WIZZAIR - 47

  • 15 891
  • 306
  •   2
Отговори
# 285
  • Мнения: 3 371
Ние летим на 22.04. и вчера получих същото съобщение. Промяната е под 3 часа и не е нужно да правите нищо.

# 286
  • Мнения: 1 227
Гледах един клип как редят куфарите в багажното на самолета и първо в дъното сложиха всички червени. В коментарите пишеше предположения, че това се прави с цел като се стигне до червените куфари, да се знае че са последни или пък понеже са ярък цвят, да се вижда и да не остане някой куфар в самолета.

# 287
  • Плевен
  • Мнения: 18
В петък пътувахме от Рим до София, и в двете посоки полета се осъществи с някаква авиокомпания Avion нищо, че всичко минаваше през WIZZ явно са някакъв подизпълнител. И в двете посоки имаше доста закъснение, а преди това и 4-5 промени на часа на полет.

# 288
  • София
  • Мнения: 5 187
Доста компании, включително и българска, возят за Уиз Еър сега поради недостиг на самолети / двигатели за проверка. Да, това като клиенти не ни касае - договорните отношения са с Уиз, няма промени по тях.

# 289
  • Мнения: 2 108
Как разбирате за промяна в чеса на полета?
Колко време преди полета трябва да сме на летището с Wizz?
Мога ли да нося сгъваем чадър в ръчния багаж?

# 290
  • Мнения: 101
Не съм носила чадър, но точно в петък питах и ми отговориха че може, момичета от форума

# 291
  • София
  • Мнения: 1 697
Аз пък винаги си нося сгъваем чадър, дори се вижда, защото е във външния джоб на раницата. Никога никой не ми е казвал нищо, не знам защо се тревожите. Не е оръжие все пак.

# 292
  • Мнения: 11 049
Разбира се, че може да носите сгъваем чадър.
Колко време преди полета трябва да сме на летището с Wizz?
Не уточнявате доста важни неща. Първо... от кое летище ще летите с Wizz? Имате ли чекиран багаж или нямате? За шенгенска държава ли ще летите или не? В колко часа? Защото в сутрешния пояс...(полет преди 7 ч) е най-натоварено, цялата флотилия на Уизеър излита между 5.45 и 7.00 и опашките са огромни.
Ако летите от София, не сутрин, без чекиран багаж и за шенгенска държава, 50 мин. са предостатъчни. Ако сте с чекиран багаж, добавете още поне толкова минути. Ако летите от Лутън, Айндховен и т.н., не под 2 часа, дори и да сте без чек. багаж. Ама за да няма "ако, ако", тези неща се уточняват заедно с въпроса. Въпрос на съобразителност и коректност.

Последна редакция: вт, 23 апр 2024, 20:26 от diziler

# 293
  • София
  • Мнения: 2 199
На някои летища има възможност да си запишете Security time slot - така на летището в Айндховен може да отидете 50 мин. преди полета, ако нямате чекиран багаж.
Да, важно е да се уточни за къде питате.

# 294
  • Мнения: 4 350
Абе много сложно стана. Кажи 2 часа и толкова.

# 295
  • Мнения: 38
Здравейте!
Аз съм следващият потърпевш от "System surcharge политиката" на Wizzair. Признавам си: в последните седмици често проверявах цените на билетите до Бари - и ето го резултатът- сега ми слагат по едни 40 лв на пътник отгоре при опит да резервирам!
Въпросът ми е: някой от пострадалите да даде съвет как се оправихте? Всичко опитах- инкогнито, другo устройство, преинсталиране на приложението, подадох жалба- нищо! Щом си вляза в профила , автоматично попадам в "черния списък". А проблемът ми е, че имам Wizz Discount и 300 лв кредити, които исках да използвам...

# 296
  • Мнения: 1 227
Не знам какво става, ама аз като влизам от компютър, все ме пита дали съм бот и е ужасно тегаво това. Може би изчакайте ден-два и тогава се логнете пак, ако не ви е спешно, разбира се. Или да им звъните.

# 297
  • Мнения: 4 350
Здравейте!
Аз съм следващият потърпевш от "System surcharge политиката" на Wizzair. Признавам си: в последните седмици често проверявах цените на билетите до Бари - и ето го резултатът- сега ми слагат по едни 40 лв на пътник отгоре при опит да резервирам!
Въпросът ми е: някой от пострадалите да даде съвет как се оправихте? Всичко опитах- инкогнито, другo устройство, преинсталиране на приложението, подадох жалба- нищо! Щом си вляза в профила , автоматично попадам в "черния списък". А проблемът ми е, че имам Wizz Discount и 300 лв кредити, които исках да използвам...

Едно споделено решение е да търсиш и всичко без да си в профила и чак накрая преди плащането да се логнеш. Не знам дали работи винаги.

# 298
  • София
  • Мнения: 1 697
Или да проверяваш от служебен компютър, а да купуваш - от домашен.

# 299
  • Мнения: 38
Ооо, занапред със сигурност ще измисля друг начин да проверявам цените.
Но явно с този е-mail ( съответно с членство WDC, кредити и т.н ) ще си бъда " наказана"!

А отдел " Жалби" ми отговори:

Благодарим Ви, че се свързахте с Отдела за Обслужване на Клиенти на Wizz Air.

Във връзка с Вашия иск, бихме желали да Ви уведомим, че Допълнителна Системна Такса се начислява автоматично, за всички резервации, направени от автоматизирани системи и/или използване на блокер за реклами при създаване на резервация онлайн. За да избегнете гореупоменатата такса в бъдеще, моля използвайте официалният ни уебсайт в браузер без разширения за блокиране на реклами.

С уважение....

Общи условия

Активация на акаунт