Връщане на стока

  • 22 985
  • 22
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 213
Не трябваше да купувам техника от Метро ooooh!
Но станалото станало, сега трябва да търся решение Confused

# 16
  • София
  • Мнения: 2 958
В Метро наистина стоката се пробва след касите. На изхода на магазина. А относно техниката от метро мога да ви посъветвам нещо, което ме посъветва IT-то на самото Метро. Компютър и прилежащите му устройства от Метро не се купуват. Каза, че е по-добре да дам 20лв повече, но да са дадени за нещо истинско.
На една колежка все пак и дадоха талон за стойността на един от надуваемите матраци /беше се спукал след 2 месеца ползване/, с който да си напазарува в магазина. Даже талона важеше 6 месеца.

# 17
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
Много пъти съм връщала стоки в Метро. Не техника, но обувки, дрехи, бельо...
Сега мисля, че една туршия би могла да им бъде върната. Продават прокиснали храни  Sick
И в Технополис и Техномаркет май връщат.
Но наистина... няма ли го някъде закона на кого да се позовем?  Thinking

# 18
  • Мнения: 572
Преди две години си купих сокоизтисквачка от Кауфланд, но децата ми не харесаха сока от нея- не беше прецеден много добре, и още на следващия ден отидох да я върна. Обясних им че работи, но не ни харесва сока, който прави ( бях я изчистила много добре). Взеха я обратно и ми върнаха парите, не са ме карали да купувам нещо друго на същата стойност.
Миналата година се подлъгахме с мъжа ми по евтините "екскурзии" ( пускат брошури за тях по пощенските кутии). Отидохме и по време на презентацията си купихме масажен матрак. Като се прибрахме вкъщи се осъзнахме че сме направили голяма глупост и сме се подвели да си купим нещо , което не ни е необходима , а и ни е скъпо. Прегледахме всички документи и установихме че имаме право да го върнем в седем дневен срок. Беше си ходене по мъките , защото беше купен с джет кредит..., но успяхме да го върнем и даже парите за първата вноска ни върнаха.
Имам един съвет към всички ,които имат някакъв проблем да търсят помощ от комисията за защита на потребителите- има и безплатен телефон- национален, има и телефони за големите градове, може и e-mail да напишете. Ето и сайта http://www.kzp.bg/ .

# 19
  • Мнения: 4 309
В Технополис сме връщали телевизор на втория ден. Нещо притрепваше и не ни хареса. Смениха го за нов, подновиха гаранцията.

# 20
  • Мнения: 380
Доколкото знам,  в Метро техника може да се връща до 3 дни от датата на покупка, при установен проблем. След това - само сервизно обслужване.
Аз лично съм връщала глинен гювеч (пишеше, че е с една вместимост, а като реших да го премеря колко вода събира, се оказа доста по-малък) и обувки, неносени, бях ги взела за подарък, но не ги харесаха.

И в двата случая ми издадоха кредитно известие, с което човек може да си купи нещо на същата цена или с доплащане в следващите 6 месеца.

В Практикер също съм връщала стоки 3-4 пъти. Причината - несполучлив избор.

# 21
  • Мнения: 4 309
А всъщност трябва освен възможност да си избереш нещо, да ти предложат да ти върнат парите.  За съжаление търговците много рядко го правят.

# 22
  • Мнения: 678
В Практикер върнахме отоплителна печка 1 месец преди да й изтече гаранцията.Беше се повредила и от сервиза казаха ,че не става.Избрахме си друга която беше на промоция  и разликата в парите ни я върнаха.Не можех да повярвам-гаранцията на новата печка беше 2 години...

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт