Да поговорим за столчета за кола и безопасност...

  • 7 301
  • 48
  •   1
Отговори
  • Мнения: 7 091
Мислим от известно време да сменим и двете столчета за кола( от бебешкото не съм доволна, а детското вече започна да ни става малко). ТОчно вчера излезе новия  Consumer Report за 2007 и се оказа, че много от столчетата за кола ( бебешките) се представят далеч по-зле от това, което би трябвало, а две направо са отпаднали и се оказва, че дори не посреща и държавните стандарти ( а уж ги тестват  #Cussing out).  Реално от 12 модела тествани, само 2 са издържали теста на 35 мили в час.
Кажете какви столчета имате вие? Доволни ли сте? Някой бил ли е в ПТП с модел столче за да сподели впечатления.
Колкото повече чета, толкова повече се обърквам.  newsm78 Търся  convertible  и toddler booster, четох, мислих, гледах статистиките и пак не мога да реша. Проблема е основно, че тестовете за тези два типа, за разлика от новия  infant report са тествани на 30 мили в час и данните са стари ( не пише от кога, дали 2005 или 2006 не е ясно. Четох в нета, пишат хората за посочените като най-добри модели, че не са толкова издържливи и за това и се чудя.

# 1
  • Германия
  • Мнения: 8 099
На Мартин е Concord Trimax, половинката го избира след куп сравнения от тестове, препоръки и т.н.

# 2
  • в шоки-land
  • Мнения: 3 765
на малкото е рьомер кингс, а второто е кико, но и двете са ни подарьк, не сьм ги и3бирала....3а тримакса и а3 сьм чувала доста добри препорьки Peace

# 3
  • Мнения: 7 091
На Мартин е Concord Trimax, половинката го избира след куп сравнения от тестове, препоръки и т.н.

По принцип това, което е парадоксално е, че европейските столчета, които се продават в САЩ и същата марка в Европа според тестовете не са еднакви. При европейските има повече изисквания при тестовете, а в САЩ са малко през пръсти, за това и се вдигна толкова шум за това. Съответно европейските фирми като няма допълнителни изисквания от страна на САЩ, просто не искат да си оскъпяват допълнително моделите и просто внасят модел А в САЩ, който е доста по-( как по-меко га го кажа) некачествен от модел А в Европа.
Тукашните европейски столчета са много скъпи, а използвано не ми се купува, за това и се чудя какво да взема, с което ще съм сигурна за детето в колата?
Освен това столчетата ви имат ли  LATCH system и ползватели я или само коланите? А европейските ви столчета имат ли краче за пода? Намирате ли, че са по-стабилни от тези, които нямат?
Благодаря на всички, които ще отделят време да обсъдим!  bouquet

# 4
  • Мнения: 6 390
На Мартин е Concord Trimax, половинката го избира след куп сравнения от тестове, препоръки и т.н.
Да, и ние след голямо проучване избрахме това столче, засега мога само да го хваля  Wink

Последна редакция: сб, 06 яну 2007, 23:24 от Eli_cz

# 5
  • Германия
  • Мнения: 8 099
има т.нар. isofix - версия, чрез която може да се "закопчее" столчето без да се връзва с колана на колата. Това е стандарта за Европа, лач е по-олекотената версия на връзване и съотв. по-несигурна, според тукашните предписания.
Нашето е с колан, "краче" също има, зорта е да има 5-точки на сигурност, така се гарантира, че детето е добре защитено при всякакъв вид удар (страничен, челен

ще продължа по-късно, че Малчо се събуди  Close

# 6
  • Мнения: 6 390
За ориентир може да погледнеш и тук
http://www.adac.de/Tests/Kindersicherung/Kindersitze/default.asp … urcePageID=130822
това са тестове за столчета - 2006 на ADAC - (клуб на немските автомобилисти), най-големия транспортен клуб в Германия.

# 7
  • Vienna
  • Мнения: 266
ние яко проу4вахме и за миналата година тест победител беше Römer King TS Plus, малко скъпа беше но си заслужаваше, мн сме доволни!

