Пазарът на недвижими имоти - какво се случва реално?-27

  • 70 899
  • 754
  •   1
Отговори
# 720
  • Мнения: 1 717
По въпроса за парцелите имам наблюдения за София и градове в провинцията, строителите търсят предимно да купят, а не да строят на обезщетение, за второто са склонни при малко съсобственици. Като цяло си търсят безпроблемни парцели, където веднага могат да почнат да строят.
Относно инвестицията в скъп парцел, всеки си има мотивите, не забравяйте че парцелите ги търсят и фирми, а не са само за строителство на жилищни сгради.

Simple Smile Относно лакомията на собствениците на парцели, искат си някаква цена, може и да продадат, може и да не продадат, частна собственост, тяхно право си е, както и на купувачите дали да купят.


Да и аз това казвам, могат да си искат колкото пожелаят, друг е въпросът дали някой ще им го ги даде.

# 721
  • Мнения: X
Fuckforlife намери ми в Изток или в идеалния център читав парцел с по-малко от 45 % обезщетение и веднага ще ти дам 10000 евро за услугата. Иначе ето ти един пример за парцел до Токуда с малко РЗП, което по-принцип не е изгодно да се строи. Искат 33 процента плюс 45000 евро кеш, което при тамошната продажна цена е още около 3-4 процента, плюс комисионна на брокерите и се връзва общо  близо 40 процента за не особено атрактивно място. https://www.imot.bg/pcgi/imot.cgi?act=5&adv=1r15259551285896 … k=3un5xi&f1=1  Също така видях, че една обява за 50 процента обезщетение на бул Арсеналски срещу парка са я свалили. Там също беше малко РЗП-то (около 900 м2) и се искаше комисион от 36000 евро, т.е. Цената скачаше на над 50 процента.

Последна редакция: пт, 29 юни 2018, 17:05 от Анонимен

# 722
  • Мнения: X
Трябва инциатива, не чакане. Иначе и аз с нетърпение чакам...
По Незабравка са се върнали в каменната ера, поставяйки до тротоара в парка големи камъни.
СОС решава за зоните, не знам Кмета на района или граждани/организации трябва да пуснат предложение, да мине гласуване. Не пречи да пуснем по един мейл с предложение.
....


Първо районният кмет трябва да предложи, ако не го направи, няма да стане. Триадица решиха да не го правят за Иван Вазов (кретените!) и сега елате вижте какво е в него, особено около ТБГ и парка. Дано се усетят скоро и да се поправят.
Да, Лозенец ще става зона и около Семинарията - три пъти ура!
https://www.dnevnik.bg/gradska_sreda/2018/06/14/3200003_obshtina … renie_na_sinia_i/

# 723
  • София
  • Мнения: 6 010
NikoT, моля редактирай горното мнение и изтрий цитата на цитата на цитата, че само 1 то твое мнение е цяла страница
Инак, ние не сме против зоната при нас ( района на Ситняково ) , но понеже имаме паркомясто... виж съседите по улицата едва ли ще се подпишат на подписка за зона....

# 724
  • Мнения: 888
Скрит текст:
Трябва инциатива, не чакане. Иначе и аз с нетърпение чакам...
По Незабравка са се върнали в каменната ера, поставяйки до тротоара в парка големи камъни.
СОС решава за зоните, не знам Кмета на района или граждани/организации трябва да пуснат предложение, да мине гласуване. Не пречи да пуснем по един мейл с предложение.
....


Първо районният кмет трябва да предложи, ако не го направи, няма да стане. Триадица решиха да не го правят за Иван Вазов (кретените!) и сега елате вижте какво е в него, особено около ТБГ и парка. Дано се усетят скоро и да се поправят.
Да, Лозенец ще става зона и около Семинарията - три пъти ура!
https://www.dnevnik.bg/gradska_sreda/2018/06/14/3200003_obshtina … renie_na_sinia_i/

Така си мислих, с достатъчно предложения или подписка до р. кмет, ще не ще, трябва да предвижи нататък.
СОС, а и той имат финансов интерес, въпроса е какво ще решат жителите на квартала. 100 лв. за спокойствието да паркираш нормално,  не да се мъкнат всякакви е нищожна цена. Доста идвайки от към АМ тракия сега паркират в периферията, която не е зона, като Изток.
В Яворов, в частта която не е зона (бившия кв. Ленин) имаше обществено обсъждане, но не разбрах какво стана, няма табели все още, не пише нищо, няма чудно да са отхвърлили предложението, и без това там не са толкова засегнати.

