Remix - Second Hand дрехите не са това, което бяха

  • 69 842
  • 195
  •   1
Отговори
# 180
  • Мнения: 55
Здравейте, а Kеа,

Манекените ни са различни размери и са съобразени с размера на сниманата върху тях дреха.

Ако закупите артикул и има ясно несъответствие с описанието на размерите, може да я върнете. При подобни проблеми (когато не е написан размер на етикет на производителя, който ние сме описали) обратната доставка е за наша сметка. Винаги може да се свържете с нашия отдел за облужване на клиенти и те ще Ви помогнат.

Здравейте, може ли да ми кажете пластмасовия дамски манекен , който използвате за снимките какъв размер е?
Като се има предвид, че оразмеряването ви е далеч от точно, поне по това да се ориентираме.
Благодаря!

# 181
  • Мнения: 55
Само днес, 29 ноември: въведи ваучер код TOP и вземи още до -50% отстъпка от текущата цена
на селекция с 40 000 пуловера и жилетки.

# 182
  • Мнения: 251
Аз пък и нещо друго съм се чудила:
Какво значи "нов продукт , липсва етикет"?
Според какви критерии и на база какво, Вие "Ремикс" определяте този продукт за "нов", след като той няма етикет? Как ще ми докажете, че този продукт наистина е нов?
Ето аз съм тези потърпевшите,  да не кажа измамени. Купих си яке с такава характеристика- нов,липсва етикет на цена 113 лв и какво беше изумление то ми когато в джоба открих мръсна носна кърпичка, освен това копчето тик-так  към същия този джоб беше скъсано. разбира се в резултат на употреба.  Много,  много  съм разочарована. От сайта откровено си лъжат. А и тази дреха дори не е елементарно хигиенизирана, иначе  нямаше да пристигне до мен със сополите на стария собственик. Отвратително!

# 183
  • Мнения: 4 515
Ми то това си е чиста измама!
Ремикс, хайде кажете нещо на излъганата дама! Къде сте? Плачете за КМП!

# 184
  • София
  • Мнения: 5 547
Ми то това си е чиста измама!
Ремикс, хайде кажете нещо на излъганата дама! Къде сте? Плачете за КМП!
Тук се отговаря избирателно Angry , само на доволните.
Другите не съществуват.
https://remixshop.com/bg/shoes-kids-shoes-pr7482644.html предлагат и детски обувки - на ТОК.

# 185
  • Мнения: 55
Здравейте, Astop, sharpy,

Съжаляваме за причиненото неудобство. Тук разказахме за метода за дезинфекция и че всички дрехи пристигат със сертификат за почистване. Продуктите, които са определени като "Неупотребяван продукт, липсва етикет на производителя", идват от доставчици, които ни гарантират, че стоката е нова.

Astop, молим да се свържете с нашия отдел Обслужване на клиенти и да организираме връщането на артикула за наша сметка и да си получите сумата, заплатена за якето. Така постъпваме винаги, когато има проблем при наше описание или продукт, защото искаме да бъдем максимално коректни с нашите клиенти.

Аз пък и нещо друго съм се чудила:
Какво значи "нов продукт , липсва етикет"?
Според какви критерии и на база какво, Вие "Ремикс" определяте този продукт за "нов", след като той няма етикет? Как ще ми докажете, че този продукт наистина е нов?
Ето аз съм тези потърпевшите,  да не кажа измамени. Купих си яке с такава характеристика- нов,липсва етикет на цена 113 лв и какво беше изумление то ми когато в джоба открих мръсна носна кърпичка, освен това копчето тик-так  към същия този джоб беше скъсано. разбира се в резултат на употреба.  Много,  много  съм разочарована. От сайта откровено си лъжат. А и тази дреха дори не е елементарно хигиенизирана, иначе  нямаше да пристигне до мен със сополите на стария собственик. Отвратително!

Последна редакция: чт, 30 ное 2017, 09:52 от Remix Second Hand

# 186
  • Мнения: 55
Здравейте,

Благодарим за сигнала за този артикул. Обувките са дамски. Ще променим описанието му възможно най-бързо.

Ми то това си е чиста измама!
Ремикс, хайде кажете нещо на излъганата дама! Къде сте? Плачете за КМП!
Тук се отговаря избирателно Angry , само на доволните.
Другите не съществуват.
https://remixshop.com/bg/shoes-kids-shoes-pr7482644.html предлагат и детски обувки - на ТОК.

# 187
  • ☀️София / London🌂
  • Мнения: 3 433
И старата песен на нов глас....
Поръчката ми виси от понеделник със статус обработва се от куриер. Отново по никакъв начин не сте ме информирали за забавянето и разчитате на мен като клиент да Ви се обадя и моля за информация къде е и защо се бави. Отново ми губите времето и ми струвате допълнителни средства за телефонни обаждания до Вас и до Спиди !!! Отново съм информирана от служител във вашия кол център, че поради многото поръчки имате проблем и съм помолена да проявя разбиране и търпение. На въпроса ми кога ще бъде доставена , отново е отговорено с "ами възможно най-скоро", а не с конкретен отговор. Ако Вие сте на мое място как бихте реагирали и бихте ли останали клиент? Аз лично се отказвам повече да се разправям с Вас, писна ми просто Rage

# 188
  • София
  • Мнения: 1 433
https://remixshop.com/bg/mens-clothes-jackets-emilio-adani-pr7576339.html
това яке е със статут "едва забележими следи от употреба"
но на снимката като се скролне, се виждат ясно петната и мръсотията по десния ръкав и маншет
не ми е ясно как  определяте състоянието на дрехите, както и за прословутите експерти...
редно е да оглеждате добре артикулите и да ги класифицирате правилно