# 8
  • Мнения: 3 880
Ние сме с Römer Duo Plus с Isofix. Като я купувахме преди 2 години беШе в челните редици на тестовете (цената й между другото и тя не отстъпваШе първите места Close). Не мога да кажа, че съм доволна или недоволна, zаЩото на седалката главната й zадача е да предпаzи детето от лоШите неЩа при катастрофа, каквато до сега zа Щастие_ пу,пу_ сме нямали. Дано да не дава господ да "иzпробваме" и теzи й качества. Иначе zа останалото е супер_ хубав диzайн, лесно потдържаЩа се дамаска (така ли й се викаШе на облицовката newsm78 Embarassed), иzглежда удобна, детето си спи беz проблеми в нея, има солидна zаЩита около главата в случай на страничен удар. Малко е тежичка обаче, zаради иzофикса, но ние така или иначе не я местим. За втората кола, моята, с която пътуваме само на кратки раzстояния, вzех Макси Коzи, zа която съЩо само хубави неЩа се пиШе. Когато иzбирахме втората седалка съЩо се бях спряла на Concord Trimax, но в последствие се откаzах, zаЩото според тестовете, въпреки че беШе най_добрият модел сред комбинираните седалки отстъпваШе доста пред некомбинираните.
Какво е "краче zа пода"?

# 9
  • Мнения: 3 367
2 Грако и две Еди Бауър(едното подарък); и аз много 1етох и като цяло се моля нищо да не става,1е ако стане вси1ки са една стока..като с вси1ко имах ред тревоги и нощи прекарани в нет,после,като с вси1ко се поуспокоихме и сме доволни от тези марки и модели

# 10
  • Мнения: 339
Хмм, много полезна тема!
И аз сега разглеждам колички с Travel System и се чудя и се мая  newsm78. Най-вече май за Vienna на Graco i Cortina на Chicco. Но ние имаме (надявам се Wink)) още време. Ще следя с интерес Simple Smile

# 11
  • Мнения: 7 091
Хмм, много полезна тема!
И аз сега разглеждам колички с Travel System и се чудя и се мая  newsm78. Най-вече май за Vienna на Graco i Cortina на Chicco. Но ние имаме (надявам се Wink)) още време. Ще следя с интерес Simple Smile

EliMeli, тъкмо вчера се абонирах за Consumer Reports и погледнах сега за количките:

Най-добри по типове:
1. Традиционни
Graco Quattro Tour CR Best Buy
Stokke Xplory

2. UMBRELLA
Silver Cross Micro
Peg Perego Pliko P3

3.ALL-TERRAIN
Jeep Liberty Limited 55159 Liberty JL002 $140

4.CAR-SEAT CARRIER
Combi Strolee Streak Universal Stroller

5.DOUBLE/TANDEM
Jeep Wagoneer Limited 55193 Wagoneer Limited JT001 $170

6. DOUBLE/SIDE-BY-SIDE
Maclaren Rally Twin

Разбира се там са изброени причините какви са и т.н. АКо не бързате с покупката, ако искаш в понеделник да се чуем по телефона да ти кажа подробностите, може да ми драснеш на е-мейла или да ти пусна направо телефон на лично.

# 12
  • Мнения: 7 091
2 Грако и две Еди Бауър(едното подарък); и аз много 1етох и като цяло се моля нищо да не става,1е ако стане вси1ки са една стока..като с вси1ко имах ред тревоги и нощи прекарани в нет,после,като с вси1ко се поуспокоихме и сме доволни от тези марки и модели


Анет, можеш ли да напишеш моделите? Аз точно на Еди Бауър мисля да взема на големия,но се чудя още... newsm78
Ще ми е интересно и за Грако да кажеш, мерси  bouquet

