Искам да споделя вчерашно преживяване свързано с АЙКО.
Харесахме с приятелката 1 холна масичка (http://www.aiko-bg.com/pictures/Kardif_big.jpg), произведена в Германия, от която имаха останали 2 бройки в склада на бул.Европа.
Първо попитахме дали има възможност да закарат едната в другия си магазин на околовръстното, за да отидем да я видим и евентуално купим. Не можело!!!
ОК, като не може, не може - решихме да се дигнем до магазина/склада на майна си райна (преди Метро на пътя за Югославия, след караулката). Добрахме се успешно дотам към 19ч. в проливен дъжд. Имаше 1 празно място за паркиране близо до входа, което се оказа, че било служебно и не можело да се паркира там. Не че пречеше на някого в момента, просто не можело.
Такааа, както и да е, влязохме в магазина все още с нагласата да купим масичката. Намерихме изложената бройка, която обаче се оказа с малък дефект на ръба на най-горния плот - явно се беше отчупило парченце (2 см), което бяха запълнили не много кадърно с някакъв пластичен материал и боядисали отгоре с боичката на плота.
Естествено поискахме да видим другата масичка. Чакане - 5 мин.
"Амииии значи масичката е в склада, разглобена."
Ами добре, дайте да идем до склада и да я видим. Още 5мин.
"Амииии, не може."
Добреее, донесете я тук тогава, за да я видим преди да я платим. 5 мин.
"Ами съжалявам, не може"
Абе вие у ред ли сте? Какво искате да ми кажете, че трябва да платя масата без да знам какво всъщност купувам?
"Амиии..., така казаха управителите."
Ами майната им на управителите ви тогава. Има ли някой управител, с който да говорим?
"Ами няма в момента"........
Е честно ви казвам, ако се беше появил управител такъв скандал щях да им вдигна, че по вестниците щяха да го отразят.
Аз лично повече от АЙКО и четка за зъби няма да си купя и ще им правя антиреклама където, когато и на колкото повече души успея. Бахти компанията нещастна.
Айде със здраве!
И не забравяйте - АЙКО са мошеници и грубияни!