От Германия до България – превоз и закупуване на поръчките ни – 2

  • 38 439
  • 401
  •   1
Отговори
# 375
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
Сега погледнах и видях, че съм получила две пратки от iHerb, на немския адрес на GGBG, точно чрез DPD. И двете отделни доставки са се случили около датата 19 март.
Нямам представа защо на някои хора пратките им не биват доставени. Във всеки случай, трябва да се обърнете към DPDGGBG няма как да помогнат за такъв проблем.

# 376
  • Мнения: 5 898
Сега погледнах и видях, че съм получила две пратки от iHerb, на немския адрес на GGBG, точно чрез DPD. И двете отделни доставки са се случили около датата 19 март.
Нямам представа защо на някои хора пратките им не биват доставени. Във всеки случай, трябва да се обърнете към DPDGGBG няма как да помогнат за такъв проблем.

Ама как да нямат? Адресът е техен. Поръчвам от Амазон. При това за милионен път. Адресът на GGBG в Амазон съм го сложила преди години и нито веднъж не е променян. Попълва се автоматично всеки път при поръчка. Всички други куриери доставят на адреса, само DPD не успяват. Вижда се, че има и други аналогични случаи. Писах на DPD, адреса е пълен и коректен. Просто GGBG следваше да комуникират с DPD и да пояснят как да бъде доставена пратката. Дори обещаха да го напарвят всъщност. Има проблем някакъв, който не е само мой.

Последна редакция: чт, 28 мар 2024, 16:57 от Аncy

# 377
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
Имам предвид, че ако от DPD спрат да доставят до адреса на GGBG по една или друга причина, вторите няма какво да направят. Едва ли ситуацията е приятна и за тях – губят пари, все пак.

# 378
  • Мнения: 5 898
Имам предвид, че ако от DPD спрат да доставят до адреса на GGBG по една или друга причина, вторите няма какво да направят. Едва ли ситуацията е приятна и за тях – губят пари, все пак.

Те не са спрели да доставят. Но очевидно имат някакъв проблем с този адрес, и той не касае очевидно само моите пратки. Т.е. не ние клиентите следва да изясняваме и да комуникираме с DPD и да оправим проблема, а те.
Липсата на адекватна комуникация е другия проблем.

Последна редакция: пт, 29 мар 2024, 08:53 от Аncy

# 379
  • Мнения: 67
Какво значи да имаш проблем с адреса си, когато на него всички пратки от други куриери пристигат безпроблемно.
Говорим за вероятно хиляди пратки всеки ден. Как си го представяте това да се случва в реалния живот?
Това е адрес на комуникативно място, който дори човек със специални потребности може да намери за секунди, но не и куриерите на DPD по известна само на тях причина, вероятно свързана с техните "технологични иновации", под формата на автоматизация, целяща да сведе до минимум човешката интервенция.
И какво е това влияние, което биха могли да имат ГГБГ, когато те само една посочена от вас точка за доставка, която е нищо повече пощенска кутия с жив персонал. Реално вие сте клиента поръчал стоката, а търговеца изпратил пратката е действителният клиент по договор с DPD. В този смисъл ГГБГ нямат никакви договорни отношения с DPD, нито основания за каквито и да е претенции или лостове за натиск.
Със сигурност комуникацията им с клиентите много куца, но да се държат отговорни за чужди проблеми е несериозно. Особено като се знае нивото на DPD, тяхната комуникация с клиентите и ефективността им за решаване на проблеми.
По повод рейтингите на ГГБГ от клиенти, дали си давате сметка, че това да имаш рейтинг 4.4 при над 1500 гласа е завидно висок рейтинг, с който малко транспортни фирми или куриери могат да се похвалят? Къде са DPD.de бихте попитали? Ами няма ги, скриха ги, защото рейтинга им щеше да е е близко до нула. И за да не си говорим празни приказки, ето какви са рейтингите на клиенти за DPD.de

