Мнението ви за различните автомобили

  • 67 755
  • 578
  •   1
Отговори
# 210
  • Мнения: 1 970
Ето ти цените в Ауто скаут. около 2000 евро са там.
http://www.autoscout24.bg/avtomobili/suzuki/suzuki-wagon-r/?gcli … PmOBoCciwQAvD_BwE

Обикновено тук са до 50% надолу, по ред причини.
Потърси нещо по-младо, за 3-4 бона можеш да звемеш читав Ярис, много по-кола е от тази баничарка..
При това тук Ако опреш до нещо сериозно ( а е доста вероятно, на 18 год кола) и няма втора ръка, за да свалят част за тебе, отиваш в Миркат, едни от най-големите разбойници

# 211
  • Мнения: 630
Обичам немски практични коли Wink

# 212
  • Мнения: 3 683
Обичам немски практични коли Wink
Практични, практични... колко да са практични? Но чупливи със сигурност.

# 213
  • Мнения: 630
Обичам немски практични коли Wink
Практични, колко да са практични? Но чупливи със сигурност.


Изобщо не съм на това мнение.
Няма по здрави коли от немските и японските.

# 214
  • Мнения: 3 683
За японските съм съгласен, но немските са си кошници и са чупливи. Много!

# 215
  • Мнения: 630
За японските съм съгласен, но немските са си кошници и са чупливи. Много!


Ако немските са чупливи... какво ли става с другите...
Няма да влизам в спор.
Просто споделих моето мнение от опит и предпочитанията си Wink

# 216
  • София
  • Мнения: 6 308
За японските съм съгласен, но немските са си кошници и са чупливи. Много!
Японки, има немалко недоразумения, както и германки. Така че общият знаменател не е удачен в нито един от двата случая. Simple Smile

# 217
  • Мнения: 3 683
Аз съм имал немски и японски коли, та мога да направя съпоставка между двете, която определено не е в полза на немските коли. Като казвам "японски коли", имам в предвид само тези, които са Made in Japan, т.е. първата буква от номера на рамата да е "J".

# 218
  • Мнения: X
За японските съм съгласен, но немските са си кошници и са чупливи. Много!

Част от немските коли са чупливи, защото имат много екстри и предлагат комфорт. Поне тези, с които съм имал досег. Много ясно, че като имаш сума ти модули, вакум на вратите, въздушно окачване, адаптивна АСК има какво да се развали.

Само, че в една полицейска астра няма много какво да се развали и те са доста здрави.

П.С. Субарото щото хич не е чупливо, с този боксеров двигател и скъпоценни дюзи...но за сметка на това пък харчи много и не върви Grinning

# 219
  • Мнения: 630
За японските съм съгласен, но немските са си кошници и са чупливи. Много!

Част от немските коли са чупливи, защото имат много екстри и предлагат комфорт. Поне тези, с които съм имал досег. Много ясно, че като имаш сума ти модули, вакум на вратите, въздушно окачване, адаптивна АСК има какво да се развали.

Само, че в една полицейска астра няма много какво да се развали и те са доста здрави.

П.С. Субарото щото хич не е чупливо, с този боксеров двигател и скъпоценни дюзи...но за сметка на това пък харчи много и не върви Grinning


Именно.
Да речем една по-стара немска кола с по-малко електроника като Голф 5 или 4 .....не знам коя кола се чупи по-малко.
А електроника има навсякъде- във всички нови коли независимо от марката и модела . И все пак немските са си немски. Като двигатели и изръжливост за нашите пътища според мен са най-удачни.

# 220
  • София
  • Мнения: 6 308
Аз съм имал немски и японски коли, та мога да направя съпоставка между двете, която определено не е в полза на немските коли. Като казвам "японски коли", имам в предвид само тези, които са Made in Japan, т.е. първата буква от номера на рамата да е "J".
И аз съм имал, както имам и сега, затова направих съпоставката, без поянение. Simple Smile
Към момента ползвам японска, с първа буква "J".
От немските изключвам от класацията опел. Изключение правят само 1-2 модела, които бяха с двигател Исузу.
Имам и една шведска стомана, на която и японки и германски и дишат праха, но е стара, та затова. За новите, нищо хубаво не мога да кажа.

# 221
  • Мнения: 15 555
И аз съм от любителите на немските автомобили. Карала съм и японска, и италианска, и американска - само френска не съм. Обаче немеца си е немец. Останалите не могат да им стъпят нито на визията, нито на интериора, нито на лукса, нито на усещането по време на шофирането. За здравина - немската кола ми беше най-здрава, въпреки всички мнения, че Ауди са от най-чупливите автомобили. Карала съм и Голф - също беше бетон. Забележки не съм имала в нито едно отношение. Както се казва - всичко си е до късмет

# 222
  • Варна
  • Мнения: 36 603
Аз също споделям мнението за немските. Карам трети фолксваген и са ми много удобни. Като разположение вътре също.

# 223
  • Мнения: X
Ами те немците мислят винаги за удобството, разбира се според ценовия клас. А японеца гледа да направи максимално неудобна кола и звукоицолацията за тях е мръсна дума

# 224
  • София
  • Мнения: 6 308
Ами те немците мислят винаги за удобството, разбира се според ценовия клас. А японеца гледа да направи максимално неудобна кола и звукоицолацията за тях е мръсна дума
Аре са, пак крайности. Simple Smile Почти 10 год карам японски и няма как да се съглася, предните 15, само немски, междувременно и волво, като последното ми остана, сега го "реставрирам". Simple Smile
Предполагам, не говорим за дребните сузукита, тойоти и нисани, както и за ниския клас на фолца, опелаци и пр. Специално по-старите и по-малки аудита и бмв-та, лично на мен са ми безкрайно неудобни с тоя изгърбен "кокпит". Smile  Може да е ОК за някой 60 кила с мокри дрехи, ма аз съм над 100. Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт