Електронният магазин danet.bg

  • 4 116
  • 52
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 3 153
именно, понеже клюкарникът е пълен с оплакващи се жени, и понеже 5 страници не могат да напълнят с примери за добро поведение от страна на продавачи и институции, затова и ме дразни, че скачате срещу хората, които ви правят густо и с форуми, и с онлайн магазин, и с всемирно удивително търпение. И да, трябва да има и благодарност. И да, след като си тук близо цяла година, би трябвало да си в час какво означава точно Мамма да й отиде на крака на авторката на темата. И ако петъчната буря в София е спряла заявките и на такситата, и половината градски транспорт, що пък да не спре и куриерите? Или в случая не може да има никакво извинение?
И щом не сте новаци, би трябвало добре да знаете колко този частен бизнес засяга и форумите.

Толкоз, спирам. Извинявам се за резкия тон на всички засегнати страни, особено на Мамма, че създадох впечатлението, че си пием бирата заедно.

Явно не си разбрала какво написах-хората, които се оплакват са такива, които дори нямат представа, че собствениците на магазина са Мама и Тати, не знам някои от старите потребители да се е оплаквал и дали е имало повод за това и мисля, че това е основно от толерантност. Затова аз не разбирам защо се нахвърлят върху хората, които са просто клиенти, недоволни от обслужване? Едно обяснение, би било по-удачно от нахвърляне и злобни забележки, не мислиш ли?

# 31
  • София
  • Мнения: 1 105
Не мога да разбера защо всички скачат да защитават Данет всеки път, в който се разпише някой недоволен, който от своя страна за своя зла участ, няма ни най-малка идея, че форумът и ел. магазина са на един и същ човек и ще си навлече сума ти  оплюване, защото е решил да се оплаче???? Аз пък не мисля, че трябва така да се порязват недоволните, защото е имало десетки теми, в които всички дружно сме плюли тоя и оня магазин или продавачка и не виждам с какво Данет е по-различен и защо недоволен клиент да не може да се изкаже свободно без угрозата на 100тина яростни жени, които ще му се нахвърлят, само защото си пият бирата с Мама и Тати??? Айде малко се осъзнайте и оставете да се разберат продавач и клиент без съпътстващи подвиквания и грачене! Колкото пъти съм прочела подобни теми съм се въздържала, но днес вече не се стърпях! Трябва да разграничавате частния бизнес на Мама и Тати от доброто, което правят във форумите!
п.п. Никога не съм пазарувала от Данет и не мога да се изкажа в ничия подкрепа относно магазина и коректността му!

Подкрепям!

# 32
че скачате срещу хората, които ви правят густо и с форуми, и с онлайн магазин, и с всемирно удивително търпение. И да, трябва да има и благодарност. ... би трябвало да си в час какво означава точно Мамма да й отиде на крака на авторката на темата.  [/i]

Кой срещу кого ска4а?Май една жена се оплака и вси4ки я направихте на сол как така се е оплакала?! Това дали някой магазин е направил форум е само за неговата политика която води с клиентите си не мисля да хвърлям благодарствени хвалебствие за това 4е данет е направил форум.Ами ако Биллла или Метро си  направят форум и тези които пишат трябва да са им благодарни за това ли??Я малко напрегни сивото вещество и помисли и не на последно място за цитата ти- "какво озна4ава то4но Мамма"- Мамма да не е Господ,извинявай-за тебе може да зна4и нещо много за мен е само управител на данет и на форума без никакво ли4но мнение,нито я познавам нито съм имала контакт с нея/Но ето такива неща определено ми изграждат мнение.За вси4ки,Даже и за теб.

спомням си в една тема се говореше какв последно време клюкарника се е превърнал в змий4арник,как ве4е по4ти няма никаква толерантност ...вярно е колкото и д ами е тъжно и ти си една от живите примери за това.Да не казвам 4е все още не си осъзнала смисъла на тази тема- най-напред олюхте жената Що аджеба си е пуснала темата тук,а не в На Пазар -да ти кажа тука има пове4е посещаемости така си е преценила но нейсе строгата ръка на правосъдието я застигна с критика,после как така си позволява тя да е недоволна от нещо свързано с форума,данет или Мамма- леле светотатство,грехота о ужас...

 newsm11

И НИКЪДЕ нямаше един написан ИЗВИНИТЕЛЕН ред или дума  за клиента - той НЯМА право да е недоволен ,в противен слу4ай е лин4уван. smile3512 smile3512 smile3512 smile3512

Последна редакция: нд, 25 юни 2006, 13:51 от Zai4e

# 33
  • на село
  • Мнения: 3 965
Само едно уточнение, ДаНет не са направили форум, форума беше много преди
създаването на магазина.