# 13
  • Мнения: 7 605
И ние смятаме да вземем Конкорд Тримакс, но за БГ, 6те го носим през април и 6те го оставим там, така 4е се радвам да 4ета, 4е сте доволни  Peace  За тук смятаме да купуваме на Рьомер (Бритакс) модел Кинг ТС, може би изофикс, не сме ре6или о6те. Трудно ми е да преценя, дали си струва разликата в цената  Thinking

Тандури,  мерси 4е писа и за коли4ките, ние тъкмо днес се огледахме за лятна коли4ка тип 4адър, тук съ6то има6е един тест наскоро и победител бе Пег Перего Плито Лайт и май на него се спирахме, та се радвам да видя, 4е и при вас го препоръ4ват   Peace

# 14
  • Мнения: 7 091
Само за информация да пусна ( между другото ако на някой му трябват такива report-и да се обади, така и така съм абонирана за цял месец, мога да изровя за всичко, което ви трябва) за моделите столчета:

1. Infant Car Seats( Тест 01/05/2007)
Единствените две, които препоръчват, които са издържали с " много добри" , а не "отлични" показатали са:

Baby Trend Flex-Loc Adjustable Back
 Graco SnugRide with EPS
 Като Evenflo Discovery въобще се оказва, че не посрещат дори стандарта, който би трябвало за да са на пазара, какво остава за нещо повече.

2. COnvertible Car Seats
 С отлични показатали са :
Britax Roundabout
Evenflo Triumph 5 ( макар двете да са с еднакъв резултат сборно, това столче има по-добри показатели относно crash protection и на Latch, и на колани)

3.COMBINATION CONVERTIBLE CHILD CAR SEAT/STROLLER
Triple Play Sit 'n Stroll 5-in-1 Combination Child Restraint/Stroller

4. Toddler Booster Seat
Eddie Bauer High Back Booster (Cosco)
Safety 1st Vantage Point SE High Back Booster
 С почти еднакви резултати са, но второто е с поставка за чаша.

5. Booster Seat

а) HIGH-BACK BOOSTER SEATS

На първо място ( Всичките са на 1-во място)
Graco TurboBooster 8493
TurboBooster SafeSeat (Step 3) 8496 $50,
TurboBooster SafeSeat (Step 3) 8497 $50,
TurboBooster SafeSeat (Step 3) 8498 $50,
TurboBooster SafeSeat (Step 3) 8673 $60,
TurboBooster SafeSeat (Step 3) 8674 $70    

На второ място:
Recaro Start

б)NO-BACK BOOSTER SEATS ( Определено по резултати тези са доста по-добри от горните, които са с гръб)
Graco Backless TurboBooster
Cosco High Rise Booster


# 15
  • Bristol
  • Мнения: 9 365
И ние ровихме тези тестове преди време и купихме модел на Britax. Не знам до колко е добро, да чукна на дърво, не сме попадали в такава ситуация, дано и да не попадаме  Praynig Тестовете ги правят при около 40 мили в час. Аз често карам по пътища с позволена скорост 50 мили или на магистрала, където под 50 не ми е позволено да свалям, каква ще е ползата тогава от него ...
Четеш последните тестове и купуваш столче според тях. Втора ръка не е желателно да взимаш.

# 16
  • Мнения: 7 091
И ние ровихме тези тестове преди време и купихме модел на Britax. Не знам до колко е добро, да чукна на дърво, не сме попадали в такава ситуация, дано и да не попадаме  Praynig Тестовете ги правят при около 40 мили в час. Аз често карам по пътища с позволена скорост 50 мили или на магистрала, където под 50 не ми е позволено да свалям, каква ще е ползата тогава от него ...
Четеш последните тестове и купуваш столче според тях. Втора ръка не е желателно да взимаш.
Тука всички тестове по държавен стандарт са на 30 мили в час и това, което е показал новия тест от преди няколко дни ( на 35 мили в час) как масово са се провалили повечето столчета е и причината сега да се шуми да вдигнат на държавно ниво стандарта, защото и в Европа е по-висок.
Дано да стане и дано не ни се налага да изпробваме столчетата в такива обстоятелства.  Praynig

Мен това, което ме кара да се замислям много преди да реша какво да купим е факта, че столчето на фирма Х примерно в една категория с модел А е тотално отхвърлено, а в друга категория с модел Б е на 1 място.  Как после да разчиташ..не знам.

