Електронният магазин danet.bg

  • 4 105
  • 52
  •   1
Отговори
  • Мнения: 270
Не знам дали имам право да пускам подобни теми Thinking, но просто съм възмутена newsm11 и не мога да не кажа! Въпросният магазин (сигурно всички сте влизали в сайта му) е зареден доста добре, с всички възможни марки, произвеждащи бебшки и детски стоки,........ама само на картинка!
Вече втори път ми се случва да имам проблеми с поръчките!
Първият път декември месец едва ли не им се молих да дойдат да ми вземат парите !?!
А сега си поръчах неща за морето за малкия и след като настъпи предпоследният ден за изпълнение на поръчката, се обадих да помоля да ми бъде доставена в срок, тъй като заминавам и ще ми е необходима нали затова съм я поръчала!
Девойката много любезно ми отговори, че до края на деня ще бъде пратена по куриер, но познайте......на следващия ден се оказа, че нямало по кого да я пратят!
Отказах я, естествено и повече няма да си поръчам от там!
Имайте предвид моя опит при поръчка от там!

# 1
  • Мнения: 4 371
Това, че веднъж се е случило, не означва, че по принцип е така.
Поръчвала съм си много пъти от там и не съм имала проблеми. Все пак не всичко имат на склад и понякога зависи от доставчиците Peace
И до Варна даже са ми нослили поръчката и то съвсем в срок Wink
Доста крайно изказване от малкия ти опит Peace

# 2
  • Мнения: 270
ама не е веднъж, а два пъти! няма да рискувам да има и трети път! права си, че не всичко имат на склади затова имат определения срок от 2 до 7 работни дни, но е факт, че за цяла седмица не могат да си набавят нещата от поръчката ми!
Каква е цената на доставката до Варна? Ако е по-висока, може това да е определящото:) не знам!
Поръчките ме не са били кой знае колко големи, но и в двата случая над 15-20лв. може пък да са преценили, че нямат нужда от моите пари.....знае ли човек?

# 3
  • Букурещ
  • Мнения: 7 836
Ти да знаеш, че има форум На пазар например, но не, трябва да е в Клюкарника.
Е голямата клюкина. Laughing  Някой Модератор сигурно ще бъда така любезен да премести Темата където и е мястото.
Нали знаеш обаче, че палачинката има 2 страни.

# 4
  • Мнения: 270
Нали знаеш обаче, че палачинката има 2 страни.
[/quote]

Не съм спестила абсолютно нищо от случката!!!!!!!! Много съжалявам, че наруших жанра в този форум ooooh!

# 5
  • Букурещ
  • Мнения: 7 836
Много съжалявам, че наруших жанра в този форум ooooh!

е нищо не е случайно Rolling Eyes

# 6
  • out of space
  • Мнения: 8 573
Ако имате въпроси, пишете ни на office@danet.bg.
Телефони за клиенти 02/943 45 01, 0878 260002 и 0889 212 212
Телефон за търговци, производители, рекламодатели 0878 268 321
 
 

# 7
  • Мнения: 394
Ако имате въпроси, пишете ни на office@danet.bg.
Телефони за клиенти 02/943 45 01, 0878 260002 и 0889 212 212
Телефон за търговци, производители, рекламодатели 0878 268 321
 
 

Защо не я заключи? newsm78Много бърз мод си. LaughingНяма какво да се казва повече май. newsm78

# 8
  • out of space
  • Мнения: 8 573
Ако имате въпроси, пишете ни на office@danet.bg.
Телефони за клиенти 02/943 45 01, 0878 260002 и 0889 212 212
Телефон за търговци, производители, рекламодатели 0878 268 321
 
 

Защо не я заключи? newsm78Много бърз мод си. LaughingНяма какво да се казва повече май. newsm78

Отказах се- може би има някой какво да каже. Особено ответната страна...

# 9
  • Мнения: 394
Ако имате въпроси, пишете ни на office@danet.bg.
Телефони за клиенти 02/943 45 01, 0878 260002 и 0889 212 212
Телефон за търговци, производители, рекламодатели 0878 268 321
 
 

Защо не я заключи? newsm78Много бърз мод си. LaughingНяма какво да се казва повече май. newsm78

Отказах се- може би има някой какво да каже. Особено ответната страна...
Правилно-интересно ще стане Mr. Green,ама не е нужно.

