НЕ СТАВАЙТЕ КЛИЕНТИ НА BLIZOO

  • 146 824
  • 960
  •   1
Отговори
# 915
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 10 760
В събота ми звъняха - извиниха се, нищо не съм дължала. Че дори и лично съобщение са ми писали тук, в форума. Ами няма нужда, да си гледат работата вместо да четат форумите.

# 916
  • Мнения: X
Тоя им номер със старите клиенти и задълженията не е спирал. Сега при нас режат кабели на други оператори. Каквото и да правят, аз при тях няма да се върна.
това с рязането на кабели на конкуренцията не остаря ли? Те ходят с фирмени дрехи обикновенно, снимай ги и ги дай на фирмата с отрязаните кабели. Те ще се оправят

Не всички са с фирмени дрехи. Обаче като им сложа една скрита камера там и после стой, че гледай. Безобразно нагли са.

# 917
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 10 760
Аз я посъветвах времето, което отделя да чете и пише по форумите, да го отдели да провери какво се случва реално в системата на Близу. Защото това е една огромна каша с много въпросителни и неизвестни. Или целодневно четат във форумите и не им остава време да работят, или е тяхна целенасочена политика, не знам. Факт е, че не са единични случаите на "грешки". Някак ми е странна цялата работа - получаваш смс, после веднага знаят за какво звъниш, дори без да си се представил кой си, следва уведомяване, че виждат протокол отразен в системата им, пък накрая те питат и дали си го пазиш. Странно, много странно...Как така хем има документ, който е отразен, хем пък няма, че ти пращат заплашителен смс. Хем, за по-сигурно питат - да се осведомят дали пък случайно не си го изхвърлил, че да те издоят. А уж разговорите се записват. Чудно, ако се стигне до спор, дали ще предоставят записите.

# 918
  • Мнения: 4 412
Относно отрязаните кабели - тук в Русе миналата година от ДНСК сваляха почти всички кабели, които вървяха по въздух между блоковете. Някои оператори успяха да се преборят да не им смъкват кабелите, но други пострадаха.  Всички те вървяха след служителита на ДНСК и ги опъваха наново и възстановяваха мрежата.

За мен беше голямо чудене, как така единият реже, а другият след него възстановява, но режещите казали, че са си свършили работата. Вървят по план и смъкват, нямат задача да проверяват след тях какво се прави и ако е необходимо да се маха отново.

# 919
  • Cyberspace
  • Мнения: 1 325
Не прочетох цялата тема, но ще кажа за моят опит в Blizoo.
Така, бях на друг доставчик, но в последствие Blizoo ги купуват и без моето съгласие станах техен абонат. Ужасно недоволна от услугата, обслужването им и всичко останало, едва дочаках да ми изтече договора и приключихме отношенията си. Три години по-късно, получавам писмо от фирма за изкупуване на дългове със задължение в размер на 800лв., за неустойки по договора ми с тях, който след изстичането не съм преподписвала и изрично попитах дали само това е процедурата, за да се разделим по живо по здраво. Никой не успя да ми даде отговор на въпроса какви са тези неустойки, какъв е този договор, след като сме прекратили и как така след като не са ме потърсили за въпросното задължение, те го прехвърлят към тези фирми с брутални лихви! Не спряха да ми звънят, въпреки, че им обясних, че докато те не ми дадат отчет откъде е задължението ми, няма да видят стотинка от мен. Най-заплашително ме "каниха" да платя задължението в офиса на БЛИЗУ (а уж е прехвърлено към фирма). След три скарвания по телефона, получих ново писмо от друга "фирма", но задължението беше 200 и няколко лева. Пак "покани" да ида до офиса, пак скандали. Накрая започнаха да звънят и да ми предлагат това задължение (което незнайно как, пак беше станало 800лв.) да отпадне, но само ако пак стана техен абонат, иначе лихвите скорострелно растат и доста ще се набутам. Големи скандали имаше с нелюбезните им служители (на близу), накрая получих шест еднакви писма за задължение от 0.02лв., после още 4 писма, пак абсолютно еднакви за задължение от 0.01лв. Няма такива малоумници! Искаха си един стар приемник, който не беше на Blizoo, а на стария доставчик, преди да ги купят. Върнах им го, подписах декларация, че съм им го върнала и след това получих още две писма, за да им го върна отново. Отидох в офис с декларацията, а те ми заявиха, че при тях не излизало, че е върнат, т.е., дължа им 165лв. или нещо от този сорт за приемника, но могат да забравят за случая, ако им стана абонат  Mr. Green Егати долнопробните номера, дето въртят, колко ли хора им се връзват?!

# 920
  • Мнения: X
Хич да не ти пука. Нищо не им плащай, това са им резонните номера, нищо впечатляващо. Това е рекетьорска фирма с липса на всякакъв професионализъм. При това давността на едно такова задължение е три години, така че следващия път им кажи да го ду...ат.