# 34
  • Мнения: 3 153
Само едно уточнение, ДаНет не са направили форум, форума беше много преди
създаването на магазина.
Точно така и затова нека да не смесваме нещата и да бъдем по-толерантни към хората Peace

# 35
и какво се оправдават с потопа в петък- те данет да нямат само петък на разположение- то4но за такива непредвидени слу4ай са си казали сами - доставяме от 1 до 7 работни дни.Е за 7 дни щом са си преценили да кажат толкова-теяхна си работа кога ще имат нали4ност и кога ще има потоп- 7 дни в който да измислят кога им е най удобно да си доставят стоката. В слу4ая НЕ са си спазили Уговорката ! ! ! ! ! !

# 36
  • Мнения: 3 394
винаги се случват проблеми с доставките, особена ако времето се скапа, но според мен мамма е най-коректния търговец тук! Спомням си само,че имаше един кофти случай със Спиди и тя изпохаби доста нерви,за да изпълни поръчката на клиента, но май не успя да се пребори с *уникалната* система на Спиди-тата

# 37
  • Мнения: 3 394
и какво се оправдават с потопа в петък- те данет да нямат само петък на разположение- то4но за такива непредвидени слу4ай са си казали сами - доставяме от 1 до 7 работни дни.Е за 7 дни щом са си преценили да кажат толкова-теяхна си работа кога ще имат нали4ност и кога ще има потоп- 7 дни в който да измислят кога им е най удобно да си доставят стоката. В слу4ая НЕ са си спазили Уговорката ! ! ! ! ! !

е, спокойно де-много нерви не е на добре! Животът ще продължи да си тече, а канализацията на София все ще си остане задръстена!

# 38
  • Мнения: 3 394
добре де, аз например като се разочаровам от някой търговец веднъж, не поръчвам от него втори път! защо жената, като веднъж е била недоволна е поръчала пак???

Едва ли това неповторимо нещо за море го има само в Данет.
между другото какво е то,че ми стана вече любопитно?

# 39
  • Там,където се събуждам щастлива.
  • Мнения: 8 969
Не изказвам мнение по отношение на магазина, защото не съм поръчвала и нямам опит. Но подкрепям мнението, че в обяснението нямаше извинение, а "ами времето беше такова..." Купувачът е винаги прав, дори и да се отнася за 2 лева, а търговеца е този, който трябва да му служи. Вярно, че това не е за нашата психика, все още, тъй - като не е далечно миналото, когато всеки купувач беше зависим от някоя злобна продавачка и много важно дали ще продаде 2 фиби или нищо. Жената има право да си сподели мнението. Търговецът е длъжен да се извини / дори и да не му е приятно/.

И е страшно грозно, когато хора близки до обкръжението, което има роля в историята ,започнат да надават гласове в защита. Аз лично бих замълчала от коректност. Ако една поръчка в един и същи град бъде оставена да се изпълнява в последната минута: за мен е знак за не добра планировка / по принцип/. 

# 40
права си-малко разо4аровани хора биха втори път подели пак да си купят а какво остава и след 2 поредни разо4арования-3ти със сигурност няма д аима
а колко са и тези при които такива неща правят отрицателно впе4атление и дажеи 1ви път няма да има..
за сетен път се убеждавам 4е не сме дорасли да правиме бизнес ....

# 41
  • Мнения: 3 161
Всеки може да се оплаче, естествено, ама е най-малкото смешно, а още повече некоректно, да се оплакваш именно във форума на собственика на магазина, който ползваш за без пари. Е, може да не е знаело момичето за връзката между форума и ДаНет, тогава е само смешно.

Отговорът на Мамма ми се струва съвсем коректен, още повече че не е проверила все още какъв е точно случаят. Ако грешката е в тях, може пък и да се извини, като отиде лично да достави поръчката. Но аз лично не бих се извинила след такова публично оплюване. Има си начин за писане на оплакване от клиент - писала съм такива писма и съм получавала повече от очакваната компенсация; просто не е това стилът.

За протокола, нито познавам Мамма и Татти, нито си пия бирата с тях, нито пазарувам от Данет. Просто ползвам форума от доста време и съм много благодарна за това - дотолкова поне смятам, че всички им дължим малко уважение.

# 42
  • Мнения: 10 758
Всеки може да се оплаче, естествено, ама е най-малкото смешно, а още повече некоректно, да се оплакваш именно във форума на собственика на магазина, който ползваш за без пари. Е, може да не е знаело момичето за връзката между форума и ДаНет, тогава е само смешно.