# 10
  • Мнения: 5 468
Правилно-интересно ще стане Mr. Green,ама не е нужно.
Що да не е нужно? Жената им е клиент. И може да се разберат и да остане техен клиент, а не да остава разочарована.

# 11
  • Мнения: 6 323
Включвам се в темата този път не като администратор на форума, а като управител на ДаНет.

Тъй като в момента няма как да разговарям със служителката ни, която е обработила поръчката Ви, мога само да кажа това, което виждам от базата данни и информацията ми за петъчния ден.

В базата ни данни Вашата поръчка е била отбелязана като *подготвена* - т.е. поръчката е била комплектована и готова за изпращане по куриер.

В петък би трябвало да бъде доставена...
За съжаление обаче, никой не беше подготвен за това, което се случи в петък в София.
Мисля, че всички все още помнят потопа, който се изля по обед, движението бе парализирано и куриерите прехвърлиха поръчките за понеделник.

Утре (т.е. вече днес - неделя) ще мога да проверя дали поръчката Ви все още е в нашия офис или вече е върната в складовете и ако е в офиса, мога да дойда да Ви я донеса лично.
За съжаление, ако в петък след отказа Ви е била върната в склада, то най-рано в понеделник бихме могли да я комплектоваме отново и да Ви я доставим.

# 12
  • Мнения: 394
Правилно-интересно ще стане Mr. Green,ама не е нужно.
Що да не е нужно? Жената им е клиент. И може да се разберат и да остане техен клиент, а не да остава разочарована.
Друго имах впредвид-то мода ме разбра мисля.

# 13
  • Мнения: 5 468
може пък да са преценили, че нямат нужда от моите пари.....знае ли човек?
Не може така да се преценили. Има някаква причина за това. Не вярвам, някой собственик на магазин, така да прецени.

# 14
  • Мнения: 394
може пък да са преценили, че нямат нужда от моите пари.....знае ли човек?
Не може така да се преценили. Има някаква причина за това. Не вярвам, някой собственик на магазин, така да прецени.
Въпросът приключи с отговорът на Мамма.

# 15
  • Мнения: 5 468
Правилно-интересно ще стане Mr. Green,ама не е нужно.
Що да не е нужно? Жената им е клиент. И може да се разберат и да остане техен клиент, а не да остава разочарована.
Друго имах впредвид-то мода ме разбра мисля.
И мода, и аз те разбрах Crazy. Не е нужно да се дава обяснение. Защото Ерика написа: Отказах се- може би има някой какво да каже. Особено ответната страна..., а ти написа, че не е нужно. В това няма нищо неразбираемо.
Въпросът приключи с отговорът на Мамма.
И да, въпроса приключи с отговора, но исках да ти напиша, че нямаше нищо неразбираемо в твоя пост Wink и не знам, защо написа, че си имала "друго впредвид". Защото друго просто няма в изречението Shocked, колкото и да се пуля.

# 16
  • out of space
  • Мнения: 8 573
Може би е имала в предвид, че за момент заключих темата и малко след това я отключих. Обясниих защо.
Йойо?

# 17
Това с интернет магазините нещо взе адски много да ме дразни-първо чаках едни слушалки за плейър 5 дни,обождаха ми се 5 пъти,защото нямало от същия цвят,защото трябвало да доплатя още 10 лв за доставка,тъй като били объркали зоната,след това куриера не можа да открие адреса-оказа се,че го търси във Варненско,а аз живея в Пловдивско Twisted Evilабе шоо без завеси.Втория опит за покупка на дигитален фотоапарат също беше несполучлив,тъй като артикула бил изчерпан.Аз подивях тотално,отидох в един магазин за техника и си купих това,което ми трябваше.Не мисля да поръчвам нищо за в бъдеще WinkМай старата българска поговорка - "Око до види,ръка да пипне" важи с пълна сила newsm78

# 18
  • Мнения: 2 584
само един път съм поръчала от данет и ми направи впечатление тяхната коректност, поръчах си гумена книжка която струва 3,50лв. обадиха ми се за да ми кажат че и доставката ще ми излезе толкова и ако искам ще я доставят или да отида до магазина им и да я взема от там, не знам колко търговци биха направили това, повечето гледат печалбата си без да се интересуват от друго, а като гледам и Мамма е дала обяснение на случая, в петък такситата отказваха да ходят на адреси заради бурята.