# 17
  • Мнения: 3 367
http://www.babyage.com/products/22-862afd_eddie_bauer_eddie_baue … _booster_seat.htm

такова е едното,но беше 60 кинта в самс

другото е доста старо,наследствено

грако-купихме 2 разли1ни,едното коригира дължината на коланите с бутон и има опция за полегатост,не ползваме ни едната от тези "екстри"..за мен много важно е да има възможно най-малко джаджи и да е лесно за ползване от нас

# 18
  • Мнения: 339
Tandoori,
Благодаря за инфото. Тъкмо навреме ми е ...Хубавото е, че Travel System-ите на Грако са с SnugRide седалката, коят дават за добра в тези данни. Така че се замислям още повече за тях.
(off) Но все пак едно опитно мнение срещу Travel System-ите бих чула Simple Smile

# 19
# 20
  • Boston, MA
  • Мнения: 3 105
Ходих да чета репортите (имам абонамент, така че ако някой иска инфо, да свирка). Аз като избирах конвертибъл, четох, но те са тествали само 4 модела. Купих Грако Комфорт Спорт, която дори не беше рейтната.

Тандури, мерси, че днес за втори път ми светваш крушката.  Laughing Положителното, което открих е, че 1) с коланите било по-безопасно, отколкото с лач (моята кола няма лач, така че супер) и 2) най-безопасното място в колата било средното отзад (веднага местя седалката там).

Ето:

No car seat can provide good protection if it’s not installed right, something that the LATCH system was devised to address. A tight fit is important for crash protection, and our testers find that you are more likely to get a secure fit with LATCH than with vehicle safety belts. Nevertheless, the car-seat tests underscore continuing problems. For example, more seats failed when attached with LATCH than with safety belts, even when the installation was done by professionals. The same has been true in our previous car-seat tests.

Our tests suggest that infant car seats might be better secured if their bases were attached to floorboard anchor points in addition to existing LATCH anchors. Another improvement would be for the U.S. standard to allow for car-seat bases similar to many sold in Europe. They include a “foot” that adds stability in a frontal crash.
 
Another problem with LATCH is that anchors in many cars are hard to access. And most vehicles don’t have LATCH anchors in the safest seat in the car: the center rear. It can also be hard to adjust safety belts to a car seat located in the center rear.

За това "краче" сефте чувам.

ЕлиМели, в репорт-а специално упоменават, че става въпрос за Грако Снъг Райд с някакво уплътнение, ето цитата:

Three seats failed all our tough tests: the Evenflo Discovery, the Graco SafeSeat, and the Britax Companion, formerly our top-rated seat based on earlier tests that mirrored the federal standard. Most other tested seats passed either the front- or side-crash test in some configuration, though only the Baby Trend Flex-Loc and the Graco SnugRide with EPS passed all our tests. (EPS stands for expanded polystyrene, a cushioning material.)

Татянче, за количките в класацията е Плико П3, не Плико Лайт. Лайт-а, за съжаление, още не е рейтвана (както и моята количка Пег Перего Чентро, която е като Плико, но с цяла дръжка).

Та и аз четох, гледах, и накрая купих неща на своя преценка, уж от традиционно високо рейтвани производители, но и на мен да ми харесват и вършат работа, т.е. краш тестовете не ми бяха единствения показател за избор.

# 21
  • Мнения: 5 183
Тук, а предполагам и навсякъде другаде, стол4етата са задължителни до 5-тата годинка. А после как  /мислите да/ процедирате  с по-големите си деца?  newsm78

# 22
# 23
  • Мнения: 7 091
Тук, а предполагам и навсякъде другаде, стол4етата са задължителни до 5-тата годинка. А после как  /мислите да/ процедирате  с по-големите си деца?  newsm78

Задължително с  booster seat след като столчето стане малко, от тези които са без гръб предполагам. Седенето в столче мирно в колата е много хубав навик и ми се струва, че не трябва да се прекратява само защото не е задължително по закон. Едно дете на 5 години ми се струва достатъчно малко за да не може само да седи на седалката.
А до каква възраст, зависи как расте детето, предполагам за всяко е различно.

