На море в Турция - тема 48

• София
Някой може ли да ми даде актуална информация за Клуб Тархан в Дидим.
Не ходете в Клуб Тархан

а може ли и причина защо Simple Smile

Някой може ли да ми даде актуална информация за Клуб Тархан в Дидим.
Не ходете в Клуб Тархан

а може ли и причина защо Simple Smile

Хотелът е коментиран и преди, не става - за това не се и предлага вече. Бил е някога с хубава база, но го взеха нови собственици и общо взето "изтискват" каквото могат от него. Аз бях в друг хотел , но съм минавала покрай него и мои познати бяха в него и изобщо не им хареса, нито плажа нито храна, а стаите са изключително стари и неподдържани. На кратко - бюджетен, неподдържан, остарял хотел.
Дори в tripadvisor има оскъдни мнения, каквото бях чела последно вече не се предлага толкова на европейци и руснаци, а по-скоро на турци, за това и няма толкова отзиви:
https://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g1182247-d315355-Review … Aegean_Coast.html

Здравейте. Нашата почивка за тази година в Турция за съжаление приключи, ето и разказа ми:
На 7.07 тръгнахме в 14:30ч. от София с автобус с Дорис към Гюмюлдюр, CLUB YALI RESORT 5*.(на 45км от Кушадасъ).  Неприятното за нас беше, че минахме през Сливен (Пловдив, Стара Загора, Сливен, където се и прехвърлихме в друг автобус). В Сливен бяхме ако не се лъжа в 19ч. След което продължихме към Ямбол и малко след това стигнахме до ГКПП Лесово. Досега преди като съм пътувала винаги сме минавали през ГКПП Капитан Андреево, както и да е. Хубавото беше, че през Лесово няма много движение и минахме границата на отиване за 1 час, като багажа ни мина на проверка, но все пак си беше бързо. После спряхме до магазина, който вече е на турска територия за кратка почивка. Бих казала, че е много много по-малък и безинтересен в сравнение с Хаджията и имаше спрели само още 2-3 коли, докато знаете колко много автобуси спират на Хаджията. След това си продължихме по нашия си маршрут, като нашата водачка разказваше интересни неща за Турция. После като стигнахме ферибота чакахме за него може би 1 час, тоест имаше много чакащи преди нас за ферибот. След което по светло стигнахме Измир и към 8 и 30 сутринта достигнахме Клуб Яли.
НАСТАНЯВАНЕ: Веднага на рецепцията ни дадоха ключ за стаята и ни сложиха гривните, (което за мен беше невероятно, никога не са ме настанявали веднага, дори хванахме закуската) и пиколото ни взе багажите и ни ги занесе в стаите като говореше перфектен български. Отварям вратата и какво да видя - невероятна цялостна гледка към морето и към един от басейните, за която не сме си плащали! И ние и нашите приятели, които бяха настанени в стаята до нас имахме такава прелестна гледка! Пиколото ни обясни подробно за климатика, сейфа и че хладилника е зареден с две безалкохолни, бира и 2 шишета вода, като водата се зарежда ежедневно безплатно. Водачката ни беше казала да закусим и след 30 минути да отидем на рецепцията да разговаряме с представителя от Анеа Травел и съответно отидохме и Леман ни чакаше. Уговорихме се да се чуем допълнително като решим от кои екскурзии искаме да отидем, иначе тя ни разказа подробно за екскурзиите и ни отговаряше на всеки наш въпрос. Първите два дни прекарахме изцяло в хотела.
