Не пазарувайте от get.bg!!!

  • 22 759
  • 122
  •   1
Отговори
# 90
  • Мнения: 4 447
Ох, мили ми мусурко. Какво да ти отговоря по-напред не знам. Не сме колеги, да уточня. После цвета на косата не е определящ за умствения багаж. По тая логика всички кофти търговци трябва да са руси. Ти да не би да си рус? Mr. Green За правописните ти грешки няма да говоря  Peace, но наистина не знаех, че Китай е в европейския съюз!  Hug Благодаря за просветлението.

И това, че сме избрали да си купим нещо са 4,50лв, а не за 5,50лв, не значи, че когато на стоката за 4,50 й има нещо, ние трябва да наведем глава, да си замълчим и да си трйакаме в ъгъла, докато някой се радва на лесна печалба.
 Това за разликата в цените и избора на клиента, хич не може да бъде оправдание на некоректния търговец, не мислиш ли?

# 91
Това за разликата в цените и избора на клиента, хич не може да бъде оправдание на некоректния търговец, не мислиш ли?

Никъде в темата така и не се посочи, кое е некоректното на Гет.бг. А това, че в зависимост от цената получаваме различен продукт, е вярно, дори и стоката да физически еднаква! Избирайки да купим по-евтината, обикновенно води със себе си и избора на по-лошо обслужване, по-кофти гаранционни условия и т.н. Ако това не е ясно на клиентите, защо плюем по търговците? И на последно място, дори и европейските производители/марки реално произвеждат продукта си някъде на изток и това не прави самата стока по-фалшива.

# 92
  • Мнения: 1 426
айде и аз в групата ма пострадалите от Гет.бг
- един микрофон който не работи въобще
- една батерия за телефон която работи няколко часа

п.ц батериите са в такава опаковка, която не се запечатва, че не можеш да разбереш въобще нови ли са....

# 93
  • Мнения: 4 700
Избирайки да купим по-евтината, обикновенно води със себе си и избора на по-лошо обслужване, по-кофти гаранционни условия и т.н. Ако това не е ясно на клиентите, защо плюем по търговците? И на последно място, дори и европейските производители/марки реално произвеждат продукта си някъде на изток и това не прави самата стока по-фалшива.
 


ТОВА НЕ Е ВЯРНО.

# 94
  • Мнения: 4 447
Избирайки да купим по-евтината, обикновенно води със себе си и избора на по-лошо обслужване, по-кофти гаранционни условия и т.н. Ако това не е ясно на клиентите, защо плюем по търговците? И на последно място, дори и европейските производители/марки реално произвеждат продукта си някъде на изток и това не прави самата стока по-фалшива.
 


ТОВА НЕ Е ВЯРНО.

Не само не е вярно, ами също е и цинично-смешно! Как му е дошло изобщо на акъла подобно нещо, не знам!  ooooh!

# 95
Не само не е вярно, ами също е и цинично-смешно! Как му е дошло изобщо на акъла подобно нещо, не знам!  ooooh!

Много просто, за да поддържаш качествен персонал, сервиз, магазин, пълен склад и т.н. трябва да печелиш достатъчно. А това няма как да стане, без телефончето да е по-скъпо, отколкото в гет.бг, понеже изброените от мен неща просто ги няма в онлайн магазините Wink

# 96
  • Мнения: 4 447
Не само не е вярно, ами също е и цинично-смешно! Как му е дошло изобщо на акъла подобно нещо, не знам!  ooooh!

Много просто, за да поддържаш качествен персонал, сервиз, магазин, пълен склад и т.н. трябва да печелиш достатъчно. А това няма как да стане, без телефончето да е по-скъпо, отколкото в гет.бг, понеже изброените от мен неща просто ги няма в онлайн магазините Wink

Ясно, като са ви еФтинки нещата, то и поддръжката ви е кофти, отношението, сервиза, персонала, склада и т.н. така ли? И съответно не печелите добре... ай, уточни се най-накрая, де! Омръзна ми от твоите така светли изречения Rage

# 97
  • DE
  • Мнения: 521

Много просто, за да поддържаш качествен персонал, сервиз, магазин, пълен склад и т.н. трябва да печелиш достатъчно. А това няма как да стане, без телефончето да е по-скъпо, отколкото в гет.бг, понеже изброените от мен неща просто ги няма в онлайн магазините Wink

Ясно, като са ви еФтинки нещата, то и поддръжката ви е кофти, отношението, сервиза, персонала, склада и т.н. така ли? И съответно не печелите добре... ай, уточни се най-накрая, де! Омръзна ми от твоите така светли изречения Rage

Ох, диалогът заприлича на излязъл от скеч на Монти Пайтън Joy
Анче_мамче, зарежи, безмислено е... ooooh!

# 98
Анче_мамче, зарежи, безмислено е... ooooh!
Думата е "безсмислено"! Не проявявай такава ярка неграмотност, че анче_мамче ще ти се скара.