# 19
  • Варна
  • Мнения: 10 493
Аз не съм имала проблеми,не че съм поръчвала кой знае колко де.Но на следващия ден съм си получавала поръчката Peace.Е транспорта понякога ми излиза по скъпо от самата поръчка,но това са цени на транспортната фирма Tired

# 20
  • Мнения: 9 904
баси...Мамма, и аз искам лично....нищо не ща да ми носиш, аз ще ти подаря мидички Simple Smile

# 21
обикновено реномираните фирми и търговски марки които държат на себе си и на името си в подобни слу4аи на недоволен клиент след това или ще му направят някаква отстъпка или нещо малко,подаръ4е така като за реванширане.Но в БГ за съжаление не е така- ето пак опюхте жената,що писала тук а не там,що се оплаквала като данет били дъ бест... а данет се оправда с целия си постинг и никъде нямаше едно извинявай...оправдания и защита и тва е.разочарована съм.
на крак щели да го занесат...ми да-ако пожелае да ви е клиент след 2 разо4арования и не само на крак ми и можете при следваща покупка да й дадете примерно 5% намаление,нещо малко но от сърце,нито юе фалирате от това нито нищо,но определено нямате подход към купува4ите си! Naughty

# 22
  • Мнения: 9 904
... а данет се оправда с целия си постинг и никъде нямаше едно извинявай...

да й дадете примерно 5% намаление,нещо малко но от сърце

 ooooh! а безплатни форуми, ммм?

# 23
направи опит да кажеш нещо смислено ли ? заради това 4е данет са направили форум за който не искат пари да е платен и трябва да сме благодарни- Евала данет 4е не искаш Пари за форума си.ммм да много умно...

# 24
  • Мнения: 9 904
данет са направили форум за който не искат пари да е платен и трябва да сме благодарни-

ама много обичате всичко да ви е наготово, мдам.

прощавам ти, че си новак  Mr. Green

# 25
баси...Мамма, и аз искам лично....нищо не ща да ми носиш, аз ще ти подаря мидички Simple Smile
и не е необходимо навсякъде да демонстрирате това 4е се познавате ли4но с Мамма- я погледни и усмисли малко колко потребители има форума и колко много купува4и има данет- мисля 4е този сайт (ДаНет) не е направен за вашите си познати дето си се знаете- като толкова напираш да покзаваш познанства да ти ги носи даром ако искаш покупките.
Но когато става въпрос за - ще си дам парите в данет и ще купя нещо от там а не от някъде другаде тогава ставаме не "аз и мойта оприятелка Мамма" а "аз  клиента и мамма-фирмата която представлява" и тогава взаимоотношенията БИ трянвало да са мааалко по други.И това 4е вие сте били до сега доволни Не зна4и 4е не е възможно към някого да са постъпили по -безотговорно и да е останал разо4арован,нали така.

# 26
данет са направили форум за който не искат пари да е платен и трябва да сме благодарни-

ама много обичате всичко да ви е наготово, мдам.

прощавам ти, че си новак  Mr. Green

и не съм новак,не съди за хората по профила им- това 4е с този ник съм писала малко не зна4и абсолютно нищо и не искам нищо да ми прощаваш а да се замислиш малко преди да напишеш нещо.Защото клюкарника е пълен с теми като- недоволен съм от била,метро,фантастико или някой друг магазин и там се усеща една подкрепа едно добро отношение- а тука някой се оплакал от данет- ама как така- изядохте го с парцалите, даже и ти.МОжеше и по-смислени постинги да пускаш,по темата...но нейсе

# 27
  • Мнения: 3 153
Не мога да разбера защо всички скачат да защитават Данет всеки път, в който се разпише някой недоволен, който от своя страна за своя зла участ, няма ни най-малка идея, че форумът и ел. магазина са на един и същ човек и ще си навлече сума ти  оплюване, защото е решил да се оплаче???? Аз пък не мисля, че трябва така да се порязват недоволните, защото е имало десетки теми, в които всички дружно сме плюли тоя и оня магазин или продавачка и не виждам с какво Данет е по-различен и защо недоволен клиент да не може да се изкаже свободно без угрозата на 100тина яростни жени, които ще му се нахвърлят, само защото си пият бирата с Мама и Тати??? Айде малко се осъзнайте и оставете да се разберат продавач и клиент без съпътстващи подвиквания и грачене! Колкото пъти съм прочела подобни теми съм се въздържала, но днес вече не се стърпях! Трябва да разграничавате частния бизнес на Мама и Тати от доброто, което правят във форумите!
п.п. Никога не съм пазарувала от Данет и не мога да се изкажа в ничия подкрепа относно магазина и коректността му!

