АЙКО - мошеници и грубияни !

  • 104 031
  • 138
  •   1
Отговори
# 30
Абсолютната истина, че Айко са една измекярска фирма. Имах глупостта да си купя спален комплект "Промо", русенско производство. За първи път виждам мебели, елементите на които не са в кашони, а облепени със стреч фолио! Като капак на всичко някой олигофрен бе сложил страницата на средната врата с огледалото навън. Естествено, огледалото дойде счупено. Понеже и транспорта, и монтажа са на Айко, проблема не можеше да ми бъде приписан, а и бе констатиран от монтажниците. Това стана на 18 август!!! В продължение на един месец вече ме мотаят и непрекъснато "колегата, който отговаря за това не е тук в момента. Оставете си телефона, той ще ви се обади".  Както забелязвате, днес е вече е 18 септември!!! а все още никой не се е обадил. Между другото монтажника още преди да разопакова вратите ми каза, че сигурно е счупено огледалото, понеже предишния ден се е случило същото. Вече 30 дена дори не се обадиха, независимо, че вече 4 пъти ги търсих за да видя какво става с рекламацията.  Отностно грубостта - първия път направо ми се скараха по телефона, че бригадата се е обадила и тези дни ще ме потърсят за заменят вратата. Оттогава минаха 29 дни, а както се досещате - получих от умрял писмо. На всичкото отгоре се оказа, че никъде не се подписваш за това, че е извършен монтаж, т.е. Айко няма документ черно на бяло че си е изпълнил задълженията подоговора за монтаж. Естествено, това се прави, за да няма документ, в който да фигурира рекламацията. Дори и Арон имат стокови разписки и протоколи за получена стока, в които да напишеш забележки и рекламации! Който иска, нека да участва в руската рулетка на Айко, където ако получиш каквото си платил - палиш свещ. #2gunfire Пак между другото - мебели и на двете русенски фирми, които се продават в Айко се доставят по същия начин - обвити със стреч фолио, а не в кашони. Ако ви стиска купувайте от тях!

# 31
  • Мнения: 4 300
Всъщност в Айко продават мебели на много фирми, те самите не произвеждат нищо. Купували сме си доста неща от тях, защото струват точно толкова пари, колкото възнамерявам да похарча. Дизайнерите им ( или както там се наричат) не са на ниво, да не кажа че грам не разбират, ама когато нещо е безплатно то е с такова качество. Вчера си поръчахме кухня от там- отидох с точните размери, даже си знаех какви шкафове искам, защото ги бях огледала предварително. Момичето свърши това, което исках за нула време. Е, написала е поръчката един плот повече, но вината е почти само моя, защото не й обясних добре че на едната стена няма да има плот, а не прегледах поръчката защото малкия ревна и оставих мъжа ми сам да плати.
Имаме купени оттам секция, спалня и диван. С нищо не са закъсняли и не сме имали проблем. Само за дивана май нещо не се бяхме разбрали ( не помня по чия вина) та се оказа че транспорта не включва качване по стълбите. По точно ако искаме да го качват по стълбите трябвало да се заяви предварително. Може и така да е, наистина не помня дали ни го казаха предварително.

# 32
  • Мнения: 512
Айде и аз. Ама да кажа, че нищо не си купихме от тях. Защото:
- Консултантите трябваше да ги издирвам 15 минути
- Не бяха изчерпателни и любезни
- Говореха ми на "ти"
- Трябва да си платиш индивидуалния проект (за кухня иде реч) - 50 лв., независимо дали ще поръчаш (за сравнение - фирмата, която после ни направи кухнята, изготвя безплатен проект, който 100 пъти променяхме, и само ако поръчаш мебелите при тях - ти го включват в сметката  Peace)
- поискаха баснословна сума за "качване до апартамента" - като че ли нямаме асансьор и на гръб ще ги носят...
- Случайно видях изложени стоки, на които познавам вносителя и знам цената, на които бяха сложени етикети с над 5-6 пъти по-висока цена...

Да са живи и здрави, който иска да си купува от тях, аз съм пас.

# 33
  • Мнения: 535
Моята случка с Айко е още от юни, та вече ми се е поизпарил яда, но няма повече да пазарувам от там - това е сигурно  #Cussing out !!!!!

