От Англия до България - превоз и закупуване на поръчките ни – 16

  • 86 025
  • 736
  •   1
Отговори
# 720
  • София
  • Мнения: 3 167
габиели виждам че имат офис във варна.
и доставят от германия.

Варна
ул. Дубровник 58
(Сградата на Топбилд срещу военна болница)
Варна, 9000
Благодаря ти!
А тази фирма известна ли е, надеждна?
Други хора пазаруват ли чрез нея?
Много хора от този форум ползваме Габиели. Лично аз съм много доволна. Ползвам ги много отдавна. До сега не са имали никаква издънка. Разбира се има и разочаровани по някаква причина.

# 721
  • Мнения: 2 298
И моя опит е като на vanian.

# 722
  • Мнения: 1 405
Благодаря! А имат определени часове, в които трябва да се отиде за пратката. Например от 14:00-18:00?

# 723
  • Мнения: 3
Здравейте , имам интерес да поръчам обувки и някой блузки от SportsDirect.uk.Та въпроса ми е как ще ми е по лесно/изгодно.Дали с директна поръчка от сайта до България или със някоя превозваща фирма от Англия.Ако е с фирмата, бихте ли казали кой са най добрите,и дали има нещо важно което трябва да знам също,благодаря предварително

# 724
  • Мнения: 293
Здравейте , имам интерес да поръчам обувки и някой блузки от SportsDirect.uk.Та въпроса ми е как ще ми е по лесно/изгодно.Дали с директна поръчка от сайта до България или със някоя превозваща фирма от Англия.Ако е с фирмата, бихте ли казали кой са най добрите,и дали има нещо важно което трябва да знам също,благодаря предварително

Аз съм поръчвала директна доставка до България и според килограмите излиза 20+ лева.През превозваща фирма не съм пробвала,но със сигурност така ще ти излезне по-евтино.

# 725
  • Мнения: 1 197
Точно сега има оплаквания в темата за спортса, че има проблеми с директните доставки до Бг, ползвай превозвач.

# 726
  • Мнения: 1 052
Един глас минус за Лерон давам. За първи път се опитах да ги използвам за пазаруване и ще е последен. На 26 май им писах за асистирана поръчка от аутлета на Кларкс. Да, събота е, но в други фирми поне отговарят на запитвания, но леронци тц. В понеделник следобяд не издържах и им звъннах да попитам дали са видели, че са им писала през сайта. Не, не четели стари питания?! ОК, обясних какво искам да ми се поръча, по възможност в същия ден, че са малко бройките - добре. Пратиха оферта, преведох веднага пари, пратих документа да видят плащането и зачаках. След 2-3 дни писах да попитам - мълчание. След още 2 пак писах да питам - пак мълчание. След още някой ден и преди 5 дни ми отговориха най-накрая, че са поръчали. Успокоих се и зачаках сандалките за детето, нооо вчера пак ми пишат вечерта - ами не сме поръчали нищо, защото имаме проблем с английската карта, дайте сметка да върнем парите?! От 28 май до вчера мотаене! Сега разбира се, нито сандалите са налични вече, нито има безплатна доставка както тогава, нито нищо. Жалко, че се подведох по нечии отзиви и директно се свързах с Лерон за този тип услуга без да проверя дали няма и други фирми (оказа се, че една от двете фирми с офиси в Бургас т.е. без плащане допълнително както при Лерон, извършва и този тип услуга) и се прецаках доста, успокоявайки се че дребосът е уреден с нужните му сандали... Та Лерон - невър ъгейн!

С Лерон поръчах на 23.05. от аутлета на Кларкс. Никакъв отговор този ден. На 24 им писах мейл, и добре че са го видели въпреки почивния ден. Обадиха ми се, че ще правят поръчка същия ден и тъй като щели да спрат да поръчват оттам за сега, рискуваха с мен и поръчаха и моите неща без да съм ги платила. Платих след като бяха направили поръчката.
Иначе на мой имейл какво се случва с поръчката отговор нямаше. Стоях си в неведение две седмици. Информация получих чак след като пратката беше в офиса.

# 727
  • Бургас
  • Мнения: 5 680
Още по-зле, щом на 24-ти са знаели, че ще спрат да поръчват, а мен откровено са ме излъгали на 28-ми, че ще ми поръчат исканото и са поискали да им пратя парите! И след последния ни "разговор" на 8 юни, че ще ми върнат парите, са го направили едва на 14-ти! "Професионалисти" отвсякъде... ooooh! Crossing Arms

# 728
  • Мнения: 1
Здравейте!

От дълго време пазарувам от Англия, като до сега съм използвала единствено и само Габ-Ко.