# 28
Не мога да разбера защо всички скачат да защитават Данет всеки път, в който се разпише някой недоволен, който от своя страна за своя зла участ, няма ни най-малка идея, че форумът и ел. магазина са на един и същ човек и ще си навлече сума ти  оплюване, защото е решил да се оплаче???? Аз пък не мисля, че трябва така да се порязват недоволните, защото е имало десетки теми, в които всички дружно сме плюли тоя и оня магазин или продавачка и не виждам с какво Данет е по-различен и защо недоволен клиент да не може да се изкаже свободно без угрозата на 100тина яростни жени, които ще му се нахвърлят, само защото си пият бирата с Мама и Тати??? Айде малко се осъзнайте и оставете да се разберат продавач и клиент без съпътстващи подвиквания и грачене! Колкото пъти съм прочела подобни теми съм се въздържала, но днес вече не се стърпях! Трябва да разграничавате частния бизнес на Мама и Тати от доброто, което правят във форумите!
п.п. Никога не съм пазарувала от Данет и не мога да се изкажа в ничия подкрепа относно магазина и коректността му!

и аз това не го разбрах защо е така... и съм напълно съгласна с мнението ти  bouquet

Последна редакция: нд, 25 юни 2006, 13:36 от Zai4e

# 29
  • Мнения: 9 904
именно, понеже клюкарникът е пълен с оплакващи се жени, и понеже 5 страници не могат да напълнят с примери за добро поведение от страна на продавачи и институции, затова и ме дразни, че скачате срещу хората, които ви правят густо и с форуми, и с онлайн магазин, и с всемирно удивително търпение. И да, трябва да има и благодарност. И да, след като си тук близо цяла година, би трябвало да си в час какво означава точно Мамма да й отиде на крака на авторката на темата. И ако петъчната буря в София е спряла заявките и на такситата, и половината градски транспорт, що пък да не спре и куриерите? Или в случая не може да има никакво извинение?
И щом не сте новаци, би трябвало добре да знаете колко този частен бизнес засяга и форумите.

Толкоз, спирам. Извинявам се за резкия тон на всички засегнати страни, особено на Мамма, че създадох впечатлението, че си пием бирата заедно.

# 30
  • Мнения: 3 153
именно, понеже клюкарникът е пълен с оплакващи се жени, и понеже 5 страници не могат да напълнят с примери за добро поведение от страна на продавачи и институции, затова и ме дразни, че скачате срещу хората, които ви правят густо и с форуми, и с онлайн магазин, и с всемирно удивително търпение. И да, трябва да има и благодарност. И да, след като си тук близо цяла година, би трябвало да си в час какво означава точно Мамма да й отиде на крака на авторката на темата. И ако петъчната буря в София е спряла заявките и на такситата, и половината градски транспорт, що пък да не спре и куриерите? Или в случая не може да има никакво извинение?
И щом не сте новаци, би трябвало добре да знаете колко този частен бизнес засяга и форумите.

Толкоз, спирам. Извинявам се за резкия тон на всички засегнати страни, особено на Мамма, че създадох впечатлението, че си пием бирата заедно.

Явно не си разбрала какво написах-хората, които се оплакват са такива, които дори нямат представа, че собствениците на магазина са Мама и Тати, не знам някои от старите потребители да се е оплаквал и дали е имало повод за това и мисля, че това е основно от толерантност. Затова аз не разбирам защо се нахвърлят върху хората, които са просто клиенти, недоволни от обслужване? Едно обяснение, би било по-удачно от нахвърляне и злобни забележки, не мислиш ли?

# 31
  • София
  • Мнения: 1 105
Не мога да разбера защо всички скачат да защитават Данет всеки път, в който се разпише някой недоволен, който от своя страна за своя зла участ, няма ни най-малка идея, че форумът и ел. магазина са на един и същ човек и ще си навлече сума ти  оплюване, защото е решил да се оплаче???? Аз пък не мисля, че трябва така да се порязват недоволните, защото е имало десетки теми, в които всички дружно сме плюли тоя и оня магазин или продавачка и не виждам с какво Данет е по-различен и защо недоволен клиент да не може да се изкаже свободно без угрозата на 100тина яростни жени, които ще му се нахвърлят, само защото си пият бирата с Мама и Тати??? Айде малко се осъзнайте и оставете да се разберат продавач и клиент без съпътстващи подвиквания и грачене! Колкото пъти съм прочела подобни теми съм се въздържала, но днес вече не се стърпях! Трябва да разграничавате частния бизнес на Мама и Тати от доброто, което правят във форумите!
п.п. Никога не съм пазарувала от Данет и не мога да се изкажа в ничия подкрепа относно магазина и коректността му!