# 380
  • Мнения: 57
Пиша тук да ви предупредя, че DPD имат много сериозен проблем с доставките на адреса на GGBG в Германия. За последните 2 месеца 3 пратки ми се връщат на продавачите. Статусите са два вида. Или считат адреса за непълен, въпреки, че е коректно подаден и на него безброй пъти други куриери са доставяли успешно. Другият вариант на статус е, че входната врата/бариерата не е достъпна. Писах на GGBG, дадох им тракинг номера, снимах им статуси на опитите за доставка. Абсолютно безпредметно. Обслужването им е под всякаква критика. Връщат мейл с огромно забавяне. Въпреки, че обещаха колегите им в Германия да се обадят в DPD нищо такова не се е случило и поредни два пакета са върнати. Крайно съм възмутена от GGBG. Никакво адекватно обслужване при проблем по тяхна вина. Но имайте предвид, че очевидно куриерите на DPD имат някаква драма с този адрес. А самите GGBG не си мръднаха пръста от 20 март да го решат.

Сега чета, че и други имат подобен проблем.

Не само това,германския телефон никой не го вдига !!!

Хем адреса фалшив,хем телефони не си вдигат !!!

На Запад щяха да ги съдят и да са по затворите тея мошеници.

Друго, виждам,че ГГБГ имат и огледален сайт,а практика сочи ,че фирми който използват огледални сайтове 99% са фалшименто.

https://www.leron.bg/bg/

Моля не ползвайте услугите на GGBG .

...............................


Цитат
Говорим за вероятно хиляди пратки всеки ден.

Със сигурност комуникацията им с клиентите много куца, но да се държат отговорни за чужди проблеми е несериозно. Особено като се знае нивото на DPD, тяхната комуникация с клиентите и ефективността им за решаване на проблеми.

Слушате ли се какви глупости говорите Satisfied   Какви хиляди пратки всеки ден Laughing  я има 10-20 , я не !

После вината изцяло,на 10 000% , е на ГГБГ !

За да спестят пари са наели хале на майната си,до ж.п. линии ,без добър достъп.Ако бяха наели нормално хале,нямаше да е така.

После DPD са едни от най-добрите куриери,не се опитвайте да им прехвърлите вината.Вината не е в куриера,а в адреса на ГГББ !!!

Най-малкото тея мошеници трябваше да пишат на сайта си
"Не ползвайте куриер DPD за доставка до нас,понеже адреса ни е фалшив и не си вдигаме телефоните"

Последна редакция: пт, 29 мар 2024, 07:53 от Pestr

# 381
  • гр. София
  • Мнения: 4 774
Ама хайде без такива генерални заключения, моля!!!!

Ползвам ги от безброй години, от първите им клиенти съм и досега не съм имала проблем с тях, а особено в началото всяка седмица бях на адреса им за пратки в София. Сайта е огледален, защото с Лерон си сътрудничат и карат заедно до БГ. Офиса на Лерон е близо до този на ГГБГ.
Който иска да не ги ползва, ама такива призиви и лозунги......Rolling Eyes

# 382
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 7 283
Леле, ако успееш да се разбереш с българска фирма за доставки, различна от Еконт и от части Спиди, ще те призная. Що нерви съм потрошила за лично моя покупка със Сеймдей и накрая не можах да се разбера с тях, защото са да не казвам какви.. Представям си как в Германия някой служител на ГГБГ издирва пратката на Пешо и звъни на 5 телефона, разправяйки се с куриери и после пак същото за пратката на Ани и т.н.

Не ме разбирайте погрешно, разбирам недоволството на господина. Но не е нужно да репликира на всяко различно мнение и пост.

# 383
  • Мнения: 5 898
Леле, ако успееш да се разбереш с българска фирма за доставки, различна от Еконт и от части Спиди, ще те призная. Що нерви съм потрошила за лично моя покупка със Сеймдей и накрая не можах да се разбера с тях, защото са да не казвам какви.. Представям си как в Германия някой служител на ГГБГ издирва пратката на Пешо и звъни на 5 телефона, разправяйки се с куриери и после пак същото за пратката на Ани и т.н.