А тази гротеска, с канарите камъни била идея на общината, мислих, че е частна инициатива:
Не знам повече тъжно или смешно е, да превъзпитаваш Ганьо европееца с камъни от ерата на Флинстоун.
https://www.dnevnik.bg/skorost/2018/06/25/3205919_kamuni_zamenia … chetata_v_sofiia/ JoyJoyJoyJoyJoy

# 725
  • Мнения: 9 701
Добре де, тази зона не решава ли проблема за един квартал, но пък го премества в друг? Ако направят зона в Иван Вазов например, всички коли ще се трупат в околония на него и там също ще стане мазало.. така си мисля аз поне.

# 726
  • Мнения: X
Добре де, тази зона не решава ли проблема за един квартал, но пък го премества в друг? Ако направят зона в Иван Вазов например, всички коли ще се трупат в околония на него и там също ще стане мазало.. така си мисля аз поне.
Да, така е, но това е идеята - ще се трупат, докато и там стане платено. Накрая целият град ще стане с регулирано паркиране и хората ще бъдат принудени да мислят, преди да купуват по 3-4 коли на семейство и да ги ползват всеки ден за придвижване,  защото ще им е скъпо - не да ги купят, а да ги паркират. Както е навсякъде из Европа.

# 727
  • Мнения: 888
Добре де, тази зона не решава ли проблема за един квартал, но пък го премества в друг? Ако направят зона в Иван Вазов например, всички коли ще се трупат в околония на него и там също ще стане мазало.. така си мисля аз поне.
Да, така е, но това е идеята - ще се трупат, докато и там стане платено. Накрая целият град ще стане с регулирано паркиране и хората ще бъдат принудени да мислят, преди да купуват по 3-4 коли на семейство и да ги ползват всеки ден за придвижване,  защото ще им е скъпо - не да ги купят, а да ги паркират. Както е навсякъде из Европа.
И така е, и не е така:
Например,  идвам от  Пазарджик, Ихтиман, Вакарел или където и да е в тази посока и работя в Център, пътувам с кола и я паркирам в най-близкото място на аванта до месторабота, т.е Изток, качвайки се на автобус от Плиска до Орлов или Ректората, да речем.
Ако Изток е Зелена Зона, искам или не, ще я остава на паркинга до Метро, който е празен и безплатен с карта за метрото и ще се кача на него, защото се обезсмисля да я оставя в предния квартал по дестинацията.
Същото ако живея в Божурище, Перник, Сливница и прочие и идвам от там по АМ Люлин.
Паркинга на МС Сливница е неизползваем, този до Стадиона го подариха на радиото, като цяло безумия, показващи управленческата немощ на тези, които решават.
Друг е въпроса, че няма никакви условия за пътуване в метрото в час пик, но в милионните градове е така.

# 728
  • Мнения: X
Ясенски, не разбрах кое точно не е така. Зоните с платено пракиране ще се разширяват, паркинги ще се строят по възлови точки - на входовете на града, при метростанциите. Централните квартали ще са скъпи за паркиране и там ще паркират само живеещите, и те ще си плащат за това абонамент за 1 кола (повече от 1 става вече много по-скъпо, е, който има и паркомясто/гараж, и си плаща абонамент, ще може да държи две коли, случаи всякакви), а хората с адреси извън тях ще идват с ГТ - както е навсякъде в Европа.  

А, разбрах те - имаш предвид, че Дружба или Люлин няма смисъл да стават с платено паркиране. Не съм убедена, обаче, тук доста народ пише, е вече и там пракирането е трудно, а ако се разширят обръчите на зоните, ще стане още по-трудно, вероятно.

# 729
  • Мнения: 13 380
Навсякъде вече е трудно паркирането. Решенията на този проблем всеки ги вижда от собствената си камбанария.
По Европата дето цитирате, който е ходил знае, че в центъра е фул с платени паркинги, а не място на улицата оградено с боичка и плащай за това. Защото в голяма степен, задръстванията по центъра се образуват именно заради паркираните открай до край по улиците коли, като сложим и велоалеите, които стесниха основни улици и булеварди и стана трагедия.
Градския транспорт какво да го коментирам в сравнение със Западна Европа, нито е бърз, д изключение на тези, които ползват метро, нито е удобен, добре че тук там купиха поне по нещо новичко, щото на нищо не приличаха рейсове, тролеи и трамваи.
За зоните категорично в момента, в който въведат някъде зона и съседните улици се натоварват неимоверно, и не само от приходящи, а и от такива, които си зарязват колата с месеци, за да не си платят винетката за безплатно паркиране.
Тези зони въобще не са цялостно решение относно движението в града и не говоря само за паркирането, а и за задръстванията, връзките между кварталите за бързо и удобно придвижване,място за движение на пешеходците, щото тях заради велоалеите начертани пак с една боичка, ги стесниха много.

