Как да постъпя с некоректен продавач

  • 818
  • 2
  •   1
Отговори
  • Мнения: 176
Една вече тарги-комична история.
Поръчахме си диван от МЕБЕЛИ ВИДЕНОВ. Срокът за изпълнение беше 2 работни месеца. По договор диванът трябваше да ни бъде доставен на 11.09. Изчакахме определения срок като предполагахме, че ще ни потърсят за да се разберем за евентуален час на доставката. Такова обаждане не последва. Потърсихме ги ние и след куп увъртания се разбрахме за 13.09 - 2 дена след първоначалната дата(преглътнахме го). Докараха ни дивана към 18:30 вечерта. няма касова бележка, няма никакви документи. След като го разопаковахме установихме , че има транспортни дефекти(одраскана кожа, счупена долна част). Веднага звъннах в магазина , а от там ме насочиха да се обадя в склада, но уви никой не ми вдигна. На следващия ден се свързах със склада и обясних какъв е проблема. Предложих ако искат да дойдат и сами да погледнат, но госпожата на телефона реши , че диванът е за сляна. Попитах след колко време ще го заменят и дали те ще се обадят, казаха ми след 2 седмици и че ще ни потърсят. Чакаме си ние 2-3 седмици-  нищо(нито звънят нито карат дивана). Обадихме се ние и след куп разправии ни обещават , че на 19. 10 ще доставят прословутия диван. Уви не стана така. Пак следва обаждане, пак от наша страна(но иначе като набереш телефонът им винаги следа:'' Абонатът разговаря''). Диван няма! Намерихме телефона на отговорника за меката мебел в Ямбол звъним и на нея. Тя ни казва, че такъв диван не е поръчван и не е изпращан в София. (онемях)Звънна на колегите си, за да разбере какво става. Звънна ни на нас лед това и думите и бяха:'' Те колегите не са в час'' (ама ние това си го знаем бе душа). Тя ни гарантира, че лично ще прати диван в събота 22.10. Звъня им аз на онези дебили и ги питам кой е виновен за това , кой ще ми плати дните които съм стояла да ги чакам(след като са обещали) и кой ще ми плато телефонната сметка. Отговор няма само" Госпожо диван няма като дойде ще ви се обадим и ще го докараме''. Вчера 21.10 ни звъни госпожата от Ямбол и ни казва, че е пратила диван и да чакаме да ни потърсят. Е останахме си с чакането Simple Smile))). Звъним и ние и и казваме , че диван все още няма. Обажда им се и тя и след малко ни звъни някаква шматка и ни обяснява, че тази госпожа ни е пратила диван , но той не е с исканите от нас десени( а за какво ли поръчката ми има номер, който и аз вече знам наизуст ????). И така мили приятели повреденият диван си седи в гараж, а ние си чакаме ли чакаме. Не знам вече да се смея ли, да плача ли, ама нали съм баровка взела съм си диван и за гаража.Дайте ни съвет какво да правим?

# 1
  • Ланкър, планините Овнерог
  • Мнения: 10 342
Уф, една приятелка миналата година бра ядове с тази измислена фирмица. Чака сума време за дивана, плати сума пари за транспорта, накрая се оказа друг десен, а си имаха договор с всичко описано вътре. Големи разправии бяха, тя подаде жалба в КЗП, мисля, че след големи разправии и като им показа, че не е будала, успя да си получи това, което е поръчала, но всичко отне мнооого нерви и около 6м. А, тия хубавци искаха пак тя да си плати транспорта за взимането и докарването на новия - е, не им се получи и наистина си спомням, че по телефона говореше с някаква тъпа п.....  (без извиненеие)

# 2
  • Мнения: 176
Ами да те в договора са написали, че ако не си у дома когато дойдат ще си платиш всяко следващо идване, но именно за това не звънят , за да предупредят кога ще го доставят. Аз освен в КЗС  се свързах и с данъчните (все пак не ми дадоха никакъв документ , че съм платила), но уви мога да подам само жалба, а нов диван не е ясно кога ще има. Въпреки всичко ще подам жалби и в двете институции и искам да знам каква ще е моята компенсация за целия този цирк.  Освен това намерих във фейсбук собственика на фирмата и му писах като помолих за съдействие. Отговор няма. Именно затова се обърнах и за съвет към вас. Безсилието е страшно.

Общи условия

Активация на акаунт