Не ме разбирайте погрешно, разбирам недоволството на господина. Но не е нужно да репликира на всяко различно мнение и пост.

Аз пък очаквам да направят точно това. След като има сигнал за проблем с доставка на техен адрес, което по същество е услугата, която предоставят, следва да реагират адекватно. До преди някоко години, и въпреки обема пратки, бяха далеч по-адекватни в подобни ситуации. Имала съм и друг път проблеми.

# 384
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
Ами, истината е, че не можем да очакваме, че услуга, струваща колкото пакетче дъвки Orbit, ще върви с премиум обслужване.
Евтината цена предполага подобен тип недоразумения, за съжаление.
Факт е, че ако такива превозвачи не съществуваха, нямаше да има никаква възможност да поръчваме и получаваме определени стоки.

# 385
  • Мнения: 67
Както може да се види от цитата, моят коментар беше насочен към друг потребител.
Не намирам нищо общо между услугата предлагана от утвърдени от много години доставчици и такива решили изненадващо да хлопнат кепенците. Няма причина да се правят сравнения и с емпреса и изгорелия преди 15 години техен камион, все пак това беше фирма без офиси и раздаваща пратките по паркинги.
Всъщност каква компенсация може да очаквате от транспортна фирма, в случай, че наистина се случи подобен инцидент. Как може да очакваме пълна компенсация за загубена или унищожена пратка на фактурната и стойност, ако не сме заплатили застраховка за нея. Повечето доставчиците предлагат опция застраховка, но всички гледаме да минем тънко и се правим на разсеяни. После някой друг ни е виновен. Дори международни куриери, които индивидуално са приели пратките и таксували многократно по-скъпо, няма да обезщетят загубена или унищожена незастрахована пратка. При застраховане, освен по-скъпа услуга, това също се доказва с фактура и в повечето случаи инспектира при изпращането.

Всичко се свежда до заявените от превозвача отговорности и нереалистичните очаквания на клиенти.
GGBG и всички други посредници представляват един препращащ адрес. Тяхното задължение е само да пренесе пратките доставени на техния адрес до избраната от Вас точка на получаване. Тя не са клиент на куриерите за да имат претенции към него. Ние и търговеца изпратил стоката сме клиенти на куриера. След като ГГБГ вече са отговорили, че такъв проблем съществува, със сигурност са направили някакъв опит за контакт с DPD. Какво повече да очакваме от тях ако DPD не са взели отношение?

Не виждам и причина Амазон или друг търговец да компенсира клиенти, ако пратка е успешно доставена до адреса на който и да е посредник, но не е пристигнала до клиента в БГ. Това е само наш проблем, не на търговеца. Когато една пратка не е доставена по каквато и да е причина до адреса на посредника е съвсем друг въпрос, тук не говорим за компенсация, а пратката просто се връща на търговеца и сумата се възстановява автоматично на клиента.

# 386
  • Мнения: 5 898
Не става въпрос за Емпреса.
GGBG не са просто един препращащ адрес без грам отговорност. А в случая дори говорим за проблем именно с този препращащ адрес, а не с нещо друго.
Освен това всеки един товар се застрахова. А ако GGBG предлагат застраховка на фактурна стойност, а те не предлагат, щях да си плащам. Така, че много моля без внушения.

# 387
  • Мнения: 1 596
..... Освен това всеки един товар се застрахова. А ако GGBG предлагат застраховка на фактурна стойност, а те не предлагат, щях да си плащам. Така, че много моля без внушения.
Всъщност всяка пратка се застрахова:

(Чукча не е читател, чукча е писател...) Така, че много моля без внушения....

# 388
  • Мнения: 4
Здравейте как поръчвате през douglas.de пробвах ,но ми изписа ,че ми е грешен кода на градът ?

# 389
  • Мнения: 5 253
Здравейте как поръчвате през douglas.de пробвах ,но ми изписа ,че ми е грешен кода на градът ?
Виж да няма интервали преди и след кода.

Само за проба:
Gabieli

GGBG

Общи условия

Активация на акаунт