ЕКОНТ - измамници и некадърници

  • 46 369
  • 274
  •   1
Отговори
# 15
  • Куциндрел
  • Мнения: 24 542
Вчера майка ми получи 100 лв превод по Еконт. Човекът се обади да каже, че праща парите. Отива майка ми в офиса. Там и казват: те не се телепортират тези пари, ще ги получите след като ви пратим смс. Егати 100 лв ли нямат? Да питам аз. Разбирам не драма, днес въпросният смс бе получен и я канят в края на работния ден да си ги вземе. Но защо такова грубо отношение не разбирам, все едно, че ги дават от джоба си?
Парите в Еконт са под брой за получаващите, които имат смс. Бях свидетел на обяснение на клиент, който също искаше да вземе някакви пари, които даже не бяха за въпросния офис.

# 16
  • Мнения: 1 081
Благодаря за отговора. Могат да не са толкова груби. Все пак, който не обича да работи с клиенти да отива да пасе патките на село. Никой не е длъжен да познава начина им на работа и техните практики. Това клиента не го интересува. Аз на Еконт клиент няма да бъда. Те в български пощи се държат лелките по добре, макар че и услуги те им са двойно по евтини.

# 17
  • Куциндрел
  • Мнения: 24 542
Да, не трябва да са груби, обаче на моменти са, особено ако имат много клиенти.
Аз нямам оплаквания от Еконт, винаги пращам и получавам пратки в един офис и вече се познаваме с хората, работещи там.

# 18
  • Somewhere...over the rainbow - where troubles melt like lemon drops
  • Мнения: 2 668
Малко встрани от темата, но ми е чудно, кой изпраща боб в днешно време ...

Има много групи във фейсбук, например "Българска борса за плодове и зеленчуци" - един от начините за разпращане е чрез Еконт.

# 19
  • Куциндрел
  • Мнения: 24 542
Какво ли не се праща по куриери и пощи. Не знам защо се чудите на боба.

# 20
  • Мнения: 1 415
Ползвам често услугите на Еконт и до момента не съм оставала много разочарована от тях.Но и те не са съвършени,стават грешки понякога,а не че са некадърни непременно.

# 21
  • out of space
  • Мнения: 8 573
Май и аз съм от късметлиите- проблем не съм имала. Съжалявам за разправиите и то точно по празниците.

П.П. Стана ми интересна пратката с двата ореха. Защо? Grinning

# 22
  • Майна Сити
  • Мнения: 954
Защото миналата Коледа се заиграх да си правя ръчно направена украса от орехи за елхата, а после направих грешката да я снимам на един приятел и той буквално ме изнуди да му пратя два. Който квото и да ми говори, това не е сувенир, това са два ореха на кламер, които прехвърчаха от Пловдив за София по Еконт  Mr. Green

Скрит текст:

# 23
  • София
  • Мнения: 2 410
Защото миналата Коледа се заиграх да си правя ръчно направена украса от орехи за елхата, а после направих грешката да я снимам на един приятел и той буквално ме изнуди да му пратя два. Който квото и да ми говори, това не е сувенир, това са два ореха на кламер, които прехвърчаха от Пловдив за София по Еконт  Mr. Green

Скрит текст:

Два ореха, ама много сладки Heart

# 24
  • Мнения: 5 468
Това е сувенир от орехи. В Еконт правилно са записали "сувенир". Grinning Много идейно!

# 25
  • Мнения: 8 767
Аз ползвам Еконт и съм доволна.Потребителката,която е недоволна,как ще докаже ,че не праща боб,след като не е обявила съдържанието на пратката?Къде се разиграва случката,да имаме едно на ум?

# 26
  • Пловдив
  • Мнения: 1 567
В Еконт явно имат все повече клиенти, а не си наемат повече служители и затова последните стават все по-изнервени и нелюбезни. А също и небрежни. Преди и аз бях доволна от услугите им, но се пренасочих към Спиди, които сега пуснаха доста изгодни тарифи. В Еконт винаги в последните месеци ми се налага да чакам поне 15-20 мин, защото в моя офис работи едно момиче, а има опашки по десетна човека понякога. Няма да ви казвам колко е тросната станала, но не я упреквам, защото е ужасно напрегнато. Там ходя от години и момичето беше внимателно и любезно.
Днес за пореден път се подразних - отивам преди работа в 9.15, работното им време е от 9, в офиса има 6 клиента да чакат, а тя си реди пратките и говори по телефона и това 10  минути! Двама от клиентите просто си тръгнаха... Ами като се обяви работно време от 9 това значи с клиенти да работиш от 9, ще идеш по-рано да си оправяш пратките.
Жалко, че те са с най-много офиси и най-удобни, та в някои случаи нямаме друг избор.

# 27
  • Мнения: 1 081
Защо се държи троснато? Кой в наши дни не работи много и под стрес? Да си намери друга работа! Кой и е виновен? Хората ли?

# 28
  • Мнения: X
В Еконт явно имат все повече клиенти, а не си наемат повече служители и затова последните стават все по-изнервени и нелюбезни. А също и небрежни. Преди и аз бях доволна от услугите им, но се пренасочих към Спиди, които сега пуснаха доста изгодни тарифи. В Еконт винаги в последните месеци ми се налага да чакам поне 15-20 мин, защото в моя офис работи едно момиче, а има опашки по десетна човека понякога. Няма да ви казвам колко е тросната станала, но не я упреквам, защото е ужасно напрегнато. Там ходя от години и момичето беше внимателно и любезно.
Днес за пореден път се подразних - отивам преди работа в 9.15, работното им време е от 9, в офиса има 6 клиента да чакат, а тя си реди пратките и говори по телефона и това 10  минути! Двама от клиентите просто си тръгнаха... Ами като се обяви работно време от 9 това значи с клиенти да работиш от 9, ще идеш по-рано да си оправяш пратките.
Жалко, че те са с най-много офиси и най-удобни, та в някои случаи нямаме друг избор.
+1

# 29
  • Мнения: 2 502
Малко встрани от темата, но ми е чудно, кой изпраща боб в днешно време ...

Аз! Последният път се бях включила в една инициатива да се помогне на нуждаещо се семейство. Жената изрично изяви желание да бъдат пакетирани храни и варива.

Общи условия

Активация на акаунт