Не пазарувайте от get.bg!!!

  • 22 757
  • 122
  •   1
Отговори
# 105
  • Germany
  • Мнения: 7 979
Обещах да споделя как ще се развие моята сага и сега с голямо удоволствие ви пиша, че вече си имам нов, сменен тел. Simple Smile / дано не се окаже скрита лимонка/.
Благодаря на всички за подкрепата! Оставам с надеждата, че нещата и у нас ще станат, като по света и се надявам да няма повече такива теми като тази. Търсете си правата и изисквайте да ценят времето и парите ви.
Хубав ден!

# 106
  • Мнения: 4 447
Обещах да споделя как ще се развие моята сага и сега с голямо удоволствие ви пиша, че вече си имам нов, сменен тел. Simple Smile / дано не се окаже скрита лимонка/.
Благодаря на всички за подкрепата! Оставам с надеждата, че нещата и у нас ще станат, като по света и се надявам да няма повече такива теми като тази. Търсете си правата и изисквайте да ценят времето и парите ви.
Хубав ден!

 smile3501 newsm10

# 107
  • Мнения: 2 759
                   Браво и на Теодор за бързата реакция, и коректното отношение   bouquet!

Последна редакция: ср, 10 окт 2007, 15:03 от Лигла

# 108
  • Мнения: 4 447
                   Браво и на Теодор за бързана реакция, и коректното отношение   bouquet!

 Joy

# 109
  • Мнения: 6 164
Мин. година си купих фотоапарат от Технополис и те нямаха инструкция на български. Все не получаваха, все нещо не беше на ред....То пък какво ли е на ред по тия магазини.

Да бе как така?! Задължително е да има упътване на БГ. И нашата камера няма и се убих да търся в и-нет поне на английски или руски упътване, че имаше само на йероглифи и някакви чешки-мешки...

# 110
  • Мнения: 4 700
                   Браво и на Теодор за бързата реакция, и коректното отношение   bouquet!

Добре, че се пусна тема тук и някой я прочете, иначе едва ли ЩеШе да предприеме неЩо.  Close

# 111
  • Мнения: 8
                   Браво и на Теодор за бързата реакция, и коректното отношение   bouquet!

Добре, че се пусна тема тук и някой я прочете, иначе едва ли ЩеШе да предприеме неЩо.  Close

И какво по различно стана от това което му бяхме казали на клиента когато дойде в Събота?
И понеже не ни е изслушал - ние сме виновни.
Ето остави телефона в Понеделник и го сменихме. Същото което му бяхме казали преди това.

# 112
  • Мнения: 4 447
                   Браво и на Теодор за бързата реакция, и коректното отношение   bouquet!

Добре, че се пусна тема тук и някой я прочете, иначе едва ли ЩеШе да предприеме неЩо.  Close

И какво по различно стана от това което му бяхме казали на клиента когато дойде в Събота?
И понеже не ни е изслушал - ние сме виновни.
Ето остави телефона в Понеделник и го сменихме. Същото което му бяхме казали преди това.

До колкото разбрах, вашата секретарка е била дота неучтива.  Thinking

# 113
  • Мнения: 3
смятам че е без значение дали е прав или не чак толкова защото аз съм имала и такива случаи клиента винаги е прав трябва да бъде изслушан търпеливо колкото и нерви да коства това на търговеца защото нали именно от тези клиенти се храним ако нямаме необходимата квалификация не бива да се захващаме с подобно начинание ако ходенето по магазините ти доставя удоволствие  че навсякъде те посреща усмихнат персонал клиентите ще са доволни търговецът също но не знам защо винаги има някои които е тръгнал да пазарува със съзнанието че ще бъде прецакан в някои магазин не че няма и такива всеки има право да си търси правата и така трябва да бъде относно гет.бг  няма да си купя нищо от тях защото смятам че оправиха проблема не защото са го искали а защото отворихте тема която раздуха нещата според мен политиката им е на принципа ако мине затова долу гет.бг

# 114
  • Мнения: 4 447

Хубаво си го казала, но поне една точка да беше сложила...запетайка, нещо...главна буква  Mr. Green

# 115
  • Мнения: 2 759
...И понеже не ни е изслушал - ние сме виновни...
                  Понякога стават недоразумения... Единия казал, другия чул... и обратно. Аз лично съм склонна да вярвам, че така се е получило.. Не сте се разбрали, още повече е било по телефона... Сега не прекалявай с доказването колко сте невинни... Просто кажи, че за вас е било удоволствие да помогнете   redecoration. На никой не му дреме дали е вярно smile3531.

# 116
  • Мнения: 2 759
...Хубаво си го казала, но поне една точка да беше сложила...запетайка, нещо...главна буква  Mr. Green
                 ...упътване на български  Mr. Green... Айде стига претенции, за толкова пари това е  hahaha.

# 117
  • Бу-у-урга-а-ас
  • Мнения: 2 712
...Хубаво си го казала, но поне една точка да беше сложила...запетайка, нещо...главна буква  Mr. Green
                 ...упътване на български  Mr. Green... Айде стига претенции, за толкова пари това е  hahaha.

Продължавам да се чудя на този коментар за парите. Телефонът, който си купих беше на същата цена като в магазините, ЛИГЛА.
Избрах да пазарувам от там, защото нямах физическа възможност да обикалям магазините.

# 118
  • Мнения: 4 447
...Хубаво си го казала, но поне една точка да беше сложила...запетайка, нещо...главна буква  Mr. Green
                 ...упътване на български  Mr. Green... Айде стига претенции, за толкова пари това е  hahaha.

Продължавам да се чудя на този коментар за парите. Телефонът, който си купих беше на същата цена като в магазините, ЛИГЛА.
Избрах да пазарувам от там, защото нямах физическа възможност да обикалям магазините.

Отговора на Лигла, няма нищо общо с твоята покупка  Peace

# 119
  • Мнения: 2 759
...Хубаво си го казала, но поне една точка да беше сложила...запетайка, нещо...главна буква  Mr. Green
                 ...упътване на български  Mr. Green... Айде стига претенции, за толкова пари това е  hahaha.

Продължавам да се чудя на този коментар за парите... Избрах да пазарувам от там, защото нямах физическа възможност да обикалям магазините...
                    И това е твое право  Peace. Аз просто се пошегувах за точките и запетайките в духа на темата - Анче мерси   bouquet... А за упътванията съм напълно съгласна  Peace.

Общи условия

Активация на акаунт