ЕКОНТ - измамници и некадърници

  • 46 467
  • 274
  •   1
Отговори
# 105
  • София
  • Мнения: 760
В работата ми  се случва някой да поръча, да потвърдим поръчката по телефон и...после да не вдига, нито на нас, нито на куриера. Естествено, че заплащаме куриерската услуга и в 2 посоки. Не работим с Еконт. Но ако те без допълнителна такса предлагат да платят в такива случаи - веднага ще предложа да минем към тях.

# 106
  • Мнения: 6 417
Бях свидетел как клиент отвори пратката, защото имаше опция преглед и тест. Оказа се, че уредът, който му бяха изпратили не работеше. Каза, че няма да плати за нещо, което не работи и си тръгна без да плати.

# 107
  • Sofia
  • Мнения: 15 554
Бях свидетел как клиент отвори пратката, защото имаше опция преглед и тест. Оказа се, че уредът, който му бяха изпратили не работеше. Каза, че няма да плати за нещо, което не работи и си тръгна без да плати.

Да, но следващия път, щом се върне в офиса, ще откажат да го обслужат, освен ако не плати транспортните такси.

На изпращача със сигурност са покрили стойността на доставките в двете посоки, ако това е било отбелязано в товарителницата. Peace

P.S.: А, всъщност, какво имаш предвид под "отказа да плати"? Цялата стойност на пратката или само на двете доставки?

# 108
  • Мнения: 9 991
Бях свидетел как клиент отвори пратката, защото имаше опция преглед и тест. Оказа се, че уредът, който му бяха изпратили не работеше. Каза, че няма да плати за нещо, което не работи и си тръгна без да плати.

Да, но следващия път, щом се върне в офиса, ще откажат да го обслужат, освен ако не плати транспортните такси.

На изпращача със сигурност са покрили стойността на доставките в двете посоки, ако това е било отбелязано в товарителницата. Peace

P.S.: А, всъщност, какво имаш предвид под "отказа да плати"? Цялата стойност на пратката или само на двете доставки?

Какво да са покрили като пратката е с наложен платеж и е за сметка на купувача? Май хич не си в час, но пък спориш. Значи пари не са взели, но пък са дали? Клиента дори да плати транспорта, то това са парите на Еконт. Тях другото не ги интересува. Не съм чувала да си искат после при следващо посещене парите, то тогава нямаше да има толкова некоректни. За всеки случай ще разпитам.
 Звънят на изпращача да питат дали си иска нещата, и да плати пътните. Иначе мсиля само в едната посока плаща и пратката се унищожава.

# 109
  • София
  • Мнения: 9 850
Както всеки ресторант може да откаже да сервира на някого например в нетрезво състояние, така и всяка една куриерска фирма може да откаже услугите си на някого. Не е нужно да има закон за това. В магазин за дамско бельо могат спокойно да сиктирдосат мъж, който иска да пробва сутиен. И няма закон за или срещу това.
Еконт към мен са били коректни, макар че ми е много странна следната ситуация. Получавам пратка с наложен платеж, нямам възможност да отида лично да я взема и моля примерно МП или приятелка да я вземат. Казвам номер на пратка и т.н. информация, накрая от Еконт ми звънят и ме питат може ли да предадат пратката на господин/госпожа Х. Ами, нали ви носи и номер на пратка, моите две имена и телефонен номер, че и парите ще ви даде, защо да не може? Разбирам, че явно е имало подобни злоупотреби и затова звънят, не се оплаквам, просто ми е странно. С никой друг куриер не ми се е случвало, но пък и не съм поръчвала до офис на друг куриер.

# 110
  • Мнения: 5 267
И да прегледаш, ако искаш да върнеш ако ен ти става ако е дреха примерно, пак трябва да платиш пътните. Ако е боклук, аз не бих ги платила и няма куриер, който да те задължи.

Няма да платиш пътните разходи ли?
Няма да платя. Имаше случаи на гавра с получатели, претени пълни боклуци...
Та на който му трябват да си плаща разходите. Еконт като нямат опция да ограничат некоректни изпращачи и получаващи така се получава.
И с какво Еконт са виновни, че изпращача е изпратил камъни вместо орехи? Те откъде да знаят какво са се договорили изпращач и получател?
Ако пратката има опция "Преглед" и си наясно, че ако се възползваш от услугата, трябва да платиш разходите за транспорт в двете посоки, но ти откажеш, тогава това означава, че ти си некоректен получател!

# 111
  • Мнения: 9 991
И да прегледаш, ако искаш да върнеш ако ен ти става ако е дреха примерно, пак трябва да платиш пътните. Ако е боклук, аз не бих ги платила и няма куриер, който да те задължи.

Няма да платиш пътните разходи ли?
Няма да платя. Имаше случаи на гавра с получатели, претени пълни боклуци...
Та на който му трябват да си плаща разходите. Еконт като нямат опция да ограничат некоректни изпращачи и получаващи така се получава.
И с какво Еконт са виновни, че изпращача е изпратил камъни вместо орехи? Те откъде да знаят какво са се договорили изпращач и получател?
Ако пратката има опция "Преглед" и си наясно, че ако се възползваш от услугата, трябва да платиш разходите за транспорт в двете посоки, но ти откажеш, тогава това означава, че ти си некоректен получател!

Ами след 10-тото пращане на камъни от същия и Еконт пределно го знаят, дали са виновни? Докато си им плащат пратката, няма да им дреме. И ако на 20-тата пратка мадам Кифла не си взема пратките и продавача да не си изгуби стоката, само плаща пътни, а те че Кифлата никога не взема, а те  пак пределно го знаят, кой е виновен? Еконт вина нямат, но определено могат да отказват пратки за и от терикати.