# 189
  • Пловдив
  • Мнения: 1 437
Здравейте.До сега само четях темата .Чета и не мога да си обясня злобата Ви към сайта.Прекарвате сигурно часове ,за да намерите несъответствия в предлаганите артикули , за да може после да изпъкнете с наблюдателност. Като не Ви харесва сайта отидете в реален магазин или МОЛ където дрехите са наблъскани по закачалките толкова нагъсто ,че не могат да се видят, липсва точно размера ,който ти е необходим,където високата цена изобщо не съответства на изкривената кройка,изпрошнатите шевове и издърпаните нишки .Като се сетя и за досадните продавачки или пък тези които трябва да издирваш или да чакаш да си допушат цигарата направо ми се отщява.А забравих да напиша и за некоректното отношение на пазаруващите- тези които бутат дрехите по земята и ги зарязват така,тези които пипат с немити ръце ,тези които си оставят червилото.Така,че предпочитам онлайн пазаруването.Така не ми се налага да обикалям с часове безрезултатно .А Ремикс за мен си е попадение , което не споделям с колежките си , чисто егоистично.Искам повече находки само за себе си.

# 190
  • Мнения: 5 018
Принципно съм съгласна със съдържанието на забележките на съфорумките, които критикуват магазина (изключая забележките за цена, те са ми леко безумни - ако някой намира нещо за скъпо, да не го купува, пазарът е свободен, все едно аз да ида в магазина на Тифани и да мрънкам как е възможно да си продават толкова скъпо стоката Laughing). Прави са, че е редно артикулите да бъдат добре и коректно описани, защото дори и да могат лесно да се върнат, хубаво е да ценят времето на клиентите си, а не ние да се разхождаме по няколко пъти до офиса на куриера, а след това да чакаме възстановяването на сумата 14 дни. В интерес на истината, не ми се е случвало, но би ми било неприятно.

Аз също съм забелязвала видими несъответствия и непълноти в описания на артикули. Класически пример за мен е описанието на цветовете. Rolling Eyes Има някои очевидни грешки, които чак са смешни, все едно далтонист работи там и не прави разлика между сиво, синьо и зелено, нито пък между жълто, оранжево и червено и между червено и лилаво.  Laughing Тях поне е лесно да видиш, но все пак създава лошо впечатление. Също така има и пропуски и некоректни описания на материи. Ако нещо съдържа вълна и акрил, например, не е редно да се спомене само вълната. Конкретната дреха ми хареса и нямах време да връщам, но при всички случаи нямаше да я купя, ако имах цялата информация.

На фона на тези ми забележки, не мога да не кажа, че махленско-злобничкият тон на повечето от поднесената критика, в комбинация с търпеливите и учтиви отговори на екипа на Ремикс, несъмнено помагат на репутацията Ремикс и те ми стават все по-симпатични. Откровено казано, у мен възниква въпросът защо човек, който има толкова негативно мнение за даден магазин, прекарва толкова време да търси и разглежда артикули в него. Аз не си губя времето да посещавам магазините, които не ми допадат, просто ги подминавам.

# 191
  • София
  • Мнения: 787
SmileyИ аз не разбирам хейта, който се изсипа в темата. Купих преди време, чанта на която липсваше дълга дръжка и това не беше опоменато в описанието. От Ремикс бяха много отзивчиви и любезни, върнах я и продължих да пазарувам, именно заради доброто и адекватно отношение. Вече знам, че трябва да се доверявам повече на снимките, отколкото на описанията. От описанията има какво още да се желае, има описания напълно разминаващи се с продукта, често са споменати фабрични дефекти без да са
уточнени какви са, а от снимките не винаги личи. Предполагам, че е трудно и дори невъзможно с наличния ресурс да се правят подробни описания на всеки един продукт - това е секънд хенд магазин все пак.
Винаги е полезно да има снимка на фабричния етикет - така дори описанието да е непълно, човек може да се ориентира точно за размер и съдържание.
А, и с "едва забележими следи от употреба", най-често се означават мнооого употребявани продукти Smile
Но...точно благодарение на недоглеждане от страна на служителите и грешки в описанията съм попадала на невероятни надходки!

# 192
  • София
  • Мнения: 2 402
В сайта се предлагат почти 200 000 артикула. Чисто статистически е нормално да има грешки.

За протокола, покрай черния петък за пръв път получих два артикула с неописани дефекти. Ами връщам ги, какво толкова. Като цяло опитът ми с Ремикс продължава да е положителен.

# 193
  • Мнения: 5 018
Сигурно е нормално да има грешки, и аз харесвам магазина. За мен е най-изгодното място да си купиш яке или палто на по-висок клас марка, ако и да е миналогодишен модел. Броят нови кашмирени пуловери на смешни цени, които си купих по време на черния петък, граничи с лудост, обаче на, радвам им се много и ще си ги нося до един. Чакам и четвърто палто от тях този сезон - изумрудено зелено.  Laughing Види се, харесвам ги, клиент съм им, запалих и немалко приятелки и роднини. Все пак, използвам темата, за да поднеса градивна критика - вярвам и за такава има място, ако е поднесена учтиво и добронамерено.

# 194
  • Мнения: 2 179

Цитат
.А забравих да напиша и за некоректното отношение на пазаруващите- тези които бутат дрехите по земята и ги зарязват така,тези които пипат с немити ръце ,тези които си оставят червилото.
Да,защото тук знаете ,че дрешките са пипани само от чисти ръчички на вълшебни елфи ,които не си оставят неволно червилото по яката ... Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт