Помощ за мтел

  • 3 722
  • 26
  •   1
Отговори
  • Мнения: 0
Здравейте на всички, които ще прочетат тази тема!
Имам сериозен проблем.
Получих писмо от КредитРеформ, че не съм си платила сметката към мтел и ме заплашват със съд. То е лесно да отида да си я платя, но въпросът ми е: Как така имах неплатена сметка от 14 лв. (за два месеца) и ми спряха сметката, а сега в писмото ми пише, че дължа 39лв.? Всеки случай не съм надхвърляла тези 14 лв. понеже ми е спряна сметката.... Възможно ли е така да ми се увеличи тройно или ме лъжат нещо?

# 1
  • Мнения: 4 302
Разликата може да е от добавени дължими месечни такси по договор или неустойка по договор, ако имаш вписана такава.

# 2
  • Мнения: 183
Такса за КредитРеформ.

# 3
  • Мнения: 796
Сигурно си на договор и затова се начисляват таксите към сметката ти Peace

# 4
  • Мнения: 1 129
В мтел ще ти обяснят, можеш и разпечатка да си поискаш и ако имаш претенции, пускаш жалба и си искаш входящият номер. Вярно, че 40 лева не са много пари, но на доста хора им опростиха дадена сума, заради некоректност. Отделно от това практиката на фирмите които събират пари за задължения към мтел е незаконна, защото в договора ти никъде не си се съгласила данните ти да бъдат давани на трето лице, фирма или институция, а в случая е така. Подобни фирми има във Варна и Пловдив и заплахите за съд и т.н не са регламентирано закопнени доколкото разбрах от мой приятел в съдебната система  Peace

# 5
  • Мнения: 0
По договор съм без месечна такса: На loop съм и колкото си изговориш, толкова плащаш. Имала съм сметки от 0 лв. , както и последната, която платих беше 1,56 лв. Ето защо, не може да ми нарастне толкова драстично изведнъж сметката.
Поли е много права - не може да ми предоставят данните на трето лице, в случая Кредит Реформ, все пак договора е само между мен и мтел, на които доброволно съм си ги дала. И да, от Пловдив ми го пращат това писмо от Кредит Реформ.
Ще отида в Мтел днес и ще попитам каква е работата, но не знам как ще докажа, че сметката ми е по-малко от 40 лв. Аз понеже съм на Globul и тази loop-ска карта ми е просто за приятелят ми, който е на loop и само с него съм си говорила, ето защо си я и взех и въобще нямам представа от Мтел или как да си проверя сметката в нета. Писма с разпечатки на сметката също не съм получавала. Само веднъж получих - на третия месец, след сключването на договора и това е. Никога преди не съм била на Мтел. И понеже вече не ми трябва, тези 14 лв. не ги плащах, те ми я спряха, и си мислех, че един ден ще ходя да си я платя и да се откажа от сметката, но все отлагах.
Благодаря на всички!

# 6
  • Мнения: 0
Забравих да добавя, че по договор първите 3 месеца нямах право да се отказвам, след това, когато искам може да се откажа, договорът не ми е за 1 година или за 2 години, безсрочен е с право на отказване когато си искам и без никаква месечна такса. Аз за това съм си взела и тази карта, че иначе не можех да си позволя да плащам големи сметки на Globul, но и на Мтел. Но сега се оказва, че имам едни 40 лв., които не знам от къде са и не знам как да докажа. Пазя си съобщенията, които са ми пращали Мтел за сметките в края на месеца, дано да свършат работа. Хич не обичам да се разправям за каквото и да било, за това първо исках да попитам тук, преди да отида в Мтел, за да знам предварително какво да им кажа, че изобщо не съм запозната със системата на им.