Подкрепям!

# 32
че скачате срещу хората, които ви правят густо и с форуми, и с онлайн магазин, и с всемирно удивително търпение. И да, трябва да има и благодарност. ... би трябвало да си в час какво означава точно Мамма да й отиде на крака на авторката на темата.  [/i]

Кой срещу кого ска4а?Май една жена се оплака и вси4ки я направихте на сол как така се е оплакала?! Това дали някой магазин е направил форум е само за неговата политика която води с клиентите си не мисля да хвърлям благодарствени хвалебствие за това 4е данет е направил форум.Ами ако Биллла или Метро си  направят форум и тези които пишат трябва да са им благодарни за това ли??Я малко напрегни сивото вещество и помисли и не на последно място за цитата ти- "какво озна4ава то4но Мамма"- Мамма да не е Господ,извинявай-за тебе може да зна4и нещо много за мен е само управител на данет и на форума без никакво ли4но мнение,нито я познавам нито съм имала контакт с нея/Но ето такива неща определено ми изграждат мнение.За вси4ки,Даже и за теб.

спомням си в една тема се говореше какв последно време клюкарника се е превърнал в змий4арник,как ве4е по4ти няма никаква толерантност ...вярно е колкото и д ами е тъжно и ти си една от живите примери за това.Да не казвам 4е все още не си осъзнала смисъла на тази тема- най-напред олюхте жената Що аджеба си е пуснала темата тук,а не в На Пазар -да ти кажа тука има пове4е посещаемости така си е преценила но нейсе строгата ръка на правосъдието я застигна с критика,после как така си позволява тя да е недоволна от нещо свързано с форума,данет или Мамма- леле светотатство,грехота о ужас...

 newsm11

И НИКЪДЕ нямаше един написан ИЗВИНИТЕЛЕН ред или дума  за клиента - той НЯМА право да е недоволен ,в противен слу4ай е лин4уван. smile3512 smile3512 smile3512 smile3512

Последна редакция: нд, 25 юни 2006, 13:51 от Zai4e

# 33
  • на село
  • Мнения: 3 938
Само едно уточнение, ДаНет не са направили форум, форума беше много преди
създаването на магазина.

# 34
  • Мнения: 3 153
Само едно уточнение, ДаНет не са направили форум, форума беше много преди
създаването на магазина.
Точно така и затова нека да не смесваме нещата и да бъдем по-толерантни към хората Peace

# 35
и какво се оправдават с потопа в петък- те данет да нямат само петък на разположение- то4но за такива непредвидени слу4ай са си казали сами - доставяме от 1 до 7 работни дни.Е за 7 дни щом са си преценили да кажат толкова-теяхна си работа кога ще имат нали4ност и кога ще има потоп- 7 дни в който да измислят кога им е най удобно да си доставят стоката. В слу4ая НЕ са си спазили Уговорката ! ! ! ! ! !

# 36
  • Мнения: 3 394
винаги се случват проблеми с доставките, особена ако времето се скапа, но според мен мамма е най-коректния търговец тук! Спомням си само,че имаше един кофти случай със Спиди и тя изпохаби доста нерви,за да изпълни поръчката на клиента, но май не успя да се пребори с *уникалната* система на Спиди-тата

# 37
  • Мнения: 3 394
и какво се оправдават с потопа в петък- те данет да нямат само петък на разположение- то4но за такива непредвидени слу4ай са си казали сами - доставяме от 1 до 7 работни дни.Е за 7 дни щом са си преценили да кажат толкова-теяхна си работа кога ще имат нали4ност и кога ще има потоп- 7 дни в който да измислят кога им е най удобно да си доставят стоката. В слу4ая НЕ са си спазили Уговорката ! ! ! ! ! !

е, спокойно де-много нерви не е на добре! Животът ще продължи да си тече, а канализацията на София все ще си остане задръстена!

# 38
  • Мнения: 3 394
добре де, аз например като се разочаровам от някой търговец веднъж, не поръчвам от него втори път! защо жената, като веднъж е била недоволна е поръчала пак???

