# 24
  • Мнения: 13 310
I. Разпечатката не е 15лв(има и безплатна на mtel.bg, ама т'ва е друга тема);
II. Ако има нещо, което очевидно е грешка (в което много се съмнявам), се коригира на място в магазина;
III. С какви СМС-и са я безпокояли? Че има неплатени ф-ри? Те се пращат 2 или 3 пъти месечно;
IV. Кредит Реформ не са мафия или мутри на Мтел + това звънят на абсолютно всеки длъжник.
И каква е тази порочна практика, като нещо не ти изнася, веднага жалба? Отиваш на място в магазина, казваш си какво те тормози и хората ще ти обяснят. Какво точно те консултира твоята позната в Мтел? Да пускаш жалба? Няма как да не си говорил с някой и просто така да ти е плеснато в разпечатката.

Нищо не можеш да коригираш от раз- почва едно премятане от звездата към магазина и обратното.
Едно такова мероприятие е поне 2 часа- вече почнах от магазина да звъня на звездата- служителите се скриват отзад и почват и те да си говорят със звездата- пълен цирк е.
Относно Креитреформ и МТЕЛ съм възмутена, откъде накъде ще ми пускат писма докато съм в срок на плащане- пуснала съм жалба и в кзп-то.
Хайде да не припомняме времето дето нямаше по четири -шест месеца фактури.
Относно жалбите-твърдо за.
От любезни и нелюбезни разговори по магазини никога не съм имала решение на проблема- всичко си остава във въздуха.

# 25
  • Мнения: 13 310
Утре съм на дело с мТел, ако го спечеля, със сигурност ще пиша тук Wink

Успех, и аз бих го направила, но нямам нерви и време да се занимавам с тях.
Браво че си се решила.

# 26
  • Мнения: 243
Мина, mTel не се явиха, естествено. Сега чакам решението на съда.

Общи условия

Активация на акаунт