Отговорът на Мамма ми се струва съвсем коректен, още повече че не е проверила все още какъв е точно случаят. Ако грешката е в тях, може пък и да се извини, като отиде лично да достави поръчката. Но аз лично не бих се извинила след такова публично оплюване. Има си начин за писане на оплакване от клиент - писала съм такива писма и съм получавала повече от очакваната компенсация; просто не е това стилът.

За протокола, нито познавам Мамма и Татти, нито си пия бирата с тях, нито пазарувам от Данет. Просто ползвам форума от доста време и съм много благодарна за това - дотолкова поне смятам, че всички им дължим малко уважение.
Peace

# 43
  • Мнения: 6 362
Най-напред искам да кажа, че не считам, че отношенията ни с клиента трябва да се уреждат публично.
Извиненията за невъзможността за изпълнението на поръчката са поднесени лично и персонално от нашата служителка, когато на клиента е съобщено, че за съжаление поръчката не може да бъде доставена.

Това, което написах снощи не е оправдание, а обяснение на ситуацията за хората, които четат тук във форума.
Отношенията с клиента ни считам, че трябва да се изяснят лично, а най-малката компенсация би била безплатната доставка.
Но, отново отбелязвам, не считам, че отношенията ни с клиента, извиненията и компенсациите са неща, които трябва да се уреждат и дискутират публично.


Цитат
Това дали някой магазин е направил форум е само за неговата политика която води с клиентите си не мисля да хвърлям благодарствени хвалебствие за това 4е данет е направил форум.Ами ако Биллла или Метро си  направят форум и тези които пишат трябва да са им благодарни за това ли

Фактът, че 90% от хората не знаят, че сайтът, форумите и магазинът са едно цяло е достатъчно показателен.
Никога не съм си позволявала да изтъквам и натвърждавам връзката между тях и с изключение на няколкото реклами в карето горе, по никакъв начин не съм принуждавала посетителите и клиентите ни да се чувстват задължени по някакъв начин за това.

Прави сте, че всеки е свободен да изрази мнението си и ако погледнете темите и линковете във форумите може да забележите колко много са рекламите и препратките към други магазини.
Никога не сме си позволили да редактираме или изтрием подобна тема и никога не сме си позволили да редактираме или изтрием тема срещу ДаНет.
Във фирмените форуми на доста търговци може да се забележи много сериозна цензура относно негативните коментари. На мен лично ми се е случвало два пъти да ми трият теми, изтъкващи някакъв проблем с дадена фирма (ще си спестя имената на двете фирми), без да получа какъвто и да било отговор, компенсация или на темите да се позволи даже просъществуването.

За съжаление се е случвало не веднъж и не два пъти, други търговци, срещу които са публикувани теми тук и срещу които е имало отрицателни коментари да изискват от мен да изтривам темите за тях и да ме заплашват със съд заради отрицателните коментари към тях, изразени от потребителите ни.
Това обаче си е наш проблем и винаги сме заставали ЗАД мнението на потребителите и свободата за изразяване на мнения, било то положителни или отрицателни дори когато са срещу ДаНет.

# 44
  • Мнения: 822
Преди време имаше подобна тема и там и Кейси писа,че това се случва навсякъде.Дори в много добре разработени и известни фирми...Не бих казала,че не сме "дорасли" за това.Човек се учи от грешките си...
И аз поне месец и половина преди Коледа бях поръчала подарък от една американска фирма.Подаръкът пристигна месец след Коледа.Придружен от извинително писмо.Но никой не ме е търсил по телефона или форумите,да ми се извинява за това.Имат си хората телефон.Обадих им се.Доставката наистина беше безплатна.И не бих престанала да си поръчвам от тази фирма,защото харесвам продуктите им.
В политиката на много фирми е изрично написано,че по различни причини доставката може да бъде забавена.Особено,когато фирмите не пласират свои собствени стоки и зависят от други такива...Така че,когато човек си поръчва нещо от такъв род магазини,винаги трябва да включва и възможността,че може да има забавяне...Ако му е много спешно,да търси друг вариант.
И аз да вмъкна,че форумите съществуват много преди създаването на интернет магазина.Та в този смисъл,мнението,че форумът служи за реклама,ми се струва леко казано обидно...
И аз не съм пила бира с Мамма,но и на Татти няма да откажа... Mr. GreenДори едно лично не съм им писала.Та мнението ми да не се счита за нечия защита.Най-малкото съм на един континент+един океан разстояние,та дори и бира няма да намажа... Peace

Общи условия

Активация на акаунт