ЕКОНТ - измамници и некадърници

  • 46 460
  • 274
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: X
Аз работя със Спиди. При повредена стока или някакъв проблем, ми издават протокол. И мога да търся обезщетение, дори и да не е застрахована пратката. ...
Може да търсите обезщетение но няма да намерите.  Има си максимум съгласно общите им условия мисля, 100лв. Загубиха ни пратка за 1025евро, добре че беше застрахована с нашия застраховател.

# 61
  • Мнения: 9 991
Аз работя със Спиди. При повредена стока или някакъв проблем, ми издават протокол. И мога да търся обезщетение, дори и да не е застрахована пратката.

От ЕКОНТ се е случвало да получа Имейл, че има пратка за фирмата ни, без да очакваме такава и когато се обадя да попитам каква е, те ми казват, че вече е взета и е била за някой друг. Но е пусната по нашият договор.

Да де, за доставена плазма на сол, и платена над 100 паунда куриерска услуга, са дали 30 лв. обезщетение Спиди. "грешка нямат"

# 62
  • Бургас
  • Мнения: 6 911
Наистина ако е изхвърлена опаковката по-трудно може да се докаже грешката, защото на бележката за товарителницата има и номер на опаковката (пликчето) и ако тези номера не съвпадат значи наистина е имало размяна. Другия вариант е да се проследят камерите, но ако сте закарали пратката си готова и опакована и не се вижда какво има вътре, пак ще е трудно. На мен много пъти ми се е случвало докато чакам на опашка да видя как служителите искат да видят какво точно се изпраща и понякога изпращачите разопаковат готови опаковани неща. Но когато кажат, че е подарък тогава не гледат много много. Няма как получателя да види предварително какво е, защото пратки без наложен платеж нямат опция за предварителен преглед.

# 63
  • Мнения: 1 034
в офисите имат камери, трябва да се вижда какво изпращате

# 64
  • Sofia
  • Мнения: 15 554
в офисите имат камери, трябва да се вижда какво изпращате

Ако е опаковано предварително, както процедират поне 50% от изпращачите, включително и аз, как, според теб, ще се види?

# 65
  • София
  • Мнения: 655
Използвах услугите на Еконт дълги години, една пратка месечно или на два месеца (не бях от най-редовните), но качеството на обслужване през последните 2-3 години се влоши значително. Преди 2 години изпратих експресна пратка (беше ми се развалил ел.уред и единственото място, където можеха да го оправят към момента беше в малък планински град) от моя адрес до адрес на офис Еконт в друг град, пратката обиколи цяла България в рамките на 2 седмици - преди да пристигне на посочения адрес, безброй телефонни разговори и огромно количество нерви, компенсация - 3 безплатни пратки до 1 кг. В края на миналата година взех окончателно решение повече да не работя с тях. На 13 декември 2017 куриер взе от офиса ми пратка
Скрит текст:
(оригинални сиви стелки за модел на Мерцедес)
  за с.Оброчище-Добри с уговорка и всички отметки където е необходимо+допълнителен текст на товарителницата, че ако получателя откаже пратката услугата и в 2-те посоки е за негова сметка. Никога не бих си и помислила, че може да бъде отказана (оригинален продукт, фабрично запечатен в прозрачен плик). На 14 декември 2017 година куриер на Еконт ми се обади дали може да бъде отворена пратката (предварително бях уточнила с получателя, че оригиналната опаковка не може да се нарушава), казах че -не. Куриерът ми се обади след 5 минути да ми каже, че пратката е отказана, жената на получателя била казала, че цвета бил малко по-тъмен (уточнявам: това е единствен нюанс и няма друг, на снимките не е по-светъл или по-тъмен) и му затворила вратата. Попита ме какво да прави с пратката, казах че има указания и си я очаквам, НО се оказа че трябва да платя аз и в двете посоки, защото нямали как да си вземат парите от получателя, ако съм си искала пратката трябва да платя. Обадих се на всички възможни телефони (мисля, че не е честно подобно отношение) и с няколко думи ми обясниха отвсякъде, че ако си платя ще ми ги върнат, парите (24 лева със застраховката) някой трябва да ги даде... останах много разочарована, платих си, получих си пратката и се зарекох повече никога да не работя с тази фирма, ако не могат да изпълнят дадени условия е честно да откажат услугата, а не да приемат и после да изнудват  #Cussing out След тази случка за мен Еконт са измамници.