Едва ли това неповторимо нещо за море го има само в Данет.
между другото какво е то,че ми стана вече любопитно?

# 39
  • Там,където се събуждам щастлива.
  • Мнения: 8 967
Не изказвам мнение по отношение на магазина, защото не съм поръчвала и нямам опит. Но подкрепям мнението, че в обяснението нямаше извинение, а "ами времето беше такова..." Купувачът е винаги прав, дори и да се отнася за 2 лева, а търговеца е този, който трябва да му служи. Вярно, че това не е за нашата психика, все още, тъй - като не е далечно миналото, когато всеки купувач беше зависим от някоя злобна продавачка и много важно дали ще продаде 2 фиби или нищо. Жената има право да си сподели мнението. Търговецът е длъжен да се извини / дори и да не му е приятно/.

И е страшно грозно, когато хора близки до обкръжението, което има роля в историята ,започнат да надават гласове в защита. Аз лично бих замълчала от коректност. Ако една поръчка в един и същи град бъде оставена да се изпълнява в последната минута: за мен е знак за не добра планировка / по принцип/. 

# 40
права си-малко разо4аровани хора биха втори път подели пак да си купят а какво остава и след 2 поредни разо4арования-3ти със сигурност няма д аима
а колко са и тези при които такива неща правят отрицателно впе4атление и дажеи 1ви път няма да има..
за сетен път се убеждавам 4е не сме дорасли да правиме бизнес ....

# 41
  • Мнения: 3 161
Всеки може да се оплаче, естествено, ама е най-малкото смешно, а още повече некоректно, да се оплакваш именно във форума на собственика на магазина, който ползваш за без пари. Е, може да не е знаело момичето за връзката между форума и ДаНет, тогава е само смешно.

Отговорът на Мамма ми се струва съвсем коректен, още повече че не е проверила все още какъв е точно случаят. Ако грешката е в тях, може пък и да се извини, като отиде лично да достави поръчката. Но аз лично не бих се извинила след такова публично оплюване. Има си начин за писане на оплакване от клиент - писала съм такива писма и съм получавала повече от очакваната компенсация; просто не е това стилът.

За протокола, нито познавам Мамма и Татти, нито си пия бирата с тях, нито пазарувам от Данет. Просто ползвам форума от доста време и съм много благодарна за това - дотолкова поне смятам, че всички им дължим малко уважение.

# 42
  • Мнения: 10 758
Всеки може да се оплаче, естествено, ама е най-малкото смешно, а още повече некоректно, да се оплакваш именно във форума на собственика на магазина, който ползваш за без пари. Е, може да не е знаело момичето за връзката между форума и ДаНет, тогава е само смешно.

Отговорът на Мамма ми се струва съвсем коректен, още повече че не е проверила все още какъв е точно случаят. Ако грешката е в тях, може пък и да се извини, като отиде лично да достави поръчката. Но аз лично не бих се извинила след такова публично оплюване. Има си начин за писане на оплакване от клиент - писала съм такива писма и съм получавала повече от очакваната компенсация; просто не е това стилът.

За протокола, нито познавам Мамма и Татти, нито си пия бирата с тях, нито пазарувам от Данет. Просто ползвам форума от доста време и съм много благодарна за това - дотолкова поне смятам, че всички им дължим малко уважение.
Peace

# 43
  • Мнения: 6 323
Най-напред искам да кажа, че не считам, че отношенията ни с клиента трябва да се уреждат публично.
Извиненията за невъзможността за изпълнението на поръчката са поднесени лично и персонално от нашата служителка, когато на клиента е съобщено, че за съжаление поръчката не може да бъде доставена.

Това, което написах снощи не е оправдание, а обяснение на ситуацията за хората, които четат тук във форума.
Отношенията с клиента ни считам, че трябва да се изяснят лично, а най-малката компенсация би била безплатната доставка.
Но, отново отбелязвам, не считам, че отношенията ни с клиента, извиненията и компенсациите са неща, които трябва да се уреждат и дискутират публично.


Цитат
Това дали някой магазин е направил форум е само за неговата политика която води с клиентите си не мисля да хвърлям благодарствени хвалебствие за това 4е данет е направил форум.Ами ако Биллла или Метро си  направят форум и тези които пишат трябва да са им благодарни за това ли

Фактът, че 90% от хората не знаят, че сайтът, форумите и магазинът са едно цяло е достатъчно показателен.
Никога не съм си позволявала да изтъквам и натвърждавам връзката между тях и с изключение на няколкото реклами в карето горе, по никакъв начин не съм принуждавала посетителите и клиентите ни да се чувстват задължени по някакъв начин за това.

