АКТУАЛНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ЧАСТНО УЧИЛИЩЕ "Св. Георги" и "Св. София"?

  • 109 345
  • 251
  •   1
Отговори
# 180
  • Мнения: 382
http://www.cambridgeesol.org/about/standards/cefr.html
B2 e FCE. При каквато и да е подготовка, такава масовост не е нормално нещо! Не се съмнявам в интелигентността на никого, говоря от собствен дългогодишен опит.

# 181
  • Мнения: 4 877
http://www.cambridgeesol.org/about/standards/cefr.html
B2 e FCE. При каквато и да е подготовка, такава масовост не е нормално нещо! Не се съмнявам в интелигентността на никого, говоря от собствен дългогодишен опит.

Не виждам как очаквате да продължим дискусията. Да, наясно съм с нива и сертификати. Споделих Ви какво е нивото на сина ми в 5 клас + още доста негови съученици. Още, когато е кандидатствал за това училище, съм била информирана какво ниво би постигнал по английски, когато е в 6 клас. Дотук всичко върви по график.
За по-глобален поглед върху ситуацията, може само училището да Ви отговори.

# 182
  • София
  • Мнения: 5 047
В училището на сина ми също в 4-ти клас се явяват за Flyers, a в 6-ти - за FCE.
Колкото до масовостта на резултатите - тя зависи oт това, колко деца учат в един випуск. Също така "Св. София" правят подбор на децата, които учат там. Като прибавим и информацията от предишен пост, че има деца от училището, които ходят допълнително на частни уроци, не виждам нещо ненормално в поднесените данни.

Последна редакция: пн, 18 юни 2012, 10:10 от Prizma

# 183
  • Мнения: 382
има деца от училището, които ходят допълнително на частни уроци, 

Ето къде е ключа то бараката. Само не виждам смисъл дете да е в частно училище, да учи по цял ден с n броя часове по английски, след това да се натоварва допълнително с частни уроци само и само училището да се хвали, че учениците вземат не-знам-си- кое ниво по езика. Още повече, че доста от изпитните институции нямат високи нива, подходящи за деца и за тях е изпитание всичко това, защото нямат достатъчно жизнен опит.Освен това децата не могат да учат като нас, възрастните, по огромно количество материал и според мен си е издевателство над тях и (не винаги, но доста често) болни амбиции. И не смятам, че този стрес е здравословен за децата. Но това си мое мнение и не е задължително всички да го споделят.

# 184
  • Мнения: 3 506
А всъщност това ли е, което искаше да кажеш? Че нещо ми се загуби идеята на "дискусията"  Thinking

Не знам какъв е смисълът на тези сертификати в повечето случаи - все пак децата на тази възраст няма да кандидатстват някъде с тях или да се явяват на интервю за работа, т.е. освен като един вид външно оценяване и признание на усилията + тренинг за формата на подобни изпити, не знам каква друга функция имат. Все пак подготовката на институциите да ги провеждат аз лично не бих се наела да коментирам, нито мога да приема така подхърлените коментари. Би ли могла да се аргументираш? Специално англо-американската система мисля, че има богат опит за работа с чуждоезични деца, как стигна до извода, че не знаят как да ги оценяват?

# 185
  • Мнения: 4 877
Не знам какъв е смисълът на тези сертификати в повечето случаи - все пак децата на тази възраст няма да кандидатстват някъде с тях или да се явяват на интервю за работа, т.е. освен като един вид външно оценяване и признание на усилията + тренинг за формата на подобни изпити, не знам каква друга функция имат.

Определено е така. Още повече, че голям процент продължават след 7 клас в АК и едва ли си остават с този последен сертификат от основното си училище. Всичко друго в "дискусията" е толкова смешно, че не си заслужава да го цитирам.
Да са живи и здрави, а най-вече щастливи участничките в "дискусията" ни!

# 186
  • Мнения: 55
Не мислех да се включвам, но спора за нивата и за изпитите въобще ми се струва напълно безмислен. От личен опит с моето дете, мога да споделя, че изпитите не бяха задължителни, т.е. ти си учиш цяла година, а се явяваш ако искаш. Ако някой смята, че е излишно - ОК. Според мен обаче опитът, който децата придобиват е полезен, защото когато дойде моментът да се взема сертификат, който да послужи за следване например нещата се случват лесно. Синът ми е учил английски само и единствено в Св. София (БЕЗ частни уроци) и се яви без никаква допълнителна подготовка на IELTS в 11 клас - резултатът му беше 8 от макс 9 точки.