# 66
  • София
  • Мнения: 8 933
Условието да видиш пратката не важи ли, след като получателят заплати доставката - във вашия случай в двете посоки? Аз поне така знам. Излиза, че куриерът на своя глава е показал пратката на получателя и не би следвало вие да поемате доставките.

# 67
  • Куциндрел
  • Мнения: 24 542
Отвори ли се плика на Еконт, то се счита влезли условията за плащане при отказване.
Това пак ми го бяха обяснили от там като веднъж исках да върна отворена пратка.
Та вече знам - ако ще връщам и искам да не плащам в двете посоки транспорта, то не отварям плика на Еконт. Laughing

# 68
  • София
  • Мнения: 2 177
Зачетох темата с интерес. Аз лично нямам оплаквания от Еконт, но има една куриерска фирма, която е пример за природна тъпота и дебилизъм, а именно Рапидо.  Peace

# 69
  • София
  • Мнения: 655
Условието да видиш пратката не важи ли, след като получателят заплати доставката - във вашия случай в двете посоки? Аз поне така знам. Излиза, че куриерът на своя глава е показал пратката на получателя и не би следвало вие да поемате доставките.

Четох условията, но ако исках пратката да бъде ми върната трябваше да платя. Направих го, платих си и сега когато ми е нужен куриер ще ползавам други фирми. Ако аз бях виновна, въобще няма и да им се обаждам по всички телефони и да разговарям с "мениджъри" на Еконт, а да се платя веднага (то пак си платих, но след като ми обясниха, че някой трябва да го направи, онази жена им затворила вратата и единствено оставам аз, ако си искам пратката)...

# 70
  • София
  • Мнения: 655
Отвори ли се плика на Еконт, то се счита влезли условията за плащане при отказване.
Това пак ми го бяха обяснили от там като веднъж исках да върна отворена пратка.
Та вече знам - ако ще връщам и искам да не плащам в двете посоки транспорта, то не отварям плика на Еконт. Laughing

Е, аз сега разбирам за тази шашма и определено няма да ги ползвам повече. Принципно при мен не е имало допълнителна опаковка на Еконт, като ми върнаха стелките си бяха във фабричната оригинална опаковка (прозрачна от всякъде)...

# 71
  • Мнения: 4 275
Във вашия случай се е получило доста неприятно. Но е хубаво човек да знае, че отвори ли пратката, трябва да си я плати.  Харесахме си един телевизор е ОЛХ с опция за пращане по Еконт. Пристига пратката и отиваме в офис да си я получим. Понеже е пратена с опция Преглед, аха да нарушим опаковката и приятелят ми забелязва, че кашонът не отговаря на марката, която сме получили. Обадихме се на продавача и взе да ни убеждава как този, който ни е пратил бил много по-добър Open Mouth И така, нищо, че не получаваме това, което сме поръчали, ако бяхме разопаковали, трябваше да си платим доставката в едната посока. А така оставихме наглеца изпращач да си плати и двете посоки Wink

# 72
  • Куциндрел
  • Мнения: 24 542
Аз съм доволна от Еконт, но използвам само един офис. Хората там може да са леко вбесени от клиентите понякога, но пък обясняват и гледат да съдействат.