Имаше наскоро една дискусия, която четох в нета, не помня вече къде за това дали трябва да се направи закон децата до 12 години да не се возят на предната седалка, такива абсурдизми прочетох, направо ужас. Една майка обясняваше, как била слагала малкото си бебе в infant столче на предната седалка с гръб към движението, защото за нея това било незаменим bonding time с детето и и тя не можела да го пропусне, представете си.. ooooh!  Аз предпочитам детето ми да то изтърве тоя bonding time, ама да ми е живо детето, не знам за вас.  Да не ни среща мечката все пак, както е приказката.  Praynig Hug

# 24
  • Мнения: 5 183
Тандури, и аз така си мисля, освен това с бустера детето е по-надигнато и може да се наслаждава на гледката, докато се вози ...  Mr. Green Това е коментара на моят син.
Гледам, оба4е, масово деца на около 5-6 годишна възраст без седалка, на предната седалка до шофьора, само с колан, и моят иска като тях  ooooh! #Cussing out Налага се всеки път да обяснявам, 4е така не може, а той:"Може, мамо! Виж 4е може!"  Crossing Arms

# 25
  • Мнения: 5 183
Една майка обясняваше, как била слагала малкото си бебе в infant столче на предната седалка с гръб към движението, защото за нея това било незаменим bonding time с детето и и тя не можела да го пропусне, представете си.. ooooh! 
О, да, И това го има доста 4есто тук.  #Crazy

# 26
  • Мнения: 7 091
Тандури, мерси, че днес за втори път ми светваш крушката.  Laughing Положителното, което открих е, че 1) с коланите било по-безопасно, отколкото с лач (моята кола няма лач, така че супер) и 2) най-безопасното място в колата било средното отзад (веднага местя седалката там).

Крачето даже го имаше на снимка, подпира се на пода пред седалката ( по някакъв начин се закрепва, ще потърся снимката да видя дали не мога да я кача), ама така или иначе само европейските го имат.  Rolling Eyes  А иначе за средното място, ами при нас вече няма място за избор, напълнихме колата с деца  Joy hahaha, точно си приказвахме с таткото, че ако ударим и трето, ей тогава става сериозна  #Crazy hahaha

# 27
  • Мнения: 7 091
Тандури, и аз така си мисля, освен това с бустера детето е по-надигнато и може да се наслаждава на гледката, докато се вози ...  Mr. Green Това е коментара на моят син.
Гледам, оба4е, масово деца на около 5-6 годишна възраст без седалка, на предната седалка до шофьора, само с колан, и моят иска като тях  ooooh! #Cussing out Налага се всеки път да обяснявам, 4е така не може, а той:"Може, мамо! Виж 4е може!"  Crossing Arms

Бустера има за цел да може колана да обхване на правилното място от тялото детето, защото все още е ниско. Ако до някое време ми каже дребния така бих му обяснила за катастрофите ( дори бих му показала снимки, не графични разбира се или анимациите на тестовете на столчета, за това какво се случва при катастрофа) и бих му казала, да прецени кое е по-важно, да може да остане жив при една катастрофа или какво мислят приятелите му. Също така бих му обяснила, че за мен най-важното нещо е той да е добре и че начина по който постъпват възрастните не винаги е правилен, само защото са възрастни. Мисля че ако го понатиснеш малко в правилната посока ще разбере, че е по-добре така.
 Peace

# 28
  • Мнения: 339
ЕлиМели, в репорт-а специално упоменават, че става въпрос за Грако Снъг Райд с някакво уплътнение, ето цитата:
Graco SnugRide with EPS passed all our tests. (EPS stands for expanded polystyrene, a cushioning material.)