ПЛАЖ: Мога да кажа, че плажа не ми допадна много, тъй като се оказа, че има малки камъни на влизане във водата и е неприятно самото влизане. Обаче хората са помислили за това неудобство и са направили няколко стълби на кея, от които като слезеш стигаш дъното. Другото, което мога да кажа за плажа е,че пясъка е безумно горещ, дотолкова че не мога да мина и две крачки. Това е много неприятно и жегата, която е непрестанна, като всеки ден следобяда термометъра показваше 44-46 градуса. Ето защо за мен ходенето в Турция е идеално през септември, когато водата в морето е чай, а на въздуха е само 30-33 градуса през деня, а сутрин и вечер е по-приятно и прохладно. При нас обаче вечер в 22ч термометъра в хотела показваше 32 градуса и усещането беше за постоянна горещина. Намираха се шезлонги както на плажа, така и на басейните при желание.
БАСЕЙНИ: На басейните се чувствах прекрасно и стоях само на сянка когато не съм във водата. Басейните са 3, като единия е с пързалки, втория е с един много хубав мост и е най-голям, като ние бяхме основно на него. Третият басейн е най-отдалечен и без музика, само веднъж бяхме на него, но при всеки басейн си има пуул бар.
ЧИСТОТА: Всеки ден ни чистеха стаята, сменяха чаршафите на 2-3 дни, хавлиите ако ги хвърлиш във ваната, тъй като хотела се води зелена звезда. Леман ни каза, че пестят вода и затова ако искаш смяна на хавлията е 2 евро. Целият хотел беше чист, както и басейните и плажа.
ХРАНА: Беше в изобилие и сравнително разнообразна. Най-много ми харесаха манджите с патладжан. Нямаше много месо и риба, което ще отбележа като минус за 5 звезден хотел, но както Леман ни каза, гладни нямаше как да останем. За сравнение в Атлантик имаше много повече меса и риба, като имаше и барбекю на момента пред очите ти се правеха. Големият плюс на Клуб Яли за мен относно храната е, че всеки ден има сладолед по време на обяда, вечерята и от 16 и 30ч до 18ч  на снек бара и съответно се отядох на сладолед. Имаше много плодове всеки ден - праскови, ябълки, круши, грозде, сливи, диня, пъпеш, сигурно и други имаше, но за тези се сещам сега. Всяка вечер имаше плодова салата освен това, която аз много харесах. Разбира се имаше и най-различни сладости като тулумбички, баклава, кадаиф, крем карамел, пасти, кремове и т.н.
АНИМАЦИЯ: Ето това е едно от нещата, на които най-много държа, но за съжаление не ми хареса изобщо Sad Дневната анимация не ми допадна, тъй като е на френски, същото важи и за вечерното шоу в амфитеатъра. Ето какво беше имал предвид един друг човек от групата, който преди мен беше писал за анимацията. Абсолютно съм съгласна с него, че е много слаба и само на френски! Като цяло гостите на хотела са над 90% французи и сигурно на тях им е перфектно, но на мен целия тоя френски ми дойде в повече. За разлика в Атлантик холидей Клуб, анимацията беше невероятна и дневната и вечерното шоу, всички говореха минимум английски, а водещия, който е вече много години там говори чудесно английски, немски, френски и руски и имаше страхотни хореографии, забавни скечове и като цяло там аниматорите бяха много забавни и сядаха да си говорят с нас. Тук това ми липсваше, освен това гледахме само първата и втората вечер шоуто и беше скучно, а по принцип аз гледам шоуто всяка вечер в Атлантик, но тук не струваше. Първия ден беше с танци и беше интересно, тъй като танцуваха добре, признавам, особено един, който танцуваше като Майкъл Джексън и показваше нагледно, че владее лунната стъпка. Но втората вечер беше много зле - Best Couple, изцяло на френски и много скучно...Поглеждах за друга вечер - много тъпо караоке и то на френски. Надявах се поне на турска вечер, но за 7 нощувки такава нямаше. Последната ни вечер мислех, че ще има, тъй като беше сложено голямо турско знаме, но не! Много разочароващо за мен.