# 73
  • Sofia
  • Мнения: 15 554
На 13 декември 2017 куриер взе от офиса ми пратка
Скрит текст:
(оригинални сиви стелки за модел на Мерцедес)
  за с.Оброчище-Добри с уговорка и всички отметки където е необходимо+допълнителен текст на товарителницата, че ако получателя откаже пратката услугата и в 2-те посоки е за негова сметка. Никога не бих си и помислила, че може да бъде отказана (оригинален продукт, фабрично запечатен в прозрачен плик). На 14 декември 2017 година куриер на Еконт ми се обади дали може да бъде отворена пратката (предварително бях уточнила с получателя, че оригиналната опаковка не може да се нарушава), казах че -не. Куриерът ми се обади след 5 минути да ми каже, че пратката е отказана, жената на получателя била казала, че цвета бил малко по-тъмен (уточнявам: това е единствен нюанс и няма друг, на снимките не е по-светъл или по-тъмен) и му затворила вратата. Попита ме какво да прави с пратката, казах че има указания и си я очаквам, НО се оказа че трябва да платя аз и в двете посоки, защото нямали как да си вземат парите от получателя, ако съм си искала пратката трябва да платя. Обадих се на всички възможни телефони (мисля, че не е честно подобно отношение) и с няколко думи ми обясниха отвсякъде, че ако си платя ще ми ги върнат, парите (24 лева със застраховката) някой трябва да ги даде... останах много разочарована, платих си, получих си пратката и се зарекох повече никога да не работя с тази фирма, ако не могат да изпълнят дадени условия е честно да откажат услугата, а не да приемат и после да изнудват  #Cussing out След тази случка за мен Еконт са измамници.

Тук не разбрах съвсем, за да споделя мнение по казуса – в разказа ти има противоречия и липсваща информация.
Въпросните стелки са били изпратени само в прозрачната си опаковка, не са били сложени в допълнителен (непрозрачен) плик на "Еконт", така ли?
Също – имало ли е отбелязан "Преглед" в товарителницата?
Ако отговорът на първия въпрос е "да", а на втория – "не", вината си е изцяло в теб и не виждам с какво са виновни "Еконт", че си допуснала грешка при попълването на документите.
Заплащането на двете доставки от страна на получателя влиза в сила, само ако клиентът използва опциите "Преглед" или "Преглед и тест". Разбира се, че при други условия това няма как да стане. Защото, иначе, я си представи следния фигуративен казус – човекът X изпраща пратка на човека Y, но вторият изобщо не знае за какво става въпрос, не е поръчвал нищо и желае да откаже пратката. По твоята логика, от "Еконт" трябва да имат правомощията да го принудят да заплати двете транспортни такси, а той, горкият, изобщо не знае за какво става въпрос. Laughing

# 74
  • София
  • Мнения: 655
Във вашия случай се е получило доста неприятно. Но е хубаво човек да знае, че отвори ли пратката, трябва да си я плати.  Харесахме си един телевизор е ОЛХ с опция за пращане по Еконт. Пристига пратката и отиваме в офис да си я получим. Понеже е пратена с опция Преглед, аха да нарушим опаковката и приятелят ми забелязва, че кашонът не отговаря на марката, която сме получили. Обадихме се на продавача и взе да ни убеждава как този, който ни е пратил бил много по-добър Open Mouth И така, нищо, че не получаваме това, което сме поръчали, ако бяхме разопаковали, трябваше да си платим доставката в едната посока. А така оставихме наглеца изпращач да си плати и двете посоки Wink

Аз изпратих, това което имам и ми бе поръчано, предварително уточних уж всичко (винаги описвам в товарителницата точно какво пращам като размер, цвят, марка и т.н., както и застраховам пратката), не съм лъгала, не съм искала да има каквато и да бъде неродност, но явно от отсрещната страна са некоректни. Оказва се, че всеки може да ти поръча да изпратиш нещо, което предлагаш и да откаже да плати услугата на Еконт (без значение от уговорки с получател и отметки в товарителница) като върне пратката. Предполагам ще има много злоупотреби в бъдеще с недобронамерени получатели (някой решава да се пошегува и хоп за моя сметка разкарва из България дадена пратка)... повече Еконт - НЕ!

Общи условия

Активация на акаунт