Хм  newsm78... уж тези дни само по сайтове за колички и седалки чета, а за това with EPS  за пръв път чувам! Даже в момента гледам каталога на Грако и там не е споменто. Ще трябва да го разуча, но накрая и аз май по собствени предпочитания ще взема нещо, без много да се съобразявам с проучванията  Tired

# 29
  • Мнения: 7 091
Хм  newsm78... уж тези дни само по сайтове за колички и седалки чета, а за това with EPS  за пръв път чувам! Даже в момента гледам каталога на Грако и там не е споменто. Ще трябва да го разуча, но накрая и аз май по собствени предпочитания ще взема нещо, без много да се съобразявам с проучванията  Tired

Аз се спрях на convertible Evenflo Triumph 5 за Елена и Eddie Bauer High Back Booster ( Ashford), не е точно този дето са тествали, но толкова отзиви за него имаше, за "преживяли катастрофи", че реших на него да се спра.

# 30
  • Мнения: 7 091

Лелеееее, ЧАК СЕГА ВИЖДАМ!!! Да ти е честита втората лентичка  Sunglasses Party Мале колко съм разсеяна!! Щото съм свикнала отдолу да виждам лентичка и сега хоп- Двечки!!!
Безпорблемна бременност и леко раждане ти пожелавам!!!

# 31
  • Мнения: 5 183
Да бе, и аз сега забелязах и 4еститих на ли4ни.
Чеи батето рожден ден имал скоро!

# 32
  • Мнения: 3 367
..предвижда се нашите деца да седят в бустери и пр до поне 12 год си възраст(някои щати приеха това като закон,аз мисля да го приложа на местна домашна по1ва без право на обжалване)
тотално ън-бонднати сме ние от ден 1,всеки си седи в стола завързан безмислостно,м-у двамата-книги и някоя завле1ена игра1ка,аз карам,дора ди експлорър или уигьлс ни забавляват и туй то!

# 33
  • Мнения: 7 091
..предвижда се нашите деца да седят в бустери и пр до поне 12 год си възраст(някои щати приеха това като закон,аз мисля да го приложа на местна домашна по1ва без право на обжалване)
тотално ън-бонднати сме ние от ден 1,всеки си седи в стола завързан безмислостно,м-у двамата-книги и някоя завле1ена игра1ка,аз карам,дора ди експлорър или уигьлс ни забавляват и туй то!

Тъй сме и ние и даже мислим да вземем скоро ДВД за колата, от тези дето се закачат на задната седалка, че да не мрънка много дребния. Който има нека каже вършат ли работа или са само хабене на пари? newsm78

# 34
  • Мнения: 3 367
Тандури,
аз ли1но съм против,елиминирала съм екраните възможно най-много;приятели имат и са много доволни,но аз намирам това време за екстра да поговорим и не ми харесва идеята да са зомбирани;тв не пускам изобщо уикенд и като сме у дома,в колата пеем,дуднем,у1им цветове,правила за движение, броим  коли и дървета на 3 езика, и пр смислености..

# 35
  • Мнения: 5 183
 Мнението ми съвпада с това на Anette1104.
Ние също много пеем в колата. Така бяхме и със сестра ми, като малки, а също така играехме на какви ли не игри. Сега следвам същия пример с детето си.
Филм4етата са добър вариант за презокеанските полети, които са ужасно дълги, децата се изнервят и в един момент са толкова отег4ени, 4е няма накъде ... No za w kolata ne bih wzela takowa ne]o.