# 112
  • Куциндрел
  • Мнения: 24 542
Пак се бърка куриер и друго.
Ама тя Аделина толкоз си разбира. Laughing

# 113
  • Мнения: 9 991
Пак се бърка куриер и друго.
Ама тя Аделина толкоз си разбира. Laughing

Нищо не бъркам. Щом ще съм некоректна за Еконт като не плащам пътни за камъни, то куриери бол. Иначе да обиждаш Цеце явно най-добре умееш. По умна ли се чувстваш така?

# 114
  • Куциндрел
  • Мнения: 24 542
Пак се бърка куриер и друго.
Ама тя Аделина толкоз си разбира. Laughing

Нищо не бъркам. Щом ще съм некоректна за Еконт като не плащам пътни за камъни, то куриери бол. Иначе да обиждаш Цеце явно най-добре умееш. По умна ли се чувстваш така?
Разбиръ съ.
Успех с другит куриери. Laughing

# 115
  • Мнения: 5 059
Аз съм пращала и получавала десетки,да не кажа стотици пратки по еконт.
Никога не съм имала подобен проблем.
Единствено веднъж ми бяха пратили пратката в съседен офис ,а не в моя.Препратиха я и си я взех на следващия ден.
Виж,със спиди веднъж ми се случи да чакам един хладилник 2 седмици,като всеки ден получавах известие да очаквам пратка и ангажирах човек да седи вкъщи.
Когато се изпраща нещо се посочва какво е,винаги питат.Ако е подарък,ок,няма да пиеше,но трябва да има документ с ВАШ подпис за това,което са изпратили.Искайте си го .Ако не могат да ви го дадат ,значи грешката е тяхна и трябва да ви компенсират (не с безплатни доставки).
Много неприятна случка,но не мисля,че е ежедневие.Просто грешка,на всеки се случва.Лошо е,че вие сте го отнесли накрая.

# 116
  • Sofia
  • Мнения: 15 554
Какво да са покрили като пратката е с наложен платеж и е за сметка на купувача? Май хич не си в час, но пък спориш. Значи пари не са взели, но пък са дали? Клиента дори да плати транспорта, то това са парите на Еконт. Тях другото не ги интересува. Не съм чувала да си искат после при следващо посещене парите, то тогава нямаше да има толкова некоректни. За всеки случай ще разпитам.

smile3555 smile3555 smile3555 Да не си запила от сутринта?

# 117
  • Мнения: 5 462
Аз съм пращала и получавала десетки,да не кажа стотици пратки по еконт.
Никога не съм имала подобен проблем.
Единствено веднъж ми бяха пратили пратката в съседен офис ,а не в моя.Препратиха я и си я взех на следващия ден.
Виж,със спиди веднъж ми се случи да чакам един хладилник 2 седмици,като всеки ден получавах известие да очаквам пратка и ангажирах човек да седи вкъщи.
Когато се изпраща нещо се посочва какво е,винаги питат.Ако е подарък,ок,няма да пиеше,но трябва да има документ с ВАШ подпис за това,което са изпратили.Искайте си го .Ако не могат да ви го дадат ,значи грешката е тяхна и трябва да ви компенсират (не с безплатни доставки).
Много неприятна случка,но не мисля,че е ежедневие.Просто грешка,на всеки се случва.Лошо е,че вие сте го отнесли накрая.
Задължително се посочва какво се изпраща/без значение че е подарък/.
А изпращача трябва да гледа в товарителницата за евентуални грешки .

# 118
  • Мнения: 5 059
Аз съм пращала и получавала десетки,да не кажа стотици пратки по еконт.
Никога не съм имала подобен проблем.
Единствено веднъж ми бяха пратили пратката в съседен офис ,а не в моя.Препратиха я и си я взех на следващия ден.
Виж,със спиди веднъж ми се случи да чакам един хладилник 2 седмици,като всеки ден получавах известие да очаквам пратка и ангажирах човек да седи вкъщи.
Когато се изпраща нещо се посочва какво е,винаги питат.Ако е подарък,ок,няма да пиеше,но трябва да има документ с ВАШ подпис за това,което са изпратили.Искайте си го .Ако не могат да ви го дадат ,значи грешката е тяхна и трябва да ви компенсират (не с безплатни доставки).
Много неприятна случка,но не мисля,че е ежедневие.Просто грешка,на всеки се случва.Лошо е,че вие сте го отнесли накрая.
Задължително се посочва какво се изпраща/без значение че е подарък/.
А изпращача трябва да гледа в товарителницата за евентуални грешки .

Веднъж бях свидетелка на следния случай-момиче изпращаше подарък на близък човек в провинцията.Питаха я какво да впишат,че се изпраща и тя каза-подарък е,не искам да пише.Те вписаха-подарък.
Явно иска да е изненадата пълна .Както и в случая с боба Grinning За това трябва да се пише явно ,точно какво е.

# 119
  • Sofia
  • Мнения: 15 554
В тази връзка – имам въпрос относно полето за описване на пратките.
Във въпросното пространство в товарителницата имаш право да въведеш определен брой символи, т.е. трудно ще се поберат повече от 10-15 думи. Ако искаш да опишеш пратката по-детайлно (особено ако е по-скъпа и с обявена стойност), къде, според вас, можеш да сложиш този текст? На мен единствено ми хрумва да го поместиш в полетата за указания към приемащия и предаващия куриер, но не виждам къде другаде би имало място за това. newsm78 Лошото е, че полетата за указания към куриерите липсват в самата товарителница, след като ти я изпринтират в офис на куриера. Т.е. това е информация, която присъства само във виртуалната база на "Еконт", но ти реално нямаш физически доказателства какво си писал там...

Общи условия

Активация на акаунт