Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са правата на пътниците, ако полетът им е закъснял над 3 часа?
Как да получа възстановяване на парите за отменен полет?
Как да сменя билет за друга дестинация без да загубя услугата Wizz Flex?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са правата на пътниците, ако полетът им е закъснял над 3 часа?
При закъснение на полет над 3 часа, пътниците имат право на обезщетение съгласно европейския регламент No261/2004, а срокът за търсене на обезщетение е до 3 години след събитието. В такъв случай, пътниците могат да търсят възстановяване на сумата, която са платили за билетите, както и допълнително обезщетение за причинените неудобства. Съществуват и фирми, които срещу процент предлагат помощ при търсенето на обезщетение.
-
Как да получа възстановяване на парите за отменен полет?
За възстановяване на парите за отменен полет, трябва да се свържете с авиокомпанията, от която сте закупили билета. Обикновено те предлагат опции за възстановяване на сумата, промяна на датата на полета или предоставяне на кредит за бъдещи полети. Важно е да следвате инструкциите, които авиокомпанията ви предоставя в случай на отменен полет.
-
Как да сменя билет за друга дестинация без да загубя услугата Wizz Flex?
-
Какво представлява обезщетението при закъснение на полет над 3 часа?
-
Какви са опциите, ако полетът ми е отменен, но не ми е предложено връщане на парите? Как да откажа полет, който не е отменен, но не ми е предложено връщане на парите?