Последна редакция: вт, 09 яну 2007, 05:25 от Балалайка

# 36
  • Мнения: 940
От много чудене и гледане си избрахме Eddie Bauer recline от Sam's club ,много съм доволна за сега,наскоро пътувахме 4 часа и повдигнах седалката за да може малката да спи докато пътуваме ,мисля че и беше доста удобно защото си спа през целия път.Става въпрос за тодлер седалка от 20 до 80 паунда .
Иначе някъде гледах че май се било установило че бустерите за по големи деца не били по безопасни от просто да си седнат в колата с колан,казаха че се обмисляло да махнат задължителния закон.
Тандори и ние точно това мислим да правим ,ДВД в колата...малката като се загледа в бейби айнщайн и е много кротка,пък ни се очертава да пътуваме поне на всеки 2 месеца с колата и затова мисля че ще е супер.И ние пееме в колата ама не мога да пея 4-5 часа  Crazy 

# 37
  • Мнения: 7 091
O, за DVD-то определено имам предвид за по-дълги пътувания и когато детето е изморено и изнервено. Иначе и ние се занимаваме с онези карти Брейн Куест, и CD_та с песнички държим в колата и пеем, ама идва момент, в който на детето вече му омръзва. Иначе за по-кратки разстояния не става въпрос разбира се  Peace

# 38
  • Мнения: 11 315
Тук, а предполагам и навсякъде другаде, стол4етата са задължителни до 5-тата годинка. А после как  /мислите да/ процедирате  с по-големите си деца?  newsm78
Двамата са с такива столчета http://i12.ebayimg.com/03/i/07/55/20/84_1_sbl.JPG Много ми харесва това, че са изцяло защитени отстрани и точно като ги купувах (преди година) бяха спечелили тестовете за тази възраст - от 15-36 кг
Каката е на 6 г вече (118 см). Знам, че по принцип е задължително с такива столчета или най-малкото повдигащи седалки да се ползват до 140 см височина на детето.

# 39
  • Мнения: 11 315
Тъй сме и ние и даже мислим да вземем скоро ДВД за колата, от тези дето се закачат на задната седалка, че да не мрънка много дребния. Който има нека каже вършат ли работа или са само хабене на пари? newsm78
Помня, че Хонда беше снабдила колата с ДВД за буболинките и така изкараха доста дълго пътешествие из Англия миналата година.
Аз лично съм все още против, затова в момента ползваме детските лаптопи на VTECH и маминия глас за съпровод.

# 40
  • Bristol
  • Мнения: 9 365
Тук, а предполагам и навсякъде другаде, стол4етата са задължителни до 5-тата годинка. А после как  /мислите да/ процедирате  с по-големите си деца?  newsm78
Тук си имаме нов закон, от миналата година, до навършване на 12 години или до височина 135 см детето задължително седи с бустер. Моят е над 140 Wink, та си имам само една седалка, но ми е голям проблем като возя негови приятелчета, трябва да си карам бустер в багажника  Thinking
Tandoori, сложиш ли ДВДто в колата няма дълъг къс път, децата ще си го искат включено Sad Освен ако е мобилно, а не вградено и да можеш да го махаш и слагаш при необходимост  newsm78 Моят син четеше книги в колата, от скоро има нинтендо, с него играе и забрави за книгите  Rolling Eyes

# 41
  • Мнения: 7 091
Tandoori, сложиш ли ДВДто в колата няма дълъг къс път, децата ще си го искат включено Sad Освен ако е мобилно, а не вградено и да можеш да го махаш и слагаш при необходимост  newsm78 Моят син четеше книги в колата, от скоро има нинтендо, с него играе и забрави за книгите  Rolling Eyes

 Аз мисля да вземем такова, което се закача с презрамки на предната седалка, не такова което седи постоянно там. А и има и такива "чантички", които са направени да може да стои между седалките като е за 2 деца ( което автоматично изключва да седи постоянно там Wink ) Калин е още малък за четене в колата, а пък аз признавам си , съм от хората на които им става лошо ако четат в кола  Embarassed За това засега само играем игри от типа на " I spy", с картите, пеем и т.н.

# 42
  • Мнения: 236
има т.нар. isofix - версия, чрез която може да се "закопчее" столчето без да се връзва с колана на колата. Това е стандарта за Европа, лач е по-олекотената версия на връзване и съотв. по-несигурна, според тукашните предписания.
Според тестовете Isofix-системата не се отразява на сигурността.
Това мъжа ми специално го беше проучвал, за да разберем дали изобщо да гледаме столчета без.
Накрая се спряхме на Römer King TS Plus и сме доволни!

