Тема за бързи въпроси и отговори ~ Всичко за нашите деца ~ Училищен блиц ~ Тема №6

  • 44 638
  • 625
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 3 069
Очевидно някои учители не връщат за застраховка. И да си чел наредбата, не искаш да се бориш с вятърни мелници (нечели/неразбрали директори и проверяващи). По-добре да ги имаш и спазвайки наредбата да не ти ги искат и съответно да не ги покажеш, отколкото да водиш правни дискусии.
Другата застраховка е от напористи родители и деца, понякога подплатени от манипулации по вече върнатите тестове. От последното учителят може да се спаси като сканира тестове преди връщане, де. Сканиране на тестовете може също да е достатъчно, ако се налага проверка на оценяването, прилагано от преподавателя.
Ясен, еднозначен текст в наредбата, че всички форми на контрол се връщат на учениците ще спести споровете. Все пак основното е да си видят децата грешки и пропуски.
Родители и деца пък не трябва да забравят, а това масово не се знае, че учителят не дължи средноаритметични срочни и годишни оценки.

# 61
  • Мнения: 369
Здравейте, моля за инфо къде да намеря класирането на Математика без граници от 22.10? Днес било излязло по градове, но аз не го намирам.

# 62
  • Мнения: 2 285
А след като входните нива са една от задължителните писмени работи, как се процедира с учениците, пропуснали такива по здравословни причини? Синът ми тази година пропусна поне 3 входни, а след като се върна на училище, един-единствен учител си направи труда да му даде писмен тест върху миналогодишния материал. И най-фрапиращото беше, вместо входно ниво по ЧП, за което беше преговарял, да бъде изпитан на нов урок, взет в негово отсъствие.

# 63
  • European Union
  • Мнения: 1 415
Оценката от входно ниво не фигурира в задължителните оценки за оформяне на срочна/годишна оценка. Значи входното ниво е задължително за класа, но не и за отделния ученик.

# 64
  • София
  • Мнения: 2 726
Гледам програмата/ темите в Школо - не разбирам защо в Математика (ФУЧ ) има теми 5 мин-БДП

# 65
  • Мнения: 906
Защото учителите са длъжни да отделят тези 5 минути, за да напомнят за бесопасността на движението. Пишат се в последния за деня час.

# 66
  • София
  • Мнения: 12 513
Здравейте,
Получих имейл от Националния инспекторат по образованието да оценим удовлетвореността от организацията и провеждането на учебните часове. Дали е реален имейла или е някаква измама? Не смея да последвам линка на анкетата. Получила съм два пъти имейла, явно за двете деца. Имейла е от insp@mon.bg.

# 67
  • София
  • Мнения: 6 198
Аз също получих вчера два имейла. И след всичкия фишинг, който ме залива всекидневно, се замислих дали да последвам линка. Не съм ги изтрила, но и още не съм отговорила.
Имейлите са два с два различни линка - адресирани до родител и до дете. Кое дете и кое училище? Защото аз имам две учещи на различни места.
И защо не ни изпратиха анкетата през училищата и през електронния дневник?

# 68
  • Мнения: 29 770
Ние попълвахме такава анкета миналия месец, но не помня от кой мейл ми беше пратена. Директно пращат на мейла, с който сте регистрирани в школо.

# 69
  • Мнения: 2 285
Здравейте,
Получих имейл от Националния инспекторат по образованието да оценим удовлетвореността от организацията и провеждането на учебните часове. Дали е реален имейла или е някаква измама? Не смея да последвам линка на анкетата. Получила съм два пъти имейла, явно за двете деца. Имейла е от insp@mon.bg.

Абсолютно реален е мейлът. Аз също попълних анкета, изпратена ни миналия месец.
Не съм имала съмнения, защото нашият директор предварително изпрати уведомителен мейл в Школо с молба да вземем участие в анкетата.

# 70
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 758
Не знам дали съм за тази тема, но къде да намеря материали за упражнение на детето. Давам му обикновено задачи според материала, който са взели и пишат диктовки в момента, преразказват. Но конкретно за математиката ми е трудно да измислям. Има ли читаво помагало, сборник или друго, което да купя или намеря онлайн. Намирала съм примерно задачи от състезания или изходни нива. Но, ако сега потърся за изходно ниво, ще има включени умножение и деление, а те още не са ги учили. Т.е. трябва да следват учебния процес. Освен това, чела съм за различни платени платформи, някой ще разясни ли какво представляват. Кога има смисъл да се ползват. Втори клас е.

# 71
  • Мнения: 2 375
На нас ни бяха казали да си вземем сборника на Евелина Динева и от него решаваше детето. Предполагам има и много други подобни. Не е онлайн.

# 72
  • София
  • Мнения: 721
Оценката от входно ниво не фигурира в задължителните оценки за оформяне на срочна/годишна оценка. Значи входното ниво е задължително за класа, но не и за отделния ученик.
Дано да е така!

# 73
  • София
  • Мнения: 9 638
Моята щерка учителят я заплашил, че ще й  анулира входното ниво по един от предметите, защото помислил, че подсказва на друго дете, а тя само му е услужила с химикалка, че неговата спряла да пише . За щастие не го е анулирал и даже й е писал 6, но тя беше доста притеснена преди да разберем и от тогава си задавам въпроса има ли право да го анулира наистина? Не се ли пише 1-ца или 2-ка за подсказване?

# 74
  • Майничка
  • Мнения: 12 625
То по-добре да го анулира, отколкото да пише 2. Оценка 1 няма от миналия век.😄
А при подсказване и преписване е по-логично да се анулира работата на преписалия.

Общи условия

Активация на акаунт