Купих на бебката закачалка с фигурка на коте от там - бях я харесала много отдавна в интернет и като направихме детската стая, нямах търпение да сложим закачалката. На място се оказа абсолютен пластмасов боклук, за който ти искат 70 - 80 лв. Ама нали си бях наумила и айде-е. Разочарована съм от следното:

1. Получаваш си кашона облепен целия с тиксо на една рампа от склада зад магазина. Никой не ти отваря да погледнеш дали всичко е наред, дали частите са вътре и т.н. Някак си не ми се струва, че това "си е моя работа", както после ми се скараха.
 
2. В кашона вкъщи се оказа, че нито има инструкции, нито етикет за производство, нищичко... А то на 10 части, с винтове и тем подобни, направо кръжок "Направи си сам". Основата на закачалката се пропука цялата още като завихме високата част върху нея. "Много сме го натегнали", естествено, казаха от магазина. Е, ако имаше инструкции кое как и къде се слага, все си мисля, че нямаше да се случи. А като сложихме най-горната част - котето цялото изпадна, а уж е залепено. Е тогава ПОБЕСНЯХ. Че то без котето си е една обикновенна пластмасова закъчалка от 20 лв  #Crazy !!!

Та в магазина след като се оплакахме и аз толкова възмутена се оплаках, че с такова желание я взех, а не става за нищо, консултантката ми казва" Ами че вие какво искате - китайски боклук!"  Shocked

Вярно е, че те са само посредници, а не производители, но все пак търговеца с името си застава зад стоката, която предлага. Ако държат на реномето си, защо предлагат "китайски боклук"?! Ето от това съм възмутена... Че ако е на Илиенци, да речем, няма да го купиш, но понеже е от Айко - рекламира се, мислиш че все пак е проверена стока, и си казваш - не може да не е качествено.

А за отношението нямам думи също.... но те киселите продавачи са почти на всякъде, така че няма смисъл да ги обсъждам...

Ами това е - дългичко стана, но като се сетих за случката и пак ми кипна  #2gunfire

# 34
  • в моя свят на мир и любов
  • Мнения: 1 996
Моята случка с Айко е още от юни, та вече ми се е поизпарил яда, но няма повече да пазарувам от там - това е сигурно  #Cussing out !!!!!

Купих на бебката закачалка с фигурка на коте от там - бях я харесала много отдавна в интернет и като направихме детската стая, нямах търпение да сложим закачалката. На място се оказа абсолютен пластмасов боклук, за който ти искат 70 - 80 лв. Ама нали си бях наумила и айде-е. Разочарована съм от следното:
.....

Ако говориш за закачалката на Карло Даниели, с котенцето, и аз си купих същата. Ползвам я повече от 2 години и все още много ви харесва. Котенцето е порцеланово и много сладичко, замата закачалка е желязна, с добро лаково покритие, а основата е пластмасова, има окачалки на две нива. Много съм доволна - здрава, стабилна и удобна е тази закачалка. Вярно, че при сглобяването трябваше да се прояви творчество, защото нямаше схема, но 90% от мъжете и без това не си правят труда да гледат схемите.

Става въпрос за ето тази закачалка:

http://www.carlodanielli.com/show_product.php?id=312

# 35
  • Мнения: 535
Точно същата  Shocked
При нас се разпадна направо  newsm78  Явно отново ми се е проявил каръка, баш на мен да се паднат дефектните работи, съдба-а-а..  Mr. Green

Дано сега като сме я позакрепили и позалепили, наистина да върши работа, но пукнатината на основата си личи и това си е - в цялата нова детска стая, все едно съм домъкнала една закачалка от боклука   ooooh!

# 36
Здравейте мили доми и господа!
Прочетох коментарите по въпроса и искам да Ви  кажа, че за всичките Ви проблеми има решение въпросът е да знаете къде да го търсите. Wink

Предлагам да разгледате моята страница - http://www.kuxni.dir.bg  - пък после сами преценете дали ще си помогнете сами с моя помощ. Wink

# 37
  • Мнения: 6
Тъй като аз съм мебелен и интериорен дизайнер ще ви обясня къде според мен е проблема на тези фирми (Айко, Лабиринт, Комо и пр.) - те не произвеждат мебели а само търгуват с тях и естествено гледат на всяка стока като нещо от което е по-добре да се отърват, отколкото да бъдат откровенни с клиента. Вторият голям проблем е, че плащат много малко на персонала си, който на всичко отгоре трябва и да е достатъчно квалифициран за тази дейност. Тези, които са имали коректно обслужване според мен са имали късмета да попаднат на новоназначени и все още неразочаровани служители. Ако отидете директно при производителя (или вносителя) на мебелите плащате капаро - различно според компанията, а после доплащането става така - определен процент преди монтажа и определен процент (най-често около 10%) след монтажа!!! Това се прави с цел евентуални рекламации при грешки и повреди. Но това се прави в малко фирми и със сигурност не в Айко, Лабиринт и Комо. Там те карат да се подпишеш че си взел стоката в перфектно състояние а ти я дават разглобена и опакована. Лично за мен това е абсурдно!!!