# 7
  • Мнения: 1 129
Отиваш и искаш подробна разпечатка. Тя е 15 лева. След това, ако тя покаже нещо, с което не си съгласна и можеш да оспориш си пускаш жалбата, в която обясняваш, че постоянно са ти изпращали смс-и, безпокоели са те и на всичкото от горе еди какво си, което не е така, защото тази карта е еди каква си и аз от нея съм звъняла само на еди кой си. След това задължително искаш входящ номер на жалбата. Ако ти звъннат пак от Пловдив, а това си е мафия там, един вид телефонни мутри на мтел, които те тормозят, за да си покриеш предполагаемите задължения им казваш, че докато не излезе решение от жалба ти няма да внасяш никакви пари и да не те безпокоят, защото ти имаш отношения с мтел. Посъветвала си се с адвокат по въпроса и толкова. Те могат да бъдат много нахални. Звънят предимно на жени и ако усетят, че си плашлива или благоразположена те извиват като мокра кърпа.

# 8
  • Мнения: 0
Много благодаря за съвета! Simple Smile

# 9
  • Мнения: 189
Тези пари са ти от няколко фактури, за няколко месеца. Кредит Реформ са фирма, която се занимава с длъжници и няма такса за тях. Също нямаш и неустойки, т.к. реално нямаш договор. Не разбирам какво толкова недоумяваш, а просто не отидеш в най-близкия Мтел магазин, за да ти кажат за какво става дума? От кога не си плащала? Кога е спрян телефона? За това замисли ли се?

# 10
  • Мнения: 189
Отиваш и искаш подробна разпечатка. Тя е 15 лева. След това, ако тя покаже нещо, с което не си съгласна и можеш да оспориш си пускаш жалбата, в която обясняваш, че постоянно са ти изпращали смс-и, безпокоели са те и на всичкото от горе еди какво си, което не е така, защото тази карта е еди каква си и аз от нея съм звъняла само на еди кой си. След това задължително искаш входящ номер на жалбата. Ако ти звъннат пак от Пловдив, а това си е мафия там, един вид телефонни мутри на мтел, които те тормозят, за да си покриеш предполагаемите задължения им казваш, че докато не излезе решение от жалба ти няма да внасяш никакви пари и да не те безпокоят, защото ти имаш отношения с мтел. Посъветвала си се с адвокат по въпроса и толкова. Те могат да бъдат много нахални. Звънят предимно на жени и ако усетят, че си плашлива или благоразположена те извиват като мокра кърпа.
Нито едно от горното не е вярно. Хора, защо пишете такива глупости, без да знаете как стоят нещата?

# 11
  • Мнения: 1 129
Нито едно от горното не е вярно. Хора, защо пишете такива глупости, без да знаете как стоят нещата?

Кое точно не е вярно? Специално за глупостите на мтел съм разговаряла с адвокат, а за щастие и с прокурор който ми обясни много подробно нещата. Отделно от това имам и близък служител в мтел, който също ме посъветва как точно трябва да процедирам. Та, как стоят нещата, просветли ме?!

# 12
  • Мнения: 189
I. Разпечатката не е 15лв(има и безплатна на mtel.bg, ама т'ва е друга тема);
II. Ако има нещо, което очевидно е грешка (в което много се съмнявам), се коригира на място в магазина;
III. С какви СМС-и са я безпокояли? Че има неплатени ф-ри? Те се пращат 2 или 3 пъти месечно;
IV. Кредит Реформ не са мафия или мутри на Мтел + това звънят на абсолютно всеки длъжник.
И каква е тази порочна практика, като нещо не ти изнася, веднага жалба? Отиваш на място в магазина, казваш си какво те тормози и хората ще ти обяснят. Какво точно те консултира твоята позната в Мтел? Да пускаш жалба? Няма как да не си говорил с някой и просто така да ти е плеснато в разпечатката.

# 13
  • София
  • Мнения: 2 623
Няма как да не си говорил с някой и просто така да ти е плеснато в разпечатката.

Това може и да е така, но пък има доста неща, които
могат да ти лепнат във фактурата - такива, които ако
не си наблюдателен, си е за твоя сметка.
6 месеца ми изтекоха очите, да им преизчислявам фактурите
на служебните ни телефони. Не можеш да си представиш,
за какви грешки иде реч.

# 14
  • Мнения: 189
6 месеца ми изтекоха очите, да им преизчислявам фактурите
на служебните ни телефони. Не можеш да си представиш,
за какви грешки иде реч.
Не е било нужно според мен. Виждаш грешките и с фактурите отиваш в магазина, където ще ги преизчислят вместо теб.

Общи условия

Активация на акаунт