Синът ми все още не говори. 😕

  • 11 171
  • 151
  •   1
Отговори
# 75
  • Бургас
  • Мнения: 6 445
Класическата хомеопатия изключва ли използването на антипиретици, антибиотици и други класически лекарства? Интересува ме особено в случай на висока температура над 39 градуса.

Синът ми го записах на хомеопат, когато беше малък след поредната серия уши-нос-гърло, антибиотици и нагревки.  Най-вероятно съм давала антипиретици тогава, не помня, но откакто сме на хомеопатия почти не се е налагало да ползваме нито той, нито аз, защото явно възпаленията не са така драстични и не се вдига чак толкова висока  Т.Използвам кърпи с оцет, масла, вода с лимон, чай от малини или компот и Т сама се регулира.Хубаво е да се изчака, защото общо взето организма сам се справя и така и трябва, това е целта на хомеопатията, но при по-висока се дават.Границата е 38 градуса, ако тръгне към 39 градуса и това, което правя не помага и продължава да се вдига бих дала/взела, но не се е налагало, защото когато се напаснат нещата с хомеопатията лекарството дава резултат много бързо.Винаги има изключения, така, че човек трябва да има готовност и ако се налага да има под ръка и да ползва алопатични средства, но не се налага в общия случай. Като си спомня какви кошмари са били преди това благодаря на Бог, че се престраших и ,че не се отказах в началото докато свикнем.Да бях го направила по-рано, но тогава тепърва прохождаше хомеопатията и си беше малко като приключение да се довериш.

# 76
  • Мнения: 1 056
Bqloto, извинявай, обърках те с авторката на темата! Ами детето ти много добре звучи за 3.6 годишно, има и понятие за ред, реди пъзел от 60 части и тн. Според мен, си е много  ок.

За авторката исках да пиша, че логопед е супер дори при минимални проблеми, винаги може само да помогне. Отделно занимания вкъщи с мама. Аз водя чат-пат и малкия си син по терапевти, откак няма и 2 г,а той е пушка ппц. Те ми дават идеи как да играя с него. Според мен, дори и дете без проблеми с развитието може само да спечели от една консултация с ерго и лого, а да не говорим за дете, което все пак има някакво изоставане в речевото развитие. Това са супер неща за малките деца. Те все пак са в процес на изграждане на фина, груба моторика, планиране, сензорна интеграция, когнитивно и тн. Винаги е добре да бъдат подпомогнати. Всичко се прави по много приятен за децата начин, нпма стрес за тях.
И аз много идеи съм получила именно от специалисти и за двете си деца, едното с  дефицити, а другото засега е без проблеми, но също си има какво да му се помогне и къде да се побутне.
Елементарно сортиране, отваряне на капачки правихме с малкия ми син преди да има 2 г с логопедката, и други задачи ми е показвала. Сега ще прави 3 г и правим свръзванки на сенки с обекти, на еднакви обекти и тн. гледам го за захват и тн. От ергото понаучих също доста, та и малкият го включвам в разни паркури за планиране.
И държа да уточня, че именно детето ми с дефицити, големият ми син, е впечатляващ с разни умения и е много умно дете. Тоест, дефицити в една област изобщо не значи, че детето не е талантливо, умно и тн.

# 77
  • Мнения: 1 171
Класическата хомеопатия изключва ли използването на антипиретици, антибиотици и други класически лекарства? Интересува ме особено в случай на висока температура над 39 градуса.
Нашият хомеопат позволява, като детето вдигне Т над 38 да се дават Панадол/Нурофен. Аз лично изчаквам да е над 38.5 - 39, но това се е случвало изключително рядко. Защото организмът се самолекува, вдигайки Т. Случвало ми се е детето да вдигне 39 и след няколко часа Т сама почва да пада (през това време давам хомеопатични). Помня, че дъщеря ми много трудно вадеше зъбки, та съм мазала венците с Панадол. Общо взето изхвърлям неразопаковани антипиретици, като им изтече срокът на годност.
Антибиотици и други лекарства - НЕ. Хомеопатията има лек за (почти) всичко. Обаче , ако пациентът е болен от нещо, което е животозастрашаващо без поддържащите го лекарства, хомеопатът може да ги комбинира с хомеопатичните. Но не и пациентът да приема хомеопатия и да речем го заболи гърло и да почне да пие някакъв антибиотик.

# 78
  • Мнения: 293
Здравейте, синът ми януари прави 3. Още като бебе си беше по-бавен в развитието си, но го отдавах на това, че е по-спокоен. До две години нищо не казваше, нито животни, нищо.Комуникираше само с ЪъЪ. На 2,5 започна с ДА и НЕ. Август го заведох на логопед, според жената реално му нямаше нищо, но след като й разказах за раждането ми, пожела да започнем терапия. Бях стояла доста часове без води, бебето беше лилаво и седя два дни в кувиоз. Имаше много сгъстена кръв и патологична жълтеница. Реално не може да ми гарантира дали нещо има на мозъка, заради това, че е стоял без кислород толкова време. Не знам до колко генетично се предава, но баща му също почти до 3,5 е имал 10 думи в речника си. Също ми каза, че може да има задържани примитивни рефлекси. За телевизора не мога да кажа, че не гледа. Сега окончателно го спрях, макар че го търси и доста повтаря след него.
Започнахме терапия два пъти в седмицата, смея да твърдя, че има напредък. Доста думи започна да казва, дори се опитва да прави изречения от 2-3 думи. Естествено му е трудно и засега го разбираме аз и логопедката. При него има и друг момент, че е много притеснителен и срамежлив. Ходи на ясла от пролетта, но според персонала там не говорел.
Колебая се дали да намаля посещенията при логопеда на един път седмично и да го запиша на някакво занимание с група деца на неговата възраст? Ако може да ме насочите към още съвети ще съм благодарна.

