Добри школи за подготовка на кандидат - гимназист

  • 157 154
  • 905
  •   1
Отговори
# 870
  • София
  • Мнения: 3 291
Така е, нашите СИП и ЗИП са по география. Училището е СОУ и не се притеснява от ниските резултати от матурите.

# 871
  • Мнения: 1 007
В нашето училище пък беше по биология - май ЗИП, може и СИП да е било. Мисля, че и вторият език се водеше ЗИП. Може да е имало и по друго, но не беше по БЕЛ и МАТ. Пак така - даваха ни на родителски срещи листче, на което само си попълваме данните и се подписваме, но реално предметите не си ги избираме.

# 872
  • Мнения: 1 007
В нашето училище пък беше по биология - май ЗИП, може и СИП да е било. Мисля, че и вторият език се водеше ЗИП. Може да е имало и по друго, но не беше по БЕЛ и МАТ. Пак така - даваха ни на родителски срещи листче, на което само си попълваме данните и се подписваме, но реално предметите не си ги избираме.
Всъщност излъгах - единият от ЗИП-вете беше по МАТ, но явно не всяка година. Нивото по математика беше толкова ниско, че един час повече или по-малко нямаше никакво значение. Това, което ясно си спомням, че се повтаряше всяка година като ЗИП, е биологията.

# 873
  • Мнения: 1 064
По-добре от СИП хореография.  Mr. Green

# 874
  • София
  • Мнения: 2 361


И ако има деца, невзели още материала, какво правят?

В курсовете в началото обясняват материала, обръща се внимание на някои тънкости и след това се пристъпва към конкретните упражнения.

# 875
  • Мнения: 478
И ако има деца, невзели още материала, какво правят?
[/quote]

Решават задачи от взет материал. Все пак забавянето не е безкрайно...  Peace

Дава едно съществено предимство .Например в часа след като е предаден някакъв материал да изкара детето по-лесно една 6 чка,защото вече му е натрупано и избистрено в главицата. Twisted Evil
[/quote]

Ако материалът е предаден и усвоен  както трябва, 6-чката ще е лесна. Продължава да ми е безмислено това ходене в "две училища", вместо на школа, където трябва да се надгражда.... Надграждането кога и къде трябва да се случи при тази схема? Друг е въпросът, ако учителят в училище не е читав...., но идеята на школата пак не е да върши работата на преподавателите в училище.

# 876
  • Мнения: 478
Моля да ме извините за болднатото  Peace. Оплесках цитатите  Embarassed

# 877
  • София
  • Мнения: 62 595
Едно от нещата е, че повечето деца в школата не са двойкаджии, нито са много изостанали, а повечето в училище са поне на четворка-петица, а половината сигурно са на шестица, знаят, че са там заради кандидатстването. Както се казваше навремето, на уроци ходят отличниците, та и с школата е същото. Децата са по десет-петнайсет в група, и като цяло са по-кротки, повече внимават и учителят успява да предаде материала, да обясни, нищо че за два часа вземат материал за цяла седмица. Атмосферата е по-различна, целта е различна, там не е борба за оценката, а за повече верни задачи и по-малко грешки. По-различно е от училище.

# 878
  • София
  • Мнения: 3 291
babaadi, проблемът е точно в това, което казваш:

Ако материалът е предаден и усвоен  както трябва, 6-чката ще е лесна.

В много училища точно това не става. Понякога времето не стига, понякога учителят не става.
Друга причина е много големият набор. Ако преди 3 години се влизаше лесно с много добри оценки, то сега с отлични е трудно.

# 879
  • София
  • Мнения: 62 595
Особено тази година. Ужким нямаше накъде повече да се вдигнат баловете, а то сега стана ррекорд - хем много високи оценки, хем никакво мърдане нагоре на второ класиране, хем много деца извън класирането поради твърде оптимистични предсказания и надежди на родителите. За догодина направо не ми се мисли какво ще е.

# 880
  • Мнения: 1 064
Защото всяка година снижават нивото на трудност на тестовете и задачите, които дават. Нали е външно оценяване, искат да демонстрират успеваемост. Но ето че вече борбата се пренесе в стотните. Все пак добрите деца винаги успяват  Peace

# 881
  • София
  • Мнения: 3 291
А малко по-малко добрите ( само със стотни по-малко добри) софиянчета не успяват.

# 882
  • Мнения: 1 064
А малко по-малко добрите ( само със стотни по-малко добри) софиянчета не успяват.

Толкова ли е нагъсто в столицата?  Confused

# 883
  • София
  • Мнения: 62 595
външното оценяване си е едно на ръка, проблемът с кандидатстването и високите балове идва от трудността на задачите във втория модул. Тази година той беше относително по-труден от миналогодишния, но миналогодишният беше доста по-лесен от по-миналогодишния. Но пак много деца се спънаха, както личи от баловете. Просто човек като мине през нещата, и вече му се струва по-лесно. Но я да питаме децата и родителите на деца, които са с много добри балове или със средни балове дали им се е видял лесен изпитът! Трудният втори модул е от полза за отличниците.

# 884
  • София
  • Мнения: 3 291
А малко по-малко добрите ( само със стотни по-малко добри) софиянчета не успяват.

Толкова ли е нагъсто в столицата?  Confused

На две приятелки децата са с 5.80 и 5.50 по математика и с еднакви оценки по БЕЛ (около 5,20), само едното влезе в СМГ с АЕ. Това достатъчно гъсто ли е?

Общи условия

Активация на акаунт