# 38
  • Мнения: 535
Но това се прави в малко фирми и със сигурност не в Айко, Лабиринт и Комо. Там те карат да се подпишеш че си взел стоката в перфектно състояние а ти я дават разглобена и опакована. Лично за мен това е абсурдно!!!

Точно това имах предвид с моя случай. Че ми дават стоката запечатана, пък после викат: да сте си я проверили  Shocked

# 39
  • Мнения: 178
Скоро купувах масичка от Лабиринт. Първо я платих, а след това ми разрешиха да я разопаковам на място, за да я огледам за евентуални дефекти. Мисля, че такъв трябва да е реда. Не може да искаме да ни разопаковат стоката, за да я огледаме преди да сме я платили, защото няма гаранция, че ще я купим.

# 40
  • Мнения: 1 733
Няколко поста по-нагоре бях писала, че съм поръчала цялото обзавеждане за дома ни от Айко. Е-доставиха го. С месец и половина закъснение Sad Като цяло мебелите горе-долу са добре. Но...едното чекмедже от нощното шкафче на спалнята е издънено, не са направили както трябва резбата на гредата, която трябва да крепи подматрачната рамка и всъщност не може да се използва (в момента сме я укрепили с едни дъски, за да можем някак да спим), бюрото на детската е с издраскана повърхност, нямаше достатъчно болтове и интове, за да сглобим мебелите, а дупките за болтовете сами си пробивахме (това последното не знам дали е проблем или така идват всички мебели). Така че - не знам дали съм доволна от "Айко". Мож би пак бих купила от тях, макар че доста ще се позамисля...

# 41
  • Мнения: 178
За дефектите по стоката са виновни производителите. АИКО обаче трябва да внимават с кои производители и вносители работят. Така че би трябвало да приемат рекламации. Сега във всеки гараж може да се обособи цех за производство на мебели. Взимат един западен католог и копират всичко. Обаче вече като сме членове на Европейския съюз, всеки производител или вносител трябва да си има съответните сертификати. Ние като клиенти не може всеки път да ги изискваме, но АИКО са длъжни да го правят.

# 42
  • малкия град
  • Мнения: 127
Така е Айко избира с кой да работи, ние евентуално избираме Айко. Миналото лято си купихме мека мебел за 1700 лв. Огледахме си я на място, нямаше нищо видимо, надявахме се да няма и невидими дефекти. Транспорта си беше за наша сметка, защото живеем на 20 км от Айко, но в грешната посока /не към Младост а към Божурище/, както и да е - наш проблем. Това лято там където се сяда увисна до земята. Гаранцията не покривала такъв проблем. Разглоби го мъжа ми и под тапицерията познайте от 3 пъти - талашит, на който бяха заковани с пирони едни колани. Но талашита се разпада там където е забит пирона, направо се откъртва на парчета. Това е нещо, което няма никаква логика даваш 1700 лв за две талашитени плоскости, които за няколко месеца вече не стават за нищо, а съответно и дивана не става, защото за да го поправиме значи да си сътвориме нов диван, всичко отвътре трябва да се направи отново. Никой не ни е накарал да влеземе на сила в този магазин, но кажете как ще проверите за дефекти такъв вид мебели, защото това си е чист дефект. Само ще добавя че за нашите финансови възможности тази мека мебел не е евтина и спирам.

# 43
  • Мнения: 132
АИКО не са ми приятни от самото начало, защото се опитват, според мен, и то неуспешно, да имитират ИКЕА - логото, цветовете, начина на изписване... не вярвам да е съвпадение, и за мен е проява на лош вкус.  Само веднъж ходих и не повторих.

# 44
  • Мнения: 2 891
Така е Айко избира с кой да работи, ние евентуално избираме Айко. ..

Това е проблем на производителя  Thinking Ако успееш да ни кажеш кой е направил канапето, ще е много хубаво   bouquet

Общи условия

Активация на акаунт