# 79
  • Мнения: 410
Здравей,Барби!Според мен си ходете на логопед два пъти седмично засега,а за друго занимание си го запиши още веднъж седмично да ходи.Разбира се това според мен,ти ще си прецениш.При моето дете също го има притеснението,когато е с други деца да говори,но вкъщи не спира,та се надявам скоро да преодолее и това.

# 80
  • Мнения: 6 753
Два пъти седмично е минимума посещения за логопед, за да има някакъв ефект. Имайте предвид, че отнема време докато се навакса изоставането. И като казвам време, имам предвид години терапия при децата с езиков дефицит. Подгответе се поне до училищна възраст, че и в първи-втори клас, защото обикновено тези деца имат и нарушения при усвояване на писмената реч.

# 81
  • Мнения: 5 431
Какво представляват задържаните примитивни рефлекси?
Виждам, че често се споменават с последните коментари.

# 82
  • Terra incognita
  • Мнения: 12 297
Вероятно става дума за недобре изразени примитивни рефлекси като например рефлекс на Моро. При нас бяха добре изразени.

# 83
  • Мнения: 293
Какво представляват задържаните примитивни рефлекси?
Виждам, че често се споменават с последните коментари.
Честно казано и аз не съм много запозната, попринцип обичам да чета и поставям диагнози, но се старая да избягвам вече това.
Аз си го обяснявам с това, че не бях много редовна с масажа и гимнастиката и нещо от там се е забавило в двигателното развитие.

# 84
  • Мнения: 6 753
Не се обвинявай. Масажът и гимнастиката /бебешките визираш предполагам/ няма как да повлияят върху двигателното развитие на бебето в кой знае каква степен. Те са най-вече за кръвообращението, раздвижване на ставите и подобни. Дори може и да навредят при определени състояния ако не се изпълняват професионално. Аз примерно, изобщо не съм правила масаж и гимнастика на моя като беше бебе.

Задържани примитивни рефлекси означава, че тези рефлекси са се запазили до по-късна възраст, а не са изчезнали. Например сукателен рефлекс - като се докосне бузката на новородено бебе, то обръща глава в същата посока и отваря широко уста. Към края на 6-ия месец сукателния рефлекс изчезва. Ако се запази до по-късен етап на развитие говорим за задържан сукателен рефлекс.

# 85
  • Мнения: 293
Не се обвинявай. Масажът и гимнастиката /бебешките визираш предполагам/ няма как да повлияят върху двигателното развитие на бебето в кой знае каква степен. Те са най-вече за кръвообращението, раздвижване на ставите и подобни. Дори може и да навредят при определени състояния ако не се изпълняват професионално. Аз примерно, изобщо не съм правила масаж и гимнастика на моя като беше бебе.

Задържани примитивни рефлекси означава, че тези рефлекси са се запазили до по-късна възраст, а не са изчезнали. Например сукателен рефлекс - като се докосне бузката на новородено бебе, то обръща глава в същата посока и отваря широко уста. Към края на 6-ия месец сукателния рефлекс изчезва. Ако се запази до по-късен етап на развитие говорим за задържан сукателен рефлекс.

Ясно, благодаря. Другото, което логопедката отчете като забавяне е факта, че до късно ядеше пасирана храна. Дори ми каза да взема електрическа четка за зъби, за да раздвижим мускулатурата.

# 86
  • Мнения: 1 757
В смисъл, да измивате зъбките с ел.четка? Ще даде ли детето?
Моето, като беше на няколко месеца и го водих на физиотерапия и там ни посъветваха да минаваме по кожата на тялото с различни четки, включително за зъби, за да стимулираме тактилни възприятия.

# 87
  • Мнения: 6 753
Не. Прави се масаж на езика и устните за активиране на говорната мускулатура.

# 88
  • Мнения: 1 757
Интересно, ще ми бъде полезно, ако обясните повече.

# 89
  • Мнения: 6 753
Включвате четката на ниска степен и минавате по върха на езика на ляво и на дясно, навътре и навън. Само по върха, без да бъркате навътре. Същото правите и по двете устни. За кратко, три-четири пъти или колкото позволи детето.
Важно!! Не се прави на деца с епилепсия!

Може да погледнете в гугъл като напишете "артикулационна гимнастика" ще ви излязат снимки с упражнения за раздвижване на езика и устните.
Първо правите масажа с четката, после упражненията. Вие показвате, застанали срещу детето или пред огледало. Ако детето не може да изпълни дадена поза, му помагате като повдигате езика с нещо, например тези пръчици от сладолед на клечка са удобни.
Може и с близалка да се прави. Детето движи езика по близалката с въртеливи движения и нагоре-надолу. Но аз това не го харесвам заради захарта в близалките, а и не всички родители дават близалки на децата си.

Тези неща се обясняват най-добре показнО при консултация с логопед.

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт