НЕ СТАВАЙТЕ КЛИЕНТИ НА BLIZOO

  • 146 814
  • 960
  •   1
Отговори
# 930
  • при късмета
  • Мнения: 24 000
L'Agent, защо подписа нов договор, като искаш да ги смениш? След като е изтекъл срока на предишния и са ви надчислили по-скъпата цена, това значи, че договора на практика вече е безсрочен и можеш да го прекратиш до един месец когато ти се иска.
С новия сте се вързали с нов срок

# 931
  • София
  • Мнения: 38 476
Обиколихме и други оператори, ама Близу ни предложиха най-изгоден договор. Освен това само те предлагаха спортната Диема в онзи момент, а ММ много държи на нея.

Пък и преди това не съм имала никакви проблеми с тях.

# 932
  • Мнения: 3 154
"А Близу ти гарантира, че ще инсталира услугите до три дни" Тц-тц-тц... ти да видиш - скорост Mr. Green
Пък всички останали, обикновено идват на следващия ден да инсталират без да бият тъпана на мегдана  с идиотски рекламки.
Обаче,  да се отървеш от Близу е доста по бавно и трудно -  не става за три дни въобще.
Никога докато си жив няма да си спокоен, че не са ти изровили и пратили пак данните на някоя колекторска фирма - нищо, че всичко си платил и си им върнал боксовете преди три години примерно.  Close

# 933
  • Мнения: X
Ма Божееее, кви три дни? Ще умра от смях. Свекърва ми си пусна кабелна от градска фирма, дойдоха същия ден. Няма договор, няма подписване, няма разправии. Месец за месец плащаш, като спреш да плащаш и те спират да доставят услугата, като платиш ти пускат. Включени всички канали, дори тези които при Близу са допълнително платени. И ние сме на тях, 20лв/ месец, ако предплатиш за 6 месеца излиза 16лв/ месец  Hug Проблеми- никакви. Рахат и пей сърце.

Ся Близу като ги купиха другите измамници Ментел, очаквам пак да започнат наново с номерата си.

# 934
  • София
  • Мнения: 38 476
Е те започнаха вече - обаждат се на 3тия ден да ме заплашват, все едно съм просрочила поне 3 години!

# 935
  • Мнения: 347
Е те започнаха вече - обаждат се на 3тия ден да ме заплашват, все едно съм просрочила поне 3 години!
Споко,L'Agent,съвсем скоро ще си клиент на Ментел и ще си доволна Mr. Green

# 936
  • Мнения: 54 401
Какъв е тоя Ментел? Crazy

# 937
  • Мнения: 35 961
Мтел е купил Близу

# 938
  • Мнения: 54 401
Благодаря, не знаех. Blush

# 939
  • Мнения: 3
Подкрепям заглавието на темата!
Моят случай е следния. Подписах с Близу тримесечен договор за Интернет, задължителна клауза в него беше превръщането му в безсрочен след периода. Казах си, и при друг оператор съм имала подобни договори, но след края на срока сме се споразумявали и не е имало проблеми. Месец преди срока бях в офиса и питах какво следва, а от там - нищо, спокойно, изчакай новите оферти... Кей. Отивам в офиса ден преди срока, казвам дай да преподпишем договора, а те - не може, условията по моя договор вече не се предлагат и трябва да си избера друг план или да подам едномесечно предизвестие. Отивам в офиса им пак на другия ден, връщам модема, за който имам протокол, връщам сплитери и кабели, за които нищо не се споменава в протокола (но вече нямам търпение да се откача от Близуу). Те пак -  едномесечно предизвестие. Заявявам, че не желая да ги предизвестявам, а да прекратя договора. Отказват да разберат, че не желая да плащам 1 месец за услуга, която явно няма да ползвам. Питам дали след като съм върнала модема на датата, има ли и друго за подписване, отговарят - не. Питам дали с това приключвам, а от офиса отговарят нещо, което приамам за потвърждение.
Истината е, че в Общите условия открих точка 6,2, в която има вариант за двустранно споразумение, но никой не ми предложи такъв вариант.
Безкрайно обидена и разочарована съм от Близуу!