Сега ми се налага да пазарувам памперси и други бебешки продукти, които в ASDA са на доста ниска цена. Тъй като в общите условия на Габ-Ко пише, че всички доставки от гросъри се преопаковат в кашон, който таксуват по 13 лв, Ви моля за съвет кой е най-удачния начин /доставчик/ за доставка на памперси и други подобни продукти от ASDA.

Благодаря предварително Wink

# 729
  • София
  • Мнения: 266
Здравейте!

От дълго време пазарувам от Англия, като до сега съм използвала единствено и само Габ-Ко.

Сега ми се налага да пазарувам памперси и други бебешки продукти, които в ASDA са на доста ниска цена. Тъй като в общите условия на Габ-Ко пише, че всички доставки от гросъри се преопаковат в кашон, който таксуват по 13 лв, Ви моля за съвет кой е най-удачния начин /доставчик/ за доставка на памперси и други подобни продукти от ASDA.

Благодаря предварително Wink

Последно ползвах ggbg.bg, Много съм доволна и ги препоръчвам. Нямат кашони и доставката е 2лв/кг

# 730
  • Мнения: X
Здравейте!

От дълго време пазарувам от Англия, като до сега съм използвала единствено и само Габ-Ко.

Сега ми се налага да пазарувам памперси и други бебешки продукти, които в ASDA са на доста ниска цена. Тъй като в общите условия на Габ-Ко пише, че всички доставки от гросъри се преопаковат в кашон, който таксуват по 13 лв, Ви моля за съвет кой е най-удачния начин /доставчик/ за доставка на памперси и други подобни продукти от ASDA.

Благодаря предварително Wink

Последно ползвах ggbg.bg, Много съм доволна и ги препоръчвам. Нямат кашони и доставката е 2лв/кг
А каква е самата доставка от АСДА? В сайта виждам само опции за абонаменти, няма ли единична? 

# 731
  • Бургас
  • Мнения: 5 680
Сутринта ме изненадаха неприятно и сега имам сложен въпрос - има ли някакъв начин да  върна на една англичанка закупеното от нея? Става въпрос за парфюм, 210гр... В пощата ме уведомиха, че е забранено, а гледайки тарифите на Интерлогистика и Спиди ми стана лошо. Проверих и в сайта на превозвача, който ползвам, но и там хич не ме устройват тези 10 паунда до Лондон, 4 лв за куриер до офиса им и после още 2-3 паунда от Лондон до адреса :/  Май общо взето за тези 30лв дето съм ги дала, не си заслужава цялата врътка и ще си пия студената вода Sad

# 732
  • Мнения: 1 457
Сутринта ме изненадаха неприятно и сега имам сложен въпрос - има ли някакъв начин да  върна на една англичанка закупеното от нея? Става въпрос за парфюм, 210гр... В пощата ме уведомиха, че е забранено, а гледайки тарифите на Интерлогистика и Спиди ми стана лошо. Проверих и в сайта на превозвача, който ползвам, но и там хич не ме устройват тези 10 паунда до Лондон, 4 лв за куриер до офиса им и после още 2-3 паунда от Лондон до адреса :/  Май общо взето за тези 30лв дето съм ги дала, не си заслужава цялата врътка и ще си пия студената вода Sad

е, за 30 лв не си заслужава.. Пускаш го в продавалника, все на някой ще му хареса..
Интересно защо пък пощите са отказали да приемат такава пратка..

# 733
  • София
  • Мнения: 9 850

Интересно защо пък пощите са отказали да приемат такава пратка..
Водят се "леснозапалими вещества". Понякога обаче има и личен елемент - служителите не са на кеф и не искат да свършат работа, друг път са в добро настроение и им е все тая какво пращаш.

# 734
  • Бургас
  • Мнения: 5 680
Пощаджийките са ми познати, така че поне в този случай не е от кефа (макар това да е водещ фактор иначе при тях Wink ). Обясниха ми, че и да я приемат, после при сканиране могат да я върнат и ще е неприятно и за тях и за мен. А не мога да го предложа на никого този парфюм, защото причината да го връщам е, че е произведен 2007 година и мирисът му определено няма нищо общо с това, което трябва да е  Sick  Майната му, ама ме е яд, че влязох в някаква кофти серия с онлайн пазаруването напоследък  Tired Crossing Arms

Общи условия

Активация на акаунт