Booking – 7

  • 25 063
  • 627
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 4 032
Здравейте, търся код за booking.

Благодаря предварително!
Пиша ви

# 31
  • Мнения: 456
Трябва да резервирам по една нощувка в два хотела в различни държави, в последователни дни. Мога ли да използвам един код ?

# 32
  • София
  • Мнения: 13 150
Трябва да резервирам по една нощувка в два хотела в различни държави, в последователни дни. Мога ли да използвам един код ?
Не, кодът важи за 1 резервация. Няма как 2 хотела да са на 1 резервация.

# 33
  • Мнения: 1 120
Имам код за минимум 100 евро, валиден до 17 февруари. Пишете ми, ако го искате.
Даден

Последна редакция: нд, 04 фев 2024, 13:23 от maya_alex

# 34
  • Мнения: 932
Ако софтуерът не ви позволява да намалите броя на нощувките, пишете на Customer Service да ги коригират те. На мен при подобен случай ми реагираха за няколко часа и останах много доволна.
Дръпнали са вече парите за 5 нощувки, дали ако им пиша биха ми върнали парите за трите нощувки ?

ако имате право на безплатно анулиране или промяна ще върнат, ако нямате - не
пише си в условията на резервацията
изтеглянето на сумата няма много общо с правото на отказ, ако имате право на отказ връщат изтегленото, ако нямате - не
пробвайте от сайта да направите промяна, то ще си каже
в краен случай говорите с хотела, но ако нямате право на отказ може да не са услужливи
Ами парите са изтеглени, а и вече дойдохме в хотела, обаче мизерията е пълна, уж хотел 4*, а стаите не отговарят и на 2*, банята е брутална. Стаите също, дали букинг биха уважили това и да останем само двете нощувки и да върнат парите за другите три, с условието че ще се преместим в друг хотел, тоест те пак ще вземат пари, просто не искаме да сме тук.
Говорихме с хотела, оплакахме се, но те са брутално нахални и не ги интересува.

# 35
  • Русе
  • Мнения: 686
Моля за код на букинг на лични.
Благодаря!

# 36
  • Мнения: 4 326
Пак да кажа - какви са условията за отмяна? Всеки път са различни, и като не ги кажеш ние няма какво да кажем. Вместо да питаш тук с половинчата информация, можеше да се обадиш на Букинг и да черпиш от извора.
Ако нямаш право на отмяна, си плащаш пък седиш ако и колкото искаш, можеш веднага да си тръгнеш.
На мен при подобен случай ми казаха от букинг - букинг помага, ако хотела не може да ви настани. Ако може, пък на вас не ви харесва - каквото каже хотела.

# 37
  • Мнения: 932
Нямам опция за канселиране вече, тъй като вече сме тук. Не ми дава и да променя check out датата в букинг. От хотела също отказват съдействие. На какъв номер мога да се свържа с тях, не намирам. Все пак даваме 400 лв на вечер за 4 звезден хотел, а се оказва, че половината хотел е реновиран, половината не е, ама там където не е реновиран си плащаш като за реновиран. Поискахме да ни преместят поне в реновираните стаи от утре, тъй като тогава се освобождават, да обаче искат доплащане 70 лв, при положение, че ако си букнеш от утре стаята е 260 лв от реновираните, а ние сме платили вече по 400 лв за стая на вечер.
Ако обясня това на букинг, те няма ли да ми съдействат ?

Последна редакция: нд, 04 фев 2024, 14:22 от Bondy07

# 38
  • Мнения: 4 326
В първото мнение на темата има номерата.
Пробвай, винаги може да попаднеш на някой по-услужлив. Но при мен те просто питаха собственика, той не отговори и толкова беше (пак казвам, това ако хотела може да ви настани, но на вас не ви харесва).

# 39
  • Мнения: 1 511
Нямам опция за канселиране вече, тъй като вече сме тук. Не ми дава и да променя check out датата в букинг. От хотела също отказват съдействие. На какъв номер мога да се свържа с тях, не намирам. Все пак даваме 400 лв на вечер за 4 звезден хотел, а се оказва, че половината хотел е реновиран, половината не е, ама там където не е реновиран си плащаш като за реновиран. Поискахме да ни преместят поне в реновираните стаи от утре, тъй като тогава се освобождават, да обаче искат доплащане 70 лв, при положение, че ако си букнеш от утре стаята е 260 лв от реновираните, а ние сме платили вече по 400 лв за стая на вечер.
Ако обясня това на букинг, те няма ли да ми съдействат ?
Букинг само съдействат за настаняване. Да, може да им звъннете и обясните, но единственото, което могат да направят е да предадат същата информация на управата на хотела. Ако от хотела не искат да се съгласят с вашите желания, никой не може да им въздейства по никакъв начин. В повечето случаи един "скандал" на рецепция върши работа, поне с преместванията с по-добро помещение. Но пари трудно връщат, особено ако няма заетост към момента. Букинг вземат само комисион от използваните и платени нощувки, така че не ги интересува особено вие как се чувствате.

