Реших аз да си поръчам 2 тениски от въпросния сайт. Поръчах ги от сайта, там пишеше, че поръчките се изпращат до 3 дни. Викам си супер. Минаха 5-6 дена нямаше ни вест ни кост от тях, реших да им пиша през контактната форма на сайта - отговор не получих. Минаха още няколко дена и аз ги отписах въпросните тениски. Добре, че не ги поръчвах за подарък или нещо такова. След няколко дена ми звъннаха да кажет, че в крайна сметка след 12!!! дена 2-те тениски са готови. Ти да видиш! Попитаха ме дали да ги пращат. Зачудих се аз дали изобщо след некоректото отношение при поръчката да ги пращат, но в крайна сметка реших да ги пратят. Разбирам, че може да има забавяне - нещо да се е случило, но коректното отношение е да те уведомят все пак, за да можеш да си направиш сметка - например ако си ги поръчал за конкретен повод или нещо такова. Както и да е пристигнаха и като отворих пратката тениските изобщо не ми харесаха. Бяха от този нискокачествен памук и седяха леко раздърпани. Щампите бяха добре. В самата пратка нямаше нито касова бележка, нито фактура, никакъв докуменент. Обикновено коректните търговци прилагат вътре касова бележка или фактура. Викам си ще им звънна, за да видя как мога да ги върна, в крайна сметка по закон имам право до 14 дена да върна покупка направена онлайн. Отварям сайта - телефон там няма. Само контактна форма, по която им бях писала и съответно те не ми отговориха и фейсбук страница. Реших да си пробвам късмета по фейбук страницата. Писах им за моя опит с цялата поръчка като все пак вярвах, че за тях това щеше да бъде полезно - давам им обратна връзка, макар и негативна. След първото съобщение ме блокираха във фейсбук. Както и ми блокираха достъпа да техния сайт. Явно са видели айпи-то. Както и да е. Определено поредица от нелоялни практики. Сега смята да подам сигнал в КЗП. Какво друго може да се направи в случая?