Какво ви се работи?

  • 93 496
  • 1 325
  •   1
Отговори
# 1 125
  • Мнения: 30 802
Явно не е много лесно в БГ да се отвори градина. Наблизо има помещение, определено за частна детска градина, клуб или ясла- ами ползват го за склад, няма желаещи.

# 1 126
  • Мнения: 14 453
Какво по-точно работят в логистичните фирми?

# 1 127
  • München, Deutschland
  • Мнения: 6 852
Много неща може да работиш в логистична фирма, големите такива си имат всички отдели, които има всяка голяма фирма. Няма разлика.

# 1 128
  • Мнения: 14 453
Зачудих се ,защото е изрично подчертано ,чее логистична.Реших,че е много по-различна от другите фирми.

# 1 129
  • Мнения: 6 416
Значи си за завиждане. Аз се хващам, че съм зависима от липсата на цветове през зимата. През януари-февруари буквално броя дните до появата на цветове, които да разнообразят бяло-сиво-кафявото навън.

+1
И ходя да си търся мъх и иглолистни за да погледам зеленко. Grinning

# 1 130
  • Всеки ден трябва да се инжектираме с малко фантазия, за да не умрем от реалност: Рей Бредбъри
  • Мнения: 4 327
Работя точно това, което винаги съм искала Simple Smile Учител съм - 16 години преподавах психология и философия ... После ми се искаше и с друга възраст да пробвам Simple Smile Записах, през третото майчинство, начална педагогика и от 2 години преподавам на малчовци - страхотни са! Толкова много, много неща можеш да научиш за себе си от тях! Сега може би ... си мисля за нещо свое ... Занималня с такива методи, които държавното образование не може да предложи ... с малки групи ... Разрових се в нормативи, изисквания ... и ми се подрязаха крилцата Simple Smile А и за да стане така както го искам ми трябва голяма къща с прекрасен двор, което също е огромна инвестциия и към момента е невъзможно ... Но пък има време да отлежи идеята ... Наистина с нищичко друго не ми се занимава ... Въпреки бюрократичните простотии ... при децата в училище ми е сърцето и душата ...

Последна редакция: пн, 30 окт 2017, 08:35 от Почти безобидн@

# 1 131
  • близо под тепетата
  • Мнения: 669
Зачудих се ,защото е изрично подчертано ,чее логистична.Реших,че е много по-различна от другите фирми.

Искам да търся/намирам, организирам и спедя транспорти, да издавам и проверявам цялата документация свързана с това... такива неща си представям за логистична фирма/отдел Simple Smile иначе и за спедитор бих се цанила, ако някой ме вземе  Laughing
Интересно ми е...  Rolling Eyes а и също издаване и обработка на митнически документи.

# 1 132
  • Мнения: 4 087
Като офис мениджър на търговска фирма ежедневно си блъскам главата с вътрешен и международен транспорт, експорт и импорт. На теория всичко е много коордирано и готино, ама това е нещото което ми пили ежедневно нервичките.....Срокове трудно се спазват, редовно щети, чудесии. И всичко е навързано, особено ако зависи производството.......На 2та седмица ти се иска да набиеш някой куриер или някой от кол центъра  Joy Joy

# 1 133
  • Houston, TX
  • Мнения: 15 874
Не е точно така. Нещата са много логични и е голямо предизвикателтво да организираш целият привиден хаус. При добре изградени/написани процедури системата работи. Тршбва обаче да са вкл специалисти, а не да се оставя в ръцете на кол центрове, куриери и офис мениджъри. Казвам го от позицията на повече от 25 годишен опит в тази сфера.

# 1 134
  • София
  • Мнения: 62 595
Как решаваш въпроса с човешкия фактор? Този го домързяло, онзи забравил, трети не знам какво... Голяма работа, ако го уволниш, белята вече е станала.

# 1 135
  • Мнения: 4 087
Проблема е , че всички "традиционни" транспортни фирми са с кол центрове и тяхна система, което няма как да избегнеш. При международният транспорт и там е хамалогия, ама хайде като цяло работиш с търговски представител и даже и да се прецака нещо той го отнася винаги  Laughing

Винаги е проблем като работиш с подизпълнители, но такова чудо като куриерите, рядко се случва, от опит.  ooooh! ooooh! Любимци са ми Спиди, Еконт са една идея по-добри......Ама такива анекдоти мога да разкажа, че ум да ви зайди и нищо не можеш да направиш, защото ти много ясно си дал и заявка и всичко.

Изнасяме за САЩ, с последните събития около ураганите такива проблеми се насъздадоха и най-вече си беше проблем на транспортната фирма.....сега се съдим, ама кел файда, като клиента не е останал доволен и го губим.  

А са голяма фирма с ясни структури и процедури....

А мойта работа е ясна, специалист не специалист/то по-добре специалист да бях, щото по-лесно/, като стане проблем ме пращат да оправя нещата.....Аз съм общ работник, мен ми е ясно  Crazy Ето това, точно описва работата ми/щото като ме питат какво правиш по цял ден ми е много трудно да обясня, всеки ден с различни чудесии ме занимават и тъкмо оправиш едното, нов казус кой от кой по-абсурден  Crazy/ Аз си харесвам работата в момента, поне е интересна.
Скрит текст:

Последна редакция: ср, 01 ное 2017, 19:28 от Cherry^Blossom

# 1 136
  • Houston, TX
  • Мнения: 15 874
Не правиш разлика между куриер ( с кол център) и транспортна фирма.

В международната търговия има едно понятие, което се нар  форс мажор - ураганите попадат под това понятие. Има и нещо друго, нар. се застраховка, което масово българските фирми си спестяват.

# 1 137
  • Мнения: 4 087
Както предполагаш историята не е за форс мажор.....а е за нещо което трансортната фирма са объркали до степен, че да тръгнем да ги съдим, с оправданието, че едва ли не бурята е виновна.....ама историята както се оказа е вътрешно организационна и то проблема не е от наша страна. Но не ми се разказва казуса, защото няма и смисъл.

Ежедневните доставки, минават именно с традиционните куриери- там риска и главоболието са големи, за сметка на цените......но пък цената играе роля , особено като обема на доставките е голям и не могат да се поемат само с фирмен транспорт/за който освен досадните пътни листи, други грижи-нямам/

То момичето май искаше да каже, че и се работи в транспортна фирма, ама на мен като ми е болна тема, си казах мъката  Joy Joy hahaha  Някой слънчев ден може да и се случи да спречкаме шпаги. Пожелавам и го, щом я кефи  Crazy Wink

# 1 138
  • Houston, TX
  • Мнения: 15 874
Благодаря за обяснението, но както казах в тази сфера работя от 25 години, а в момента в един от най-големите износители в САЩ. Говорим за продукция в порядъка на 300 вагона на ден само от едната фабрика. Пак казвам въпрос на организация, правила и система.

# 1 139
  • Мнения: 4 087
Едно е САЩ, друго е в родното БГ ......тук единственото, което получаваш при "объркана", и "ненавременна" доставка е най-много извинение или просто не ти го фактурират. Обаче загубите са много по-големи от това.

Между другото съдим именно американците, тук на местно ниво не си и правим труда ,защото ни е ясно че резултат - 0 . 

Общи условия

Активация на акаунт