Прави сте, че всеки е свободен да изрази мнението си и ако погледнете темите и линковете във форумите може да забележите колко много са рекламите и препратките към други магазини.
Никога не сме си позволили да редактираме или изтрием подобна тема и никога не сме си позволили да редактираме или изтрием тема срещу ДаНет.
Във фирмените форуми на доста търговци може да се забележи много сериозна цензура относно негативните коментари. На мен лично ми се е случвало два пъти да ми трият теми, изтъкващи някакъв проблем с дадена фирма (ще си спестя имената на двете фирми), без да получа какъвто и да било отговор, компенсация или на темите да се позволи даже просъществуването.

За съжаление се е случвало не веднъж и не два пъти, други търговци, срещу които са публикувани теми тук и срещу които е имало отрицателни коментари да изискват от мен да изтривам темите за тях и да ме заплашват със съд заради отрицателните коментари към тях, изразени от потребителите ни.
Това обаче си е наш проблем и винаги сме заставали ЗАД мнението на потребителите и свободата за изразяване на мнения, било то положителни или отрицателни дори когато са срещу ДаНет.

# 44
  • Мнения: 822
Преди време имаше подобна тема и там и Кейси писа,че това се случва навсякъде.Дори в много добре разработени и известни фирми...Не бих казала,че не сме "дорасли" за това.Човек се учи от грешките си...
И аз поне месец и половина преди Коледа бях поръчала подарък от една американска фирма.Подаръкът пристигна месец след Коледа.Придружен от извинително писмо.Но никой не ме е търсил по телефона или форумите,да ми се извинява за това.Имат си хората телефон.Обадих им се.Доставката наистина беше безплатна.И не бих престанала да си поръчвам от тази фирма,защото харесвам продуктите им.
В политиката на много фирми е изрично написано,че по различни причини доставката може да бъде забавена.Особено,когато фирмите не пласират свои собствени стоки и зависят от други такива...Така че,когато човек си поръчва нещо от такъв род магазини,винаги трябва да включва и възможността,че може да има забавяне...Ако му е много спешно,да търси друг вариант.
И аз да вмъкна,че форумите съществуват много преди създаването на интернет магазина.Та в този смисъл,мнението,че форумът служи за реклама,ми се струва леко казано обидно...
И аз не съм пила бира с Мамма,но и на Татти няма да откажа... Mr. GreenДори едно лично не съм им писала.Та мнението ми да не се счита за нечия защита.Най-малкото съм на един континент+един океан разстояние,та дори и бира няма да намажа... Peace

# 45
  • Мнения: 2 978
Разбира се, че се случва навсякъде по света.

Работила съм в международна куриерска фирма и мога да гарантирам, че няма и ден, в който да няма фал...Не само в България, но и по целият Свят.

Все пак ние сме хора и е нормално да се греши. Още по - нормално е и когато се съобразяваме с други хора/фирми да се получават недоразумения и гафове,..а да не говорим, че и Майката природа си казва много често думата.


Бъдете по- търпеливи и се опитвайте да се поставите на мястото на другата страна.
Всеки за себе си е прав!!! Peace

# 46
  • Мнения: 3 153
Мама го е казла-всеки потребител има право да направи оплакване, независимо дали е основателно или не, и да получи съответното обяснение от когото трябва. Не е нужно обаче да бъде изяден с парцалите, щом става въпрос за Данет!
Всеки може да се оплаче, естествено, ама е най-малкото смешно, а още повече некоректно, да се оплакваш именно във форума на собственика на магазина, който ползваш за без пари. Е, може да не е знаело момичето за връзката между форума и ДаНет, тогава е само смешно.
Вярвай ми, че има голяма част от момичетата, които пишат основно в Майките и в Отчетните и въобще не са наясно кой е собственик на Данет, това не смятам, че ги прави смешни или както там решиш да ги наричаш, и твоето определение е доста обидно. Вероятно пазаруваш често в Билла и дълбоко се съмнявам, че знаеш кой е собственика, дали се чувстваш смешна от факта?!?

# 47
  • Мнения: 7 114
Пишете, пишете. Двете страни най-вероятно одавна са си стиснали ръцете.  Peace

# 48
  • Мнения: 4 068
направи опит да кажеш нещо смислено ли ? заради това 4е данет са направили форум за който не искат пари да е платен и трябва да сме благодарни- Евала данет 4е не искаш Пари за форума си.ммм да много умно...