# 187
  • Мнения: 3 506
Искаш да кажеш, че между "Св. София" и 11 клас синът ти изобщо не се е занимавал с английски и въпреки това е успял да си задържи нивото от 7-ми клас ? Това вече ми се вижда странно, макар че е много хубаво, ако е така наистина.

# 188
  • Мнения: 55
Да (изключвам часовете по английски в гимназията, която беше държавна, но с друг език). На мен не ми се струва странно при положение, че децата достигат много високо за възрастта си ниво до края на 7 клас. След това не е трудно да се поддържа езика при положение, че има компютри, интернет и комуникацията върви на английски.

# 189
  • София
  • Мнения: 2 952
Още повече, че голям процент продължават след 7 клас в АК
Един въпрос ми възникна...
Как запълват подготвителния клас тези деца?
Може да не съм прецизна, но мисля че ориентировъчно в края на подготве се очаква нивото да гравитира около нивото, което децата в Св. София са постигнали няколко години по-рано - Б2  newsm78
Въпросът ми не е какво се учи в АК  Wink, а какъв е мотивът децата да са там, след като са положили големи усилия да научат езика по-рано  newsm78

# 190
  • Мнения: 2 993
Следя Ви темата, защото харесвам  "Св София" и следя инфото за това у-ще. Познавам и настоящи ученици и бивши, които в момента са съученици на дъщеря ми в АК, та ще си позволя да отговоря.
- В АК се записват и деца, на които единият родител е с роден език английски, деца живяли изцяло в англоговоряща среда, много деца с напреднал английски, почти масово В1. Те се разпределят по нива на владеене на езика. Винаги има какво да надграждаш.
Не знам дали е особено подходящ примера, но е нещо като "Защо след като знам български, записвам българска фиология".
- Не съм особено съгласна, че нивото в края на 8 клас е В1, щом в 9 клас имат доста тестове от и върху материала на учебника за С2.

Колкото каква е мотивацията, мога да кажа каква беше нашата мотивация, независимо, че не сме ученици от Св София, но имахме взет В1 преди да започнем в АК.
- ниво на преподаване и обучение. Ако погледнете дори само учебниците им, ще добиете някаква представа за разликата, а това е само зрънце
- информацията, която имахме къде продължават да учат възпитаниците на АК / все в отлични университети/

Вече имам и други доводи, но тогава не съм ги знаела, но горните бяха достатъчни за нас

# 191
  • Мнения: 7 162
Нова тема за АК ли се заформя? Laughing

# 192
  • София
  • Мнения: 2 952
Още повече, че голям процент продължават след 7 клас в АК
Как запълват подготвителния клас тези деца?
...което децата в Св. София са постигнали няколко години по-рано - Б2  newsm78
Те се разпределят по нива на владеене на езика.
Не съм особено съгласна, че нивото в края на 8 клас е В1, щом в 9 клас имат доста тестове от и върху материала на учебника за С2.

Благодаря за отговора!
Неизвестното за мен е какво правят децата от Св. София в АК през първата година. Какво по принцип се учи там, знам  Simple Smile Тоест защо се инвестират огромни усиля да овладеят в ранна възраст език, за който после ще карат и подготве.
Относно разпределянето в секшъни по нива - от тази учебна година не е така, поне като официална комуникация.
Не искам това да се тълкува като отклоняване на темата към АК, а напротив.

Фран, ако можеш да кажеш нещо, което ще бъде от полза - добре дошла  Mr. Green

# 193
  • Мнения: 14
Нека се върнем На основната дискусия За двете училища моля - "Свети Георги " и "Света София".

# 194
  • Мнения: 7 162
Фран, ако можеш да кажеш нещо, което ще бъде от полза - добре дошла  Mr. Green
Благодаря за гостоприемството. Hug
По темата нямам какво да кажа. Следя я от любопитство и реших да помогна да не я заключат и запратят в архива както се случи с една друга преди броени дни.

Общи условия

Активация на акаунт