В понеделник направих резервация с плащане чрез банков превод. Поради независещи от мен причини, не успях да пусна превода навреме. Днес направих нова резервация, за същиите дати и дестинация, отново избрах да платя с банков превод. Сега обаче виждам, че неплатената резервация все още е в профила ми, със статус - "на изчакване". Това дали би създало проблем при плащане на новата /като се има предвид следното условие на компанията - Всеки един клиент може да прави една резервация чрез банков превод. Втора резервация може да бъде правена, след като плащането за първата е било получено от Wizz Air./ ?
Преди няколко страници се коментираше подобна ситуация и разбрах, че е нужно да се създаде нов профил, от който да се закупят билетите. Но сякаш ставаше въпрос за две резервации, направени в един ден. При мен са минали 4 дни от крайния срок за плащане и на практика няма как да платя старата резервация.
Аз без да искам завърших една резервация с плащане по банка, а исках с карта да платя. Направих си нов профил, нова резервация и платих с карта. Проблема е, че вече една седмица първата резервация, която не съм платила по банка още седи " На изчакване"! Не трябваше ли да я анулират вече... Да не стане проблем нещо 😕