Връщане на стока

  • 22 974
  • 22
  •   1
Отговори
  • Мнения: 59
Имам спешна нужда от разяснение по един въпрос.

Имам ли право като потребител в тридневен срок
с касовата бележка да върна даден продукт,без
значение че не е дефектен и проблемът не е в
самата стока??
Благодаря ви предварително.

# 1
  • Мнения: 2 401
Не те кефи? Мисля, че имаш право, но дали ще можеш да се възползваш от него ..  Във всички случаи бих се зарадвала на разрешен в полза на клиента  такъв един казус  Mr. Green

# 2
  • Мнения: 2 478
Не съм запозната, но има случаи на хора, които са върнали стоката в срок без дефект от нейна страна. Явно законът го позволява, щом търговците го изпълняват. Но само някои ,предполагам!

# 3
  • London, baby
  • Мнения: 800
Има вериги магазини като "baumax", "DM", които позволяват връщане до 1 месец, естествено, ако не е ползвано и с/у касова бележка. За другите - не знам.

# 4
  • Мнения: 48 028
Джъмбо, практикер и кауфланд имат такава политика и със сигурност не правят проблем
За други магазини- вероятно би могло, но трудничко

# 5
  • Мнения: 11
Би трябвало в седем дневен срок да може да се върне.Може да ти предложат замяна с друг продукт или замяна с доплащане.Лично аз в моя магазин бих приела всяка стока, ако ми я върнат.Клиента има право да не я хареса, ако не е оправдала очакванията му.Но моя случай е онлайн магазин, за другите незнам. Confused

# 6
  • София
  • Мнения: 3 064
По закон в 7-дневен срок с касовата бележка и оригиналната опаковка.
Не ми се рови да търся закона, но съм сигурна в това.

# 7
  • Мнения: 11 703
Би трябвало да можеш да я върнеш, ако не е използвана и с касова бележка. Ако няма дефект мисля, че не дават пари в брой, а заменят срещу нещо друго  Thinking

Кажи после какво стана  Peace

# 8
  • Варна
  • Мнения: 535
Имаш право да я върнеш , с касовия бон.....дори и ако само не те кефи.....нямат право да ти отказват нито да те карат насила да купуваш нещо друго за същата стойност.  Peace
Води се неуспешна покупка и трябва да ти върнат парите...ако не КЗП  Peace

# 9
  • Мнения: 241
Да.Аз съм го правила,но трябва да имаш касова бележка.

# 10
  • Мнения: 4 308
Дори можеш да я върнеш, защото не те прави щастлив Grinning

# 11
  • Мнения: 2 155
За кой магазин става въпрос?

# 12
  • Мнения: 59
И аз така знам,момичета,че можеш да я върнеш,дори
просто заради това,че вече не ти харесва.Но мислех,
че срокът е три дни.
Както и да е.Не ми се занимаваше да ходя по институции
и да се интересувам по въпроса,затова исках да ми каже
някой от тук със сигурност и по закон дали е така,както си
мислех.
Стоката иначе я върнахме и си взехме друго,което ще ни върши
работа.Говорихме с управителя по телефона,че го нямаше,но
бе категоричен,че пари връща,ако има дефект.А аз знаех,
че без значение изрядна или не е стоката,вече можем да връщаме
всичко.
Но много малко хора го знаят.Искаше ми се някъде да попрочета нещо
я закон,я някакъв друг приет член,но...никой нищо не подаде....
Благодаря ви все пак!

# 13
  • Мнения: 213
А за Метро дали важи това?
Става въпрос за мултифункционално устройство (принтер, скенер, копир) с неявен дефект.
От Рекламации в Метро ми казаха, че мога да го върна само с протокол от сервиз т.е. трябва да го занеса в сервиз и ако там преценят, че е дефектно наистина издават протокол. След това могат да ми върнат парите.

# 14
  • Мнения: 11 703
Метро са .... мамата  ooooh! Онзи ден отказали на майка ми да пробва стока дали работи. Първо трябвало да я плати, пък после ако има проблем щели да го мислят  Shocked

Общи условия

Активация на акаунт