Може и някой вече да го е написал, но по E-bay могат да се намерят столчетата с около 10-20% по-евтино

# 43
  • Мнения: 7 091
Може и някой вече да го е написал, но по E-bay могат да се намерят столчетата с около 10-20% по-евтино

Да, но аз поне никъде не видях да пише, че дават сертификат, че не е било в катастрофа столчето, за това  не съм сигурна дали искам да взема от там.  Ако някой е купувал, кажете дали са ви дали такъв?

# 44
  • Boston, MA
  • Мнения: 3 105
Тандури, аз купих и стол и колчика от E-bay, но чисто нови. Ето един от моите любими продавачи там:

http://search.ebay.com/_W0QQsassZbabysurplusQQhtZ-1

# 45
  • Мнения: 236
Може и някой вече да го е написал, но по E-bay могат да се намерят столчетата с около 10-20% по-евтино

Да, но аз поне никъде не видях да пише, че дават сертификат, че не е било в катастрофа столчето, за това  не съм сигурна дали искам да взема от там.  Ако някой е купувал, кажете дали са ви дали такъв?

Имах предвид ново столче - излиза доста по-евтино отколкото в магазина.
Ние си спестихме около 40 евро, например.

# 46
  • Boston, MA
  • Мнения: 3 105
Изрових темата, че отдавна съм се сетила и все забравям.

Значи, Consumer Reports, две седмици след като всяха шаш и паника навсякъде с "новите" си тестове, изтеглиха репорт-а от страницата си и сега там има следното:

NEW YORK (Jan. 18) -- Consumer Reports is withdrawing its recent report on infant car seats pending further tests of the performance of those seats in side-impact collisions.

A new report will be published with any necessary revisions as soon as possible after the new tests are complete.

We withdrew the report immediately upon discovering a substantive issue that may have affected the original test results. The issue came to light based on new information received Tuesday night and Wednesday morning from the National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) concerning the speed at which our side-impact tests were conducted.

The original study, published in the February issue of Consumer Reports, was aimed at discovering how infant seats performed in tests at speeds that match those used in the government’s New Car Assessment Program (NCAP). This program tests most new vehicles in crashes at speeds of 35 mph for frontal impact and 38 mph for side impact. Child safety seats, in contrast, are currently tested only in front-impact crashes at speeds of 30 mph.

Our tests were intended to simulate side crashes at the NCAP speed of 38 mph. The new information raises a question about whether the tests accurately simulated that speed, however, so we are now reviewing our tests and the resulting article.

To those who may have seen the report earlier in print, on the Web, or in broadcasts, we urge you to remember that use of any child seat is safer than no child seat, but to suspend judgment on the merits of individual products until the new testing has been completed and the report re-published.

We appreciate that manufacturers and particularly NHTSA are engaging directly with us on this article, and we applaud NHTSA for giving serious consideration to development of side-impact child seat tests. Consumer Reports has long advocated adoption of such tests, since government data shows that side crashes account for a significant number of child fatalities.

We look forward to re-issuing guidance on child-seat safety as soon as possible.


Така че, не е толкова страшно положението.  Peace

# 47
  • Мнения: 7 091
Бубка, така е обаче дори и от интервютата, които даваха след това по въпроса стана ясно, че е оттеглен репорта под натиска на компаниите производители и както много хора споменаха, дори и да е проведено при 65mph както твърдят уж, това е скоростта на магистрала, така че си е баш притеснително.  Peace

# 48
  • Boston, MA
  • Мнения: 3 105
Абе сигурно е така... Не се съмнявам как са изревали в хор производителите на столчета...
Но пък като никога не са правили краш тестове на 65 мили, то значи ли, че всички столчета са негодни? Те и колите ги тестват на 35 мили в час, сигурно ако ги тестват на 65, ще трябва на колела да се качим ... Laughing но с каски, за по-сигурно.

Общи условия

Активация на акаунт