# 40
  • Мнения: 4 326
Нямам опция за канселиране вече, тъй като вече сме тук. Не ми дава и да променя check out датата в букинг. От хотела също отказват съдействие. На какъв номер мога да се свържа с тях, не намирам. Все пак даваме 400 лв на вечер за 4 звезден хотел, а се оказва, че половината хотел е реновиран, половината не е, ама там където не е реновиран си плащаш като за реновиран. Поискахме да ни преместят поне в реновираните стаи от утре, тъй като тогава се освобождават, да обаче искат доплащане 70 лв, при положение, че ако си букнеш от утре стаята е 260 лв от реновираните, а ние сме платили вече по 400 лв за стая на вечер.
Ако обясня това на букинг, те няма ли да ми съдействат ?

ами моя опит е, че няма да съдействат особено, освен да комуникират с хотела
винаги може да пробваш с друг агент, който е по-услужлив

това ми беше обяснено:
 - ако има проблем да ви настанят (хазяина не отговаря, хотела е пълен, отказва да ви настани, извиняват се, че има наводнение и бла-бла), букинг ви намира друг подобен и плаща разликата в цената
- ако хотела ви настанява, но на вас не ви харесва, както е по-горе, се оправяш с хотела, или букинг питат пак хотела и т.н, все същата работа.
 
Но пак повтарям, винаги може да попаднете на някой по-услужлив агент, който да свърши повече работа, това ми се случи вчера с авиокомпания (двама души ми отказаха, че това което искам не може да се направи, третия направо ми предложи и го направи) и утре хващам пак букинг да се разправям

# 41
  • Мнения: 932
На рецепция говорих с управителя, за да ни премести в друга стая иска по още 70 лв на вечер, което направо е смешно и нагло, предвид че плащаме 400 лв на вечер за 4 звезден хотел, а стаята по никакъв начин не отговаря за звездите си, да не говорим пък банята.
Да не си помислите, че съм капризна качвам снимки на 4 звездната баня


Целия проблем идва от това, че хотела е наполовина реновиран, ние сме в нереновирана стая, а цената й е като за реновирана.
Преди това попитах момчето на рецепцията, от утре колко струва реновираната стая и той каза 340 лв с вечеря включена….. при положение, че ние сме дали 400лв с включена вечеря, мениджъра иска да му дадем още по 70лв на вечер, за да ни премести. Е… как да не се ядосаш.

# 42
  • София
  • Мнения: 1 688
Като гледам какво става, май Ви остава единствено да го заплашите с лош отзив. Какъв е в момента рейтингът в букинг на този хотел? И в България ли е?

# 43
  • Мнения: 932
Това му казах, че ще напиша лош отзив, ама изобщо каза, че не му дреме…
Оценката в момента му е 8,5, в България се намира, по конкретно Боровец, хотел Мура.
Един от последните коментари в букинг за същия хотел:

Има и положителни отзиви, може би от хората попаднали в реновираната част на хотела.
За паркинг отделно искат по 10 лв на ден…, да играеш на билярдната маса по 10 лв на час, СПА-то е с предварителна резервация и можеш да ползваш само 1 или 2 часа и те гонят. То е и едно СПА… силно казано, но има да, няколко бурета с топла вода навън и парна баня и сауна пак отвън, но както и да е.
Проблема е в стаята, че очакваш за тези пари за ти е приятно и уютно, а получаваш подтискаща обстановка. А мениджъра е абсолютен селянин, изобщо не знае как да се държи с хората, така че да останат доволни и да препоръчат хотела.

# 44
  • Мнения: 4 326
Е… как да не се ядосаш.

о, аз напълно ви разбирам, че се ядосвате, просто ви казвам практически как стоят нещата. Може като говорите с букинг да кажете, че има реновирани и нереновирани стаи и снимките са само от едните, пък ви дават от другите и т.н., но не знам какъв практически резултат ще има това

Общи условия

Активация на акаунт