# 99
  • Мнения: 2 978
Тая тема се изчерпа тотално.
Хората се разбраха, а вие си дъвчете едно и също.

# 100
  • Мнения: 4 447
Тая тема се изчерпа тотално.
Хората се разбраха, а вие си дъвчете едно и също.

Tя не се е изчерпала, но започна да излиза от културните рамки на длиалога, което я обезмисля и прави последните постинги на новорегистрираните и гостите - смехотворни.  Confused

# 101
  • Мнения: 2 978
започна да излиза от културните рамки на длиалога,


Както винаги!

# 102
Като напомняне към клиенти и търговци - по "белия" свят можеш да върнеш даден продукт с минимална "наказателна" такса и транспорт/куриер за своя сметка /естествено/, дори и да е напълно редовен. Може просто да не си доволен от начина, по който си изпълнява предназначението, дадена "екстра" или дори цвета му... Веднага ти се предлага друг алтернативен продукт, често с отстъпка, или възстановяване на сумата - търговеца държи да те запази като доволен клиент... Да не говорим за гаранционно или извънгаранционно обслужване, при условие, че работят с клиенти, които в нета пишат примерно следното: "Давам за продукта 1 звездичка, защото 0 не ми позволява да дам, продукта иначе си работи перфектно, това му е идеално, онова му е супер, но аз исках червен, а те ми изпратиха черен...". Да не говорим за култура на обслужването и отношение към клиента - в магазините им, в момента, в който се поспреш и се загледаш в даден продукт, от "нищото" до теб се появява - о, чудо - компетентен и усмихнат консултант, който предлага и подаръци, аксесоари - бонус, отстъпки, разяснения, каталози, още малко и 1 св...ка ще ти извърти с усмивка Embarassed, докато те псува наум  Simple Smile, само и само да си доволен и да пазаруваш от него... Тук, в БГ - знаем положението какво е, не ми се коментира, а и не се свършват клиентите за телевизори от по 100 лв., ДВД-плеъри по 50, перални по 350, климатици по 400 и т.н. Малоумника /без извинение!/ приема "обяснението": "За тези пари - толкова!" и безропотно си закупува следващия боклук... Каквито клиентите - такива и продавачите, радвам се, че започват малко по малко да поумняват тук хората /личи и от прочетеното в темата/ и да търсят правата си, както и правилното отношение, и уважението на продавача, който /според мен/ дори и да те "прекара", е длъжен така да го направи, че да останеш доволен и пак да отидеш да си оставиш парите при него... Simple Smile  Хайде стига, че много изписах...

# 103
  • Мнения: 4 447
Като напомняне към клиенти и търговци - по "белия" свят можеш да върнеш даден продукт с минимална "наказателна" такса и транспорт/куриер за своя сметка /естествено/, дори и да е напълно редовен. Може просто да не си доволен от начина, по който си изпълнява предназначението, дадена "екстра" или дори цвета му... Веднага ти се предлага друг алтернативен продукт, често с отстъпка, или възстановяване на сумата - търговеца държи да те запази като доволен клиент... Да не говорим за гаранционно или извънгаранционно обслужване, при условие, че работят с клиенти, които в нета пишат примерно следното: "Давам за продукта 1 звездичка, защото 0 не ми позволява да дам, продукта иначе си работи перфектно, това му е идеално, онова му е супер, но аз исках червен, а те ми изпратиха черен...". Да не говорим за култура на обслужването и отношение към клиента - в магазините им, в момента, в който се поспреш и се загледаш в даден продукт, от "нищото" до теб се появява - о, чудо - компетентен и усмихнат консултант, който предлага и подаръци, аксесоари - бонус, отстъпки, разяснения, каталози, още малко и 1 св...ка ще ти извърти с усмивка Embarassed, докато те псува наум  Simple Smile, само и само да си доволен и да пазаруваш от него... Тук, в БГ - знаем положението какво е, не ми се коментира, а и не се свършват клиентите за телевизори от по 100 лв., ДВД-плеъри по 50, перални по 350, климатици по 400 и т.н. Малоумника /без извинение!/ приема "обяснението": "За тези пари - толкова!" и безропотно си закупува следващия боклук... Каквито клиентите - такива и продавачите, радвам се, че започват малко по малко да поумняват тук хората /личи и от прочетеното в темата/ и да търсят правата си, както и правилното отношение, и уважението на продавача, който /според мен/ дори и да те "прекара", е длъжен така да го направи, че да останеш доволен и пак да отидеш да си оставиш парите при него... Simple Smile  Хайде стига, че много изписах...

 smile3501 smile3501 newsm10 smile3501

# 104
последните постинги на новорегистрираните

Ако визираш мен, като "новорегистриран"
Цитат
Име:  musura
Публикации:  7 (0,014 на ден)
Ранг:  Новак
Дата на регистрация:  неделя, 14 май 2006, 13:23
Последно Активен:  понеделник, 08 октомври 2007, 19:01

За твое удоволствие, не пиша често, защото до скоро се учех, но вече долу-горе усвоих основните похвати Hug

Общи условия

Активация на акаунт