Turkish Airlines, AnadoluJet, Pegasus, SunExpress, Corendon

  • 23 230
  • 456
  •   1
Отговори
# 420
  • Мнения: 699
Опитвам да се регистрирам в Пегасус, но не изпраща никъде код. Някой би ли помогнал къде е проблема?

И при мен не става, какво ли  не пробвах.
Взех билетите от външен сайт и исках да ги добавя към профил, но йок.Smile
Всъщност успях да се регистрирам. Пробвах малко след полунощ и стана веднага, код изпратиха като SMS. Пробвайте през нощта.

# 421
  • Мнения: 11 180
От 8 април: дневни полети на Пегасус от Истанбул до Шарм ел Шейх

# 422
# 423
  • Мнения: 132

Всъщност успях да се регистрирам. Пробвах малко след полунощ и стана веднага, код изпратиха като SMS. Пробвайте през нощта.

С VPN стана регистрацията.   Къде се вижда кой полет колко Bol Bol точки дава?

# 424
  • Мнения: 11 180
О, май никъде не се вижда. След като мине полетът, дават някакви пършиви точки (трицифрен брой). Аз имам 2400 точки, с които не мога да купя нищо. Мога да ги изхабя всички като си купя билет с 10 евро по-евтин, хахаха. Стават и за някакво кафе или сандвич от Pegasus Café. Не разчитай на тези бол бол точки, ползват ги само за зарибявка, според мен

# 425
  • Мнения: 132
Ще го гледаме какво ще даде като точки, само да не отменят полетите.
Часовете на отиване са доста късни за прекачване.

# 426
  • Мнения: 11 180
Да, в посока “връщане” стават. А на отиване… в сряда вечер са най-късни и стават за прекачване през нощта или в четвъртък на някой ранен полет от 6 например.

Нова линия: Измир-Лисабон от 13 май, цени от 70 долара

# 427
  • Мнения: 1 325
Здравейте! Имам огромен проблем. Декември закупих билети от Пегасус София - Анталия и връщане. Преди 2 месеца се роди бебето, което аз в момента се опитвам да добавя в резервацията ни чрез кол центъра им. Всичко супер, взимат данните, докато стигаме до момента, в който ме пренасочват към някаква автоматична система, където аз трябва да си въведа 16 цифрения код от картата. Ок, но пробвам 4 пъти на два различни разговора с двама различни асистента и след като въведа кода, ми казват, че въвеждам грешен или непълен код….. пробвах и с дебитна и с кредитна карта. Е, аджеба аз какво да направя. Не можело по друг начин да се плати, нямам друг никакъв избор. Някой говорил ли е с тях и правил ли е подобно плащане? Резервацията ни е на стойност 1300 лв. Няма как да тръгнем без бебето, как е възможно да нямат друг начин за плащане. Моля посъветвайте ме!

# 428
  • Мнения: 860
Здравейте! Имам огромен проблем. Декември закупих билети от Пегасус София - Анталия и връщане. Преди 2 месеца се роди бебето, което аз в момента се опитвам да добавя в резервацията ни чрез кол центъра им. Всичко супер, взимат данните, докато стигаме до момента, в който ме пренасочват към някаква автоматична система, където аз трябва да си въведа 16 цифрения код от картата. Ок, но пробвам 4 пъти на два различни разговора с двама различни асистента и след като въведа кода, ми казват, че въвеждам грешен или непълен код….. пробвах и с дебитна и с кредитна карта. Е, аджеба аз какво да направя. Не можело по друг начин да се плати, нямам друг никакъв избор. Някой говорил ли е с тях и правил ли е подобно плащане? Резервацията ни е на стойност 1300 лв. Няма как да тръгнем без бебето, как е възможно да нямат друг начин за плащане. Моля посъветвайте ме!
Вие обяснихте ли точно това на служителите? Тук каквото и да кажем не е от значение, важното е те как процедират в такъв случай. Ако имат чат/ мейл пишете. Вероятно има и друго решение,но може да не е в компетенциите на точно тези служители. В такъв случай,помолете да говорят със супервайзор.

# 429
  • Мнения: 11 180
Да, и аз съм на мнение, че за доста сериозни случаи и за такива проблеми, не се пита във форум, директно се звъни на колцентър. Ние тук си "предполагаме", но няма как да решим проблема.

# 430
  • Мнения: 1 325
Ами аз днес 2 пъти водя над 10 минутен разговор с тях. Първо с жена после с едно момче. И двамата ми казват, че аз не правя нещо както трябва. Не било проблем нито в системата им, нито в моята карта. Е аз не съм малоумна и мога да въведа 16 цифри, които виждам пред мен. След като ми вземат данните тези служители ме прехвърлят към някаква автоматична система и там ми се казва да въведа 16 цифрения код от картата . Въвеждам един път и след малко ми казват, че кода е непълен или грешен. Дават ми втори опит и същата работа, след квото ме пренасочват отново към служителя. Служителя съответно ми казва, че аз не правя нещо както трябва, но не може да ми каже какво и да опитам пак. Нямало за съжаление друг начин.
Написах им сега един дълъг мейл и се надявам да ми съдейства някой. Те ми отговарят все едно аз съм нешо бавно развиваща и не мога да въведа правилно цифрите.

# 431
  • Мнения: 860
Ами аз днес 2 пъти водя над 10 минутен разговор с тях. Първо с жена после с едно момче. И двамата ми казват, че аз не правя нещо както трябва. Не било проблем нито в системата им, нито в моята карта. Е аз не съм малоумна и мога да въведа 16 цифри, които виждам пред мен. След като ми вземат данните тези служители ме прехвърлят към някаква автоматична система и там ми се казва да въведа 16 цифрения код от картата . Въвеждам един път и след малко ми казват, че кода е непълен или грешен. Дават ми втори опит и същата работа, след квото ме пренасочват отново към служителя. Служителя съответно ми казва, че аз не правя нещо както трябва, но не може да ми каже какво и да опитам пак. Нямало за съжаление друг начин.
Написах им сега един дълъг мейл и се надявам да ми съдейства някой. Те ми отговарят все едно аз съм нешо бавно развиваща и не мога да въведа правилно цифрите.
Първо се успокойте. Надали имат впредвид това. Факт е,че за Турция специално понякога има проблем с плащанията. Може и да звъннете в банката си за всеки случай. На мен оня ден все не ми минаваше плащане към Destinia.com, докато не ми звъннаха от банката да попитат дали аз действително се опитвам да платя и после всичко се оправи. Не казвам,че е така, просто всичко се случва. Пробвайте по друго време или изчакайте ( ако е възможно) отговора им. Със сигурност ще се намери решение.

# 432
  • Мнения: 4 374
Пробвайте от друг телефон, да не би да има проблем и да не се предават както трябва цифрите.

# 433
  • Мнения: 1 325
Това, което си мислех е, че в началото трябва да избера 2 от менюто за връзка с отдела. И да не би тази двойка да остава някъде, но като отворя да въвеждам цифрите няма нищо. Не знам, много се притесних. Ако наистина нямат друг вариант това означава, че цялата почивка на моето семейство + 2 баби е провалена и отделно сума ти и пари на вятъра. Хиляди.

# 434
  • Мнения: 4 374
Не може да остава
Трябва да има и друг начин, чат например, на гише на летището...

Общи условия

Активация на акаунт