# 730
  • Мнения: 9 701
То хубаво, ама тази идея с изграждане на паркинги само около крайните станции на метрото не ми допада особено. Това решение подпомага само хората, които идват от друг град. А тези вътре в самия град, които нямат удобен градски транспорт? Аз съм "ЗА" платеното паркиране, но поне да има къде. А пък за продължителността на паркиране в зоните нямам думи. Почти ми е невъзможно като имам работа в синя зона да мога да си я свърша за 2 часа, иначе за плащане - ще плащам.

# 731
  • Мнения: 2 317
Навсякъде вече е трудно паркирането. Решенията на този проблем всеки ги вижда от собствената си камбанария.
По Европата дето цитирате, който е ходил знае, че в центъра е фул с платени паркинги, а не място на улицата оградено с боичка и плащай за това. Защото в голяма степен, задръстванията по центъра се образуват именно заради паркираните открай до край по улиците коли, като сложим и велоалеите, които стесниха основни улици и булеварди и стана трагедия.
Градския транспорт какво да го коментирам в сравнение със Западна Европа, нито е бърз, д изключение на тези, които ползват метро, нито е удобен, добре че тук там купиха поне по нещо новичко, щото на нищо не приличаха рейсове, тролеи и трамваи.
За зоните категорично в момента, в който въведат някъде зона и съседните улици се натоварват неимоверно, и не само от приходящи, а и от такива, които си зарязват колата с месеци, за да не си платят винетката за безплатно паркиране.
Тези зони въобще не са цялостно решение относно движението в града и не говоря само за паркирането, а и за задръстванията, връзките между кварталите за бързо и удобно придвижване,място за движение на пешеходците, щото тях заради велоалеите начертани пак с една боичка, ги стесниха много.



Кои основни улици и булеварди са били стеснени заради велоалеи?

# 732
  • Мнения: X
Навсякъде вече е трудно паркирането. Решенията на този проблем всеки ги вижда от собствената си камбанария.
По Европата дето цитирате, който е ходил знае, че в центъра е фул с платени паркинги, а не място на улицата оградено с боичка и плащай за това. Защото в голяма степен, задръстванията по центъра се образуват именно заради паркираните открай до край по улиците коли, като сложим и велоалеите, които стесниха основни улици и булеварди и стана трагедия.
Градския транспорт какво да го коментирам в сравнение със Западна Европа, нито е бърз, д изключение на тези, които ползват метро, нито е удобен, добре че тук там купиха поне по нещо новичко, щото на нищо не приличаха рейсове, тролеи и трамваи.
За зоните категорично в момента, в който въведат някъде зона и съседните улици се натоварват неимоверно, и не само от приходящи, а и от такива, които си зарязват колата с месеци, за да не си платят винетката за безплатно паркиране.
Тези зони въобще не са цялостно решение относно движението в града и не говоря само за паркирането, а и за задръстванията, връзките между кварталите за бързо и удобно придвижване,място за движение на пешеходците, щото тях заради велоалеите начертани пак с една боичка, ги стесниха много.



Кои основни улици и булеварди са били стеснени заради велоалеи?
Вероятно има предвид Раковска. Там специално сътвориха голяма глупост. На Витошка пред градината на НДК оставиха пешеходците, които са огромно мнозинство да се блъскат в дърветата, а за колоездачите оставиха широката част от тротоара.

# 733
  • Мнения: 888

А, разбрах те - имаш предвид, че Дружба или Люлин няма смисъл да стават с платено паркиране. Не съм убедена, обаче, тук доста народ пише, е вече и там пракирането е трудно, а ако се разширят обръчите на зоните, ще стане още по-трудно, вероятно.

Не е до смисъл. Щом в най-тузарския и най-проблемен, поради размерите и близостта си с Центъра квартал на София, И. Вазов, където се предполага, че болшинството живеещи са заможни хора,  не искат да си плащат, не виждам как в Люлин или Надежда ще пожелаят.
Иначе общината ще процъфти, малко и града, ако стане целият от край до край някаква зона. Може би трета, по-символична от съществуващите две за крайните квартали.

# 734
  • Мнения: X
Да се движиш с велосипед е опасно в Сф. Я с кола, я с пешеходец ще се блъснеш. А пък и велоалеите защо ги правят до улицата?, така велосипедистът диша газовете от колите. Трагедия са велоалеите

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт