Била, Метро, Фантастико, Триумф, Хит, Т-маркет и др. - 10

  • 128 059
  • 760
  •   1
Отговори
# 285
  • Мнения: X
Много ми харесва фантастико,всичко е ок,но едно нещо ме дразни-в това,което ми е най-близо-на Любляна,ново е,козметиката е оскъдна,има три вида лосиони за тяло,буквално.Доста неща ги няма,които се предлагат в останалите вериги...

# 286
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 10 810
Миналата седмица в Билла от топлата витрина си взех картофи. Бяха ми ги претеглили с тара от 180 грама Simple Smile Но пък преди 2 дена купих плодово мляко със срок на годност 12.11.
А пък аз взех плодово мляко годно до октомври.

Ако пазиш бележката защо не им го върнеш? Вярно, че е губене на време, но да знаят и да си проверяват стоката.

# 287
  • у нас
  • Мнения: 5 716
Аз пазех и млякото и бележката, но като отидохме пак да пазарим там бях забравила да го взема. Само казах на касиерките, които ме изгледаха много странно. После не ми се ходише пак и го изхвърлих.

# 288
  • Мнения: 3 157
Аз така исках да връщам сладолед с изтекъл срок и го пазих доста месеци,докато излезе становище на БАБХ и то беше,че НИКОГА не били продавали такъв сладолед в Била!Това,че имам касов бон-сканиран,както и че пазех самия сладолед-явно е било някаква зрителна измама-изобщо не ми поискаха сладоледа.Писах повторно и уж пак извършили проверка,но установили,че все пак е зареждан,но според складовите разписки заведен с коректен срок на годност,значи всичко е ОК.Еми изхвърлих го,но сега гледам абсолютно всичко,колкото и нервни и подскачащи да има около мен. Crossing Arms

# 289
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 10 810
Връщам аз. Отивам на място с продукта и хич не ме интересуват никакви становища. Последно връщах филе Елена в Кауфланд, и то ден след покупката.
Бяхме купили от витрината промоционално филе Елена - нарязано, че чакахме гости. И друг път сме купували и не е имало проблеми, но сега не се сещам на коя фирма е било.
Гостите също донесоха такова филе. Докато замезваме някой забеляза, че на светлината от лампата филето има много странен оттенък - с цветовете на дъгата. Не беше всичкото такова, но аз като набрах, взех двете опаковки и на другия ден в магазина.
Щураха се доста, оглеждаха го, но след  покана от моя страна да го пробват никой не се реши. В крайна сметка ми върнаха парите и оттогава си знам - задължително събирам касовите бонове от покупките и ги държа известно време, според това какво съм купила и дали съм го пробвала вече.

# 290
  • Мнения: 1 848
Това, че е с цветовете на дъгата изобщо не значи, че е лошо.Чувал съм обяснения за него, но не помня точно какви бяха.И домашно месо също съм виждал такова и няма проблем.Иначе от Кауфланд преди като взимах месо, макар и много рядко  ми се е случвало да взема развалено.Май беше на Деком, една от фирмите с най-гадна продукция.

# 291
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 10 810
Не знам дали е добре, че е цветно, но доста често си купуваме филе Елена и досега не сме срещали точно такова. Ако се сетиш каква е причината за цветовете - сподели тук.

# 292
  • Мнения: 20 171
И аз не изхвърлям касовите бележки веднага,  оставям ги да се мотаят ден два в къщи, ако случайно някоя от покупките ме вбеси до толкова, че да реша да ходя да се разправям в магазина. По закон божи, това се случва само когато бележката е затрита някъде.  Confused

# 293
  • Мнения: 156
Случи ми се в Била тази седмица да купя от тяхната марка крема сирене Clever. Знам, че е бюджетна, но на вкус ми допада, не е солено. Прибрах се вкъщи, на другата сутрин отварям- жълти петна и ужасна миризма на развалено. Доядя ме не за 1,20, а за това, че искат да пробутват развалено за "боджетно". Добре, че пазех бележката! Върнах се, дадох си им го, обясних ситуацията. Само ме попита дали е в срок на годност ( пишеше до 10.12.17), върна ми и парите. Купих аз на друга марка, но след ден-два реших да видя направили ли са нещо по въпроса. Отворих лекичко пакетчето на стелажа, същите отвратителни петна и по заредените на рафта сирена. Frowning1

# 294
  • Мнения: 3 961
Мисля, че магазина няма вина, нищо че е от тяхната марка. Сиренето е в срок на годност, те няма да знаят какво е от вътре.

# 295
  • Мнения: 1 179
Мисля, че магазина няма вина, нищо че е от тяхната марка. Сиренето е в срок на годност, те няма да знаят какво е от вътре.

Поне могат да го изтеглят ... явно е, че има проблем.

# 296
  • Мнения: 3 961
Но те не знаят, че проблема е и с другите сирена. Върнатото бу трябвало да е бракувано, но за другите не се знае, че са лошо качество.

# 297
  • София
  • Мнения: 4 712
Мисля, че магазина няма вина, нищо че е от тяхната марка. Сиренето е в срок на годност, те няма да знаят какво е от вътре.
Да ,но щом клиента е недоволен от дадения продукт ,магазина е длъжен да отстрани стоката и да уведоми доставчика .... работя в бранша и съм запозната 😉

# 298
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 10 810
То е така, ама защо да го правят, като следващият клиент въобще няма да се върне и да се оплаче.

# 299
  • Мнения: 361
Преди време в една от веригите ММ си пазарил добре. Взел и 8 кисели млека. Платил с картата и си заминал. Сутринта реших да хвърля едно око на касовата бележка. Сумата предната нощ ми се стори височка, но не ми се занимаваше да чета. Какво се оказа. Касиерката маркирала не 8, а 98 кисели млека. 90 млека по 99ст. Едва дочаках да отворят и да ходя до магазина да си взема надвзетите 90лв. Върнаха ми ги, но това ще го помня за дълго време. ММ беше много неприятно изненадан тогава

Общи условия

Активация на акаунт