Поръчахме си диван от МЕБЕЛИ ВИДЕНОВ. Срокът за изпълнение беше 2 работни месеца. По договор диванът трябваше да ни бъде доставен на 11.09. Изчакахме определения срок като предполагахме, че ще ни потърсят за да се разберем за евентуален час на доставката. Такова обаждане не последва. Потърсихме ги ние и след куп увъртания се разбрахме за 13.09 - 2 дена след първоначалната дата(преглътнахме го). Докараха ни дивана към 18:30 вечерта. няма касова бележка, няма никакви документи. След като го разопаковахме установихме , че има транспортни дефекти(одраскана кожа, счупена долна част). Веднага звъннах в магазина , а от там ме насочиха да се обадя в склада, но уви никой не ми вдигна. На следващия ден се свързах със склада и обясних какъв е проблема. Предложих ако искат да дойдат и сами да погледнат, но госпожата на телефона реши , че диванът е за сляна. Попитах след колко време ще го заменят и дали те ще се обадят, казаха ми след 2 седмици и че ще ни потърсят. Чакаме си ние 2-3 седмици- нищо(нито звънят нито карат дивана). Обадихме се ние и след куп разправии ни обещават , че на 19. 10 ще доставят прословутия диван. Уви не стана така. Пак следва обаждане, пак от наша страна(но иначе като набереш телефонът им винаги следа:'' Абонатът разговаря''). Диван няма! Намерихме телефона на отговорника за меката мебел в Ямбол звъним и на нея. Тя ни казва, че такъв диван не е поръчван и не е изпращан в София. (онемях)Звънна на колегите си, за да разбере какво става. Звънна ни на нас лед това и думите и бяха:'' Те колегите не са в час'' (ама ние това си го знаем бе душа). Тя ни гарантира, че лично ще прати диван в събота 22.10. Звъня им аз на онези дебили и ги питам кой е виновен за това , кой ще ми плати дните които съм стояла да ги чакам(след като са обещали) и кой ще ми плато телефонната сметка. Отговор няма само" Госпожо диван няма като дойде ще ви се обадим и ще го докараме''. Вчера 21.10 ни звъни госпожата от Ямбол и ни казва, че е пратила диван и да чакаме да ни потърсят. Е останахме си с чакането ))). Звъним и ние и и казваме , че диван все още няма. Обажда им се и тя и след малко ни звъни някаква шматка и ни обяснява, че тази госпожа ни е пратила диван , но той не е с исканите от нас десени( а за какво ли поръчката ми има номер, който и аз вече знам наизуст ????). И така мили приятели повреденият диван си седи в гараж, а ние си чакаме ли чакаме. Не знам вече да се смея ли, да плача ли, ама нали съм баровка взела съм си диван и за гаража.Дайте ни съвет какво да правим?