# 940
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 10 754
Подкрепям заглавието на темата!
Моят случай е следния. Подписах с Близу тримесечен договор за Интернет, задължителна клауза в него беше превръщането му в безсрочен след периода. Казах си, и при друг оператор съм имала подобни договори, но след края на срока сме се споразумявали и не е имало проблеми. Месец преди срока бях в офиса и питах какво следва, а от там - нищо, спокойно, изчакай новите оферти... Кей. Отивам в офиса ден преди срока, казвам дай да преподпишем договора, а те - не може, условията по моя договор вече не се предлагат и трябва да си избера друг план или да подам едномесечно предизвестие. Отивам в офиса им пак на другия ден, връщам модема, за който имам протокол, връщам сплитери и кабели, за които нищо не се споменава в протокола (но вече нямам търпение да се откача от Близуу). Те пак -  едномесечно предизвестие. Заявявам, че не желая да ги предизвестявам, а да прекратя договора. Отказват да разберат, че не желая да плащам 1 месец за услуга, която явно няма да ползвам. Питам дали след като съм върнала модема на датата, има ли и друго за подписване, отговарят - не. Питам дали с това приключвам, а от офиса отговарят нещо, което приамам за потвърждение.
Истината е, че в Общите условия открих точка 6,2, в която има вариант за двустранно споразумение, но никой не ми предложи такъв вариант.
Безкрайно обидена и разочарована съм от Близуу!

Пази си добре протокола. Имат навика да не го регистрират в системата си и после да търсят неустойки. Писала съм по-назад в темата моите премеждия.

# 941
  • Cyberspace
  • Мнения: 1 325
Подкрепям заглавието на темата!
Моят случай е следния. Подписах с Близу тримесечен договор за Интернет, задължителна клауза в него беше превръщането му в безсрочен след периода. Казах си, и при друг оператор съм имала подобни договори, но след края на срока сме се споразумявали и не е имало проблеми. Месец преди срока бях в офиса и питах какво следва, а от там - нищо, спокойно, изчакай новите оферти... Кей. Отивам в офиса ден преди срока, казвам дай да преподпишем договора, а те - не може, условията по моя договор вече не се предлагат и трябва да си избера друг план или да подам едномесечно предизвестие. Отивам в офиса им пак на другия ден, връщам модема, за който имам протокол, връщам сплитери и кабели, за които нищо не се споменава в протокола (но вече нямам търпение да се откача от Близуу). Те пак -  едномесечно предизвестие. Заявявам, че не желая да ги предизвестявам, а да прекратя договора. Отказват да разберат, че не желая да плащам 1 месец за услуга, която явно няма да ползвам. Питам дали след като съм върнала модема на датата, има ли и друго за подписване, отговарят - не. Питам дали с това приключвам, а от офиса отговарят нещо, което приамам за потвърждение.
Истината е, че в Общите условия открих точка 6,2, в която има вариант за двустранно споразумение, но никой не ми предложи такъв вариант.
Безкрайно обидена и разочарована съм от Близуу!

Пази си добре протокола. Имат навика да не го регистрират в системата си и после да търсят неустойки. Писала съм по-назад в темата моите премеждия.

И от мен същия съвет като "изстрадала"  Peace Peace

# 942
  • Мнения: 1 788
Аз защото бях чела къде ли не, че човек с Близу не може да се разведе, след като преди повече от 8 месеца прекратих един договор с тях, плащайки си неустойките до края ( напусках жилището и града), до ден днешен си пазя последната касова бележка  Laughing Laughing

# 943
  • Мнения: 80
И Виваком са същата стока, шантажират клиентите си и плашат със съд, много трудно става отписването от тях. Да не говорим, че три пъти попадам на повредени мобилни телефони, закупени от техни магазини. Честно казано с Близу нямахме проблеми, бяхме клиенти на Евроком първо и след като си смениха името, но това беше някъде до 2011 година. След това ги сменихме с Виваком и с тях само проблеми, да не говорим че тъпата им чиния спира да дава сигнал като падне малко сняг. В последните години чета доста оплаквания за Близу, та се чудя дали преди години качеството на услугата им е било по-високо и са го влошили с времето?

# 944
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 10 754
И на Булсатком спира сигнала при малко сняг.
Виваком плашат, защото им се мълчи. Като им се озъбиш, подвиват опашки. На един "бъдещ юрист" в офиса им в голяма хранителна верига така му натрих носа пред един куп свидетели, че сигурно още ме помни. И на едно момченце от СИГ, които ползват Виваком да им събират вземанията, не му се размина. Накрая щеше да се разплаче по телефона и ме молеше да не му се карам.
😀
Така че, момичета, търсете си правата докрай.

Общи условия

Активация на акаунт