Ниско прелитащи самолети над София

  • 12 761
  • 96
  •   1
Отговори
# 90
  • Мнения: 304
Бре! И аз, покрай темата, ги броих на дъъълаг обяд, миналата събота. За повече от два часа, три бяха. И нищо, наоколо, не се тресеше! Това в Сухата река!

# 91
  • Мнения: X
Сухата река е на минимума на захода. За този квартал е нормално да се каже че самолетите са нископрелитащи

# 92
  • Мнения: 7 006
Сухата река е на минимума на захода. За този квартал е нормално да се каже че самолетите са нископрелитащи
43 години живея в тоя квартал.Талкова ниско прелитащ ,за втори път ми се случи да видя,предния беше преди 10 години,тогава стъклото на един от етажите се сгромоляса,щото беше пукнато и уж да го сменяме,а днес ,а утре..Самолета реши проблема:)

# 93
  • Мнения: X
Ами какво да кажем хората от южните квартали, над които до преди няколко години изобщо нямаше въздушни коридори. Сега и от там прелитат, няма спасение.
Не те знам в кой южен квартал си (най-вероятно си из вадите и ливадите, някъде към Околовръстното, като съм те чела), но над моите два южни (Лозенец и Иван Вазов) самолет прелита веднъж на 24 часа и то високо в небето, шумът му почти не се чува. И не всеки ден, всъщност. Промяна в сравнение с преди няколко години има, но тя е заради увеличения брой полети до София - нали искаме да сме добре свързани в Европа и не само, това си има цена.  Летище София  с новия концесионер най-вероятно ще стане в пъти по-натоварено, сега Т2 е почти празен. Но в южните квартали на София нямаме основание за оплаквания, имам близки приятели  в Хаджи Димитър, видяла съм какво е да ти прелита наистина често и ниско. Наистина съчувствам на хората в Сухата река и Х.Д. и би било хубавo да се изнесе, но не виждам кой и с какви пари ще финансира такова начинание. Не е само Берлин-Тегел, в Хамбург също летището е почти в центъра на града. То хубаво да се изнесе на 40-50 км, ама разходите за това са огромни, та не знам скоро дали ще се случи. Щом и Хамбург (една от най-богатите провинции в една от най--богатите държави в ЕС)  не го прави.
А между другото, да се ползва пловдивското е добра идея, особено за чартъри и лоу-кост, за съжаление собственикът му (концесионерът, по-точно) не го управлява добре, дано нещо се промени в тази посока.
Мисля, че имаше нещо свързано с часовете на кацане - през деня могат и над София да минават, но през нощта трябва да кацат от изток.
Макар лично да мен да ми се е случвало да кацам през нощта от изток(полет от западна Европа беше, но не помня точно откъде) + неподходящ за такова кацане вятър и усещането никак не беше приятно - заходи самолета от изток и не можа да кацне, наложи се почти от пистата да се вдигне отново и да заходи над града за да кацне нормално.
Тогава ми беше съвестно за всички хора, които са чули самолета ни, но повярвайте, живота на хората в самолета няма цена.

Май преди две години нещо променяха по трасетата за кацане на самолетите.

Ето тук можете да гледате как захождат самолетите.
И аз съм на това мнение, знам какво е усещането, когато не кацне от първия път... Бррр.

Последна редакция: пт, 21 юни 2019, 10:24 от Анонимен

# 94
  • Мнения: X
Няма нищо нередно ако не кацне първия път. Случва се.

# 95
  • София
  • Мнения: 3 041
Няма нищо нередно ако не кацне първия път. Случва се.
Никой не е казал, че има нещо нередно в кацането от втори опит.
В моя случай нередното беше, че в 2-3 часа след полунощ се наложи да прелети ниско над София за да кацне, защото от изток не ставаше заради силния вятър.

# 96
  • Мнения: 240
В момента е 23'30 и прелитат през 5 мин. Ужасно е.

Общи условия

Активация на акаунт