Оф, направо ми писна вече от такива тенденциозни публични оплувания.
Първо да ти кажа нещо-форума и сайта са създадени много преди ДаНет. И да, трябва да си благодарна, че форума е безплатен и свободно можеш да ползваш цялото това море от информация, която някои хора са събирали като пчелички, за да са полезни на останалите. И целия опит на толкова много майки тук едва ли би могла да го намериш другаде.
Второ-постъпката ти за мен е смешна и жалка. Нито за миг не вярвам, че не си знаела чий е магазина. Особено след като при наличието на други мамешки форуми ти си написала публичното си оплакване точно тук. И какво очакваше? Да те потупаме по рамото ли? Като голям и интелигентен човек  трябваше да се обърнеш с това оплакване към собствениците на магазина, а не към 20 000 потребители тук.
Спирам да пиша, че вече ми мисна от подобни истории.

# 49
  • Мнения: 3 161
Мама го е казла-всеки потребител има право да направи оплакване, независимо дали е основателно или не, и да получи съответното обяснение от когото трябва. Не е нужно обаче да бъде изяден с парцалите, щом става въпрос за Данет!
Всеки може да се оплаче, естествено, ама е ]най-малкото смешно, а още повече некоректно, да се оплакваш именно във форума на собственика на магазина, който ползваш за без пари. Е, може да не е знаело момичето за връзката между форума и ДаНет, тогава е само смешно.
Вярвай ми, че има голяма част от момичетата, които пишат основно в Майките и в Отчетните и въобще не са наясно кой е собственик на Данет, това не смятам, че ги прави смешни или както там решиш да ги наричаш, и твоето определение е доста обидно. Вероятно пазаруваш често в Билла и дълбоко се съмнявам, че знаеш кой е собственика, дали се чувстваш смешна от факта?!?

Чети малко по-внимателно, Петинка. Не е смешно да не знаеш кой е собственик на магазин или форум. Но би било много смешно, ако не знам, че съм на гости у собственика на Билла, и да взема разправям на масата какви некоректни търговци са. А ако знам къде съм и го разправям - тогава вече не знам как да го квалифицирам.

Айде малко повече уважение, моля. Клиентът го заслужава, но търговците не са подметки, че да търпят всичко безропотно и само да дават бонуси. Чест прави на мамма, че изобщо обяснява, а не е изтрила още темата. Защото ако на мен гостите ми говорят такива неща на масата, вероятно ще напуснат по бързата процедура.

# 50
  • Мнения: 3 153
Пишете, пишете. Двете страни най-вероятно одавна са си стиснали ръцете.  Peace
Да, така предполагам и аз, а и така трябва! Това е най-разумното, вместо да има говорители от едната и от другата страна! Толкоз от мен по темата!

# 51
  • Мнения: 3 394
Пишете, пишете. Двете страни най-вероятно одавна са си стиснали ръцете.  Peace

алилуя Simple Smile))

# 52
  • Мнения: 6 323
Момичета, няма нужда и смисъл да влизате в персонални конфронтации заради подобен проблем, който засяга основно две страни - ДаНет и един клиент на магазина.

Както писах и по-горе, това е въпрос, който би трябвало да се уреди между нас, а не да е обект на публична дискусия.
Потребителката (клиент) е изразила мнението си, пускайки темата във форума, аз дадох нужната за яснота информация и мисля, че това е достатъчно.

Друг е въпросът, че считам, че по-добрият вариант би бил първо да ни пише мейл с оплакване или да се свърже с нас по телефона, да се поиска разговор (или обяснение) от управителите на магазина и т.н. преди да се предизвиква публичен скандал.
Разбира се, както писах по-горе, клиентът (потребител на форума) има право да изрази мнението си и тук, публично, да информира останалите потребители за отношението си, но не смятам, че публична тема и то в Клюкарника е вариант за изясняване на отношенията ни.

Направих опит да се свържа с клиента, но за съжаление телефонът е изключен.

За да не се стига до форумни скандали и лични противоречия и нападки между потребители заради проблем извън форума, след малко ще заключа темата (тя ще остане във форума и всеки ще може да прочете информацията в нея) и впоследствие ще я прехвърля в точния форум за такива дискусии, а именно - На пазар.

Общи условия

Активация на акаунт