АКВАПАРК: Ето това е най-хубавото на Клуб Яли! От понеделник до петък е безплатен аквапарка  Али Касъл за гостите на хотела и е само на около 300 метра от него. Има влакче, което може да те закара по разписание до там, първия ден на отиване го хванахме Simple Smile Аквапаркът ми хареса повече от Тортуга на Атлантик.
Аквапаркът е чудесен, голям, с много пързалки (мисля, че 21), някои от които са много добри попадения, като синята, която е с пояс за двама, рампата и центрофугата, която беше спускане с килимче, което е по-интересното специално при нея. Лошото е, че я пускат в 16ч и първия ден опашката за нея беше огромна, поради което тогава се отказахме от нея, но на следващия ден нямаше такъв наплив и аз се пуснах дажедва пъти по нея. Най-големият плюс на Яли Касъл е, че безплатно има за всички посетители обяд от 12 и 30 до 15:30. Има бургери, хапки, пици, макарони, кола, фанта, спрайт по време на обяда. Има кафемашини, вода и сокове на разположение по всяко време. Определено ви препоръчвам този аквапарк и въпреки че съм ходила в Адаланд 5 пъти, Яли Касъл е много добър. Басейнът с вълни беше интересен и по 4 пъти на ден, много се забавлявахме на него.
Ескурзии: Бяхме във вторник на разходка с яхта и много ми хареса. Взеха ни от хотела с автобус, но някакви фарнцузи закъсняха и ги чакахме 30 минути, иначе в  9 без 15 трябваше да тръгнем. За 15-20 минути най-много стигнахме до Йоздере, откъдето се качихме на яхтата. Спирахме 4 пъти, като първият при едни пещери с гореща вода при пещерите около 43 градуса, така ни казаха. Веднага да похваля човека от яхтата, който говореше добре на няколко езика, като на тръгване ни пита какъв език говорим. Повечето бяха французи, но май имаше едно семейство немци. На нас ни говореше на английски, но ни попита дали искаме на руски, ние избрахме английски.В пещерата ни снимаха и после си купихме снимки за по 10лири едната. Спряхме и на едно място, където си правихме маски на лицето от скалите хаха.
В петък пък ходихме в Аква Фентъзи, бях ходила през 2007ма там и исках пак да го видя,но да ви кажа не ми допадна особено. Хванахме си долмушче наблизо до хотела за 10лири на човек посока Кушадасъ. На качване казах Аква Фентъзи, съответно там ни спря, за около час стигнахме до там. беше 10 часа и бяхме от първите в Аква Фентъзи. 24 евро вход на човек. Пуснаха пързалките в 10 и 30, съответно на пързалката Супер Комбо бързо настана опашка. Има защо, тя е най-интересната пързалка в аквапарка, който на големина е много много по-малък от Адаланд. Мисля, че Яли Касъл е малко по-голям от него, но не съм сигурна. Музиката беше много тиха и идваше само от един бар в целия аквапарк. пързалките ги преброих 18, но повечето от тях са много леки и подходящи за деца, а аз предпочитам по-екстремни. Има една бяла и една синя, но накрая не падаш в басейна и има неприятно усещане. Цените бяха много високи. Едно меню, състоящо се от кола, сандвич и картофки е 25лири. Сладоледа с 3 три топки е 10 лири, с две 8 лири. Капучино, фрапе 13 лири едното. Имаше бира за 17 или 19лири... В Адаланд мисля, че храната е по-евтина. Като цяло не ми хареса АквА Фентъзи и за мен Адаланд е номер 1, съжалявам, че не отидох на него вместо на Аквата. Да ви кажа, че Яли Касъл аквапарк по- ми хареса от Аква фентъзи.