# 921
  • Мнения: 59
Докато им бях клиент нямах проблеми, но след като ми изтече договора се прехвърлих към друг доставчик. Върнах оборудването изрядно и в срок, платих всички задължения, имам протокол и касови бележки за това.
1 год. след това ми звънят техни рекламни агентки на вратата и ме канят отново за клиент. Отказах, а те заплашително ме попариха с новината, че имам три неплатени такси и трябва да ги платя. Реших, че ще отида на другия ден в техен офис с цялата ми налична документация и ще се уточняваме на място, а не на входната ми врата.
Отивам аз, а там ми се подсмихват и нехайно заявяват, че някой техен служител не си е свършил работата, но щели да оправят нещата. Подозирам, че дадоха заден, точно защото им развях документите си под носа им.
Мислих си, че всичко е приключило, но не.
След около 1 год. получавам SMS за друга сума, по-малка от първата. Пак отивам в офиса, обясняваме се отново, пак отговора беше, че вероятно някой техен служител не си е свършил работата, но ще оправят грешката и ще ми се обадят. Естествено никой не ми се обади. Хайде пак в офиса им и така, сега уж нищо не дължа, но се питам до кога.
Явно това е стандартен подход на една некоректна фирма.

Редно е да издават документ за липса на задължения, а не да се правят, че за първи път чуват за подобно нещо.

# 922
  • Cyberspace
  • Мнения: 1 325
Ще им платя аз, как няма да им платя... Ама на кукуво лято  Mr. Green
Дано все по-малко хора им се връзват на номерата. Наскоро един познат изгърмя по същия начин: Отказва се от тях, прекратяват, всичко уж точно. След няколко месеца "Ама имате задължение, то расте, ще ви го опростим, ако пак ни станете абонат". Човека се стреснал, прекратява договора с другия оператор и там плаща маса пари да си покрие таксите до края на договора и отново става техен абонат. Само му казах "Честито, приятелю, сега няма оттърване от тях"
След предният ми дълъг пост тук, дори ми писа на лично някаква експертКА в Близу, да си дам клиентския номер и да провери за недоразуменията   rotfImao

# 923
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 10 760
Тя тази май пише на доста хора и на мен включително. Аз те съветвам да й наложиш пълен игнор, не си струва да си хабиш усилията да отговаряш на служители на компания с подобен подход към клиентите.

# 924
  • Мнения: 3
 Twisted EvilАЗ СПИЦИАЛНО СЪМ ДОВОЛЕН ОТ КОМПАНИЯТА КОГАТО СЪМ ИМАЛ ПРОБЛЕМ ЗВЪНЯ ПО ТЕЛЕФОНА И НА ДРУГИЯТ ДЕН ДОИДЕ ЕКИП И ОТСТРАНЯТ ПРОБЛЕМА ИМАМ И ЦИФРОВА ИНТЕРНЕТ БЕЗ ПРОБЛЕМ НЕМОЖЕМ САМО ДА ВИНИМ КОМПАНИЯТА  МОЖЕ БИ ПРОБЛЕМА НЯКОИ ПЪТ И ВЪВ НАС  Laughing

# 925
  • Мнения: 646
И аз съм доволна. Днес отидох в офиса и подадох сигнал, че ми се губи нета. Само след един час по телефона  ми съдействаха и всичко вече е ОК.

# 926
  • Мнения: X
Тая "профи" от Близу, още ли продължава да досажда на хората във форума?

# 927
  • Мнения: 3
НЕ СТАВАЙТЕ ХОРА ТЕХЕН АБОНАТ ЗАЩОТО ПОСТОЯНО МАМЯТ ХОРАТА ПРОБЛЕМ СЪС ИНТЕРНЕТА ПРОБЛЕМ СЪС ЦИФРОВАТА ПРОБЛЕМ СЪС ТЕЛЕФОНА ЛЪЖЦИ   #2gunfire #2gunfire

# 928
  • София
  • Мнения: 13 150
НЕ СТАВАЙТЕ ХОРА ТЕХЕН АБОНАТ ЗАЩОТО ПОСТОЯНО МАМЯТ ХОРАТА ПРОБЛЕМ СЪС ИНТЕРНЕТА ПРОБЛЕМ СЪС ЦИФРОВАТА ПРОБЛЕМ СЪС ТЕЛЕФОНА ЛЪЖЦИ   #2gunfire #2gunfire

К'во стана? Преди 2 месеца беше доволен. Wink Излъгаха те, а?  Mr. Green

# 929
  • София
  • Мнения: 38 498
Ако мога, веднага бих си прекъснала договора с Blizoo!
Първо:
Изтече ни договора, казаха че ще ни предложат оферта като за лоялни клиенти, а ги чакахме месец и нещо да се наканят, като през това време ни пуснаха на скъпата цена.
Както и да е, след 100 разправии, подписахме доста изгоден договор.
Обаче, това объркване във сметките, което стана не можаха да го оправят 3 !!! месеца. Системата това, операторката онова, пристигат ми някакви сметки по 35-36 лв, а договорът ми е на 23,90.
Пак хиляда разправии докато го оправят.
Айде, оправиха го, пристига ми сметка 23,90 на 1.08. Викам си - най-после.
Както знаете 1.08 беше събота. На 3.08 /първи понеделник/ почва да ми звъни някаква ядосана кака, че имам неплатена сметка. КАКВООО?
По принцип мога да си платя сметката най-спокойно до 15то число.
На 5.08 каката пак ми се обажда и ме притеснява. След лека разправия и хлопнах телефона.
Но се обадих пак и се оплаках, че яко ме стресират!
Платих си естествено, но просто тотално ми писнаха! #2gunfire

Общи условия

Активация на акаунт