Тръгнахме си в 16 часа в събота, 15.07 от хотела и бяхме в София към 9-10 часа сутринтав неделя, на 15 градуса и дъжд от 45 градуса в Турция. Не можах да мигна на връщане и студувах, защото не си бях взела връхни дрехи. Надявам се да не съм отегчила никой с дългия си и подробен разказ. Приятно прекарване на всички, чиято почивка в Турция предстои и лека вечер.
pip4i, специално за теб си цитирах поста от 2 или 3та страница от темата. Ако имаш въпроси - питай.

Много благодаря!  Hug Тъкмо прочетох поста ти в началото на темата  Simple Smile Сега не се сещам какво точно да питам, защото информацията, която изчетох е много и трябва да отлежи, а и твоят разказ е доста изчерпателен. Дотук единствено ме притеснява жегата, аз бих избрала по-късни дати, но пък искам и добра компания и това надделя.
Не държа особено на анимацията за възрастни, доколкото разбирам тя е най-големият минус на почивката ви. Как стои въпроса с тази за деца? (макар че и тя не ми е жизнено важна  Wink ) Щом аквапарка е наблизо и е безплатен, аниматорите в хотела няма да ни видят физиономиите.  Laughing
Вероятно по-нататък ще се интересувам и от малки екскурзийки в района. Прочетох, че има какво да се види, но още е твърде рано. Пак ще се включа.

Пожелавам ви да не е такава жега, както беше при нас. Да, анимацията и жегата донякъде бяха неприятните. За детската анимация нищо не мога да кажа, вероятно има такава, предполагам преди вечерното шоу за възрастни. Аквапаркът е много хубав, ще ви хареса Simple Smile
Ако не сте резервирали все още, може да убедите вашата компания, че през август е много горещо в Турция. Друг страхотен плюс за почивка през септември е цената, тя е много по-ниска през септември, третия плюс е топлата вода. Вие си преценявате и дано си изкарате приятно. Но с приятна компания всичко е хубаво Simple Smile

• София
И също така коя от агенциите предлага най-комфортен организиран транспорт до Турция?

Един малко страничен въпрос - някой знае ли колко е отстъпката за редовен клиент в Турс клуб?...
Същия въпрос, но за Емералд?

Цитат

До 15.09. обаче, че нали аквапарка на Яли затваря кепенците.

Същия въпрос, но за Емералд?
Албена холидейз ми правят около 20-30-40 лв от цената на стаята щот съм убав и настаняване в по-предни места на рейса, предполагам и тези са нещо от сорта. Зависи също от кой е хотела, че на някой май няма отстъпка. Ако дадат 2-3% отстъпка викайте ура.

2 до 3 %  почти навсякъде. Бохемия поне дори за най-лоялните си клиенти не дават повече.

Здравейте! Някой има ли пресни впечатления от GRAND PRESTIGE Сиде? Отзивите в руските сайтове за състоянието му са негативни, но са от по-минали години. Интересува ме дали му е правен скоро ремонт?

• Пловдив
Търся хотел със забавления за възрастни в района на Анталия.Почивали сме в Камелия Фулия( там много ми хареса )и в Хорус Парадайс в Сиде?

Мадам Тиква, дано да са се променили нещата, но точно във Вог миналата година  октомври , ресторантът бъкаше от оси.
Палеха някакво специална смес по масите и всичко се одимяваше.
Бяха доста....гадовете!
На може вече да са измислили нещо!

Търся хотел със забавления за възрастни в района на Анталия.
ADAM & EVE RESORT (SPECIAL CLASS) Белек, Анталия.

А бихте ли споделили впечатления от Хорус Парадайс

• Burgas, Bulgaria
Момичета ,
благодаря на всички за отделеното време.
По принцип се спряхме на този хотел заради многото атракции и лично за мен голямата  площ .
Датите ще ги сменя не е проблем ,  примерно от 10. 06 до 20. 06 .  Но за осите- НЕ , благодаря!  ПовтаРям се,  но престоя на Тасос бе кошмар заради това точно .  Месец преди това ме ужили по окото ,  два пъти инжекции ми биха,  не беше приятно .
А защо има жужащи , простете невежеството ,  мед ли се пороизвежда в района ?